Perfect die smileys, maar waarom maar 26? En waarom zijn ze bijna allemaal geel? Ik zou heel graag die bekende groene willen(die waarbij je de tanden ziet), als ik die zie lig ik steeds weer in een deuk :)'t Kost GoT niks aan schrijfruimte; of staan copyrights weer eens in de weg?
er was toch zo'n smileysite met de bijbehorende img-tag?
gebruik je die toch gewoon?
gebruik je die toch gewoon?
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
ROTFLOp zaterdag 10 november 2001 17:14 schreef BAZZA het volgende:
goed idee [afbeelding]
Die discussie is al zo vaak gevoerd, en elke keer is de conclusie hezelfde : die krengen van andere sites zijn monsterlijk lelijkOp zaterdag 10 november 2001 17:14 schreef dennisdotcom het volgende:
Oh nee hè, niet weer deze discussie![]()
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Te grote smilies vern**ken de text-layout.Op zaterdag 10 november 2001 17:18 schreef BAZZA het volgende:
Smilies zijn gewoon kewl [afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
En lees de faq; er zijn veel meer smilies

roflOp zaterdag 10 november 2001 17:18 schreef BAZZA het volgende:
Smilies zijn gewoon kewl [afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Waar heb je die vandaan? Sesamstraat.nl?Op zaterdag 10 november 2001 17:18 schreef BAZZA het volgende:
* WaarAnders vindt deze lachers meer bij de huiskamer en FOK! passen
btw, ze komen er toch niet in, again ivm Android..
YES!!!! die zou er nog bij moeten.Op zaterdag 10 november 2001 17:33 schreef Nebuchadnezzar het volgende:
Deze vind ik nog het leukst:
Verder moeten er niet nog meer smilies bijkomen.
Zometeen hebben wij 100 van die krengen omdat er 1 iemand was die 26 te weinig vond.

deze is wel leuk, zeker als je de origineel ook kent

voorderest vind ik dat er ruim voldoende smilies inzitten.
Verwijderd
http://www.plauder-smilies.deOp zaterdag 10 november 2001 17:26 schreef WaarAnders het volgende:
Waar heb je die vandaan? Sesamstraat.nl?
* WaarAnders vindt deze lachers meer bij de huiskamer en FOK! passen
Tis wel goed nu, maar toch mis ik zown groene 'grijns' smiley...
hij hoeft niet perse groen te zijn hoor, maar toch drukt die grijns smiley iets anders uit dan die er nu zijn.
is het toch niet echt, nu gebruik ik vaak
ervoor, of extreem 
Maar toch is het 'net' iets anders. Bij Nielsonline maakte ik altijd veel gebruik van die grijns smiley. En over dat het te lelijk zou zijn, dr zijn vast zat tweakers die zoiets wel mooi en passend zou kunnen maken. (Bv RazorBlade)
hij hoeft niet perse groen te zijn hoor, maar toch drukt die grijns smiley iets anders uit dan die er nu zijn.
Maar toch is het 'net' iets anders. Bij Nielsonline maakte ik altijd veel gebruik van die grijns smiley. En over dat het te lelijk zou zijn, dr zijn vast zat tweakers die zoiets wel mooi en passend zou kunnen maken. (Bv RazorBlade)
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Mmjah, de smilies die overal te verkrijgen zijn vind ik persoonlijk niet zo mooi. Het id achter de smilies is vaak erg leuk! maar ze zijn niet mooi afgewerkt
- We Are Borg
- Registratie: April 2000
- Laatst online: 22:01
Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
/u/5360/crop65d3c045ca48f_cropped.png?f=community)
Vind we; dat de ":O" en de "O-)" moet worden toegevoed aan het lijstje bij een replyOp zaterdag 10 november 2001 17:21 schreef DinoRaptor het volgende:
[..]
Te grote smilies vern**ken de text-layout.
En lees de faq; er zijn veel meer smiliesen
bv
[afbeelding]
Deze is leuk voor de HK als je een flauw grapje maakt ! 

En deze voor al je je een koning voelt :

Deze als je een idee hebt :

En deze als je een beetje gek bent :

Deze voor als Jimi Hendrix nog is op het forum komt

Allemaal in de stijl van de GoT smilies en niet lay-out verpestend !
(behalve de onderste natuulijk)
En deze
moet er zowiezo bij !

