Op dinsdag 06 november 2001 13:54 schreef Marv het volgende:
[..]
Ik kan me geen reacties van jou herinneren waarin jij niet ontzettend loopt te zeiken of te flamen...
Ook lekker veel

smileys gebruikt... heel volwassen bezig... not

Dan zoek je toch niet goed. Maar als je bedoeld dat ik alleen maar in de "En hoe ziet jouw desktop eruit? Deel xx" (ja, sorry, ik kan dat niet zonder w typen in deze context), dan heb je gelijk. Maar als iedereen maar lekker de "traditie" in stand probeert te houden, dan doe ik dat ook maar en blijf ik lekker door zaniken. En dat is geloof ik mijn goed recht. Vrijheid van meningsuiting noemt men dat. Politiek verantwoord? Nee, denk ik niet. Getuigt van inlevingsvermogen? Tsja, dat zet ik dan maar effe opzij. Maar wat ik wel weet is dat ik mensen die niet kritisch durven te zijn slappe zakken zijn of zonodig virtuele vriendjes moeten maken. Moeten jullie zelf weten hoor, mij zul je daar niet over horen, maar laat mij GVD mijn mening ventileren.
En jou
w reactie, is dat dan geen flame? Ik vind van wel, dat is een regelrechte flame naar mij toe. Is die dan wel goed te praten? Ik vind van niet. Dus,

on you.
Word zelf volwassen, leer eens voor jezelf opkomen, dan nemen anderen je wat serieuzer. (En dan bedoel buiten dit politiek verantwoorde forum).