Ik heb aardig veel verstand van HTML (soms moet ik nog ff wat nakijken
). Maar waar kan ik nu werk vinden? Is er niet een site waar allemala vacatures staan voor webdesigners?
Milenco
Milenco
Anoniem: 128
Anoniem: 6317
maar milenco heeft nou een nieuw huisje ingesteld
Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin
Je hebt helemaal gelijk, je moet ook inzicht hebben in wat duidelijk, mooi, leuk, speciaal is etc.!!HTMl, Javascript, PHP, ASP, FLASH, Photoshop, het is allemaal niet moeilijk, het gaat erom dat je er creatief iets mee in elkaar kan gooien.
Anoniem: 8273
Anoniem: 2935
Anoniem: 2842
Anoniem: 4663
Anoniem: 2528
Zo te zien snap ook jij niet alles en vindt het wel fijn als iemand je effe helpt. Want waarom is een forum er om vragen te stellen.Ik wordt er gek van. Wie weet hoe ik de achtergrond kleur van een JPEG of GIF doorzichtig maak.??? Ik gebruik nu ffe coreldraw als ik een tekst als JPEG opsla, en dat plaatje op een pagina neerzet waarvan de achtergrond zwart is, dan heeft het JPEG image een witte achtergrond.!!???!?
Anoniem: 7431
Anoniem: 1870
Anoniem: 1675
|{ brrr }] |
|{ brrr }] |
Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP
}>}>}>}>}>:r<P><BR>
Net een week mee gestopt, al 4 kaar gedaan...Ga kranten bezorgen ofzo
Ik ken het jahIk zelf werk nu fulltime bij De Twentsche Courant Tubantia (Milenco kent het vast wel
"I disagree with what you are saying, but I will defend to the death your right to say it." -- not clear who
}>}>}>}>}>:r<P><BR>
Anoniem: 8673
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq