Het schijnt dat T.net/GoT concurrentie heeft gekregen....
http://www.countzero.net
Wat vinden wij hiervan?
Wat vinden wij hiervan?
Saved by the buoyancy of citrus
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
...Make every cut count, even if it is one frame...
Tweakers.net
Beschrijving: Een erg goede nederlandstalig site gelijk aan deze. Alleen een stukje beter =)
en wat voor een !Op maandag 12 november 2001 15:22 schreef Nielsz het volgende:
Pfff je krijgt een popup als je afsluit...
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Ben ik niet echt met je eens. Hij heeft er wel zijn best voor gedaan. Maar ik vraag me af wat hij met Countzero wil bereiken. Wat voor doelen zou hij stellen aan zijn site?Op maandag 12 november 2001 15:22 schreef rb338 het volgende:
Amateuristisch zooitje voor zover ik het heb gezien.
WoT was nog beter
Ja, maar hij had op zijn minst de spelfouten eruit kunnen halen en het design wat vrolijker en overzichtelijker kunnen maken.Op maandag 12 november 2001 15:25 schreef Boomrups het volgende:
[..]
Ben ik niet echt met je eens. Hij heeft er wel zijn best voor gedaan. Maar ik vraag me af wat hij met Countzero wil bereiken. Wat voor doelen zou hij stellen aan zijn site?
Ik mis hier een hele hoop mensen van vroeger. Dat niet meer thuisvoelen kan ik me ook heel goed voorstellen.Op maandag 12 november 2001 15:22 schreef Boomrups het volgende:
Zo op het eerste gezicht lijkt het niet zomaar het werk van zomaar een amateurtje. Die Zenith heeft er wel werk in gestoken.
Ik denk dat veel mensen die zich hier niet meer zo thuisvoelen zich daar misschien gaan groeperen.
u can fool all people some time and fool some people alltime
Verwijderd
zoals?Op maandag 12 november 2001 15:28 schreef Boomrups het volgende:
Maar je moet wel bedenken dat deze gast niet de middelen heeft die Femme wel tot zijn beschikking heeft.
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Der zat een banner bij Wish toen ik even mijn email wilde checken op school. Toen ik 'De Nederlandse Tweak Community' zag staan werd ik wel even nieuwsgierigOp maandag 12 november 2001 15:28 schreef Courage het volgende:
Hoe ben je dit eigenlijk te weten gekomen Boomrups ? Er staat nog niet veel op die site eigenlijk...
Zoals sponsors die de onderdelen voor de webservers geven, gratis hosting bij Trueserver, een ervaren crew van Mods en Admins....Op maandag 12 november 2001 15:29 schreef Tampie2000 het volgende:
[..]
zoals?
membersOp maandag 12 november 2001 15:33 schreef Boomrups het volgende:
[..]
Zoals sponsors die de onderdelen voor de webservers geven, gratis hosting bij Trueserver, een ervaren crew van Mods en Admins....
Ik denk niet dat Countzero dat ook heeft
Hehemembers
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Oja, ff niet goed gelezenOp maandag 12 november 2001 15:58 schreef Boomrups het volgende:
Dat is toch wat ik zei?![]()
http://www.countzero.net/stats.phpPHP-Nuke Versie: 5.2
Vooral sinaasappels zijn bang voor persvrijheid.
Het is niet zo dat er bij mij nu een gevoel van blijdschap ontstaanOp maandag 12 november 2001 15:47 schreef Boomrups het volgende:
Maar ben jij blij met deze 'concurrentie' Femme?
Zie jij dingen op de site die jij ook wel zou willen hebben? Nieuwe ideeen die in je opkomen?
Of vrees je Countzero en ben je bang dat je members straks weg gaan lopen?
Onderschat nooit je concurrentie.... Da's de grootste fout die je bij dit soort dingen kan doen.Op maandag 12 november 2001 16:20 schreef .KeN. het volgende:
Je moet iig wel oppassen voor concurrentie van dat forum hoor... !!
LoL
De islam kan uw vrijheid schaden
Verwijderd
2 zelfsOp maandag 12 november 2001 15:22 schreef Nielsz het volgende:
Pfff je krijgt een popup als je afsluit...
PC-Specs
"...You may feel a little sick..."
Logo's van Countzero? Copyright misschien? en ipv dat ZenithFX design moet het denk ik Femme design zijn?Alle logo's en artikelen zijn eigendom van Countzero.net tenzij anders aangegeven, ... .© 2001 ZenithFX design
Die knoppies zitten bijna bij elk forum, heeft Femme die dan gemaakt?
Ik ben toch malle pietje niet!
1
2
3
4
| Warning: Unable to access modules/Newsletter/index.php in /hosting/www/domains/countzero.net/modules.php on line 23 Warning: Failed opening 'modules/Newsletter/index.php' for inclusion (include_path='') in /hosting/www/domains/countzero.net/modules.php on line 23 |
A Breakbeat A Day Keeps Religion Away.
kijk eens hier, de oude layout van t.net: http://www.tweakers.net/wot/Op maandag 12 november 2001 19:53 schreef eddysmits het volgende:
Ik vindt niet dat dit een concurrentie voor femme is namelijk omdat:
* tweakers.net: de layout is beter(geen groen/blauw achtergrond
* tweakers.net is beter opgezet
Hail to the guardians of the watchtowers of the north
Verwijderd
Wow,Op maandag 12 november 2001 20:04 schreef Duracell het volgende:
[..]
kijk eens hier, de oude layout van t.net: http://www.tweakers.net/wot/
Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr
Die staat ook op www.tweakers.net hoorOp maandag 12 november 2001 21:00 schreef Beaves het volgende:
Op WoT staat trouwens nog steeds de banner van TrueServer, zou dat niet eens veranderd moeten worden?
