Lenovo Legion 5 17IMH05H | Intel Core i7-10750H| 16 GB DDR4 | Toshiba Solid State Disk (M.2) 512GB+ Samsung 870 EVO 2,5 inch 4TB| 1080p | GeForce GTX 1650 Ti| backlit keyboard @ 04-09-2021
Met VirtualDub kun je capturen. Misschien dat het daarmee lukt.
Krijgen we hierna zeker een topic omdat je vdub niet begrijpt? Moet je maar mee gaan spelen, komt het vast wel goed.
Laat je niet afschrikken door al dat chinees, heb er reeds verschillende ful-downloads afgehaald.
ff oprotten ja.. na precies 18 min. al gaan blaten als een kip zonder kop.Op maandag 05 november 2001 18:30 schreef d_v_pelt het volgende:
krijg ik nog antwoord?
met de search wordt ik ook niet wijzer
en JA dat kan, moet je de search gebruiken, die het nu wel doet.
Heb van de week al 2 mensen precies dit uit zitten leggen.
"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©
Dit mag dus niet heh.Op dinsdag 06 november 2001 09:57 schreef luvan het volgende:
Dit zou moeten kunnen met CyberLink PowerVCR II Deluxe. De full version is te downloaden op http://dit mag niet.com
Laat je niet afschrikken door al dat chinees, heb er reeds verschillende ful-downloads afgehaald.
"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©
Verwijderd
Wat voor videokaart heeft de topicstarter eigenlijk ? Volgens mij niet geheel van ondergeschikt belang...
/edit : sig zegt Gainward Cardexpert Geforce 3 VIVO
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Dit topic is gesloten.
![]()