nog ff wat info,ook als note voor mezelf

de HELP knop toont dit :
[help]Een programma probeert toegang te krijgen tot het adresboek
Een programma probeert toegang te krijgen tot het adresboek of tot de contactpersonen. Virussen kunnen zich verspreiden door kopieën van een e-mailbericht te verzenden aan mensen die in uw adresboek worden vermeld. Voordat de verwerking van het programma kan worden voortgezet, moet u dit programma toegang tot het adresboek toestaan of weigeren.
Toegang toestaan
Voer een van de volgende acties of beide acties uit:
Klik op Ja als u het programma alleen deze keer (bijvoorbeeld voor één contactpersoon) toegang wilt geven.
Schakel het selectievakje Toegang geven voor in en klik op een tijdsduur in de lijst om onbeveiligde toegang gedurende maximaal 10 minuten toe te staan.
Toegang weigeren
Klik op Nee.[/help]
begrijp dus dat eenofander progie toegang wil hebben tot email adressen, kan dus toch NAV2002 zijn die de virusen in de mail acc. wil scannen.
Da's best, maar ik wil af van die vraag en voor altijd toegang verlenen aan dat programma.
zolang mijn mail server alles al blocked, mijn NAV blocked, en ik nie zomaar bestanden open, kan dat makkelijk.
Iemand een reg key om te editen ?
btw, bij opstarten van Outlook vraagt hij er eerst om, als outlook draait pas als ik op email klik
haalt dus wel mail op