[topic=320073/1/100]
Gefeliciteert

edit: taart toegevoegd
Gefeliciteert

edit: taart toegevoegd
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
¯\_(ツ)_/¯
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
Er moet nog een naampje verzonnen wordenOp woensdag 14 november 2001 10:20 schreef LuNaTiC het volgende:
Maar hij heeft nu nog niet die status als moderator zie ik...
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Status heeft ie wel, maar het staat alleen nog niet achter z'n naam. Wordt vanmiddag nog gefixedOp woensdag 14 november 2001 10:20 schreef LuNaTiC het volgende:
Maar hij heeft nu nog niet die status als moderator zie ik...
Sja, mag ik weer doen zeker?Op woensdag 14 november 2001 10:27 schreef Tom het volgende:
Status heeft ie wel, maar het staat alleen nog niet achter z'n naam. Wordt vanmiddag nog gefixed
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Wat wil je weten?Op woensdag 14 november 2001 10:50 schreef ACM het volgende:
[..]
Sja, mag ik weer doen zeker?
Wie is die wasigh verder trouwens??
<span style='font-size : 1pt'> Okok, ik ken hem wel... Beetje </span>
Aannames zijn fataal.
mag wel ietsje groter hoorOp woensdag 14 november 2001 10:50 schreef ACM het volgende:
[..]
<span style='font-size : 1pt'> Okok, ik ken hem wel... Beetje </span>
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Verwijderd
pff beginnen ze nou ook al met die boeren uit Nuenen t moet niet erger wordenOp woensdag 14 november 2001 11:29 schreef Twynn het volgende:
Congrats...
En alweer een brabo in de crew.. dat gaat de goede kant op
Ja langsaam infiltreren we GoT en fok!Op woensdag 14 november 2001 13:08 schreef mafiasven het volgende:
[..]
pff beginnen ze nou ook al met die boeren uit Nuenen t moet niet erger worden
iig gefeli
Nu nog CP accesOp woensdag 14 november 2001 13:24 schreef wasigh het volgende:
[..]
Ja langsaam infiltreren we GoT en fok!
Peugeot 307 1.6 16v '05 & Citroën C1 1.0 12v '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.
Verwijderd
Webdesign hebben we tom toch voor?Op woensdag 14 november 2001 13:40 schreef Gordijnstok het volgende:
Gefeliciteerd wasigh, maar vreemd dat er nog steeds geen mod aanwezig is die zich veel bezighoudt met voornamelijk webdesign en scripting ipv java, programming en grafx.
OzBoz moet je niet vergetenOp woensdag 14 november 2001 13:40 schreef Gordijnstok het volgende:
Gefeliciteerd wasigh, maar vreemd dat er nog steeds geen mod aanwezig is die zich veel bezighoudt met voornamelijk webdesign en scripting ipv java, programming en grafx.
Chem doet/deed geen java hoorOp woensdag 14 november 2001 14:54 schreef raptorix het volgende:
Shit ik moet ook java gaan doen, wordt ik zo motje
GO Wasigh GO
Verwijderd
Tom is erg weinig aanwezig ( No offence TomOp woensdag 14 november 2001 13:58 schreef wasigh het volgende:
[..]
Webdesign hebben we tom toch voor?
en php en javascript kan ik ook
*kuch* als je de faq es leest?Op woensdag 14 november 2001 15:47 schreef Mister_X het volgende:
ps.
wanneer kan ik mod worden? ben er al zooooooooo lang, nooit een overtreding begaan, veel aanwezig...
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Pfff heeft welgeteld 1 script geschreven en denkt meteen dat hij de master isOp woensdag 14 november 2001 13:58 schreef wasigh het volgende:
[..]
Webdesign hebben we tom toch voor?
en php en javascript kan ik ook
Op woensdag 14 november 2001 16:32 schreef Nielsz het volgende:
* Nielsz krijgt nu opeens een donkerbruin vermoeden waarom jij mod bent geworden, ik spreek je nog wel
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Nog gefeliciteerd allebei!Op woensdag 14 november 2001 16:36 schreef Daniel Kegel het volgende:
Hij is net als ik op 12 augustus jarig, dus dat moet wel goed zijn
Mwah, valt wel mee hoor. Ik ben nog steeds geen motraptorix: Shit ik moet ook java gaan doen, wordt ik zo motje
Blog, Stratego/XT: Program Transformation, SDF: Syntax Definition, Nix: Software Deployment
Verwijderd
Een beetje onafhankelijk moet een modje wel zijn vind ikOp woensdag 14 november 2001 19:53 schreef mbravenboer het volgende:
He, gefelicteerd man. Beetje laat wel, want ik ben vandaag nog niet online geweest. Goed he?
.
Wel onverwachts he? Werd je gevraagd?
In ieder geval een uitstekende aanwinst voor het mod team van /14.
