Dit is een beicht aan alle gebruikers!!
www.superweb.nl is terug met het zelfde idee
(nternetten zonder telefoontikken)>> Begin hier niet aan..
Ik trijg nog zo'n 200,- van ze en daar kan ik naar fluiten.
Ze zeggen zeg ga maar naar de curator, en of ik mijn 200,- terug ga trijgen na de belasting, eneco, enz, enz!!
Bericht dieover op superweb:
Vlak voor het faillissement vorig jaar is er nog abonnementsgeld van mijn rekening afgeschreven, kan ik daar nu naar fluiten?
Wij hebben enkele onderdelen van Superweb b.v. overgenomen zoals domeinnamen, het callcenter etc. Echter kunnen wij niet tegemoet komen aan vorderingen ten aanzien van het faillissement. Om je toch een beetje op weg te helpen hierbij het postadres van de curator van het voormalige Superweb waar je een eventuele vordering kan indienen.
AKD Prinsen van Wijnen
Tav. curator Superweb
Westblaak 180
3012 KN Rotterdam
mvg Jos the boss
www.superweb.nl is terug met het zelfde idee
(nternetten zonder telefoontikken)>> Begin hier niet aan..
Ik trijg nog zo'n 200,- van ze en daar kan ik naar fluiten.
Ze zeggen zeg ga maar naar de curator, en of ik mijn 200,- terug ga trijgen na de belasting, eneco, enz, enz!!
Bericht dieover op superweb:
Vlak voor het faillissement vorig jaar is er nog abonnementsgeld van mijn rekening afgeschreven, kan ik daar nu naar fluiten?
Wij hebben enkele onderdelen van Superweb b.v. overgenomen zoals domeinnamen, het callcenter etc. Echter kunnen wij niet tegemoet komen aan vorderingen ten aanzien van het faillissement. Om je toch een beetje op weg te helpen hierbij het postadres van de curator van het voormalige Superweb waar je een eventuele vordering kan indienen.
AKD Prinsen van Wijnen
Tav. curator Superweb
Westblaak 180
3012 KN Rotterdam
mvg Jos the boss