ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Verwijderd
LOLOp zaterdag 10 november 2001 10:16 schreef blackboarder het volgende:
[..]
Dat rukkende ventje die hij er altijd ingooid
je kan er in nfs 2 ook mee rijdenOp vrijdag 09 november 2001 18:06 schreef PASware het volgende:
[..]
Leuke auto, ik heb um in het echt gezienbij de lotus dealer. Leuk ding
wel met de code redracer
geloof dat het een ford indingo is
weet het nie zeker
Verwijderd
Wat een kwaliteit zeg!!Op zaterdag 10 november 2001 12:23 schreef pvdfeer het volgende:
heb ff wat nieuws gemaakt had genoeg van mij oude
[afbeelding]
Nostalgie is ook niet meer wat het geweest is...
euhm,..juist ja,...euhm...tja...Op zaterdag 10 november 2001 13:41 schreef masteralbert het volgende:
[afbeelding]
Weet van alles een beetje en van een beetje alles!
Dacht je dat ik die foto niet gemaakt had?Op zaterdag 10 november 2001 15:32 schreef MTops het volgende:
Had je nou niet ff een paar seconden kunnen wachten met het nemen van die foto?![]()
![]()
![]()

You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else.

en mn WIN2000 Professional @ HOME:

♛ ᴜs͟͟ᴜs͟͟ ᴍᴀɢɪs͟͟ᴛᴇʀ ᴇs͟͟ᴛ ᴏᴘᴛɪᴍᴜs͟͟! ♛
Verwijderd
Ik gebruik dit al sinds die shirts, misschien beetje ongepast nu, maar ik ga het echt niet veranderen.

P.S. ThunderCats RULE !
Verwijderd
ff een vraagje...hoe heb je dat start menu zo gekregen..bij mij blijft het menu witOp vrijdag 09 november 2001 01:21 schreef FuckYeah666 het volgende:
mijn desktop hierbij maar eventjes
(yeah, het is gelukt)
[afbeelding]
[afbeelding]
en de achtergrond:
http://users.bart.nl/~pwesdorp/road.jpg
en hier is the theme (incl achtergrond)
http://www.neowin.net/downloads/themes/blackcomb.zip
veel plezier ermee, ik vind hem alleen op sommige fronten erg donker
daar wordt nog aan gewerkt geloof ik
Zou je die online kunnen gooien, Ziet er nl kewl uitOp zaterdag 10 november 2001 16:31 schreef RedFox het volgende:
hier is mijn desktoppie:
[afbeelding]
Blackcomb theme:

hier issie:Op zaterdag 10 november 2001 19:36 schreef blackboarder het volgende:
[..]
Zou je die online kunnen gooien, Ziet er nl kewl uit

You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Verwijderd
tja moest wel als ik em volledig er op wou zetten was tieOp zaterdag 10 november 2001 13:40 schreef ruud_k het volgende:
[..]
Wat een kwaliteit zeg!!
2880 bij 1024
heb ff een new one gefabriceerd met betere kwalitiet

sorry voor de extreme groote

Verwijderd
leuke meid, je vriendin?Op zaterdag 10 november 2001 17:57 schreef wizZa het volgende:
en mn WIN2000 Professional @ HOME:
[afbeelding]
Verwijderd
mooie startknopOp zaterdag 10 november 2001 21:43 schreef pvdfeer het volgende:
[..]
tja moest wel als ik em volledig er op wou zetten was tie
2880 bij 1024en das is wel erg groot
heb ff een new one gefabriceerd met betere kwalitiet
[afbeelding]
sorry voor de extreme groote

