got van triest triester triestst

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 300 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Lordy79
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:17

Lordy79

Vastberaden

Op vrijdag 09 november 2001 00:30 schreef Kertje het volgende:
sg vind ik veeeeel minder erg dan hk, aangezien ik zelf ook nogal rondhang in sg...sg is geen onzin forum zoals hk wel is, er worden (is de bedoeling teminste) toch wel serieuze dingen besproken... hk is bijna alleen maar cu2 niveau
Het probleem is alleen dat als je HK sluit, we weer van voorafaan beginnen met SG...

Op zich kan SG zo gemodereerd blijven als nu, met dat verschil dat de onzin-topics nu niet naar HK gemoved worden, maar dat er gewoon een slotje opkomt. (en wat mij betreft een waarschuwing voor de 'verzieker' tot 3 waarschuwingen -> SG-ban)

Maar dat laatste zal niet in goede aarde vallen bij velen...

In feite is de wetenschap op zoek naar de Ein Sof

• Lord Daemon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 29-11 13:38

Lord Daemon

Die Seele die liebt

Crosspost vanaf Crew-forum:
/me Daemon gaat iets in de groep gooien waar hij nog absoluut niet over heeft nagedacht - dit even als disclaimer

Wat geen goed idee is, daar is denk ik iedereen het over eens, is om het aantal posts dat je in de HK doet afhankelijk te maken van het aantal posts in tech-fora dat je doet. Dan krijg je namelijk mensen die onzin gaan posten in de tech-fora om meer in de HK te kunnen posten. Edoch: het is misschien wel een zinnig idee om een limiet te stellen aan het aantal posts dat je per week of per dag in de HK kan doen. Dat aantal moet dan niet te klein zijn (bijvoorbeeld 5 per dag), maar ook niet te groot (bijvoorbeeld 100 per dag). Als je ergens daar tussen in een limiet stelt heb je in ieder geval dat mensen die alleen voor de HK komen zich gaan afvragen of er niet ergens anders een forum is waar ze ongelimiteerd kunnen onzinnen, terwijl je toch niet hebt dat ze nutteloos gaan posten in de techfora - daar hebben ze immers niets aan.

Ook zullen mensen bewuster omgaan met hun posts in de HK, want je mag maar zoveel onzin op een dag posten, dus dan kies je tenminste nog leuke onzin. :)

Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?

• Lordy79

Lordy79

Vastberaden

IK STEM VOOR!!!!!!!!!!! Go Lord Daemon!!! Dat je nog veel uit de kelk mag drinken... >:)

zeer goed idee. Direct invoeren!!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Lord_Daemon: I can live with that.

Wel zou je het moeten kunnen opsparen voor een beperkte tijd, niet elke dag zit je in de HK, de ene dag zijn er leukere topics dan de ander, oid...

En rood kunnen staan, stel dat je midden in een quasi-interessant HK-topic post (voor zover dat kan :P ) en dat je dan ineens niet meer zou kunnen reageren ofzo ;)

Maarja vraag is in hoeverre dat mogelijk is in Topix.

Of anders een limiet voor een week instellen, dat je het zelf een beetje kan verdelen.

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:20

Klippy

Still Game

Heb ik nog 1 vraag:

Als jullie nou allemaal vinden dat het aantal posts niks uitmaakt, waarom zitten jullie dan al maamnden te zeuren dan de HK posts uit de totaalposts gehaald moeten worden???

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

• Bigfoot
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-12 15:12
Dat van een max. posts in de HK per dag lijkt me een beetje onzin. Dan zit je net in een leuke discussie en dan kan je niet meer reageren omdat je over de limiet heen zit.

• Lord Daemon
  • Laatst online: 29-11 13:38

Lord Daemon

Die Seele die liebt

Op vrijdag 09 november 2001 08:43 schreef Bigfoot72 het volgende:
Dan zit je net in een leuke discussie en dan kan je niet meer reageren omdat je over de limiet heen zit.
Ik dacht dat we 't over de HK hadden? :?

;)

Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?

Verwijderd

Laat elke user nou zelf aangeven welke categorien hij wel of niet bij active topics tegen wil komen....

en dan niet bij elke zoekactie, maar gewoon in prefs ofzo

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:45
Op zaterdag 10 november 2001 18:04 schreef Eggplant het volgende:
Laat elke user nou zelf aangeven welke categorien hij wel of niet bij active topics tegen wil komen....

en dan niet bij elke zoekactie, maar gewoon in prefs ofzo
Bel jij Arjen? Succes!