En deze voor al je je een koning voelt :

Deze als je een idee hebt :

En deze als je een beetje gek bent :

Deze voor als Jimi Hendrix nog is op het forum komt

Allemaal in de stijl van de GoT smilies en niet lay-out verpestend !
En deze

Op zaterdag 10 november 2001 21:54 schreef Sir_Killalot het volgende:
En als jullie toch bezig zijn, doe deze er dan ff voor mij bij !
[afbeelding]

Die groene zijn een 'beetje' te groot heOp zaterdag 10 november 2001 22:02 schreef AK47 het volgende:
Mijn bijdrage:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Dat zijn de "WORLD FAMOUS Greenblobs" en de parodie ervan dus...Op zaterdag 10 november 2001 22:14 schreef Sir_Killalot het volgende:
[..]
Die groene zijn een 'beetje' te groot he
Maar ze zijn nog steeds te grootOp zaterdag 10 november 2001 22:16 schreef AK47 het volgende:
[..]
Dat zijn de "WORLD FAMOUS Greenblobs" en de parodie ervan dus...
* Sassie zou zeggen: zie linkje in me sig 
Ik ga hem over een maand ofzo (als ik 'mijn' bestuur uitben) weer een flinke update geven...
Ik ga hem over een maand ofzo (als ik 'mijn' bestuur uitben) weer een flinke update geven...
Daar staan allemaal van die ranzig grote smilies in !Op zondag 11 november 2001 01:10 schreef Sassie het volgende:
En om nou telkens url's van smilies in te gaan tikken heb ik ook niet echt veel zin in
Groot?? euhuhOp zondag 11 november 2001 01:44 schreef Sir_Killalot het volgende:
[..]
Daar staan allemaal van die ranzig grote smilies in !
En om nou telkens url's van smilies in te gaan tikken heb ik ook niet echt veel zin in
Tja en de urls, bij eigenschappen (rechtsklikken) kun je ze copy-pasten
Maar goed da's een punt in de komemde update...
(maar dat wordt nog ff wachten voorlopig, ik wil de toestemming van zoveel mogelijk smiley-makers voor me nieuwe layout)
Qua pixelsOp zondag 11 november 2001 02:04 schreef Sassie het volgende:
[..]
Groot?? euhuhHoe bedoel je, qua bestandsgrootte?
Tja en de urls, bij eigenschappen (rechtsklikken) kun je ze copy-pasten
Maar goed da's een punt in de komemde update...
(maar dat wordt nog ff wachten voorlopig, ik wil de toestemming van zoveel mogelijk smiley-makers voor me nieuwe layout)
En die urls: (rechtsklikken) Duh!
Minder pixels: loopt in W&G ook een topic over, als je dat nog niet gezien hebtOp zondag 11 november 2001 03:13 schreef Sir_Killalot het volgende:
[..]
Qua pixels
En die urls: (rechtsklikken) Duh!
enne ze zijn niet alle maal zo groot hoor!
Duh: dat scheelt je toch weer tikwerk?
Coole smiliesOp zondag 11 november 2001 01:10 schreef Sassie het volgende:
deze is misschien wat overdreven:

we houden het toch maar bij deze
...

we houden het toch maar bij deze

><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º>
Verwijderd
Op zondag 11 november 2001 15:45 schreef bluppy2 het volgende:
deze is misschien wat overdreven:
[afbeelding]
we houden het toch maar bij deze...

Verwijderd
Laten we die smiles zo houden, anders krijgen we last van het msn effect en hebben we over een paar jaar allemaal van die lelijk grote smiles.
Hee Sassie, die fixed.gif, hmmz2.gif, hmmz.gif, huh.gif en sammy.gif heb ik gemaakt! 
Serieus, voor m`n eigen forum die ik maar offline heb gegooid...
[lazy b*tch mode ;)]Op zondag 11 november 2001 17:20 schreef Blue-eagle het volgende:
Hee Sassie, die fixed.gif, hmmz2.gif, hmmz.gif, huh.gif en sammy.gif heb ik gemaakt!
Mail maar ff door (adres in profile).
Ik heb alle 'claims' nl in een aparte mailbox bewaard.
[lazy b*tch mode ;)]
Update kan je verwachten in december of uiterlijk januari.

die is zooooooooo intens stoer....mag die op GOT, plz plz plz. (ik lijk wel een klein meisje..."mag ik een lollie")
Pagina: 1