Toon posts:

SuperWeb is terrrruug?

Pagina: 1
Acties:
  • 52 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Dit is een beicht aan alle gebruikers!!

www.superweb.nl is terug met het zelfde idee
(nternetten zonder telefoontikken)>> Begin hier niet aan..
Ik trijg nog zo'n 200,- van ze en daar kan ik naar fluiten.
Ze zeggen zeg ga maar naar de curator, en of ik mijn 200,- terug ga trijgen na de belasting, eneco, enz, enz!!

Bericht dieover op superweb:

Vlak voor het faillissement vorig jaar is er nog abonnementsgeld van mijn rekening afgeschreven, kan ik daar nu naar fluiten?

Wij hebben enkele onderdelen van Superweb b.v. overgenomen zoals domeinnamen, het callcenter etc. Echter kunnen wij niet tegemoet komen aan vorderingen ten aanzien van het faillissement. Om je toch een beetje op weg te helpen hierbij het postadres van de curator van het voormalige Superweb waar je een eventuele vordering kan indienen.

AKD Prinsen van Wijnen
Tav. curator Superweb
Westblaak 180
3012 KN Rotterdam

mvg Jos the boss

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Hoi, welkom op ons forum.. ik zie dat je je pas net hebt geregistreerd. Nu zie ik ook dat je al direct de fout in gaat.... en dan heb ik het over je hoofdlettergebruik, ik raad je dan ook ten zeerste aan de faq (http://gathering.tweakers.net/forum/faq) even door te lezen om verdere problemen te voorkomen ;). Verder wens ik je veel plezier op GoT! :)

Verwijderd

Topicstarter
sorry!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Huh deze post heb ik al eens eerder gezien :?

edit: [topic=312764]

daar dus...

kun je niet ff die titel veranderen dan Bulldog :P

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Verwijderd

Ik krijg ook nog geld van die afzetters , begrijp niet dat ze dat zomaar mogen doen, steeds weggaan met het geld en daarna weer terugkomen, stelletje vieze vuile %%$%$#@# zijn het die gasten! :(

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Op vrijdag 09 november 2001 00:11 schreef LuNaTiC het volgende:
kun je niet ff die titel veranderen dan Bulldog :P
Done, + dicht ivm. verkeerde forum + zie ook: [topic=312764] :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.