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:07

Arno

PF5A

Op zaterdag 10 november 2001 18:06 schreef dennisdotcom het volgende:
Bel jij Arjen? Succes!
:+

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Verwijderd

Leest en huivert:

[topic=317492/1/25]

in een paar dagen als een bezetene gaan lopen posten (vnl onzin in Spielerij!) om maar in HK te mogen :r :'( :r :'(

...aub HK niet meer weergeven bij active topics...

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp

Ik zit een beetje aan te denken aan een idee om GoT'ers een soort van score te kunnen geven.

Als iemand reageerd met een oplossing op een probleem dan geef je hem bijvoorbeeld een 10, iemand die SEARCH roept een 2 en iemand die meteen gaat schelden e.d. een 0.

Zo word er dus een beetje onderscheid gemaakt tussen serieuze en niet serieuze GoT'ers.

Als je dan net als op de tnet hoofdpagina kan aangeven dat alles met score -1 bijvoorbeeld niet zichtbaar word dan ruimt het goed op denk ik.

Ideetje ?

©®2001 Ferry Heibrink he :P *D

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

terugkomend over het n00b-gepraat...

toen ik mij in Augustus registreerde en hier af en toe topics kwam lezen kreeg ik echt wel een gevoel van "als ze niet willen dat er mensen bij komen, waarom doen ze die registerknop dan niet weg?". Gelukkig ben ik (nog?) niet erg uitgejauwd, maar je ziet het veel te vaak gebeuren.
Kennis staat totaal los van aantal posts / tijd geregistreerd, je kan al je kennis al hebben opgedaan op www/IRC/news/whatever. Al is iemand een pure newbie en stelt hij een domme vraag; dit betekent meestal dat hij/zij enthousiast is en ook dingen wil leren, wat is het resultaat: 'n00b' wordt afgezeken, verliest zijn enthousiasme en geeft t op. Dat is toch zonde? Er zijn volgens mij zat mensen die het niet erg vinden een domme vraag te beantwoorden (ikzelf bijvoorbeeld), iedereen is namelijk dom geweest. Degenen die zich aan die vragen ergeren hoeven toch niet te replyen?

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-06 17:07

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Op zondag 11 november 2001 21:29 schreef m-m het volgende:
Al is iemand een pure newbie en stelt hij een domme vraag; dit betekent meestal dat hij/zij enthousiast is en ook dingen wil leren, wat is het resultaat: 'n00b' wordt afgezeken, verliest zijn enthousiasme en geeft t op. Dat is toch zonde?
Heb het eerder geroepen maar de andere kant van de medaille is dat juist de mensen met de antwoorden dan weg gaan. Dat behalve de mods niemand kritiek/comments moet posten als reactie op een newbie-vraag, helemaal mee eens. Maar binnen W&G gaan de echte n00b vragen op slot. Met als reden het bovenstaande. Nu heb ik het over W&G want hoe het binnen de overige tech-fora er aan toe gaat weet ik niet.

Als er wat betreft W&G iemand enthousiast is om wat te leren dan is het ook wel een kwestie van jezelf ontwikkelen door het lezen van boeken, volgen van tutorials of een keer de moeite nemen op F1 te drukken. Zo hebben de wat-meer-pro's het ook geleerd. Voorkauwen is niet boeiend.

Nogmaals, dit even vanuit W&G oogpunt.

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

Verwijderd

groot gelijk ik ben het vooral niet eens met de moderators.

2 waarschuwingen die echt totaal nergens op slaan.. en laten ze nou door nieuwe modjes(zelf 6maanden oid lid :r ) zijn gegeven. ik weet zeker dat iemand van de oude garde mij niet een waarschuwing had gegeven....

zo dat moest er echt ff uit :) ik heb echt niet het hele topic door gelzen geen zin in.

• Exirion
  • Laatst online: 23:12

Exirion

Gadgetfetisjist

Op zondag 11 november 2001 22:14 schreef OzBoz het volgende:
Nogmaals, dit even vanuit W&G oogpunt.
Het hele verhaal is ook exact van toepassing op programmeren. Zelf met vallen en opstaan leren is 10 keer beter dan alles voorgekauwd krijgen. Vroeger was er geen GoT en geeneens Internet, en toen moesten mensen zich behelpen met een stuk minder boeken dan nu. Al het materiaal wat je had daar ging je mee stoeien, net zo lang totdat het lukte. Ten eerste geeft dat heel veel voldoening, en ten tweede leer je er het meeste van.

