Ben Dis... dyc... dic... Dyslexie
Eerste PC Game ooit is C&C Tiberian Dawn
eerste pc game tomb raider II
Verwijderd
ik had en c16 toendertijd
ik had de code uit en blad gehaald maar hoe het heet weet ik echt niet meer
En nu belland ik hier.. best wel triest
*in depressie wegren*
en nog heel veel... weet niet echt welke precies
Verwijderd
jaja was al op een echte pc
een BMX die m'n neef gekregen had van z'n werk
aaah the good old days
telkens we langs gingen: "mag ik een spelletje speleeeeuuuuh?"
Toen we later een XT thuis hadden staan heb ik daar veel Starcon op gespeeld, maar de eerste game waar ik echt zwaar verslaafd aan was is toch wel c&c geweest (op me eerste eigen compje: 486 dx2 33mhz) later gevolgd door Quake toen ik een P120 kocht.
)
no animals were harmed during the production of this message
en natuurlijk F29 - Retaliator
Op een 386SX
~ Voordelig Zelf Vliegen? ~ Sent using RFC 1149. Note: No animals were harmed during this data transfer. ~
da was mijn echte verslaving.
It's not DNS. There's no way it's DNS. It was DNS. --The Sysadmin haiku
Burgertime was het eerste spel op de Commodore 64 wat ik speelde.
Tetris was nog net voor de commodore op de gameboy
Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.
wie de bal kaatst, kan hem gekorrigeert terug verwachten
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Maar echt als eerste 'paratrooper' en 'baby's day out'
dit zag ik op de eerste page, uhm die gast is 16 dus dat kan nog perfectOp dinsdag 13 november 2001 16:30 schreef Eggplant het volgende:
Spy Hunter op C64
oh ja een C64 is een Commodore64, waarschijnlijk beetje voor jouw tijd
Ik speelde Bubble Bobble altijd met mijn broertje, wat hebben we dat irritante kutliedje lang in ons hoofd gehad zeg
jep
Verwijderd
Stuk of zo ?
Anyway, ik was toen 3 of 4, dus ik weet het echt niet meer.
Toen kregen we dus een C64. Wat ik me ervan kan herinneren is Seawolf... volgens mij speelde ik die het eerst. Dat was echt grof geschut voor die tijd
Daarna heb ik ik-weet-niet-hoeveel andere C64-klassiekers gespeeld.
Denk zo'n 15-20 jaar ofzo
Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.
Verwijderd
Retail was een flightsim die voor die tijd echt heel mooi was.
Verwijderd
1 Of ander vliegtuigspel van bovenaf,
1 of ander adventure-spel dat je met een mannetje een zooi obstakels moest verhinderen (krokodillen, lianen bespringen etc etc)
Dat waren nog eens tijden...
Echt begonnen met gamen op de NES :):)
MARIO BROS BIG i UP!
oude berichtje gequoteOp dinsdag 13 november 2001 16:33 schreef Richard het volgende:
Pong uiteraard
"Social progress can be measured by the social position of the female sex - Karl Marx"
Retal(iator)
Doom2
In die volgorde.
www.avpnews.com
ook nog steeds een klassiekerOp maandag 22 april 2002 00:37 schreef mrVB het volgende:
mario bros op de NES
verbaast me dat niet bijna iedereen daar mee kwam...
C:\Tetris\Unpro ETetris.exe -ega
Forget your fears...
...and want to know more...
Verstand van Voip? Ik heb een leuke baan voor je!
Verwijderd
Nu game ik nog amper.
(woohoo, ik heb de 'Active Topics' button ontdekt
Siditamentis astuentis pactum.
Verwijderd
je kon toen al je eigen levels maken, was echt zeer verslaaft aan dat spel
ik neem aan dat het onderhand gratis is (dus ut is geen warez vraag)
Maar de eerst echt verslavende spellen warne toch wel Larry...Police Quest...ennnnnnn Space Quest!!...WOW....ongeevenaarde games mensen!!
Heel oud, was erg verslavend...
Verwijderd
Dat ken ik nog, was idd zeer cool..ik kon net niet op de naam komenOp maandag 22 april 2002 12:22 schreef edstasy het volgende:
Operation Wolf
Heel oud, was erg verslavend...
Voorouders net boven de Neder-Rijn? Doe een DNA-test.
Verwijderd
God, I love Hyrule...
Verwijderd
Asteriods op een kast bij schiphol
Pacman op de atari.
Cyruss op de C64
Geweldig als je F1 in drukte, ging ie protesteren tegen de scheids!
tunnutunnutunnu...
