Toon posts:

studio pc tv en video

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Wie weet hoe ik mijn analoge videorecorder kan aansluiten op een studio pc tv kaart van pinnacle.
Ik heb al van alles geprobeerd maar het lukt niet.
Moet ik ook bij de videorecorder soms iets veranderen?

Bij voorbaat dank,

Luc Weyts

Verwijderd

Gewoon de audioplug in je audiokaart, en je tulpje van de videorecorder in de tv kaart.

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

Hoe heb je hem aangesloten?
Wat werkt er niet? Geen beeld? Geen geluid?

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

• Tony Vroon
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13-06-2020

Tony Vroon

Werkt nu ergens anders

Ik denk dat 'ie er geen beeld & geluid bij krijgt, dat heb ik namelijk ook gehad.

Je moet in PCTV View in de kanalenkiezer kijken, daar staat helemaal onderaan een optie voor Composite & S-VHS.
Suc6, ik hoor wel of 't gelukt is :).

"Wie is deesen figuur, hier ten topic aangheduidt als 'hij', wiens mededelinghe soo eenen consternatie weet te ontluycken :? " -- dion_b

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

ik heb geprobeerd om via een scart aansluiting op de video waar 3 aansluitingen op zitten ( 2 audio en 1 beeld) en dan via het andere uiteinde (tulp) het geheel aan te sluiten. Geen beeld. Ook met een gewone videokabel in de antenneaansluiting werkt het niet.

In het kanaalinstelling menu heb ik composite geselecteerd.
Bij de tweede instelling tv tuner geselecteerd.

Met vriendelijke groet,

Luc Weyts

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Ik heb ook een video (mono :r ) aan mijn tvkaartje hangen.
gewoon de antenne kabel doorlussen, dat werkt goed (en gebruik je de videorecorder als versterker). Gekloot met scart zooi gaat niet werken..

en nog iets. Zet aub je naam niet ondere iedere post. hier had je dat kunnen lezen

Verwijderd

Topicstarter
Dit had ik dus al gedaan, de aansluiting van de video naar de tv kaart via antenne ingang op tv kaart. Normale antenne in video. Maar wanneer ik dan naar kanalen zoek vindt hij niet het videokanaal.
Wanneer ik bv mijn digitale camera aansluit via een composite aansluiting doet hij het wel meteen.
Pagina: 1