Ik heb dit voorbeeld al eens eerder gegeven: Als mensen leren programmeren/webdesignen/whatever en een forum tot hun beschikking hebben, dan is dat iets waar ze mee om moeten kunnen gaan. Het is precies zoals opgaven maken met een antwoordenboek ernaast. Je moet de discipline hebben om eerst zelf te proberen, en niet meteen naar het antwoordenboek te graaien als je er _even_ niet uitkomt. Op die manier leer je gewoon helemaal niks. Het antwoordenboek kun je als hulp gebruiken als je er echt niet uitkomt.

We hebben het nu over W&G en programmeren, maar in principe is dit van toepassing op alle computer-theorie en -praktijk. Veel mensen hebben een verkeerde mentaliteit om dingen te leren.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• OzBoz

OzBoz

Op zondag 11 november 2001 22:34 schreef Exirion het volgende:

[..]
We hebben het nu over W&G en programmeren, maar in principe is dit van toepassing op alle computer-theorie en -praktijk. Veel mensen hebben een verkeerde mentaliteit om dingen te leren.
Geldt ook idd voor de hele Devschuur, since die modjes wel op 1 lijn zitten.. maar dat mogen ze zelf vertellen :)

• OzBoz

OzBoz

Op zondag 11 november 2001 22:22 schreef SuB het volgende:
groot gelijk ik ben het vooral niet eens met de moderators.
Hulde heerlijk gemotiveerd weer. Zo subtiel dat het onduidelijk is. Als je wilt dat je met begrip behandeld wordt, kom dan ook met goede argumenten en niet met 'geen zin om alles te lezen'.

• Beaves
  • Laatst online: 02-12 14:47

Beaves

Usque ad Finem

Ik zeg het nog maar eens, voor alle mensen die zo graag off-topic willen lullen zijn er genoeg andere fora zoals Fok!. Ga daar aub de boel lastig vallen i.p.v. GoT.

GoT blijft (hopelijk) een forum waar mensen komen die computers en gerelateerd spul leuk vinden en ik hoef echt geen mensen die 150x "dat klopt" gaan roepen.

Dus wat mij betreft mag SG en HK richting /dev/null.

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

Verwijderd

[knip foto]

dacht je hier van
mister
lock a topic
hij kan alleen maar topics sluiten

[modbreak]
<hr>
Zou je niet zo lame willen zijn om foto's van anderen te posten?

<font size =1>ow en een argument zou je post ook nog eens zinnig kunnen maken</font>

Verwijderd

Wie is dat nou weer? :?

• Beaves

Beaves

Usque ad Finem

Aan de naam van het plaatje te zien is het IceStorm. finelookingme zal wel iets tegen hem hebben ofzo. Het slaat in ieder geval nergens op.

Verwijderd

Op zondag 11 november 2001 23:16 schreef finelookingme het volgende:
[knip foto]

dacht je hier van
mister
lock a topic

[modbreak]
<hr>

<font size =1>ow en een argument zou je post ook nog eens zinnig kunnen maken</font>
hij hij sluit telkens alle topics
als hij nou eens gaat zoeken naar topics\
waar echt een reden voor is om the sluiten
dan hoef ik dit ook niet te doen
hij mag wel evn wat meer respect hebben voor iemand die ouder is dan hem
hij blijft mijn topics sluiten
en plaats zat zinnige post hier hallo

• JvS
  • Laatst online: 22:31

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op zondag 11 november 2001 23:36 schreef finelookingme het volgende:

[..]

hij hij sluit telkens alle topics
als hij nou eens gaat zoeken naar topics\
waar echt een reden voor is om the sluiten
dan hoef ik dit ook niet te doen
Open daar dan een topic over in LA. Als je vindt dat het onterecht is. Dan kunnen we het of proberen uit te leggen, of het topic weer openen. Dit is ff niet de plaats om het daar over te hebben (en al helemaal geen reden om een foto te plaatsen). ALs je dat doet, plaats er dan ook een aantal links bij, waarvan je vindt dat ze onterecht gesloten zijn. Dan kunnen wat andere LA dokters en users en GO daar ook naar kijken en commentaar leveren. Maar in een apart topic, da's handiger.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• OzBoz

OzBoz

[..]

Volgens mij hoef jij dat ook helemaal niet te doen, dat zoeken naar topics die gesloten moeten worden.

Over dat puntje van respect, als je je graag als de oudere en wijze neer zet, post dan geen foto's van iemand en laat zien dat je oud en verstandig bent..

• Beaves

Beaves

Usque ad Finem

LOL, dus omdat jij ouder bent moeten wij maar respect voor jou hebben? Ik heb alleen respect voor mensen die dat verdiend hebben, niet voor mensen zoals jou.
Zal wel een reden hebben he |:(

Verwijderd

het is gewoon een gassie die denk dat is alles is
vindt het vrij eritant
nou ik start mijn topics gewoon opnieuw
gezeur hiet altijd
als hij alles wil sluiten
dan maakt hij maar een forum
regelrechte onzin aan
want bij hem is alles onzin

• Lordy79

Lordy79

Vastberaden

ik voel iets aankomen... >:)

Verwijderd

Op zondag 11 november 2001 23:40 schreef OzBoz het volgende:

[..]

Volgens mij hoef jij dat ook helemaal niet te doen, dat zoeken naar topics die gesloten moeten worden.

Over dat puntje van respect, als je je graag als de oudere en wijze neer zet, post dan geen foto's van iemand en laat zien dat je oud en verstandig bent..
sluit dan niet de heletijd topics
als ze in het goede kader staan
en als het geen onzin is die gast sluit alleen maar topics
topics en nog eens topics
ik vindt tweakers echt een geweldige site
maar telkens weer sluiten sluiten vindt ik eritant
kijk d3nn1s verplaatst ze waar ze dat wel moeten staan
niet gelijk locken

ok zijn we daar over uit

Verwijderd

Op zondag 11 november 2001 23:43 schreef Lordy79 het volgende:
ik voel iets aankomen... >:)
wat voel je aankomen

• Lordy79

Lordy79

Vastberaden

Op zondag 11 november 2001 23:46 schreef finelookingme het volgende:

wat voel je aankomen
wacht maar...

Verwijderd

je bent geband
als je toch denkt dat toegang hebt stuur dan een e-mail naar je weet wel

• OzBoz

OzBoz

Op zondag 11 november 2001 23:45 schreef finelookingme het volgende:

[..]

sluit dan niet de heletijd topics
als ze in het goede kader staan
en als het geen onzin is die gast sluit alleen maar topics
topics en nog eens topics
ik vindt tweakers echt een geweldige site
maar telkens weer sluiten sluiten vindt ik eritant
kijk d3nn1s verplaatst ze waar ze dat wel moeten staan
niet gelijk locken

ok zijn we daar over uit
Als jij de hele tijd dat probleem hebt, wellicht eens tijd om je posts op de juiste plek te plaatsen. En als je vindt dat je onrecht wordt aangedaan dan open je een topic in LA, zoals reeds gezegd. Maar ga hier niet op de individu hakken zonder enige motivatie want dat lost niets op. Think before you act. Overigens is het niet eens stoer want dit durft iedereen wel veilig van achter zijn/haar pceetje ;)

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Ik insinueer helemaal niks hoor, maar stel dat iemand als een halve zool post op GoT. Mag een moderator die zegge-en-schrijve 1 maand jonger is dan die persoon niks tegen hem doen? Alleen uit respect voor zijn hogere leeftijd? Hallo, word eens wakker :P

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

achter mijn pc???
dat doen jullie hebben jullie wel eens dag licht gezien
komen jullie wel eens buiten
ik durf je dit ook wel persoonlijk te zeggen hoor
kom gezellig langs op de koffie of wat anders
je hebt mijn e-mail
maken we wel even een afspraak
even gezellig bij kletsen
ik hou niet van slaan
geweld lost niks op
digitaal geweld is gewooweg beter
doet ook gee pijn
en echt geweld gebruiken gebeurd al genoeg
maar mail me maken we een afspraak
voo een baatje koffie af wat anders
kennen we even kletsen
kom op maar jullie hebben geluk ga nu slapen morgen even werken dus het is even rustig daag

Verwijderd

Ja hallo...

Volgens mij raken we off topic, terwijl topicstarter m.i. toch wel een heel belangrijk onderwerp heeft aangesneden...

Beetje feedback van Crew nav hetgeen geopperd is zou ik eigenlijk ook wel interessant vinden.. ivm toekomstplanning

Verwijderd

Op zondag 11 november 2001 23:55 schreef Exirion het volgende:

[..]

Ik insinueer helemaal niks hoor, maar stel dat iemand als een halve zool post op GoT. Mag een moderator die zegge-en-schrijve 1 maand jonger is dan die persoon niks tegen hem doen? Alleen uit respect voor zijn hogere leeftijd? Hallo, word eens wakker :P
wou net gaan slapen
moet vroeg

• OzBoz

OzBoz

Op zondag 11 november 2001 23:56 schreef Eggplant het volgende:
Beetje feedback van Crew nav hetgeen geopperd is zou ik eigenlijk ook wel interessant vinden.. ivm toekomstplanning
Volg het topic dan even, staat feedback genoeg tussen denk ik. Alleen jammer dat de topicstarter niets van zich laat horen nav deze feedback.

• AtomicShockwave
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-12 13:34

AtomicShockwave

Hadde maar een vak moette lere

nou ontopic dan :)

eh lord deamon ik vind dat idee van die gelimiteerd aantal posts wel goed. maar ik denk dat er een groep mensen is die er niet al te blij mee zal zijn, dreeke enzo en mensen die in de huiskamer "wonen" . Toch denk ik dat het een verbetering zal zijn voor de sfeer van het hele forum.

Naar mijn eigen ervaring is het aantal newbies het laatste driekwart jaar dat ik hier zit best wel toegenomen, en het niveau is logischerwijs afgenomen, je merkt het overal dat er gewoon minder interresante vragen worden gesteld en meer nutteloze topics zijn. Misschien een toelatings quiz in het register gedeelte? :)

• OProg
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

OProg

Molletje

Op maandag 12 november 2001 00:08 schreef AtomicShockwave het volgende:
Misschien een toelatings quiz in het register gedeelte? :)
Ook dat topic in de HK gelezen :)

Lijkt mij geen super-idee

Aardig idee voor de huiskamer: Het aantal techpost dat een user moet hebben voordat hij de HK in mag verhogen naar 500. Nu zitten er mensen die 150 hadden en sindsdien nooit meer in de techfora geweest zijn, volgens mij is er dan een hoop onzin minder :)

De boven genoemde mensen kunnen op FOK gaan reggen, de hoofdzaak van dit forum is nog altijd de computer :)

Verder er streng op nazien dat mensen niet alleen " :) " in een topic posten om maar aan de 500 techposts te komen...

• Noedelsupke
  • Laatst online: 18-07-2023
goed ik ben er nu achter dat de HK en NSTM topics niet meer bij de search staan, dus nu moet ik me helaas gaan aansluiten bij de topictitel: het gaat echt de verkeerde kant op met dit forum, die K*Tregel dat de HK etc topics niet meer bij de search staan wekt bij mij nogal irritatie op, ok HK kan ik dan nog enigszins begrijpen alhoewel dat al dieptriest is, maar nu post ik een topic over een film en dan denk ik oke makkelijk te vinden alleen ff op mijn naam klikken.....maar nee daar staan ze dus niet meer bij |:(

goed ik ga CS mzzl got word nog maar wat triester in de tussentijd......

PIII 800@804 Mhz

• Tripp
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

Ik denk dat teveel mensen dit forum zien als een soort fun forum. Ook heel veel personen kicken erop om heel veel posts te hebben.Ze denken dat ze dan een grote status hebben terwijl ze nauwelijks iets zinnigs heben gepost. (ok nu zullen ze uiteraard wel iemand geholpen hebben, of wat nuttigs gepost) Daar is dit forum totaal niet voor bedoeld. Dit is (van oorsprong :)) een technisch forum en geen forum om even lol op te trappen. Humor mag er zeker zijn maar GOT is geen plaats om te gaan ouwhoeren en personen die zich graag willen gaan ontwikkelen voor newbe/n00b uitgemaakt te worden(volgens mij is deze zin een beetje raar :P). Nu hebben we voor dit soort zaken de HK(waar ik overigens zelf ook wel eens een beetje ontspanning zit te zoeken :P). Maar de HK is er eigenlijk puur gekomen om de onzintopics te verminderen op het technisch forum zelf.

Zoals je ziet zie je/jullie dat ik op dit moment iets van 300+ posts heb. Als je nog even verder kijkt zie je dat ik eigenlijk al wel lang geregistreerd ben. Ik post dan ook alleen maar wanneer ik er zelf niet meer uitkom. Ik reageer alleen als ik denk dat het iemand kan helpen. Soms reageer je wel eens belachelijk of heeft de inhoud niet erg nut. Maar dat heeft iedereen wel. Op de HK reageer ik heel soms als ik iets grappig vind of om een andere reden :)

Ik zit hier nu niet mezelf te prijzen omdat ik ozo braaf ben of wat dan ook, maar omdat ik wil laten zien dat het ook anders kan. En tja daarmee wil ik niet zeggen dat ik de perfecte Gotter ben. Ver vandat zelfs denk ik :).(zo vaak hang ik hiet ook weer niet rond).

specs

• backupdevice
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-12 16:47

backupdevice

No Risk , Full Push

-----> http:// huiskamer.tweakers.net <-----

Lijkt me DE oplossing :)

"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 21:32

Ankh

|true

check dit dan:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/317452
iemand vraagt eeen liedje.. het wordt meteen geassoseerd (dyslexie) met mp3 request, uhm midi-files kunnen het ook zijn??? en die zijn gratis..

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Verwijderd

Ik vind het een goed topic van jou. Die gasten moeten inderdaad eens ophouden en iets nuttigs in het topic plaatsen inplaats van "UTFS" en gebruik eens de search.

Maar er moet ook eens worden opgehouden met topics zoals.
Nieuwe PC kopen
Wat vind je van dit systeem

Verwijderd

Wat is er mis met mijn post?! Ik heb het over een programma waar je programma's of mp3s kan binnenhalen. I zeg dat het je eigen verantwoordelijkheid is als je dat ook doet, plots wordt ie gesloten. Ik heb het er niet eens over waar je het programma kan halen of zo, en geef weer dat het je eigen verantwoording is. Niets mis mee, computerbladen doen dit ook zo.

Het geeft iets weer: het einde van gathering of tweakers...

[topic=317879/1/25]

Verwijderd

De policy is onjuist bij gathering. De fun is weg.

• GaMeOvEr
  • Laatst online: 00:32

GaMeOvEr

Is een hork.

Op maandag 12 november 2001 11:22 schreef sbronsge het volgende:
De policy is onjuist bij gathering. De fun is weg.
Je bedoelt, dat sinds september alles dramatisch veranderd is, of ben je hier ook al onder andere nicks geweest ? Anders lijkt mij dat een voorbarige conclusie, als je dat baseert op jouw ervaringen sinds begin september.

Aannames zijn fataal.

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23:38
Op zondag 11 november 2001 23:16 schreef finelookingme het volgende:
[knip foto]

dacht je hier van
mister
lock a topic

[modbreak]
<hr>

Het mag misschien niet gezegd worden maar:

[b]WAT EEN LUL BEN JIJ DAN![/b]

Icestorm is 1 van de meest relekste moderators die er is... dat jij zulke onsterfelijke koeienstront post kan hij ook niets aan doen! ICESTORM ROELT!

Steam

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Op maandag 12 november 2001 10:41 schreef RaMMSTeiN het volgende:
check dit dan:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/317452
iemand vraagt eeen liedje.. het wordt meteen geassoseerd (dyslexie) met mp3 request, uhm midi-files kunnen het ook zijn??? en die zijn gratis..
Nee hoor. Alle muziek heeft copyright, of het nu midi's, wav'jes of mp3's zijn. Laatst nog uit laten zoeken. Dat is dus gewoon een warez-request in principe. (Ja, dat is echt zo !)

Aannames zijn fataal.

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Op maandag 12 november 2001 12:16 schreef JeanLucPicard het volgende:

[..]

Icestorm is 1 van de meest relekste moderators die er is... dat jij zulke onsterfelijke koeienstront post kan hij ook niets aan doen! ICESTORM ROELT!
Rustig... Met flamen komen we niets verder.

Aannames zijn fataal.

• pica
Op maandag 12 november 2001 12:17 schreef GaMeOvEr het volgende:

[..]

Rustig... Met flamen komen we niets verder.
Mjah... hee later, hij doet het zelf ook, en ik wout alleen ffies mijn 'mening' over hem plaatsen... dat hij de ballen heeft om de foto van iemand anders te posten en dan hemook nog eens te flamen is gewoon extreem lame.

Steam

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Hij heeft wel gelijk. Icestorm is gewoon een van de beste mods. Dat hij dat niet doorheeft kan betekenen dat hij of dat terecht vind (waar zijn dan die argumenten) of b) hij komt hier nog niet lang/vaak genoeg om dat in te zien.

Raad eens welke optie ik denk ;)

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

• AtomicShockwave
  • Laatst online: 01-12 13:34

AtomicShockwave

Hadde maar een vak moette lere

Op maandag 12 november 2001 11:21 schreef sbronsge het volgende:
Wat is er mis met mijn post?! Ik heb het over een programma waar je programma's of mp3s kan binnenhalen. I zeg dat het je eigen verantwoordelijkheid is als je dat ook doet, plots wordt ie gesloten. Ik heb het er niet eens over waar je het programma kan halen of zo, en geef weer dat het je eigen verantwoording is. Niets mis mee, computerbladen doen dit ook zo.

