Some people manage by the book, even though they don't know who wrote the book or even what book.
h4x0rOp zondag 04 november 2001 16:58 schreef hdd het volgende:
Check MF :P
Some people manage by the book, even though they don't know who wrote the book or even what book.
Ok de search van Onno is er. Maar jullie zetten HW bij en GoT wordt brakker ?
Waar zit de logica ?
Of is het tijd voor een ander forum ?
"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"
Iemand een link
Laten we met zijn allen GoT verlatenOp zondag 04 november 2001 17:07 schreef tomsworld het volgende:
Of is het tijd voor een ander forum ?
TAOp zondag 04 november 2001 17:09 schreef [ti] het volgende:
http://onno.dhs.org/
Zeg, wil jij nie zo vloeken in gezelschap?Op zondag 04 november 2001 17:08 schreef saviour het volgende:
[..]
Laten we met zijn allen GoT verlaten
ja, net deed ie dus niks net als active topicsOp zondag 04 november 2001 17:09 schreef Operations het volgende:
http://onno.dhs.org/gotsearch
Maarreh, de search doet het gewoon hoormis ik iets??
en nu gaat alles weer lekker traag
een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(
Verwijderd
Als dit al voorbijgekomen is: sorry maar de search doet het niet.
Op zondag 04 november 2001 17:10 schreef SONiCB00M het volgende:
[..]
Zeg, wil jij nie zo vloeken in gezelschap?
ik ben toch te verslaafd om weg te gaan
Verwijderd
Hehe ik ookOp zondag 04 november 2001 17:29 schreef Webgoodie het volgende:
Ik heb lekker toch gewoon search + active topics
Lees de vorige topics er maar op na hoe
Sssssst niet verder vertellen hé
Op zondag 04 november 2001 17:39 schreef DMS het volgende:
http://gathering.tweakers.net/forum/find2.php?on=topics&search=active
Verwijderd
Waarom moet er altijd iemand gaan posten dat de search het niet doet? Dat kunnen wij toch ook wel zien! Sorry hoor..!
Slotje dus!
En daar worden andere mensen weer moe van... Het is echt niet zo dat alle mods hier zitten te wachten tot iemand het commando geeft om er een slotje op te zetten ofzo. Als het nodig is kunnen ze dat vast zelf wel bedenken.Slotje dus!
Verwijderd
Sorry hoor maar Commando...........???????Op zondag 04 november 2001 19:55 schreef Chaos het volgende:
[..]
En daar worden andere mensen weer moe van... Het is echt niet zo dat alle mods hier zitten te wachten tot iemand het commando geeft om er een slotje op te zetten ofzo. Als het nodig is kunnen ze dat vast zelf wel bedenken.
Ik geef gewoon mijn mening en daarbij vertel ik wat ik met zo'n topic zou doen! En dat is geen commando! Mischien kunnen wij daar de volgende keer weer op letten.
Ja maar die mening hoef je niet telkens te geven: [topic=310423/1/25]Op zondag 04 november 2001 19:57 schreef floooo het volgende:
[..]
Sorry hoor maar Commando...........???????![]()
Ik geef gewoon mijn mening en daarbij vertel ik wat ik met zo'n topic zou doen! En dat is geen commando! Mischien kunnen wij daar de volgende keer weer op letten.
Daar roep je ook om een slotje
Op zondag 04 november 2001 18:45 schreef prenobe het volgende:
http://213.10.173.26/search.htm
Bij mij welOp zondag 04 november 2001 20:13 schreef xoploosx het volgende:
Werkt ook al niet... KLOTESEARCH
Verwijderd
Adem inOp zondag 04 november 2001 20:16 schreef Devil_2000 het volgende:
Rustig, Probeer deze eens:
[..]
Adem uit
Adem in
Adem uit
Adem in
Adem uit
Die doet 't! Thanx!
haha ROFLOp zondag 04 november 2001 20:27 schreef xoploosx het volgende:
[..]
Adem in
Adem uit
Adem in
Adem uit
Adem in
Adem uit
Die doet 't! Thanx!
Lol, mijn mirror brengt vrede op GoTOp zondag 04 november 2001 20:29 schreef Devil_2000 het volgende:
[..]
haha ROFL-> NP
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Waarom dat nu niet zo is
een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(
Mannen komen van Mars Tweakers, vrouwen van Venus Bokt
"Helaas, GoT heeft search2.php nu ook uitgeschakeld, dus deze search gaat het ook niet meer doen
Die submitte naar de gewone GoT search, maar die linkt nu naar het topic in MF.Op zondag 04 november 2001 22:18 schreef Devil_2000 het volgende:
Hey nu doen alle alternatieve zoekmachines het ook niet meer, zoals die van hdd en prenobe
* Engineer is overigens wel bezig met een eigen GoT search.
Verwijderd
Dat waren slechts bewerkte formuliertjes, een echte eigen zoekmachine is die van OnnoOp zondag 04 november 2001 22:18 schreef Devil_2000 het volgende:
Hey nu doen alle alternatieve zoekmachines het ook niet meer, zoals die van hdd en prenobe
ik zal er eens een search van proberen te bakken.
JipOp zondag 04 november 2001 22:23 schreef johnny appleseed het volgende:
[..]
Dat waren slechts bewerkte formuliertjes, een echte eigen zoekmachine is die van Onno
Hoe heb je dat gedaan ?Op zondag 04 november 2001 23:07 schreef hdd het volgende:
Nouwja, topictitels komen eraan, je kan tenminste zoeken.
http://62.163.25.124/gotsearch/
Met een php script een hele berg topics binnen gehaalt. Daar zoekt ie nu in.Op zondag 04 november 2001 23:28 schreef prenobe het volgende:
[..]
Hoe heb je dat gedaan ?
LOL, als ik dan op mijn username zoek dan krijg ik het volgende:Op zondag 04 november 2001 20:25 schreef hdd het volgende:
Hier dan
Er zijn geen resultaten, pas je zoekterm aan en probeer het opnieuw.
Ik moet eens wat sneller op "submit" drukken ipv eers een kleine 10 minuten te wachten.
Mijn vraag aws eigenlijk hoe haal je die topics op ?Op zondag 04 november 2001 23:31 schreef hdd het volgende:
[..]
Met een php script een hele berg topics binnen gehaalt. Daar zoekt ie nu in.
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Dit topic is gesloten.
![]()