Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
Zo boeiend is het nou ook weer niet
Ik dacht alOp zondag 04 november 2001 16:22 schreef Cheatah het volgende:
Hij staat er nog wel, maar doet het niet meer, ik gok erop dat deze nog niet aan InnoDB is aangepast?
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
De top-250 van posters, en die kon je vinden op http://tweakers.net/~kees/top100/Op zondag 04 november 2001 16:27 schreef WaarAnders het volgende:
Wat is de kees top 100 dan en waar kon ik hem vinden?
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
Daar staat ie nog steeds hoorOp zondag 04 november 2001 16:30 schreef wildhagen het volgende:
[..]
De top-250 van posters, en die kon je vinden op http://tweakers.net/~kees/top100/
En alle boeiende info wordt weergegeven.
Op zondag 04 november 2001 16:33 schreef HlpDsK het volgende:
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Op zondag 04 november 2001 16:33 schreef HlpDsK het volgende:
[..]
Daar staat ie nog steeds hoor
Please guys, I'm trying to troll here.
If I failed to offend you in this post, please leave a message. I will address you in next post.
*eens*Op zondag 04 november 2001 16:33 schreef HlpDsK het volgende:
[..]
Daar staat ie nog steeds hoor
* AntonT kijkt net even naar het script: dit is ook de enige inhoud die het script heeft, ik ga wel ff aan de slag
als je toch bezig bent verandere geregt dan ff in GereggedOp zondag 04 november 2001 18:10 schreef AntonT het volgende:
[..]
*eens*
* AntonT kijkt net even naar het script: dit is ook de enige inhoud die het script heeft, ik ga wel ff aan de slag
is ff 4 uur?Op zondag 04 november 2001 18:10 schreef AntonT het volgende:
[..]
*eens*
Op zondag 04 november 2001 16:20 schreef wildhagen het volgende:
Weggehaald?Waarom dan?
ze konden het niet meer aanzien dat ze bc3_victim niet in kunnen halen
Mannen komen van Mars Tweakers, vrouwen van Venus Bokt
Verwijderd
Niet?Op zondag 04 november 2001 22:14 schreef SWINX het volgende:
[..]
offtopic:
ze konden het niet meer aanzien dat ze bc3_victim niet in kunnen halen
Heb geduld ..
Je moet nog maar zo'n slordige 21000 post, dus dat is idd zo gebeurt.Op zondag 04 november 2001 22:23 schreef HlpDsK het volgende:
Niet?
Heb geduld ..
Omdat het ruimteverspillende en tevens totaal nutteloze informatie is?Op zondag 04 november 2001 23:17 schreef bolk het volgende:
Waarom is het aantal posts achter de mod statussen weggehaald?
StatBar.nl - @GoT
Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.
Om postgeile modjes tegen te gaan.Op zondag 04 november 2001 23:17 schreef bolk het volgende:
Omdat het overbodig wasOp zondag 04 november 2001 23:17 schreef bolk het volgende:
Zohee, met z'n drieen
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Op zondag 04 november 2001 23:19 schreef Mr. B. het volgende:
Op zondag 04 november 2001 23:19 schreef hdd het volgende:
Niets te doen ofzoOp zondag 04 november 2001 23:19 schreef JvS het volgende:
//edit: 4
Jij wordt boos om veel replies?Op zondag 04 november 2001 23:21 schreef bolk het volgende:
soo sjemig zeg, geef me eens wat tijd om in SP te kijken. kom ik terug in LA gewoon 4 replies van jullie op mijn vraag
![]()
//edit: 4![]()
Zou ik blij mee zijn
ja maar niet 3 dezelfdeOp zondag 04 november 2001 23:28 schreef Negotiator het volgende:
[..]
Jij wordt boos om veel replies?
Zou ik blij mee zijn
Verwijderd
FoutOp zondag 04 november 2001 23:19 schreef hdd het volgende:
[..]
Om postgeile modjes tegen te gaan.
Om postgeile users tegen te gaan. Da's toch wat anders. Omdat we naar buiten dragen dat het aantal posts niet zo belangrijk is hebben we het weggehaald van achter onze status. Maar dat heeft dus echt niks te maken met postgeile modjes. Waar haal je het vandaan vraag ik me af
Ehm, het stond achter de statussen van modjes, wat hebben postgeile usertjes er dan mee te makenOp zondag 04 november 2001 23:47 schreef HlpDsK het volgende:
[..]
Fout
Om postgeile users tegen te gaan. Da's toch wat anders. Omdat we naar buiten dragen dat het aantal posts niet zo belangrijk is hebben we het weggehaald van achter onze status. Maar dat heeft dus echt niks te maken met postgeile modjes. Waar haal je het vandaan vraag ik me af
Verwijderd
Die raken beïnvloedt. Ik spreek uit ervaring.Op zondag 04 november 2001 23:50 schreef hdd het volgende:
[..]