Het geeft iets weer: het einde van gathering of tweakers...

[topic=317879/1/25]
eh ja maar je weet dat het niet mag, het staat in de faq, of jij het wel of niet als warez beschouwd dat is een ander verhaal.

• Twynn
  • Laatst online: 24-11 16:08
Hmm.. Zo te zien laten sommigen zich hier een beetje teveel door emoties leiden bij het posten ;))

Maar in dit topic is volgens mij precies ook een deel het probleem terug te vinden..

Ik zie namelijk soms een beetje puberaal gedrag: Schoppen tegen het gezag (de crew), niet begrijpen waarom warez en dat soort dingen niet mogen, de FAQ's gewoon niet willen lezen..

Enneh, JeanLucPicard: Je hebt wel gelijk, maar probeer zelf gewoon de verstandigste te zijn.. Je kunt iemand ook aanpakken zonder te gaan flamen, en dat heeft vaak nog een veel beter resultaat!

• backupdevice
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-12 16:47

backupdevice

No Risk , Full Push

http://huiskamer.tweakers.net

Zoals eerder gepost. DE oplossing misschien

"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021

Verwijderd

Op maandag 12 november 2001 12:16 schreef JeanLucPicard het volgende:

[..]

icestorm sucks big time

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Op maandag 12 november 2001 19:35 schreef finelookingme het volgende:
icestorm sucks big time
Ah, fijn dat je er weer bent. En dat je nogsteeds zo subtiel je totaal onzinnige mening verkondigt.

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 02-12 17:52

Wokschotel

Op 6 wielen

Op maandag 12 november 2001 19:35 schreef finelookingme het volgende:

[..]

icestorm sucks big time
Dan ga je toch lekker weg als het je niet bevalt? DAAAAAAAAAAGGGGGGGG!!!!!

De islam kan uw vrijheid schaden

• Engineer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-07 23:56

Engineer

Software

Op maandag 12 november 2001 14:56 schreef Blue_White_Army het volgende:
http://huiskamer.tweakers.net

Zoals eerder gepost. DE oplossing misschien
Heej, die had ik geclaimd :)

Verwijderd

lief ben ik he dank je
ik heb vaak zat een topic geplaats dat gewoon goed was
en wat gebeurd er lock topic
hier ik kan ook mensen helpen met vragen doe ik ook
alleen icestorm zit me wel vaak dwars
wat heeft die jongen zeg
hij is meschien best aardig
maar heeft die nog niet laten blijken athans niet bij mij

Verwijderd

Ik heb de topic niet helemaal doorgelezen, maar ben wel van mening dat sommige mensen hier inderdaad wel onzinnige opmerkingen maken, en dat veel mods ff een topic sluiten met een vage reactie..

En begrijp nog steeds niet waarom Monsieur ACM na al deze reacties de topic van de topicstarter niet heeft heropend :? vaag hoor...

But the bottom line, modje zijn is voor zover ik weet vrijwilligers werk en dan ga je dingen doen om je zelf populair te maken, want dat is misschien wel de hoogste beloning die je krijgt en dan ga je ook weleens domme dingen doen..

En iedereen weet natuurlijk dat GOT druk bezocht word, en daarom wilt iedereen zo 'slim' overkomen en dat doen ze mede door anderen ('newbies') af te kraken, erg triest allemaal...

Maar desondanks vind ik GOT wel een phatte forum, als je gewoon ff aan de vele voordelen denkt, vergeet je de kleine nadelen ervan :)

• IceStorm
  • Laatst online: 22:16

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Net even een tipje van Exirion gekregen om dit topic te lezen.

finelookingme, ik heb werkelijk geen idee wat je tegen me hebt? Ik heb wat nagekeken maar ik kan geen slotje van mij op jou topic vinden (zegt niet alles maar ok), daarnaast herinner ik me ook niks dus ik heb eigenlijk geen idee waar het over gaat.
Als ik je dwars zit en het is onterecht kun je dat gewoon zeggen, desnoods mail je Gameover dat ik klote functioneer oid.

Oh en ik heb geen idee wat je met die foto wil bereiken btw :) Die kennen de meeste hier wel hoor.

edit:
Excuus aan topicstarter bij deze

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Op maandag 12 november 2001 19:48 schreef finelookingme het volgende:
alleen icestorm zit me wel vaak dwars
wat heeft die jongen zeg
Ik kan beter vragen : wat heb jij?

