Toon posts:

hoe aan opdrachten websites maken

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik vraag me af hoe jullie aan jullie opdrachten komen om websites te maken voor bedrijven. Gewoon via familie of vrienden of echt via een (zelfgemaakt) bedrijf?

• Mithrandir
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-09 21:52
Op zondag 11 november 2001 19:21 schreef jaapni het volgende:
Ik vraag me af hoe jullie aan jullie opdrachten komen om websites te maken voor bedrijven. Gewoon via familie of vrienden of echt via een (zelfgemaakt) bedrijf?
D'r zijn hier een aantal mensen die professioneel aan 't designen zijn.
Maar 't grootste gedeelte heeft 'n website, maakt een mooie portofolio, en dan komen ze vanzelf wel. Of bij bedrijven in de buurt 'aankloppen'.

edit:

Aantal posts: 18 Gem. aantal posts/dag: 1 Geregistreerd op: 13 oktober 2001

Verbouwing

• rickmans
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

rickmans

twittert

Opdrachten komen meestal via via, maarja das eigenlijk overal zo, gewoon je best doen en dan krijg je vanzelf meer opdrachten :D

Don't mind Rick

Verwijderd

Topicstarter
Zelf krijg ik mijn opdrachten viavia, winkel tante enz. Dus eigenlijk gewoon hetzelfde.

Verwijderd

Ik krijg ze van school, maar dat betaalt niet zo best :D

Verwijderd

Psies! Kennissen, vrienden, portfolio enz enz.

Verwijderd

zo doe ik dat ook, maar je kan natuurlijk ook vragen aan kleine bedrijfjes...

• Blaise
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Of de brutalere tactics. Surf random beetje rond, en als een grote naam een gare site heeft, aanbieden een nieuwe te maken voor een bepaalde prijs. Wel Nederlandse site nemen, buitenlandse ligt ingewikkeld met betaling e.d.

• Yellow|A
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

netwerken :) vies woord maar het werkt. eh?

|{ brrr }] |

• Blue-eagle
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Ze bellen gewoon aan, en dan trekken ze een nummertje.

Dat nummertje is overdreven, ok. Maar ze bellen wel gewoon aan :) lucky me.

Verwijderd

ik ben nog niet prof.
dus vraag nu nog aan vrienden, klasgenoten, familie...

you know, en die het dan weer laten verspreiden,
je wordt zelf ook steeds beter, dus op een gegeven moment kan je dan prof gaan :)

Verwijderd

via via is/zijn het/de sleutelwoord[en]

Verwijderd

ik krijg idd gewoon de opdrachten vanzelf (soms veels te rustige maanden tussen) maar dat ligt puur aan hoe je je eigen aanbiedt in de tijd dat je begint.

Wees altijd netjes en aardig. Er hoeft maar 1 iemand te zijn die je een slecht naam bezorgt en je bent de spreekwoordelijke ***.

Als je in het begin een keer een website moet maken, doe dit dan ook, stel niet teveel eisen en zorg dat je hem afmaakt. :)

Gewoon goed je best doen. Dan kom je er wel. Succes!

Verwijderd

Ik krijg opdrachten van m'n baas en daar word ik nog voor betaald ook :)

Laat eens wat van je kunsten zien, misschien kan ik een goed woordje over je doen bij m'n baasie :)

Verwijderd

Marketing, enthousiasme, kennis van zaken, kwaliteit, service, inzet en durf.

Een aantal pijlers heb ik hierboven voor je neergezet, er zijn er nog zoveel meer, maar de belangrijkste zie je hierboven staan.
Pagina: 1