Wie weet er misschien een cd die helemaal vol staat met foto's die zo te gebruiken zijn op internet, ik heb al een aantal cde's gevonden maar die vind ik te duur (800 gulden). Ik zoek meer iets rond de 300 gulden of minder natuurlijk. Hebben er hier mensen ervaring met dit soort cd's ?
Niet op cd maar misschien kan je hier nog wat mee: http://dgl.microsoft.com/
Kan me herinneren ooit eens bij het Office Center een hele serie van Corel te hebben gezien, a la 150,- per CD. Maar mijn ervaring met zulke (goedkope) foto's is dat ze out-dated zijn (mobiele telefoons ter grootte van een koelkast enzo) en meestal niet om aan te zien .
Omdat het KAN, HOEFT het nog niet!
I haven't been ignoring you; I've been prioritizing you. Hanglooz; "chromeless windows en fullscreen zuigen allebei als een 1600Watt Nilfisk"
logt nu ook
Wat dacht je ervan om een fototoestel te kopen? Dan kan je zelf alle plaatjes maken die je wil hebben.Op dinsdag 06 november 2001 12:56 schreef StReZzKIP het volgende:
Wie weet er misschien een cd die helemaal vol staat met foto's die zo te gebruiken zijn op internet, ik heb al een aantal cde's gevonden maar die vind ik te duur (800 gulden). Ik zoek meer iets rond de 300 gulden of minder natuurlijk. Hebben er hier mensen ervaring met dit soort cd's ?
Kost wel meer tijd natuurlijk.
Pagina: 1