Ik heb even je posts gecheckt, en dit is alles wat jij zelf hebt geopend in SP:

[topic=314912]
[topic=296694]

Guess what? Ze staan allebei nog open!

Dus waar is jouw klacht over IceStorm in hemelsnaam op gebaseerd?

• Tripp
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

Ik vind dat de mods gewoon hun best doen om het niet op een zootje uit te laten draaien. Volgens mij is het gewoon moeilijk om bepaalde regels op te stellen. Er blijft altijd een verdeeldheid en meningen zijn altijd verschillend. Om op deze basis regels vast te stellen is erg moeilijk. Er zijn natuurlijk regels die spreken voor zichzelf.

Er wordt ook wel eens gesproken over vriendjes-politiek. Maar dat vind je overal. Wees blij dat je niet in Marokko woont ofzo :D.

specs

• pica
Op maandag 12 november 2001 20:13 schreef Exirion het volgende:

[..]

[topic=314912]
[topic=296694]

Dus waar is jouw klacht over IceStorm in hemelsnaam op gebaseerd?
[finelookingmemode]
"Ow fok, verkeerd accountje >:) "
[/finelookingmemode]

Steam

Verwijderd

Op maandag 12 november 2001 20:13 schreef Exirion het volgende:

[..]

[topic=314912]
[topic=296694]

ja maar ik had er echt wel meer
ok ik heb wel eens een onzin topic geopend
maar dat iedereen
maar 2 topics waar is de rest dan
nee er zijn er wel degelijk weg gehaald
maar ok zand erover
laten we het dan zo doen
ik vergeef jullie en ik begin gewoon met een schone start
en die topics die verweiderd zijn niet leuk
maar ok
en dan houden we nu op met het gezeik
lijkt me het beste wat zeggen jullie moddereters???
oja mensen ik heb het niet opgegeven
maar ben gewoon gestopt met de discusie
is het beste
oja als ik ergens geband voor was haal deze er dan even af
mvg groet finelookingme

Dus waar is jouw klacht over IceStorm in hemelsnaam op gebaseerd? op het veit dat er dus wel topics weg zijn
maat ik vergeef het ok????

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Op maandag 12 november 2001 20:51 schreef finelookingme het volgende:
een heel verhaal
Jij kunt nu wel beweren dat er topics verwijderd zijn, maar dat gebeurt echt niet zomaar. Dat gebeurt alleen als een topic zo fout en/of schokkend is, dat verwijderen de enige optie is. Bovendien wordt daar een notitie van gemaakt, en bij jouw naam is nergens een notitie te vinden die wijst op de verwijdering van een topic.

Het is dus uitgesloten dat IceStorm een topic van jou verwijderd heeft, danwel op slot heeft gezet.

Ik vind het geen probleem als je de discussie wilt stoppen (graag zelfs), maar ga nou niet beweren dat wij zomaar topics hebben verwijderd, of dat jij onterecht behandeld bent. Dat is gewoon echt niet zo.

Verwijderd

we houden er mee op
wel nu direct
ik ga maar weer eens kijken of mensen vragen hebben waar ik op kan andwoorden
we komen elkaar nog wel tegen op tweakers moddereters
zie jullie naam ook wel eens staan
in de topics
laters!!!! Afbeeldingslocatie: http://www.plauder-smilies.de/bounce/bluegrab.gif

• IceStorm
  • Laatst online: 22:16

IceStorm

This place is GoT-like!!!

*kuch* ik wil niet vervelend doen maar het is niet eens MOGELIJK om topics weg te halen op dit moment. Daarnaast heb ik noch iemand anders dat gedaan. Topics worden echt zo goed als NOOIT weggehaald, gewoon omdat we dan geen enkel 'bewijs' hebben.

• pica
Waar ging dit hele topic dan nou eigenlijk over :? ...

Hij is uitgeluld, en dan is alles opeens weer koek en ei? :?

Steam

Verwijderd

sorry ben echt niet uitgeluld
maar ja ze beweren dat er nooid een topic gedelete is
maarja hun zullen het wel beter weten
en wat boeid mij het eigelijk nog terug halen kan ik ze toch
niet
maar ben zeker niet uitgeluld
nee heb alleen ff geen zin in deze discusie meer
dus probeer hem ook niet aan te wakkeren
want ik reageer nu echt niet meer in deze topic
dag