Toon posts:

[XP] Leestekens omzetten uitzetten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Okeej het is vast al es eerder gevraagd, maar met de onno search kon ik het niet vinden en de GOT search is (al 2 dagen) dood...

Hoe kan ik onder XP het automatisch omzetten van leesteken+letter combinaties naar speciale karakters uitzetten....

Dus dat ie van ' en i een í maakt
of van een ' en een e een é maakt

Hoe dat dus uit moet? Onder 98 zat dat bij configuratiescherm-->Toetsenbord-->Taal-->Eigenschappen en dan VS 101 kiezen geloof ik

Maar dat kan ik XP niet meer...iemand weet hoe het wel moet :?

Het is vast beresimpel....

Verwijderd

toetsenbord taal veranderen naar vs international(of iets van engels ofzow maar geen NL!) en de indeling ook op vs int.

Verwijderd

Topicstarter
dank je...zover was ik ook al...

maar nu...hoe? Je kan in XP niet de taal/instellingen van je toetsenbord veranderen voor zover ik het kan zien (niet op de win98 manier in ieder geval). Ik heb al geprobeerd m'n toetsenbord te verwijderen uit apparaatbeheer, maar dan moet je rebooten en zodra je gereboot hebt, is het toetsenbord opnieuw geinstalleerd, zonder dat je nieuwe instellingen hebt kunnen maken...

Verwijderd

Topicstarter
Okeej ik heb het nog steeds niet en ik ben net ff into HTML en PHP en dan is het verrekte irritant als hij heel de tijd van " en e een ë maakt of dat je telkens een spatie moet typen na een "

dus nogmaals...HOE zet ik dit uit (in Win XP)????

Verwijderd

OK, even dit antieke topic nog maar eens aansnijden.

Weet iemand hier iets op? Vast heel simpel, maar ik weet het gewoon niet.
MSKB heeft er zelfs niks over...

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Wat dacht je van de FAQ

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Verwijderd

Briljaaaaant... Thanks man..

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

[..]
foutje

[ Voor 94% gewijzigd door alt-92 op 10-05-2003 18:26 ]

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Pagina: 1