Perilous to us all are the devices of an art deeper than we possess ourselves.
Tyan heeft geen reputatie als zijnde overklokbaar. Integendeel. Ik zou er dus maar niet op rekenen.
Inderdaad..
De tyan's worden vooral gemaakt voor de wat professionelere workstations en servertjes..
En als je je op die markt richt, wil je natuurlijk stabiliteit.. En dat houd in dat overclocking natuurlijk taboe is..
Misschien dat je het via speciale biossen voor elkaar kunt krijgen, maar dan zou ik gewoon effe bij de bios-updates kijken, of effe een mailtje sturen naar tyan!
De tyan's worden vooral gemaakt voor de wat professionelere workstations en servertjes..
En als je je op die markt richt, wil je natuurlijk stabiliteit.. En dat houd in dat overclocking natuurlijk taboe is..
Misschien dat je het via speciale biossen voor elkaar kunt krijgen, maar dan zou ik gewoon effe bij de bios-updates kijken, of effe een mailtje sturen naar tyan!
Voor de Thunder K7 was er een beta bios die clocken mogelijk maakte, echter heeft deze nooit stabiel gedraaid, hij was dan ook voor test doeleinden..
Bij de Tiger MP kun je vanaf revisie 3 je FSB instellen met mate
Bij de Tiger MP kun je vanaf revisie 3 je FSB instellen met mate
Verwijderd
ik zou even tanden bijten en een dual XP athlon bouwen...
Iets duurder maja
Tyan is niet goedkoop zunne, vooral die serverdingen en qua garantie (lange hersteltermijn) nu ook weer niet aan te raden.
Ik zou iets weiniger geld uitgeven...
MSI(microstar) al geprobeerd die hebben quasi hetzelfde alleen de raid zat er niet op dacht ik...
Gigabyte ...
Atrend
Asus is te duur
Die hebben allemaal zo een ding
Heb zelf een VP6 wist nie dat die al end-of-live waren... wou er eentje bijzetten
Iets duurder maja
Tyan is niet goedkoop zunne, vooral die serverdingen en qua garantie (lange hersteltermijn) nu ook weer niet aan te raden.
MSI(microstar) al geprobeerd die hebben quasi hetzelfde alleen de raid zat er niet op dacht ik...
Gigabyte ...
Atrend
Asus is te duur
Heb zelf een VP6 wist nie dat die al end-of-live waren... wou er eentje bijzetten
heb je goede ervaring met VP6?Op woensdag 14 november 2001 14:17 schreef xfiles het volgende:
ik zou even tanden bijten en een dual XP athlon bouwen...
Iets duurder maja
Gigabyte ...
Atrend
Asus is te duur
ik kan er namelijk misschien nog wel eentje vast krijgen
Perilous to us all are the devices of an art deeper than we possess ourselves.
Pagina: 1