Toon posts:

VET! nieuwe WOLF DEMO!!!!

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 285 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

Okee... dat begrijp ik. Maar overal waar ik kom moet ik of een pasword hebben of de server zit vol. En ALS ik dan op een server zit heb ik alleen iets van spectator mode....

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

• Frits Flits
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-10 22:20

Frits Flits

SOUND! Designer

Ik heb hem ook gedownload (60KB/s) maaruh.. als ik hem start krijg ik een melding in dat opstartgeval dat er iets niet klopt met de OpenGL... nu heb ik dit probleem wel eens vaker gehad met Quake 3, alleen ben ik dat vergeten |:( wie weet wat ik moet doen??? (ik heb Directx 8 erop staan.. en de voodoodrivers)

specs

Verwijderd

Tsja... een uurtje gespeeld en toen er weer vanaf geknikkerd.. ik vond er niet echt veel aan tot nu toe

Verwijderd

hey hoe kan je die servers vinden dan,ik heb dit nog nooit gedaan.
ik heb geloof ik op find servers gedrukt ,maar er gebeurt niks.

Verwijderd

Heb je ook ingesteld dat ie op het internet moet kijken, en niet Local? Dat zit ietsjes hoger dan find server geloof ik en daar kan het misschien aan liggen :)

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-10 10:22
dat voten sucks je hoeft maar 1 keer iets verkeert te doen en ze schoppen je eraf echt minder. want er zijn nu weer van die piemels die als ze een vote zien om iemand te kicken ze gewoon automatisch yes doen...

maar wat is het verschil tussen SW/MP ? ik heb gister SW gespeelt en toen zag ik dat het overdag was, weet niet of dat in MP ook is nu.

Verwijderd

Heeft iemand een fatsoenlijke HTTP download server kan hierop op school niet downen van ftp KUT FIREWALL

fileplanet is ook geblokkeerd :(

• Initial G
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-11 23:35

Initial G

f.k.a. GKLQuake

WTF het spel is veel slechter geworden qua verbinding! heb nu al 2x een definitieve disconnect gehad en heb steeds connection probs bij de start van een nieuw spel! :(

ziet er allemaal wel wat beter uit natuurlijk, maar er zitten ook nog wat bugs in de menus.

Verwijderd

ook nieuwe maps, of alleen wat bugfixes

Verwijderd

Op woensdag 07 november 2001 11:41 schreef BeForce256 het volgende:
Heeft iemand een fatsoenlijke HTTP download server kan hierop op school niet downen van ftp KUT FIREWALL

fileplanet is ook geblokkeerd :(

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:33

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Op woensdag 07 november 2001 11:26 schreef Mister_X het volgende:
dat voten sucks je hoeft maar 1 keer iets verkeert te doen en ze schoppen je eraf echt minder. want er zijn nu weer van die piemels die als ze een vote zien om iemand te kicken ze gewoon automatisch yes doen...

maar wat is het verschil tussen SW/MP ? ik heb gister SW gespeelt en toen zag ik dat het overdag was, weet niet of dat in MP ook is nu.
Neuh als je op een goeie server speelt (die NGI|FUN is bijv. wel okee), dan zitten daar toch vrij serieuze en aardige mensen, en die gaan niet elke keer iemand lopen kicken, en vaak voten ze ook nee als de reden van de kick nergens op slaat

SW = stopwatch. De bedoeling is dat het ene team de docs proberen te transmitten, en als ze dat gedaan hebben dan swappen de teams automatisch en dan moet het andere team proberen het in minder tijd te doen dan het ene team. En dan wisselt het weer, enz.
Op woensdag 07 november 2001 11:51 schreef GKLQuake het volgende:
WTF het spel is veel slechter geworden qua verbinding! heb nu al 2x een definitieve disconnect gehad en heb steeds connection probs bij de start van een nieuw spel! :(

ziet er allemaal wel wat beter uit natuurlijk, maar er zitten ook nog wat bugs in de menus.
juist niet, ze hebben de Q3TA netcode erin gegooid, ik kan nu met een hoge ping beter spelen dan eerst.

Maar mijn pingtijden zijn verder niet veranderd, dus het zal wel aan de servers liggen die jij kiest

Welke bugs bij de menus bedoel je? Ik heb er nog geeneen ontdekt
Op woensdag 07 november 2001 11:54 schreef joppie het volgende:
ook nieuwe maps, of alleen wat bugfixes
geen nieuwe maps, maar alleen wat bugfixes wil ik het ook niet noemen... Er zitten een hoop nieuwe features bij, maar dat kun je aan het begin van deze topic lezen

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• Noedelsupke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-07-2023
Op maandag 05 november 2001 12:35 schreef -hfl-xenon het volgende:
SNELLE LINK
idd snelle link -> 550 kb/s :9

PIII 800@804 Mhz

Verwijderd

Op maandag 05 november 2001 12:35 schreef -hfl-xenon het volgende:
SNELLE LINK
w00t w00t w00t haal hem nu binnen met 320 kb/s..! Zo'n snelheid heb ik nog nooit gehaald! :)

• Xenon
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-08 09:12
Op woensdag 07 november 2001 15:32 schreef jdvanwijk het volgende:

