spam --> geen waarschuwing ?

Pagina: 1
Acties:

• Canard
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 28-11 17:57
in [topic=309946/5/25]
staat dit:

quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Op zaterdag 10 november 2001 16:30 schreef Ornathon het volgende:
Dan heb jullie nog geluk Heb nog Club3D ATI Radeon 7500tjes zien liggen in ons magazijntje. Http://www.bluestorm.nl
--------------------------------------------------------------------------------

HlpDsk: Da's een redelijk spammerige first post

Voor een soortgelijk geval heb ik een waarschuwing gekregen... Hij/zij niet zo ik het lees? Ik vind dit een beetje raar...

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:31

JvS

Ik heb hem zelf ook

Jij hebt hier zwaar offtopic een link neergezet. Die heb ik weggehaald. Ik zie geen waarschuwing.

Verder is het niet zo dat "hij heeft ook geen waarschuwing gehad" een reden is om een eventuele waarschuwing weg te halen.

je hebt iig 0 officiele waarschuwingen. En als je iemand hierover wil aangeven, dan is [forum=26] een betere plaats

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• Canard
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 28-11 17:57
Op zondag 11 november 2001 23:24 schreef JvS het volgende:
1. Jij hebt hier zwaar offtopic een link neergezet. Die heb ik weggehaald. Ik zie geen waarschuwing.

2. Verder is het niet zo dat "hij heeft ook geen waarschuwing gehad" een reden is om een eventuele waarschuwing weg te halen.

3. je hebt iig 0 officiele waarschuwingen. En als je iemand hierover wil aangeven, dan is [forum=26] een betere plaats
Punt 1. pas na 5 maanden ofzo krijg ik opeens te horen dat ik de link van mijn website niet meer in mijn signature mag hebben
Sig moet verwijderd worden, en een waarschuwing voor spam.
uit [topic=300446/1/25]
Geen waarschuwing? Ok, er staat niet "officiele waarschuwing".

Punt 2. Daar ben ik niet op uit. Ik zou het alleen raar vinden als er verschil wordt gemaakt...

Punt 3. Daar was ik ook niet op uit...