Toon posts:

[Delphi 6] soort winbar!!

Pagina: 1
Acties:
  • 105 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hoi.,

Hoe kan je in delphi een balk bovenaan het beeld plakken, en zorgen dat het scherm daar begint, dus net als winbar?
Is dit mogelijk in Delphi 6?

Alvast bedankt

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17:00
Ja, gewoon bij het opstarten van uw applicatie uw properties van uw scherm invullen. Width, Heigth, Left enzo...

https://fgheysels.github.io/

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:55
Op zaterdag 10 november 2001 13:57 schreef whoami het volgende:
Ja, gewoon bij het opstarten van uw applicatie uw properties van uw scherm invullen. Width, Heigth, Left enzo...
Nee, hij bedoelt dat het scherm voor andere programma's onbruikbaar wordt :)

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 10 november 2001 13:57 schreef dennisdotcom het volgende:

[..]

Nee, hij bedoelt dat het scherm voor andere programma's onbruikbaar wordt :)
Nee, gewoon net als de windows toolbar, dat die gewoon bovenaan het scherm i, en dat internetn explorer, als je die maximaliseerd, dat hij pas begint aan de onderkant van de toolnbar, ikl bedoel dit:

Afbeeldingslocatie: http://www.winbar.nl/images/screen1.gif

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17:00
Op zaterdag 10 november 2001 14:00 schreef Stoel het volgende:

[..]

Nee, gewoon net als de windows toolbar, dat die gewoon bovenaan het scherm i, en dat internetn explorer, als je die maximaliseerd, dat hij pas begint aan de onderkant van de toolnbar, ikl bedoel dit:

[afbeelding]
Welja, het gedeelte van die Winbar is dus onbruikbaar voor andere programma's.

https://fgheysels.github.io/

Verwijderd

Zie Q134206 - "SAMPLE: Appbar.exe - Creating an Application
Desktop Toolbar" in MSDN.

• Mr. B.
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Voor StatBar ben ik iig uitgegaan van de specificatie die Microsoft hier geeft. Suc6 :)

StatBar.nl - @GoT

Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 10 november 2001 14:05 schreef Mr. B. het volgende:
Voor StatBar ben ik iig uitgegaan van de specificatie die Microsoft hier geeft. Suc6 :)
suc6? bedoel je , dat me heel wat te wachten staat hahaha
:)

Verwijderd

Topicstarter
jah maar ik zoek juist een uitleg over die toolbar voor delphi, want msdn geeft mee info over visual programmas van hun zelf :)

Verwijderd

MSDN beschrijft het grootste gedeelte van de tijd apicalls, dat de voorbeelden nou in C zijn big deal, het toepassen van de calls blijft het zelfde.

• Mr. B.
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Op zaterdag 10 november 2001 15:41 schreef Yarvieh het volgende:
MSDN beschrijft het grootste gedeelte van de tijd apicalls, dat de voorbeelden nou in C zijn big deal, het toepassen van de calls blijft het zelfde.
Idd... ik ken zelf ook geen C, maar ik kan het toch net voldoende lezen om de meeste voorbeelden die op MSDN staan om te schrijven naar VB.

StatBar.nl - @GoT

Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.

Pagina: 1