En dit is van me andere computer saai hé
Grote versie hieronder
http://members1.chello.nl/~wlm.kragt/desktopjegroot.jpg
Verwijderd
puik achtergrond, kan je em posten?Op zondag 11 november 2001 02:28 schreef 23m3 het volgende:
[afbeelding]
Is idd geen windows. Is dit niet Kruisje OSOp zondag 11 november 2001 02:12 schreef narfpower het volgende:
[afbeelding]
jaja het is geen windows
[edit:plaatje doet het nu wel]
Verwijderd
WindowsBlinds en dan WiNxp Platium ;9Op zondag 11 november 2001 01:11 schreef Type het volgende:
[..]
mooie startknop
Verwijderd
does retry of zoOp zondag 11 november 2001 12:13 schreef blackboarder het volgende:
[..]
Is idd geen windows. Is dit niet Kruisje OS![]()
![]()
Mooie desktop!Op zondag 11 november 2001 02:12 schreef narfpower het volgende:
[afbeelding]
jaja het is geen windows
Verwijderd
XP heb ik al, en me startknop is ook al getweaked, maar ik bedoelde de vormOp zondag 11 november 2001 13:37 schreef pvdfeer het volgende:
[..]
WindowsBlinds en dan WiNxp Platium
leuk ideetje voor mij, ik ga zoiets namaken
Verwijderd
SoulReaver 2 achtergrond
http://www.eidosinteractive.co.uk/gss/soulreaver2/wallpapers/sr2wallpaper3.jpg
Voor meer soortgelijke:
http://www.eidosinteractive.co.uk/gss/soulreaver2/wallpaper.html
heeft iemand van jullie misschien een passende?
Zo ja, kan iemand 'm dan ergens mirroren?
Verwijderd
ricky kun je me ff zeggen hoe je aan zo'n geile desktop komt?!Op zaterdag 10 november 2001 19:50 schreef rick17 het volgende:
geresized naar 800X600
Blackcomb theme:
[afbeelding]
Verwijderd
Zou je die skin van winamp ff willen sturen naar dennis@isgezond.nl ?? ik vind hhem errug kewl !!Op zondag 11 november 2001 16:01 schreef Leipo het volgende:
Ik zoek nog steeds een passende winamp skin bij deze theme.. ik heb al 500 skins doorgebladerd op winamp.com maar er zitten geen leuke tussen
heeft iemand van jullie misschien een passende?
[afbeelding]
Thanks
ik heb hem ff ge-upload op mijn site: hierOp zondag 11 november 2001 16:26 schreef mrdeb87 het volgende:
[..]
Zou je die skin van winamp ff willen sturen naar dennis@isgezond.nl ?? ik vind hhem errug kewl !!
Thanks
hmm zie net dat ik te laat ben maar voor de andere mensen die hem misschien willen
maar heeft iemand nog een passende voor mij? (zie laatste desktop op vorige pagina).
Verwijderd
Volgens mij ben jij een van de weinige die zijn 2e monitor aan de linkerkant heeft gezetOp zondag 11 november 2001 16:50 schreef Noisema het volgende:
Update:
Die van mij staat hier
En is 211 KB groot...
Verwijderd
Weet iemand waar je paar gruwelijk themes kunt downloaden, graag in .exe formaat (dus die alles voor je doen
Enne..... Hoe kom je aan die status bar?
Dank uOp zondag 11 november 2001 15:45 schreef BananeKoning het volgende:
voor de mensen die hem wilde hebben:
SoulReaver 2 achtergrond
http://www.eidosinteractive.co.uk/gss/soulreaver2/wallpapers/sr2wallpaper3.jpg
Voor meer soortgelijke:
http://www.eidosinteractive.co.uk/gss/soulreaver2/wallpaper.html
Verwijderd
Gebruik de search of kijk in de SA FAQOp zondag 11 november 2001 17:06 stelde Webmasterok de volgende domme vraag:
Enne..... Hoe kom je aan die status bar?
b. waarom heeft iedereen met die theme zijn startbalk links gezet
hij staat op neowin.net en zit in de blackcomb themeOp zondag 11 november 2001 16:19 schreef CrushieBoy het volgende:
[..]
ricky kun je me ff zeggen hoe je aan zo'n geile desktop komt?!
Ik wou um ook... maar ik was te ongeduldig om op een antwoord te wachtenOp zondag 11 november 2001 11:45 schreef Brezy het volgende:
[..]
puik achtergrond, kan je em posten?
kheb ff gezocht:
http://www.joblo.com/moviewallpapers/finalfantasy.htm
a. zie me vorige postOp zondag 11 november 2001 17:21 schreef nietzman het volgende:
a. Wie mirrors de blacktomb theme even?
b. staat mooier
Verwijderd
zou je dat behang ff willen posten zonder icoontroep enzo??Op zondag 11 november 2001 17:58 schreef AMDude het volgende:
mijn desktop geresized naar 640*480 (klik erop voor de originele 1280*960)
[afbeelding]
sure, je kan em hier downloaden in 1280*1024Op zondag 11 november 2001 18:06 schreef AiRWiN het volgende:
[..]
zou je dat behang ff willen posten zonder icoontroep enzo??
a. ik heb hem niet: dit is de .NET theme ,+ hij lijkt er wel erg veel op maar bij deze kan ik tenminste de titels van een venster lezenOp zondag 11 november 2001 17:21 schreef nietzman het volgende:
a. Wie mirrors de blacktomb theme even?
b. ik heb me resolutie op 1280*1024 gezet zodat me beeld nog wel 4:3 is (door die taakbalk) en ik moet er nog ff aan wennen maar het staat wel mooier
PS: ik heb nog steeds geen winamp skin kunnen vinden die erbij past
Verwijderd
Hehe, mijn bureau is voor de rest niet zo ingedeeld datOp zondag 11 november 2001 17:01 schreef AiRWiN het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij een van de weinige die zijn 2e monitor aan de linkerkant heeft gezet
ik die tweede monitor aan de linkerkant kan zetten.
Maar dat gaat veranderen als ik op kamers ga
Verwijderd
HOE MAKEN JULLIE DIE MSN TAAKBALK IK KAN ER NIET ACHTER KOMENOp vrijdag 09 november 2001 16:37 schreef Saekerhett het volgende:
In navolging op FuckYeah666, hier ook mijn Blackcomb shot (zeer strak idd):
[afbeelding]
Edit: adresje vernieuwd..
Verwijderd

-
Excuses voor de mensen met een resolutie met en onder 800x600
1x is wel genoegOp zondag 11 november 2001 19:35 schreef Webmasterok het volgende:
... leuke desktopjes allemaal, maar mijne rult:
[afbeelding] [afbeelding]
-Windows ME
-
Excuses voor de mensen met een resolutie met en onder 800x600.
hier de mijne nog een keer: heb ff wat veranderd & ik zoek nog een winamp skin die bij deze desktop past!

