Concurrentie voor Femme ?

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 836 views sinds 30-01-2008

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 00:56
1 ding versla je GoT wel enigszins: smileys
Je hebt er wel niet veel, maar je hebt de "killers" in huis :* .

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 30-11 12:32
elke site die er tegenwoordig in slaagt 3 nieuwsberichten per dag te posten is al een stuk beter dan tweakers op het moment :)

Verwijderd

LOL:
http://www.countzero.net/article.php?sid=19
Is dit waar? :D
De systeembeheerders waren al snel paraat en in staat om de site weer zo snel mogelijk online te krijgen. Het ging voornamelijk om het forum van tweakers.
"Systeemberheers"=Kees?
:D

• Capo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Op maandag 12 november 2001 15:27 schreef outlaw het volgende:

[..]

Ik mis hier een hele hoop mensen van vroeger. Dat niet meer thuisvoelen kan ik me ook heel goed voorstellen.
2 zielen 1 gedachte.. hmm misschien vanwege de oude spirit die we nog hebben ;)

Achja..

My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?

• drm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-06 13:31

drm

f0pc0dert

Zenith.... hmmm het is dat de search een beetje down is, maar volgens mij was dat ook een mafkees die hier een keer betrapt werd op het kopieren van design van een site :?

does ring a bell...

Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz

• WHiZZi
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:16

WHiZZi

Museumdirecteurtje

Er zijn 17 downloads en 4 Onderwerpen in onze database

mm. T.net heeft ietsje meer downloads...

:+

HomeComputerMuseum - Interactief computermuseum waar wij de geschiedenis van de thuiscomputer preserveren. Centraal gelegen in de Benelux.

• TangLeFuzZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-10 12:48
Op donderdag 15 november 2001 16:40 schreef drm het volgende:
Zenith.... hmmm het is dat de search een beetje down is, maar volgens mij was dat ook een mafkees die hier een keer betrapt werd op het kopieren van design van een site :?
Dat zou heel goed kunnen ja, deze heeft hij trouwens ook niet zelf gemaakt, het systeem draait gewoon op PHP NUKE en de copyright/disclaimer van phpnuke is verwijdert en vervangen door een eigen, verder zou het uitermate belachelijk zijn als je die site een concurrent vind......

• TangLeFuzZ
Sorry dat ik hierboven zo hard reageer, ik wordt alleen altijd meteen flink pissed als ik zie dat mensen doen alsof ze iets gemaakt hebben terwijl het gewoon door een ander gemaakt is.

:)

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 30-11 12:32
Op donderdag 15 november 2001 18:23 schreef Tangletje het volgende:
Sorry dat ik hierboven zo hard reageer, ik wordt alleen altijd meteen flink pissed als ik zie dat mensen doen alsof ze iets gemaakt hebben terwijl het gewoon door een ander gemaakt is.

je doet net of tweakers zo orgineel is. Nergens om hoor, maar als elke site die niet orgineel en uniek was van het web werd gegooit, hield je niks over :)

• TangLeFuzZ
Op donderdag 15 november 2001 23:32 schreef xxxMaverick het volgende:

[..]

je doet net of tweakers zo orgineel is. Nergens om hoor, maar als elke site die niet orgineel en uniek was van het web werd gegooit, hield je niks over :)
Is het ook niet, maar wel in veel opzichten hoor.
Niet dat ik wil slijmen ofzo, ik heb zelf ook @#$^% aan lui die net doen alsof ze hier God zijn, dat is pure onzin, ik vind alleen wel dat Femme in veel opzichten wel origineel is geweest en daarmee een groot succes heeft.

• drm

drm

f0pc0dert

Tangletje:
Is het ook niet, maar wel in veel opzichten hoor.
Niet dat ik wil slijmen ofzo, ik heb zelf ook @#$^% aan lui die net doen alsof ze hier God zijn,
:D Ik doe het niet expres! :D O-)
dat is pure onzin, ik vind alleen wel dat Femme in veel opzichten wel origineel is geweest en daarmee een groot succes heeft.
Klopt. En het is gewoon een hele goede overzichtelijke site. En die andere niet. Dus als antwoord op de vraag van de topicstarter: "Nee".

Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz

Verwijderd

Op donderdag 15 november 2001 16:40 schreef drm het volgende:

does ring a bell...
Sorry, ik snap de vraag niet helemaal :)

Verwijderd

Op donderdag 15 november 2001 18:23 schreef Tangletje het volgende:

Volgens mij heb ik nooit gezegd dat ik de site helemaal zelf gemaakt heb. Ik heb een hoop dingen zelf geschreven, de meeste grafische dingen die je ziet zijn ook door mij gemaakt. Ondanks dat ik veel modules zelf heb gemaakt blijft het een Nuke portall. Sterker nog, ik heb heel wat vertalingen gemaakt voor de makers van dit portall systeem, zodat ook nederlandse gebruikers er plezier van kunnen hebben. Als men even goed kijkt zul je ook zien op de site dat ik niet ontken dat het een Nukebased site is. Dus voor de liefhebber die zich verveeld: Zoek het PHPNuke logo :)

• drm

drm

f0pc0dert

Zenith4ever:
Sorry, ik snap de vraag niet helemaal :)
Ik kon mij herinneren dat er in W&G op een gegeven moment een kerel rondliep die een of andere site 1:1 had overgenomen, praktisch. Die heette dacht ik "Zenith".

Maar dat zou een ander kunnen zijn. Mag ik je portfolio even zien >:) ;)

~ Gottfried Leibniz

Verwijderd

Op vrijdag 16 november 2001 11:16 schreef drm het volgende:

[..]

Ik kon mij herinneren dat er in W&G op een gegeven moment een kerel rondliep die een of andere site 1:1 had overgenomen, praktisch. Die heette dacht ik "Zenith".

Deze Zenith ript niet, ik gebruik alleen open source stuff.
Mijn portfolio is http://www.countzero.net :) thats it *D

• ET
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 28-11 20:03

ET

Op vrijdag 16 november 2001 09:43 schreef Zenith4ever het volgende:

[..]
Als men even goed kijkt zul je ook zien op de site dat ik niet ontken dat het een Nukebased site is. Dus voor de liefhebber die zich verveeld: Zoek het PHPNuke logo :)
http://www.countzero.net/images/powered/phpnuke.gif
Afbeeldingslocatie: http://www.countzero.net/images/powered/phpnuke.gif :P :P

Verwijderd

Goedzo 10 punten :)

• wasigh
  • Niet online

wasigh

wasigh.blogspot.com

Op vrijdag 16 november 2001 11:16 schreef drm het volgende:

[..]

Dat idee had ik idd ook mmm..

• drm

drm

f0pc0dert

Op vrijdag 16 november 2001 11:40 schreef wasigh het volgende:
Dat idee had ik idd ook mmm..
Jij bent mod, kun je niet zoeken op username/topicstarter? Ik niet :7

~ Gottfried Leibniz

• wasigh
  • Niet online

wasigh

wasigh.blogspot.com

Op vrijdag 16 november 2001 13:43 schreef drm het volgende:

[..]

Jij bent mod, kun je niet zoeken op username/topicstarter? Ik niet :7
Ik heb al even IP's vergeleken en daar komt uit dat ze niet vanaf hetzelfde IP posten.. Dus ik neem aan dat het verschillende gebruikers zijn.

Verwijderd

Geloof me maar, ik ben niet diegene die jullie denken. Wie dat ook mag zijn :)
Alles op mijn website is zelf gemaakt of open source stuff.
Ik heb zelf ook een hekel aan andermans stuff rippen. Dat ik nu een open source portall heb ok, maar daar zijn die dingen toch voor gemaakt dacht ik zo. Ik ben al bezig om de site opnieuw "zelf" te maken, maar daar gaat best nog wel tijd inzitten denk ik in mijn eentje. Beetje bij beetje wordt er al een hoop open source stuff herschreven.

• GTTC
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 24-08 14:31
mooi gemaakt zenith, ik zou never nooit in me eentje zon grote site inelkaar kunnen flansen...

AMD Thunderbird 1200@1370Mhz/Msi K7T Turbo/512 Mb Sdram/GeForce2 Ultra 64Mb DDR/40Gig 7200

• Mior
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21:45
En daarvoor moest je dit topic van een maand oud omhoog schoppen :?

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:58
IMHO beetje onzin idd..
Deze kan wel dicht.
Pagina: 1 2 Laatste

Dit topic is gesloten.