Verwijderd
Abit BF6
Abit BH6
Asus P3B-F
Asus P3133
Asus P2B-DS
BioStar M6TZF
Dell Dimension XPS-H
Dell Dimension XPS-R (Read Review Here)
Dell Optiplex GX1 (with BIOS A07)
Intel SE440BX-2
Tyan S1854
Waar staat een LX bordje dan????
Verwijderd
Ik ben in iedergeval van overtuigd dat een Tualdinges celeron 1.2Ghz NOOIT op een LX bordje op 1200Mhz te krijgen..
Verwijderd
Kan ik die Celly 1200 er nu ook opzetten?? Zo jah, met zelfde of nieuw converter??
Verwijderd
ben benieuwd..mijn celly 633@950 gaat nog wel op mijn 6BTM maar sneller is sneller....Op vrijdag 09 november 2001 01:30 schreef achappey het volgende:
Hoi, ik heb nu een Chaintech 6ATA2. Is een slot 1 bord en zit nu celly 566@850 in via een convertje.
Kan ik die Celly 1200 er nu ook opzetten?? Zo jah, met zelfde of nieuw converter??
[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]
Verwijderd
Ja, dan moet je volgens mij een powerleap slot 1 convrter hebben, maar zijn die er al?Op vrijdag 09 november 2001 02:53 schreef Fatboy_of_Nirvana het volgende:
[..]
ben benieuwd..mijn celly 633@950 gaat nog wel op mijn 6BTM maar sneller is sneller....
Verwijderd
Ik moet het doen met 1 celly 1200 @ 1440 ( 120 FSB ), maar m'n koetje is er erg blij mee... ( 3,9 Mkeys/s )
Verwijderd
Die tualatin converters zijn volgens mij nog niet uit..Op vrijdag 09 november 2001 15:25 schreef achappey het volgende:
Ahh, ik snap die dingen zijn dus nog niet uit!!!
Alles is nog in de testfase..
Nog ff geduld
Verwijderd
ik heb hier nog een intel 440LX!! kopen?? (heeft, en werkt pentium II 266 opOp dinsdag 06 november 2001 19:33 schreef -GeHlGe-GoaT het volgende:
poewerleap converter kan et mee, het zou dan zelfs op een LX moeten kunnen
/me gelooft et nog niet zolang ie geen bewijs ziet, maar ze zeggen et zelf
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
DANK JE! WEL
Zouden deze powerleaps op de HCC dagen liggen????
Verwijderd
Haha, ik ben het niet met je eens: abit lx is op 100 mhz te krijgen, 50mhz pci!, 100 Mhz agp. Als een lx bord het kan zal deze het wel zijnOp woensdag 07 november 2001 14:45 schreef NoStra het volgende:
"Ze maken 'm niet bewust geschikt voor de 440LX. Hij is ontwikkeld voor de 1e stepping(s) i815(E/EP) en de BX. Dat ie toevallig ook op een LX draait is gewoon mooi meegenomen. Voor sommigen kan dat nog best een uitkomst zijn: een Celeron-T 1200 @ 83 MHz FSB is nog altijd 996 MHz!"
Ik ben in iedergeval van overtuigd dat een Tualdinges celeron 1.2Ghz NOOIT op een LX bordje op 1200Mhz te krijgen..
Verwijderd
Goed ik ben sinds vandaag te trotse bezitter van een Intel Celeron 1.2 Ghz.
Hieronder de link naar de "eerste" benchmark resultaten
Als jullie d'r meer willen zien hoor ik het wel. Liefst met een linkje naar de benchmark software.
http://members.home.nl/redfoxert/sandra/
Ik begin twijfels bij het verhaaltje te krijgen
Het is Onzin dat Sisoftware sandra "1.2@1.5" zou weergeven.
Doet ie dus nooit.
Een celeron 1200 sneller dan een TB 1200 of zelfs een TB 1400 als ie geTweakt is !??
Verwijderd
Verwijderd
Nee, dat kan gewoon niet...we zijn gefoptOp vrijdag 09 november 2001 19:34 schreef CB het volgende:
Volgens mij kloppen de scores niet geheel, dat ding is sneller dan een AMD Athlon..kan gewoon niet. Zal best wel snel zijn zo'n celeron 1,2Ghz rond de PIII 1Ghz ofzo, dus overklokt hooguit een 1,13Ghz maar niet deze scores..
Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos
Verwijderd
Euhmm....100Mhz AGP..dat redt mijn Geforce niet...en 50Mhz pci redden de rest van mijn kaarten ook niet. Beetje onzinnig dus..Op vrijdag 09 november 2001 18:30 schreef gve het volgende:
[..]
Haha, ik ben het niet met je eens: abit lx is op 100 mhz te krijgen, 50mhz pci!, 100 Mhz agp. Als een lx bord het kan zal deze het wel zijn
De nieuwe Sandra laat het wel zien. Sisoftware Sandra 001 Professional. Zie FOSIOp vrijdag 09 november 2001 22:43 schreef Robin201 het volgende:
[..]
Nee, dat kan gewoon niet...we zijn gefopt
Ryzen 9 5900X, MSI Tomahawk MAX, 32GB RAM, Nvidia RTX 4070 Ti | Mijn livesets
Verwijderd
De bezitters van een P3-1GHz geloven eerst niet dat een Athlon 1GHz sneller is, nu geloven op hun beurt de Athlon 1200 MHz bezitters (de getallen dienen als voorbeeld) niet dat een Celly-T 1200 MHz even snel/sneller is.
Toch is het algemeen bekend geworden dat de Athlon 1GHz sneller is dan een P3-1GHz. Zo zal over een tijdje dit ook wel zo zijn bij die Celly-T.
Ik heb het zelf ook mogen vernemen van een maat van me: Celly-T 1200 @ 1548 MHz met de retail koeler en 1.55V!
Ook hij haalde zeer goede scores in Sandra 2001 TE (of hoe die ook heet).
De Tualatin 0.13 micron core met 256 Kb cache EN een verlaagde latency is gewoon een snelheidsmonster.. voor de AMD fans is er natuurlijk goed nieuws dat AMD hier ook hard aan werkt
Een goede ontwikkeling dus, nu nog ff w8en op de convertors, dan kan mn BX nog een jaar mee
Ken je de celeron 300A nog? Toendertijd deed hij (in overclockte toestand) niet onder voor een P2-450. Kijk eens naar de P3-T die de P4 er uit draait. De Tualatin is met de zelfde opzet gebouwd als de Athlon: het gaat om de relatieve snelheid, niet om absolute snelheid (zoals de P4).Op maandag 12 november 2001 16:59 schreef Wimo. het volgende:
STEL dat het ding echt zo snel is.. wat is dan de logica die erachter zit? Intel gaat toch geen low budget cpu zitten maken die hun very very very high budget cpu's bijna verslaat in benchesEnlighten me.. ben niet zo'n intel man
Sony A7R III | Sigma MC-11 | Sigma 50mm f/1.4 Art | Sigma 135mm f/1.8 Art
Zeiss 21mm f/2.8 | Minolta Rokkor 58mm f/1.2 | Godox V860II
De powerleap converter voor slot 1 is dus WEL uit hè
en als je in het forum van powerleap kijkt zie je een heleboel tevreden gasten hun verhaal doen.
De powerleap converter voor socket 370 is nog niet uit, daar waren ze nog mee bezig, dus nog ff afwachten
Verwijderd
eeuhmm heette dat niet Quadpumped bij een P4 ? P Celly ?Op maandag 05 november 2001 22:40 schreef nitenite het volgende:
En jij gelooft dat de fsb op 400 loopt.....
Op een Geforce Ti 500 zit nog geeneens geheugen dat op 400 loopt, denk je echt dat jouw dimms dat kunnen... beeeeeeetje naief
ik kan het fout hebben hoor
en trouwens.. een Ti500 trekt met gemak de 550Mhz..
standaard staatie al op 500Mhz.. dus nie zeuren eh
dat werd al gemeldOp maandag 12 november 2001 21:41 schreef SoDM2k het volgende:
[..]
eeuhmm heette dat niet Quadpumped bij een P4 ? P Celly ?
ik kan het fout hebben hoor
Overklokken telt natuurlijk niet mee.. en de p4 ZOU sneller kunnen draaien dan een p3..Op maandag 12 november 2001 20:34 schreef universal creations het volgende:
[..]
Ken je de celeron 300A nog? Toendertijd deed hij (in overclockte toestand) niet onder voor een P2-450. Kijk eens naar de P3-T die de P4 er uit draait. De Tualatin is met de zelfde opzet gebouwd als de Athlon: het gaat om de relatieve snelheid, niet om absolute snelheid (zoals de P4).
Laat maar, ff niet gezien dat topic al 4 pagina's had
Nothing is fool-proof to a sufficiently talented fool...
Verwijderd
Op gelijke kloksnelheid blaast een PIII een P4 eruit...Op maandag 12 november 2001 23:39 schreef Wimo. het volgende:
[..]
Overklokken telt natuurlijk niet mee.. en de p4 ZOU sneller kunnen draaien dan een p3..
Mijn celly 633 , heb ik dmv sneeuwballen in mijn emmer(waterkoeling) op 1266 laten draaien.
keej als je dat ook al niet gelooft lees dan ook niet verder.
Volgens Sisoft was hij sneller als een p4 1,6 ghz.
Mijn gehuegen liep op 133 mzh cas222 >gaf 500/475 mb/sec.
Dat die celly 1200@1500 even snel is als de p4 2ghz kan dus best!
en hoe duur zijn deze converters en waar zijn ze dan in nederland te krijgen.
Totdat sse2 wordt ondersteund.. dus dan is de p4 sneller.Op dinsdag 13 november 2001 00:01 schreef NoStra het volgende:
[..]
Op gelijke kloksnelheid blaast een PIII een P4 eruit...
Cool, heb jij je proc zuurstofgekoeld, dus met vloeibare zuurstof ofzo.O2 cooled met DragonORB 3
Als je luchtgekoeld bedoelt kun je nog beter N2 gekoeld opschrijven: lucht bestaat namelijk voor 80% uit stikstof.
Sony A7R III | Sigma MC-11 | Sigma 50mm f/1.4 Art | Sigma 135mm f/1.8 Art
Zeiss 21mm f/2.8 | Minolta Rokkor 58mm f/1.2 | Godox V860II
Verwijderd
Draait nu op Asus TUSL2-C MB op 1600 MHZ !!
Slecht een lichte verhoging van Vcore tot 1.575V
en standaard Intel koeler
Misschien kan hij nog wel hoger ?
bovendien meet sandra niet reallife en is sandra gevoelig voor MHzjes... en niet voor cachegeheugengrootte en associering.
en dat geheugen is traag vanwege chipset zonder "DDR" zoals elk athlon bord dat heeft
Dat wil ik zien, zelfs ome tom kreeg hem niet op 1600 zelfs niet met een vcore verhoging.Op dinsdag 13 november 2001 23:28 schreef Intel_Inside het volgende:
Sinds zaterdag bezitter van Cel 1.2 In a box.
Draait nu op Asus TUSL2-C MB op 1600 MHZ !!
Slecht een lichte verhoging van Vcore tot 1.575V
en standaard Intel koeler
Misschien kan hij nog wel hoger ?
Verwijderd
zo gauw als ik doorheb hoe ik hier plaatjes in kan plakken.
Het is een Celeron 1.2 met type SL5Y5 en de spanning
die ik er voor nodig heb is 1.575 volt.
Draait dus nu op 133 Mhz FSB
Verwijderd
[img]c:\SiSoft.jpg[/img]
Want plakken in dit scherm lukt niet
De score dan maar even zo :
CPU bench
DhryStone ALU 4524 MIPS
WhetStone FPU 2157 MFLOPS
Multimedia Bench
Integer SSE 8767 it/s
Floating-point SSE 10902 it/s
daar staat het precies uitgelegd hoe
Verwijderd
als alles goed is goedgegaan dan staat hij dus hier.
en de tweede staat hier:
OK OKOp woensdag 14 november 2001 22:25 schreef Intel_Inside het volgende:
OK, even mediamonk gebruikt,
als alles goed is goedgegaan dan staat hij dus hier.
[afbeelding]
en de tweede staat hier:
[afbeelding]
MAar nu wil ik het ook
Er zijn nog mensen die niet geloven dat een Celeron 1,2@1,6GHz hun Athlonnetje eruit blazen.
Ik raad jullie alle van harte het Vobis-Forum aan, daar kan je misschien beter tot jullie recht komen.
Denk nou eens na, Celeron 1,2GHz is gewoon een PIII tualatin incognito. Tering zeg! Noemen jullie jezelf nou tweakers! Als jullie het woord Celeron horen denken jullie bij voorbaat al "Teringzooi".
Deze nieuwe proc van Intel wordt een echte tweaker proc. Da's aan jullie "photoshop"-schreeuwers duidelijk niet besteed.
Hulde aan redfoxert en kompanen die eens een keer niet een Athlon opvoeren en gaan zitten miepen over hun temperaturen hier. Maar gewoon eens wat anders doen.
Ik had het niet beter kunnen verwoorden.Op donderdag 15 november 2001 21:42 schreef Thorne het volgende:
Gottegottegod... je kan echt goed zien in dit topic dat het niveau tot op het dieptepunt is gedaald is hier op GoT.
Er zijn nog mensen die niet geloven dat een Celeron 1,2@1,6GHz hun Athlonnetje eruit blazen.
Ik raad jullie alle van harte het Vobis-Forum aan, daar kan je misschien beter tot jullie recht komen.
Denk nou eens na, Celeron 1,2GHz is gewoon een PIII tualatin incognito. Tering zeg! Noemen jullie jezelf nou tweakers! Als jullie het woord Celeron horen denken jullie bij voorbaat al "Teringzooi".
Deze nieuwe proc van Intel wordt een echte tweaker proc. Da's aan jullie "photoshop"-schreeuwers duidelijk niet besteed.
Hulde aan redfoxert en kompanen die eens een keer niet een Athlon opvoeren en gaan zitten miepen over hun temperaturen hier. Maar gewoon eens wat anders doen.
op die lui die dit werk onmiddellijk afkraken.
Ik denk dat het raadzaam is om nog even te w88 met de aanschaf van dit dingetje.
Over een tijdje als ze ook een 1.3 of een 1.4 GHz. model hebben loopt deze gegarandeerd op 1600MHz. Dit ding schreeuwt om te worden overgeklokt op een FSB van 133MHz.
Wordt dit het nieuwe celeronwonder zoals de Cel300A, of Cel366?
Time will tell....
Verwijderd
300A op 450 was tenslotte een oc van 50% dat zou voor deze
jongen betekenen dat hij op 1.8 gig zou moeten draaien met een FSB van 150.
Zou natuurlijk wel fantastisch zijn.
De cpu die ik nu heb stopt er echter bij 1680 mee,
nog wel booten alleen onstabiel onder windows zelfs
bij een VCore van 1.675 en hoger gaat mijn Asus niet.
De warmte ontwikkeling valt nog steeds reuze mee
niet meer dan 44 graden met de standaard boxed cooler.
Verwijderd
Verwijderd
TUSL2-C: Vcore chip regulator ...
Verwijderd
ik kan het voltage niet omhoor gooien, hij geeft wel 1,7 in de bios aan maar bij de hardware monitor geef ie nog steeds 1.4999 volt aan...
Geef mij maar een Warsteiner.
Goh zeg deze celly wil ik ook hebbuh!!!
Eerst maar es ff sparen..
[/henri]
Als je enige gereedschap een hamer is, ziet elk probleem eruit als een spijker...
(http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/331141/1?limit=25)
Verwijderd
ik neem aan dat je Vid1 en Vid2 aan Vss hebt gemaakt en niet vid1 aan vid2? want dat werkt namelijk nietOp woensdag 28 november 2001 18:23 schreef gpvelzen het volgende:
... ik heb de volgende pinnen van m'n processor aan elkaar verbonden met zilver pasta (waar dat spul allemaal wel niet goed voor is) pin VID1 & VID2 en dan krijg je 1.675 volt, ...
zilver pasta? verklaar u nader
Limburgs hoop in bange dagen: Team Gäöl @ Rosetta@Home
Verwijderd
heb ik welgedaan en het werktOp woensdag 28 november 2001 19:09 schreef DDan het volgende:
[..]
ik neem aan dat je Vid1 en Vid2 aan Vss hebt gemaakt en niet vid1 aan vid2? want dat werkt namelijk niet
zilver pasta? verklaar u nader, dat klinkt namelijk makkelijker dan met koper draadje aan de gang gaan
zie ook deze link ;http://www.asusboards.com/forums/showthread.php?s=a35c6703a8c0da1aa35acca3f3b37416&threadid=7009
check deze pic es:
http://members.home.nl/redfoxert/sandra/sandra-cpu-arithmetic-1.5ghz.jpg
er staat: 1200mhz@1.50 Ghz
hoe weet Sisoft dat het een 1.2 IS/WAS ?!?!?!
dat weet hij dus NIET ! hij weet alleen de CURRENT freq. wat 1.5 ghz is (zou moeten zijn) !
Dikke photoshop voor deze (toch al ongeloofwaardige) pics
Verwijderd
het is ook niet logisch dat er 1200 en 1.5 staat. als het nou 1200 en 1500 of 1.2 en 1.5 was.....Op woensdag 28 november 2001 19:31 schreef Cutebritney het volgende:
jongens, dit is allemaal HEEL leuk, maar dikke PHOTOSHOP !!!!
check deze pic es:
dat weet hij dus NIET ! hij weet alleen de CURRENT freq. wat 1.5 ghz is (zou moeten zijn) !
okeOp woensdag 28 november 2001 19:37 schreef Breepee het volgende:
het zal best, ik zal als ik dan eindelijk mn mobo krijg ook effe gaan testen.
gaan we de resultaten ff vergelijken
Je trekt wederom je mond open voor je weet waar je het over hebtOp woensdag 28 november 2001 19:31 schreef Cutebritney het volgende:
jongens, dit is allemaal HEEL leuk, maar dikke PHOTOSHOP !!!!
check deze pic es:
De nieuwe sandra doet dit wel !!
wederomOp woensdag 28 november 2001 19:41 schreef de-don het volgende:
[..]
Je trekt wederom je mond open voor je weet waar je het over hebt
De nieuwe sandra doet dit wel !!
overgins, sandra KAN dat nieteens ! NERGENS in een cpu staat voor welke snelheid hij gemaakt is !!!
Ja wederom, je valt op!Op woensdag 28 november 2001 19:52 schreef Cutebritney het volgende:
[..]
wederomniet gaan focken he !
overgins, sandra KAN dat nieteens ! NERGENS in een cpu staat voor welke snelheid hij gemaakt is !!!
Sandra kan dat wel
Zelfs als die snelheid niet in de cpu staat (Hoe weet jij dit ??) dan kan hij het wel zien/berekenen:
multiplier x bus van celeron2 = 12 x 100 = 1200
Verwijderd
en
dus zit niet zo vaag te lullen dat het niet kan |:(|:(
kom maar lanfgs kijken als je me niet gelooft, en dat van die bussnelheid dat is een bug is sandra
o ja hij loopt nu tijdelijk ff op 1,4ghz binnekort gaat die van mij ook naar de 1,6ghz als m'n voltage mod+inbranden klaar zijn
Ik vind Cutebritney wel een slimme gast, zo zonder eerst eens een beetje onderzoek te doen, mensen beschuldigen van fotosoepwerk.Op woensdag 28 november 2001 19:52 schreef Cutebritney best wel weer eens veel gelul.
Ga zo door
Maar even weer ontopic;
Als ik het goed begrijp heeft niemand nog zijn systeempie stabiel op 1600MHz in WinXP draaien. Ligt dit nou aan de falende voltageregulators op dat ASUS-ding?
Las wel dat er een 'nieuwe' bios te krijgen is op de ASUS-site, mét support voor de Celeron 1200. Ik ga er van uit dat jullie die allemaal erop hebben staan.
Want als ik het allemaal zo lees vindt ik dat ASUS-plankie maar een ruk-ding (pinnen gaan zitten verbinden op een gloednieuwe plank is niet echt me hobby). IWILL heeft wat dat betreft wel een aardig ding neergezet de BD133u:
http://www.iwill.net/products/spec.asp?ModelName=BD133u&SupportID=
Heeft iemand hier ervaringen mee?
Verwijderd
Het kan dus wel en ik zou niet weten waarom een Tualatin geen 1.45 of hoger kan halen .
Verwijderd
Op donderdag 15 november 2001 21:42 schreef Thorne het volgende:
Gottegottegod... je kan echt goed zien in dit topic dat het niveau tot op het dieptepunt is gedaald is hier op GoT.
op die lui die dit werk onmiddellijk afkraken.
Goed gezegd!
ben zelf een AMD user maar dit is gewoon een zeer nette overclock
Daarvoor:

En als de mensen ook nog even naar de pr-rating kijken dan zijn dit gewoon ware resultaten
En mocht RedFoxert ons beduvelen dan kan ie zijn Award in zijn bruine ster krijgen
uhHulde aan redfoxert en kompanen die eens een keer niet een Athlon opvoeren en gaan zitten miepen over hun temperaturen hier. Maar gewoon eens wat anders doen.
https://wren.co/join/Devian
Breepee, heb jij een ST6 of een ST6-RAID moederbord? Ik heb lopen zoeken of dat bord zonder RAID van ABIT ook Tualatin-support heeft maar kon hier (nog) niks over vinden.Op zondag 02 december 2001 11:35 schreef Breepee het volgende:
Bij mij zegt Sandra ook 1200 MHz @ 1.22 GHz (ben nog niet begonnen met overclocken). Dus hij weetut wel op de een of andere manier. En de PR rating is 1583.
Verwijderd
Op mobo zit EN slot1 EN socket370.
Kan ik die celly 1200 met zo`n conveter op mijn mobo zetten?
Zo ja, hoe duur zijn die conveters?
Verwijderd
Waar blijven de hardware sites met hun nieuws over dit ding dat ie zo GRUWELIJK hard loopt en zowat alles eruit presteert???
Waarom loopt die cellie echt hopeloos achter in diverse testen??
(Kan iemand trouwens even de score opnoemen van die 3dmark2001 test, die is namelijk niet meer te zien op madonion.com!!)
Zou de starter van dit topic misschien even de meest verwonderde amd gebruikers tegemoet willen komen door ook zoveel mogelijk van die testen uit te voeren die op de bekende hardware sites staan?? Als ie echt zo snel is: niets dan lof! Maar dit kan zeer gemakkelijk een vertekend beeld gaan geven door alleen maar met sandra te gaan testen...

Hiervoor had ik een PIII-700@980, maar deze Celeron is toch wel een poepie sneller.
En hier is mijn 3DMark2001=3838 project net opgestuurd met deze Celeron Tualatin 1200@1500 + nog een "oude" GeForce-2 GTS @215/370
Met m'n P3 kwam ik niet hoger dan 3300.
En ook nog wat SiSoft scores: Die geheugen bench is niet zo vlot, maar dat zal niet veel sneller kunnen met Sdram@125Mhz op een Intel 815 Chipset (Kon die Tualatin maar direct op m'n oude oude BX).

PSN-id: Chrasher
P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200
Nee.Ik krijg een 404 als ik daar op die link drukOp dinsdag 04 december 2001 11:21 schreef Thorne het volgende:
Staat hier ook niks?
http://www.powerleap.nl/
P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200
Edit:
Het is wel een bakke kutsite die nederlandse Powerleap!
Snap er niks van... op FSB 105MHz doet hij het nog net, alles daarboven boot WinXP niet.
En dat op een MSI815EPT (6337) Pro en een boxed Cel 1200.
Had er meer van verw8!
Hopelijk doe ik iets fout want ik vind dit een beetje kut zo!
Vcore verhogen kom je een stuk hoger. En goed geheugen is ook een vereiste. Ik kan 125 halen zonder vcore omhoog te gooien. wachten op asus voor mijn mobo dat ondersteund.Op maandag 17 december 2001 15:42 schreef Thorne het volgende:
Ik heb hem nu ook binnen maar dat ding fikt voor geen meter bij mij!
Snap er niks van... op FSB 105MHz doet hij het nog net, alles daarboven boot WinXP niet.
En dat op een MSI815EPT (6337) Pro en een boxed Cel 1200.
Had er meer van verw8!
Hopelijk doe ik iets fout want ik vind dit een beetje kut zo!
Alleen dit helpt voor geen meter...
Geheugen is 2*256mb Hyundai PC133 (geen rotzooi zeg maar).
Ik hoop dat het iets met AGP snelheden te maken heeft of zoiets, ik ben er nog niet helemaal uit!
Verwijderd
mijn scores:

ASUS P4B met 845 chipset..
(membenchmark pas na tweaken van mem gemaakt... loopt op 160MHz CAS3 met 3.5V, het is overigens gewoon OEM geheugen)
dus met celly 1200 op een tusl2-c super
hoe kom jij aan die vergelijking met een p4 2.0ghz erbij?Op maandag 17 december 2001 17:44 schreef limp_bizkit het volgende:
mijn sisoft met P4 ziet er toch anders uit als die celly.. al vind ik die celly wel een beetje vaag met de FSB
mijn scores:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ASUS P4B met 845 chipset..
(membenchmark pas na tweaken van mem gemaakt... loopt op 160MHz CAS3 met 3.5V, het is overigens gewoon OEM geheugen)
dat wil ik namelijk ook
Die tualatin dingen moet wel kewl zijn
Alleen hebbik een 1,4ghz XP voor 370,- met een MSI mobo van ruim 300,- .. denk dat een celly tualatin duurder is ?
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! of kijk hier op YouTube.