Ik denk dat teveel mensen dit forum zien als een soort fun forum. Ook heel veel personen kicken erop om heel veel posts te hebben.Ze denken dat ze dan een grote status hebben terwijl ze nauwelijks iets zinnigs heben gepost. (ok nu zullen ze uiteraard wel iemand geholpen hebben, of wat nuttigs gepost) Daar is dit forum totaal niet voor bedoeld. Dit is (van oorsprong

) een technisch forum en geen forum om even lol op te trappen. Humor mag er zeker zijn maar GOT is geen plaats om te gaan ouwhoeren en personen die zich graag willen gaan ontwikkelen voor newbe/n00b uitgemaakt te worden(volgens mij is deze zin een beetje raar

). Nu hebben we voor dit soort zaken de HK(waar ik overigens zelf ook wel eens een beetje ontspanning zit te zoeken

). Maar de HK is er eigenlijk puur gekomen om de onzintopics te verminderen op het technisch forum zelf.
Zoals je ziet zie je/jullie dat ik op dit moment iets van 300+ posts heb. Als je nog even verder kijkt zie je dat ik eigenlijk al wel lang geregistreerd ben. Ik post dan ook alleen maar wanneer ik er zelf niet meer uitkom. Ik reageer alleen als ik denk dat het iemand kan helpen. Soms reageer je wel eens belachelijk of heeft de inhoud niet erg nut. Maar dat heeft iedereen wel. Op de HK reageer ik heel soms als ik iets grappig vind of om een andere reden
Ik zit hier nu niet mezelf te prijzen omdat ik ozo braaf ben of wat dan ook, maar omdat ik wil laten zien dat het ook anders kan. En tja daarmee wil ik niet zeggen dat ik de perfecte Gotter ben. Ver vandat zelfs denk ik

.(zo vaak hang ik hiet ook weer niet rond).