[..]

w00t w00t w00t haal hem nu binnen met 320 kb/s..! Zo'n snelheid heb ik nog nooit gehaald! :)
Weer allemaal dankzij mij :P

Check effe eens men coole specs page 8-)

ProtocoLAN.be: De beste LAN van de Maaskant

• raptorix
  • Laatst online: 17-02-2022
Vraagje, als die map zich laat hoe snel gaat dat dan bij jullie? Bij mij meer als een minuut! Das toch niet normaal? Ik heb een pII 400 met geforce2, 196 mb ram en draai windows 2000 advanced server. Overigens is het idd nogal wat werk om een server te vinden die niet vol is of die zowiezo werkt, wat soms ook maf is is als het spel afgelopen is dat er niks meer gebeurt, dan kan ik alleen nog maar in het limbo menuutje maar het spel start niet meer.

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

die map laden duurt idd erg lang...

kan me voorstellen dat het bij jou langer dan een minuut duurt op je pII

hier is het ongeveer 25 seconden op mijn athlon classic 800 en 256 pc133 mem en een 5400 touren hdd (die ik overigens eens even moet defraggen, dat zal ook een hoop helpen)

Maar goed, hij moet dus uit een zipje van 60 megabyte dingen gaan laden, dus snelle hdd access en een snelle proc om het te unzippen en verder wat met die data te doen is natuurlijk een manier om het sneller te krijgen.

Ik denk dat als je je hdd even defragt dat het al heel veel uitmaakt.

En ik neem aan dat jij in AGP 2x draait? Al die textures uploaden naar je videokaart is natuurlijk ook erg veel werk...

Wat je misschien ook kan doen, maar ik weet niet of dat werkt, is dat zipje in de demomain dir van wolfenstein (mp_pak0.pk3) even uitpakken naar de demomain dir, en dan dat zipje even in een andere dir zetten... Dan kan RTCW gewoon direct bij de files. Maar ik weet niet of dat gaat werken aangezien hij toch wel verwacht dat er een pak file in die dir staat, dus dan ziet ie het misschien als een gemodde versie ofzo (heb je weer gezeik als je gaat connecten met pure servers)

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• raptorix
  • Laatst online: 17-02-2022
Komt misschien ook omdat ie nu op ntsf schijf staat en daar directory security opzit.

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

lijkt me niet, omdat ie maar 1 file hoeft te openen (die pakfile), dus die security hoeft maar 1x gecontroleerd te worden

• Initial G
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-11 23:35

Initial G

f.k.a. GKLQuake

Op woensdag 07 november 2001 14:22 schreef OiSyN het volgende:

[..]
juist niet, ze hebben de Q3TA netcode erin gegooid, ik kan nu met een hoge ping beter spelen dan eerst.

Maar mijn pingtijden zijn verder niet veranderd, dus het zal wel aan de servers liggen die jij kiest

Welke bugs bij de menus bedoel je? Ik heb er nog geeneen ontdekt
[..]
ik speel meestal op de gamepoint servers met pings van 40 tot 60, maar het doet zich voor bij alle servers dusss..., ligt het aan het spel

bugs: dat als je iets in de console typt en je revived of wat, dan is dat dus foetsie
bij system kies ik desktop default kleur met high geometry enzo (desk is 32b) krijg ik 16b met low geometry en vertex lighting :? (was in 1ste versie niet zo)

• Bergen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-09 11:44

Bergen

Spellingscontroleur

Pompiedom... 140 KB/sec... lalala

Verwijderd

Even een oude topic omhoog.

Ik heb RTCW nog niet kunnen kopen en ik speelde tot voor wolfdemo 2 maar het lijkt alsof geen enkele server dat meer draait ? Tenminste gamespy geeft niets aan, weet iemand daar iets over ? Is de demo afgelopen ?
Bij idsoftware vind ik niets.

Als er nog servers zijn die dit draaien, graag ip's :)

• boekenbon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 30-08-2023
Speel nog steeds met veel plezier demo 2 via de ingebouwde serverscan. Er zijn servers zat met een goeie ping te vinden voor demo 2.

• urf
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

urf

Op vrijdag 04 januari 2002 00:25 schreef boekenbon het volgende:
Speel nog steeds met veel plezier demo 2 via de ingebouwde serverscan. Er zijn servers zat met een goeie ping te vinden voor demo 2.
Dat is zeker waar! Ik heb nu inmiddels de hele versie maar als ik mp_beach wil spelen gebruik ik meestal demo2. Hoef je niet telkens die map te reloaden :)

Verwijderd

Boekenbon dat is juist het probleem die ingebouwde scanner doet het bij mij niet en ik heb mijn firewall uitstaan.
hij kan gewoon geen connectie maken met die auth-server

• lvh
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-11-2022

lvh

Op maandag 05 november 2001 11:13 schreef bazs2000 het volgende:
Aaahh, extra teamplaymogelijkheden. :9~ :9~
Mooohaaa, vanavond heb ik wat te doen hoor ik net. :9
Nee, MOH:AA is een anders spel :P

• Servowire
  • Laatst online: 13-08 15:56