Hail to the guardians of the watchtowers of the north
/dev/null
Wie trösten wir uns, die Mörder aller Mörder?
Verwijderd
Er is/was een bedrijf dat Zenith Data Systems heet(te). Kan je de naam misschien daarvan?Op maandag 12 november 2001 15:25 schreef wasigh het volgende:
zenith, die naam die ken ik ergens van....
maar ze hebben niet eens een dev forum
Het is den ambtenaar verboden gedurende den werktijd alcoholhoudende dranken te gebruiken, bij zich te hebben of in de dienstlokalen te bewaren.
Verwijderd
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Verwijderd
"The problem with internet quotes is that you can't always depend on their accuracy" ~Abraham Lincoln, 1864.
Je maakt zelf ook een nasty typo in je laatste, zin, maar verder ben ik het met jou en Obsidian eens.Op dinsdag 13 november 2001 09:17 schreef Gordijnstok het volgende:
Beetje kinderachtig dat een website die met zoveel moeite in elkaar is gezet, waar veel tijd aan is besteed en die de moed heeft gehad om een "concurrerende site" neer te zetten, op zo'n manier door GoT geile kinderen wordt afgekraakt.
Het design is idd niet "je" van het, en er zitten een aantal zpelvuoten in. En toch vindt ik dit een goed initiatief.
Bericht hierboven
Verwijderd
* Steven staat op en doet een kleine staande ovatieOp dinsdag 13 november 2001 15:39 schreef Zenith4ever het volgende:
Ok laat ik mij ook maar eens melden dan
Ik ben absoluut niet van plan om te concurreren met T.net
Ik ben al een hele tijd vaste bezoekers van tweakers, en dat zal ook zo blijven.
Het idee achter countzero is om een gemeenschap te maken met dezelfde interesses als ik. Geen commerciele plannen tot toe.
Deze website is met veel pijn en moeite toch van de grond gekomen, en is pas sinds 2 weken te bekijken. Dus bugs etc zullen er allicht nog wel inzitten. En spelfouten....tsjaik ben ook niet altijd even scherp
Het verschil tussen t.net en countzero is dat t.net een professioneel team een paar sterke servers en uiteraard een bron van inkomsten heeft, en countzero is gewoon een one man's job op een reguliere webserver. Gewoon een amateur dus die niet weet wat ie met zijn vrije tijd moet doen
Maar schroom je niet om eens te komen kijken, maar vergeet t.net niet
Cya's Zenith
Webmaster countzero.net
Go Zenith Go!!Op dinsdag 13 november 2001 16:17 schreef Zenith4ever het volgende:
Goed ik heb er genoeg vande popup is gone!!
Leverde toch al niet veel hits op.
PC-Specs
"...You may feel a little sick..."
Dit doet serieus pijn aan mijn ogen die site... die kleurcombinatie != goedOp maandag 12 november 2001 15:16 schreef Boomrups het volgende:
Het schijnt dat T.net/GoT concurrentie heeft gekregen....
Wat vinden wij hiervan?
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
Ik denk dat je daar inderdaad de spijker mee op zijn kop slaat, en ik denk dat dat is waarom je zo'n site niet met Tweakers of GoT moet (proberen te) vergelijken.Op maandag 12 november 2001 15:23 schreef Roland het volgende:
Tweakers en GoT is een Begrip...
Tja, zelfkennis siert de mens, met een realistische visie als deze kom je verder dan met een ego als dat van GaMeOvEr van hier tot zimbabwe.Op maandag 12 november 2001 15:24 schreef Boomrups het volgende:
Quote van Zenith bij de link naar GoT:
Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr
Heej, ik ben met mijn ego al een end gekomen hoor !Op dinsdag 13 november 2001 19:45 schreef Negotiator het volgende:
Tja, zelfkennis siert de mens, met een realistische visie als deze kom je verder dan met een ego als dat van GaMeOvEr van hier tot zimbabwe.
Aannames zijn fataal.
Mannen komen van Mars Tweakers, vrouwen van Venus Bokt
ik ben zelf ook wat met een forum aan de slag gegaanOp dinsdag 13 november 2001 06:58 schreef Traag het volgende:
[..]
forum is gewoon nog leeg
[..]
Mannen komen van Mars Tweakers, vrouwen van Venus Bokt
hehe 1970??Warning: Supplied argument is not a valid MySQL result resource in /hosting/www/domains/countzero.net/links.php on line 922
Warning: Supplied argument is not a valid MySQL result resource in /hosting/www/domains/countzero.net/user.php on line 399
Warning: Cannot add header information - headers already sent by (output started at /hosting/www/domains/countzero.net/user.php:399) in /hosting/www/domains/countzero.net/user.php on line 412
Warning: Supplied argument is not a valid MySQL result resource in /hosting/www/domains/countzero.net/reviews.php on line 504
Toegevoegd: January 1st 1970
Hits:
_LANGUAGE:
Warning: Supplied argument is not a valid MySQL result resource in /hosting/www/domains/countzero.net/reviews.php on line 555
Het is FRIET!
Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Verwijderd
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq