One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
Op http://www.palmclub.nl/reviews/accessoires/cases/aquapac/ staat onderaan een telefoonnummer van een andere aquapac dealer.
Ik hoop dat je er wat aan hebt en ik verwacht wel foto's van je als het weer mooi weer wordt
Een pic van zon bag zou ook fijn.
Ik zou graag wel pics hebben van gebruikers en niet van een site.. dat vertrouw ik nooit zo..
Basement Bios ---- Exo-S
ik bedoelde eigenlijk de combinatie van maken van foto's in zon zakje..
Maar toch fijn om te weten dat ze ook echt werken
Basement Bios ---- Exo-S
Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.
[citeer]citeer:Op woensdag 19 juni 2002 15:11 schreef Johnny64 het volgende:
Foto's maken vanuit een zakje lukte bij mij totaal niet. De knoppen konden niet goed worden ingedrukt, het zakje zat de lens in de weg en blokkeerde teveel licht, allemaal wzige foto's.
Foto's maken vanuit een zakje
[/einde citeer]
ik heb het over een speciaal 'zakje' waardoor je 'schijnbaar' wel foto's kan maken..
heb jij het ook over zo'n specifiek zakje?
Basement Bios ---- Exo-S
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Voor de canon powershot serie kost rond de €200, beetje duur....voor mij dan
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
Met zo'n aquapac zal het wel mogelijk moeten zijn wordt er beweerd op hun site.Op woensdag 19 juni 2002 15:14 schreef Mystikal het volgende:
[..]
[citeer]citeer:
Foto's maken vanuit een zakje
[/einde citeer]
ik heb het over een speciaal 'zakje' waardoor je 'schijnbaar' wel foto's kan maken..
heb jij het ook over zo'n specifiek zakje?
Zie ook review:
http://www.the-gadgeteer.com/aquapac-review.html
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
Ja dat heb ik ook gelezen, ben nu dus benieuwd naar de ervaringen van jullieOp woensdag 19 juni 2002 15:36 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Met zo'n aquapac zal het wel mogelijk moeten zijn wordt er beweerd op hun site.
Zie ook review:
http://www.the-gadgeteer.com/aquapac-review.html
De S30 heeft ook zon koel aquapack, maar niet voor mijn portemonnaie.
Zon boterhamzakje is het wel waard misschien.
Ik kijk uit naar de test foto's
Oscar wat voor camera heb jij overigens?
Basement Bios ---- Exo-S
hmmm
Zijn universele dingen, kijk voor de lol es op die siteOp woensdag 19 juni 2002 17:10 schreef joep_k het volgende:
Zijn er ook van die dingen voor een fuji 602?
Maarre, wat deze meneer doet vind ik wel erg overmoedig
ik zou het nooit durven denk ik.
hmmm
neuh, ik zou ook er ook niet mee gaan zwemmenOp woensdag 19 juni 2002 17:52 schreef joep_k het volgende:
ja, dan heb je gewoon een vierkante zak erover heen zegmaar?
ik zou het nooit durven denk ik.
Maar 't kan wel handig zijn als bescherming, onder wat ruigere omstandigheden.
Ixus 300Op woensdag 19 juni 2002 15:43 schreef Mystikal het volgende:
Oscar wat voor camera heb jij overigens?
En ik ga hem niet direct gebruiken om mee te duiken, maar op het strand met zand en water lijkt het me wel veilig om hem in zo'n condoompje te stoppen
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Ik ben benieuwd naar de test-foto'sOp donderdag 20 juni 2002 13:19 schreef Oscar the Grouch het volgende:
[..]
Ixus 300
En ik ga hem niet direct gebruiken om mee te duiken, maar op het strand met zand en water lijkt het me wel veilig om hem in zo'n condoompje te stoppen
Basement Bios ---- Exo-S
Van een bag heb ik ze nog niet gezien, maar op het Canon Powershot A-Series User's Message Board zag ik een topic over onder andere Onderwaterfoto's en housings. Met behoorlijk wat links van 'normale gebruikers'. Alleen hebben die niet het betreffende zakje gebruikt, maar kun je wel oordelen wat het beste resultaat is als je iets meer dan een zand- en waterafstotend condoompje wilt voor je cam.Op woensdag 19 juni 2002 13:17 schreef Mystikal het volgende:
Ik zou graag wel pics hebben van gebruikers en niet van een site.. dat vertrouw ik nooit zo..
Verwijderd
http://www.marscuba.com/uwdigital.html
Kunnen de mensen die zo'n zakkie hebben aub hun ervaringen posten?
Verwijderd
Ding is absoluut te vertrouwen
Foto's maken ermee gaat, uiteraard (duh), lastiger. Je moet goed zorgen dat het plastic strak voor de lens zit en niet een plooi ofzow.
Flits gaat niet werken
Inzoomen lukt wel (met mijn Ixus), knopjes bedienen gaat redelijk.
Every failure offers you a new opportunity! | Lokatie database|GoT - Notepad
Basement Bios ---- Exo-S
Verwijderd
niemand?Mystikal schreef op 04 September 2002 @ 22:43:
iemand al voorbeeld foto's?
ik ben hier ook naar opzoek, vandaag dit kickje
Natuurlijk ga ik eerst even naar de winkel om het uit te testen (Bever heeft ze), maar ik zou ook graag nog wat voorbeelden van gotters willen zien
Tnx!
ik ga in augustus naar Aruba en mijn Fuji S602Z gaat mee
Nu wil ik daar ook gaan snorkelen uiteraard, dus zoek iets waarmee mijn camera waterdicht is tot op zeg 2 a 3 meter...
Mocht er voor mijn fuji niets zijn, heb ik ook nog een hp photosmart 435
die ik ooit eens heb gewonnen met een atomic bomberman contest
Mocht er daar iets mee fout gaan (liever niet maargoed) dan kan ik daar nog wel mee leven...
Nu het verdere idee, ik ga eenmalig naar Aruba, ik wil geen dure housings ofzo kopen maar het zo goedkoop mogelijk oplossen....
is dit dan de oplossing of zijn er nog goedkopere dingen?
en waar zijn er verkoopadressen in nederland?
Een condoom er rond en een knoopje erann helpt ook wel. Zul je niet diep mee kunnen, maar houdt gsm, pda enzo wel droog.
Ewa-Marine D-AM
http://www.ewamarine.com/english/cameras/e-dam.htm

Prijs: 64euro bij koopdigitaal.nl Deze heeft wel een zoort hard plastic kant, zodat je misschien minder last hebt van kreukelend plastic voor de lens.
[ Voor 10% gewijzigd door waslijn op 10-06-2004 15:32 ]
zouden ze eventjes een voorbeeldshotje hier kunnen posten?
ik wil het echt graag even zien voor ik mijn F602 derin stop...
(en toch heb ik er geen goed gevoel bij)...