DAMN...ja die was ook meesterlijk man!!...Op maandag 22 april 2002 12:44 schreef BertV het volgende:
Sopwith
En...hoe heet ie nou....mijn eerste CGA spel.;..met tanks...een tegen een....elkaars fort moeten vinden....oh ja!@!....TUNNELER....vet
Verwijderd
prince of persia!!!
die roxte, vooral lvl 8..moest je tegen je eigen spiegelbeeld vechte muhahaha (ik ken elk lvl bekant nog uit me kop) was ut eerste spel dat ik me ken herrineren dat ik heb (samen met pacman)
Verwijderd
zeker wel, pop was een enorm goed spel, maar aan Keen was ik echt verslaafd (toen nog op 286)Op maandag 22 april 2002 14:39 schreef Trommeldaris het volgende:
ik heb niet alle posts gelezen, maar deez waarschijnlijk nog niet geweest
prince of persia!!!
die roxte, vooral lvl 8..moest je tegen je eigen spiegelbeeld vechte muhahaha (ik ken elk lvl bekant nog uit me kop) was ut eerste spel dat ik me ken herrineren dat ik heb (samen met pacman)
[off-topic]
de compu-club waar ik bij zit bestaat over een tijdje 12 jaar ofzo, mij leek het een leuk id om dan games te gaan spelen uit die tijd (op pc's van die tijd) dusss... geweldig topic, zie ik ze allemaal weer even langskomen en pik ik er de leukste uit
[on-topic again]
Leren door te strijden? Dat doe je op CTFSpel.nl. Vraag een gratis proefpakket aan t.w.v. EUR 50 (excl. BTW)
Loadrunner...
Loom,....
Uhmm.....
De beste vergeet ik weer.....
Met echte spraak bij de titel...
BARBARIAN....wow.
dat was een hele mooieOp zaterdag 20 april 2002 20:10 schreef Demoniac het volgende:
Prince of Persia op de 386
do or do not, there is no try
Verwijderd
heb 1 vic 20 geruineerd door space invaders (spatie-toest naar de haaien

Ik, geheel anders
ken ik nietOp maandag 22 april 2002 15:14 schreef _.-SuperstaR-._ het volgende:
Sopwith
wat is dat voor spel?
Eerst had ik nog zo'n antike DOS computer waar ik ook wel snellen op deed, maar daar speelde ik meestal geen uren achter elkaar op.
Maar toen er dus een keer een nieuwe PC kwam, kocht ik een keer een CD-ROM met iets van 20 demo's met o.a. een van Need For Speed 2.
Nou, dat was gewoon compleet geweldig. Hoe dat eruit zag en hoe dat ging, dat was voor mij gewoon zo mooi dat het niet lang duurde voordat ik de complete versie kocht.
Die heb ik dan echt u-ren of nee, maan-den gespeeld totdat Need For Speed 3 uitkwam, toen werd ik daar compleet gek van.
🌞🍃
Verwijderd
heette dat niet sokwith of sockwith ofzoOp maandag 22 april 2002 15:14 schreef _.-SuperstaR-._ het volgende:
Sopwith
Nope, sopwith is de naam, is een naam van een eerste wereld oorlog vliegtuig (je weet wel, van die dubbel dekkers...)Op maandag 22 april 2002 19:56 schreef DarthRaider het volgende:
[..]
heette dat niet sokwith of sockwith ofzo
ik heb ook aardig wat uurtjes aan sopwith besteed
Verwijderd
Recordhouder qua tijd tot nu toe is Everquest, daar zit al ruim 3200 uur (geen typo) in over de laatste 3 jaar (hij houdt het automatisch bij)
Daarna nog een Sega Genesis gehad en een 486 SX 25 met respectievelijk de games Sonic en Doom/Wolf3d/Keen etc
Maar tetris was dus het prille begin...
- - Ik draai en maak muziek :) - -
It's not far back to sanity
At least it's not for me
And when the wind is right you can sail away
And find serenity
Fantastisch gewoon!!
Hele landkaarten zelf gemaakt met alles erop en eraan.
Maar waar ik aan blijf hangen is toch echt Quake3 Arena met de mods.
Soms speel ik een spel vind ik het saai worden ga ik toch weer Q3A spelen.
Speel verschillende gamemodes zoald CTF, TDM, Freeze Tag, Instagib.
'people say I'm a drinker, but I'm sober half the time' - Mick Jagger | mail: freddifish_AT_gmx.net
SAM !!!!!!!!
ik weet niet of mensen dat snel kennen
Een andere naam daarvoor was Bomber.Op maandag 22 april 2002 19:56 schreef DarthRaider het volgende:
[..]
heette dat niet sokwith of sockwith ofzo
🌞🍃
I closed my eyes and closed myself, and closed my world and never opened, up to anything...and then it fell apart..
op ATARI 1024ST, en mono scherm..... af en toe bij de televisie, en dan wel in 16 kleuren !!
those were the days
"I sit in my room and imagine the future."
Doom enzouhhh
Prince of Persia
Verwijderd
En dan de allermeestelijke game :
Shadow Of the Beast
gewoon zo super. Als iemand deze op emulator heb geef dan een gil want die wil ik zwaar graag
Verwijderd
ja, ik weet het, niet zo vreselijk oud, maar ik ben dan ook van na de C64 tijd enzo
Zelda64 was ook geweldig tho...
Shadow of the Beast ?
Verwijderd
(eerste spellen die ik speelde, op de IBM:8086
Nostalgie
Digger... !!
Download deze song : Hot Butter - Popcorn en de tranen springen ter plekke in je ogen ik zweer ut je
Digger heb ik laatst weer gevonden... *snif* maar hij deed het niet, zelfs niet met moslo...Op dinsdag 23 april 2002 16:28 schreef Mikez het volgende:
nee weetje wat nostalgie is ?
Digger... !!
Download deze song : Hot Butter - Popcorn en de tranen springen ter plekke in je ogen ik zweer ut je
Dit topic is gesloten.