[..]
Mwah, valt wel mee hoor. Ik ben nog steeds geen mot.
TssssZef: Een beetje onafhankelijk moet een modje wel zijn vind ik
Blog, Stratego/XT: Program Transformation, SDF: Syntax Definition, Nix: Software Deployment
Verwijderd
Goh jij hebt ook al twijfelsOp woensdag 14 november 2001 20:50 schreef mbravenboer het volgende:
Tssss. Dan hebben ze wel een goede uitgekozen
![]()
.
LOLZef: Goh jij hebt ook al twijfels
Ik lieg trouwens, in 1998 heb ik 3 maanden java gedaan maar vond het niet leuk, het boek wat ik had begon in 1 keer over sockets te praten en toen snapte ik het niet meer, zeker omdat ik toen nog geen internet hadOp woensdag 14 november 2001 19:53 schreef mbravenboer het volgende:
He, gefelicteerd man. Beetje laat wel, want ik ben vandaag nog niet online geweest. Goed he?
.
Wel onverwachts he? Werd je gevraagd?
In ieder geval een uitstekende aanwinst voor het mod team van /14.
[..]
Mwah, valt wel mee hoor. Ik ben nog steeds geen mot.
En ik dan? Vergeet je mij weer?Op woensdag 14 november 2001 13:40 schreef Gordijnstok het volgende:
Verwijderd
Wie ben jij? Nieuw?Op donderdag 15 november 2001 16:50 schreef McVirusS het volgende:
[..]
En ik dan? Vergeet je mij weer?
Kei goedOp woensdag 14 november 2001 19:53 schreef mbravenboer het volgende:
.
Yep, door chem & ACM heeft mijn icq kruistocht toch geholpenWel onverwachts he? Werd je gevraagd?
Ik zal mijn best doenIn ieder geval een uitstekende aanwinst voor het mod team van /14. Mwah, valt wel mee hoor. Ik ben nog steeds geen mot
.
[erg-flauw-maar-hey-het-is-bijna-weekend-vind-ik] Nee, Robijn Intensief! [/erg-flauw-maar-hey-het-is-bijna-weekend-vind-ik]Op donderdag 15 november 2001 16:51 schreef Zef het volgende:
Wie ben jij? Nieuw?
Verwijderd
Verwijderd
Ochja das waar ookOp donderdag 15 november 2001 16:50 schreef McVirusS het volgende:
[..]
En ik dan? Vergeet je mij weer?
Sja, het is gewoon een 40-urige werkweek met mogelijkheid van overuren.Op woensdag 14 november 2001 19:59 schreef Osiris_NL het volgende:
Hoeveel uur per dag zit een modje eigenlijk op GoT?
* Osiris wil er ook wel een zijn, maar weet ook wel, dat dat niet zo snel gaat..
He kon je dat niet van te voren vertellenOp vrijdag 16 november 2001 10:02 schreef ACM het volgende:
[..]
Sja, het is gewoon een 40-urige werkweek met mogelijkheid van overuren.
Wat? Dat van die overuren??Op vrijdag 16 november 2001 10:42 schreef wasigh het volgende:
He kon je dat niet van te voren vertellen![]()
![]()
Uit volle borst op weg naar nergens / Zonder reden zonder doel
Met m'n zeden en m'n zonden / En mijn angstig voorgevoel
Laat mij mijn kont tegen de krib / Laat mij dit goddeloze lied
Hef jij je handen maar ten hemel / Maar red mij niet
Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz
Verwijderd schreef op 28 januari 2004 @ 22:17:
Nou gefeliciteerd hoor, Wasigh
offtopic:
curry684 in "Devschuur gezuiverd."
Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
The NS has launched a new space transportation service, using German trains which were upgraded into spaceships.
disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl
Jeremy Clarkson
[ Voor 12% gewijzigd door gorgi_19 op 28-01-2004 22:23 ]
Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo
[ Voor 73% gewijzigd door Silent Thunder op 28-01-2004 22:51 ]
We zijn totaal humorloos in de devschuurSilent Thunder schreef op 28 januari 2004 @ 22:50:
WTF? Waarom die kick?
edit: lama, dit is weer Devschuur humor neem ik aan? Begin er langzaam aan te wennen...
The NS has launched a new space transportation service, using German trains which were upgraded into spaceships.
Kijk kijk, al doende leert men...wij devschuurders zijn zo gek nog niet.Silent Thunder schreef op 28 januari 2004 @ 22:50:
WTF? Waarom die kick?
edit: lama, dit is weer Devschuur humor neem ik aan? Begin er langzaam aan te wennen...
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
niet? waarom besta ik danAndré schreef op 28 januari 2004 @ 22:58:
[...]
Kijk kijk, al doende leert men...wij devschuurders zijn zo gek nog niet.
disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq