wat versta je onder goede 2d kwaliteit, want ik weet niet of ik ook zo'n goede 2d heb, omdat ik nog nooit een betere of slechtere heb gezien. of beter gezegd nooit op geletOp woensdag 09 januari 2002 22:21 schreef robhof het volgende:
Erg tevreden met mijn Elsa GF3, ook 2d-kwaliteit is goed op 1280x1024 op een 'goedkope' 19inch-monitor!
Kan je het verschil alleen maar zien als je een film draait ofzo???
Verwijderd
Ik heb een week geleden een Leadtek GF3 Ti 200 gekocht nou denk spelen maar gaat lekker en 3Dmark2001 zonder oc 5700+ punten.
Terwijl ik UT speel zie ik in 1 keer van die vage balkjes op de achtergrond door mijn beeld telkens in dezelfde snelheid dacht ok gaan we wat aan doen.
Alle drivers geprobeerd alle refreshrate's geprobeerd niks hielp,herinstallatie 98 , ME, XP nope nog niet die balken zijn zo irri krijg er koppijn van heb dit gemeld en ga morgen lekker de radeon 8500 retail ophalen hoop dat ik dan van het probleem afben.
Anders verkoop ik de hele mikmak hehe
Terwijl ik UT speel zie ik in 1 keer van die vage balkjes op de achtergrond door mijn beeld telkens in dezelfde snelheid dacht ok gaan we wat aan doen.
Alle drivers geprobeerd alle refreshrate's geprobeerd niks hielp,herinstallatie 98 , ME, XP nope nog niet die balken zijn zo irri krijg er koppijn van heb dit gemeld en ga morgen lekker de radeon 8500 retail ophalen hoop dat ik dan van het probleem afben.
Anders verkoop ik de hele mikmak hehe
Verwijderd
mmm, als ik toekomstige gebruikers/kopers van een Geforce kaart een tip mag geven, koop gewoon een "merkloze" Geforce en houd je geld voor "merk" kaart gewoon lekker in je zak, verreweg de meeste merken volgen toch het Nvidia reference design en de kaarten zijn dus eigenlijk vrijwel hetzelfde, behalve ASUS en Gainward dan.
Ter info, op deze manier heb ik dus 3 maanden terug voor 425,- een nieuwe GF3 gekocht
, dan ding loopt nu 260@530
en dat voor een "Point of View" kaartje.
Oja, met een beetje Athlon en een GF3 moet je minimaal 6000 3dmark 2001 halen, anders doe je echt iets fout.....
Ter info, op deze manier heb ik dus 3 maanden terug voor 425,- een nieuwe GF3 gekocht
Oja, met een beetje Athlon en een GF3 moet je minimaal 6000 3dmark 2001 halen, anders doe je echt iets fout.....