Verwijderd
Nee joke, had ff de url gekopieert want hoef dan alleen cijfertje te veranderen.
ProtocoLAN.be: De beste LAN van de Maaskant
A. SCHREEUW NIET ZOOp zondag 11 november 2001 19:32 schreef ThePreatorian het volgende:
[..]
HOE MAKEN JULLIE DIE MSN TAAKBALK IK KAN ER NIET ACHTER KOMEN
b. welke msn taakbalk?
Verwijderd
wow vette walls...kan je ze ff posten zonder icoontjesOp zondag 11 november 2001 21:34 schreef LoneWolf het volgende:
Nah ook de mijne dan maar eenz...
Mijn Buroblad in realtime.... (pc's)
[afbeelding]
Mijn 4 desktopjes van xp..
[afbeelding]
En deze blijft toch de mooiste van ff...
[afbeelding]
Nou niet gaan schreeuwen of UTFS of RTFM of wat-dan-ook,
want ik weet niet hoe dat proggie heet!!!
Waar down ik die statusbar-tekst wat op die desktop staat??
Is beter dan een bar. Maar hoe heet het???
Alvast Sorry Btw
Weet van alles een beetje en van een beetje alles!
Verwijderd
ok, ik wil 8ergrond, windows theme, en die meter van jeOp woensdag 07 november 2001 20:51 schreef 8-Track het volgende:
[afbeelding]
geef me links
Welke theme is dat met die lichte taskbarOp zondag 11 november 2001 21:34 schreef LoneWolf het volgende:
Nah ook de mijne dan maar eenz...
[knip]
En deze blijft toch de mooiste van ff...
[afbeelding]
die moet je zelf maken maar er zweven wel wat topix rond over die startknop.. zoek maar eens op "blauwe startknop"Op zondag 11 november 2001 22:24 schreef bbrother het volgende:
[..]
Welke theme is dat met die lichte taskbar
trouwens veel mensen hebben die longhorn/blacktomb theme maar hebben jullie er dan geen last van dat de letters in de titlebars zwart zijn en dus totaal niet leesbaar?
daarom heb ik juist de .NET theme genomen omdat die er bijna hetzelfde uitziet maar wel gewoon leesbare titlebars heeft... + ik zoek een bijpassende winamp skin
Tuurlijk: hierzo kan je ze halenOp zondag 11 november 2001 21:51 schreef Brezy het volgende:
[..]
wow vette walls...kan je ze ff posten zonder icoontjes
(er staan er een heel stel.... ook die hier nog niet staan)
Life is to short to mess with it... Mijn V&A
Jaaj, ik zal es gaan proberen met stylebuilderOp zondag 11 november 2001 22:28 schreef Leipo het volgende:
[..]
die moet je zelf maken maar er zweven wel wat topix rond over die startknop.. zoek maar eens op "blauwe startknop"
[knip]
voordat ik het vergeet: instaleer style_xp (link kun je vinden in 1 van die topix, stond ook een heel verhaal in deel 8 van dit topicOp zondag 11 november 2001 22:41 schreef bbrother het volgende:
[..]
Jaaj, ik zal es gaan proberen met stylebuilder
Dat is Blue ice... zie link hierboven over de walls, daar staat nu ook de style (stylesxp required)Op zondag 11 november 2001 22:24 schreef bbrother het volgende:
[..]
Welke theme is dat met die lichte taskbar
Life is to short to mess with it... Mijn V&A

Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen
1600x1200
Kun je die online gooien?Op maandag 12 november 2001 00:47 schreef ORiON_JNFN het volgende:
Mijne ook dan maar weer eens een x.
1600x1200
[afbeelding]
Harstikke fijn, maar waar download ik dat theme dan. Blackcomb heb ik wel en gewoon even mijn lettertypes op wit gezet en dan kan je het ook wel lezenOp zondag 11 november 2001 19:12 schreef Leipo het volgende:
a. ik heb hem niet: dit is de .NET theme ,+ hij lijkt er wel erg veel op maar bij deze kan ik tenminste de titels van een venster lezen
Dat Blackcomb vind ik op zich wel gaaf, alleen irriteer ik me aan al die *piep*randjes om mijn windowtjes die wit zijn
Wanneer komt er een wat meer flexibeler theme-proggie uit voor XP?
And Bob's your uncle ...
Dit topic is gesloten.