Ehm, het stond achter de statussen van modjes, wat hebben postgeile usertjes er dan mee te maken
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
dat komt denk ik alleen bij jou voor, door de 'mythe HlpDsK'Op zondag 04 november 2001 23:52 schreef HlpDsK het volgende:
[..]
Die raken beïnvloedt. Ik spreek uit ervaring.
Bij andere modjes hoor je er verder niemand over...
maar correct me if im wrong
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Verwijderd
edit: oops zie nu dat die 'postgeile modjes' van hdd afkwam... ik dacht dat een modje dat zei (als een vorm van zelfspot
my bad
Komt die lijst er nu weer of niet?
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Weet ik nog niet. Hangt ervanaf hoe snel de count()-query duurt. (Ik vrees dat daar het probleem lag.)Op maandag 05 november 2001 00:15 schreef jelmervos het volgende:
[/off-topic]
Komt die lijst er nu weer of niet?
nu wel gedaan, en hij doetet weer
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Volgens mij sinds ie weer zichtbaar is niet. (of post jij 140 postings per dag?)Op dinsdag 06 november 2001 23:48 schreef HlpDsK het volgende:
Niet veel iig. Misschien 1 x daags
de betaler vervuilt
Verwijderd
EhhhmOp dinsdag 06 november 2001 23:50 schreef GA!S het volgende:
[..]
Volgens mij sinds ie weer zichtbaar is niet. (of post jij 140 postings per dag?)
Zelden
Hm ik sta niet meer in de top100, spammuh!
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul
Verwijderd
Top 250: 29377Op woensdag 07 november 2001 00:10 schreef Buzzman het volgende:
hij update elk uur geloof ik
Profiel: 29524
Hmm .. zo actief was ik het laatste uur niet hoor
Verwijderd
niet echt... voor bij staat de teller op 4471, terwijl ik rond een uur of 5 vanmiddag aan de 4980 ofzo zat.Op woensdag 07 november 2001 00:10 schreef Buzzman het volgende:
hij update elk uur geloof ik
[zeurmodus]Op zondag 04 november 2001 19:00 schreef bolk het volgende:
[..]
als je toch bezig bent verandere geregt dan ff in Geregged![]()
Volgens mij is het dan gewoon geregd in normaal nederlands.
[/zeurmodus]
I know I'm dead on the surface, but I am screaming underneath
De postcount achter modstatus was overgenomen uit UBB, de versie die GoT draaide voordat Topix kwam had dat ook. Dat even ter info... En idd nutteloos.Op zondag 04 november 2001 23:19 schreef JvS het volgende:
[..]
Omdat het overbodig was.
Zohee, met z'n drieen.
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Maar het grootste voordeel, mijn layout wordt niet meer verkl**t door die riedel achter de Modjes
En dat komt dan van het werkwoord reggen ??????Op woensdag 07 november 2001 00:15 schreef twmc het volgende:
[..]
[zeurmodus]
Volgens mij is het dan gewoon geregd in normaal nederlands.
[/zeurmodus]
Ik dacht dat het registreren was, vervoegd: geregistreerd
"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME
jij registreert
wij registreren
wij hebben geregistreerd
Geregistreerd is het dus
auw....Op woensdag 07 november 2001 18:26 schreef hdd het volgende:
jij registreerd
"jij registreert" nog altijd
Ik zou graag mijn vraag beantwoord zienOp woensdag 07 november 2001 18:20 schreef jelmervos het volgende:
Maar wanneer wordt hij nu weer geupdate?
Updaten?Op donderdag 08 november 2001 17:12 schreef jelmervos het volgende:
[..]
Ik zou graag mijn vraag beantwoord zien
Wie zegt dat dat automatisch gebeurd?
Dat is gewoon met de hand ingeklopt hoor al die usernamen enzo.
Verwijderd
Heb je tenminste niet al die onnuttige HK-posts enzo erbij. Dan zie je de echte tweakers pas.
Ik zie zelf de HK namelijk niet als een onderdeel van GoT.
Er zijn namelijk nu gewoon mensen die daar alleen nog posten.
Omdat dat niet kan.Op donderdag 08 november 2001 17:42 schreef iefje het volgende:
Hoezo is er geen TECH Post top 100?
Heb je tenminste niet al die onnuttige HK-posts enzo erbij. Dan zie je de echte tweakers pas.
Verwijderd
Kunnen ze meteen geband worden, op MODS en enkele fora na, die zo af en toe toch topics moeten starten.
Verwijderd
Dus topicsstarten is een zaak voor modjes?Op donderdag 08 november 2001 18:28 schreef BBL the 2nd het volgende:
Doe ook meteen een top100 topicstarters.
Kunnen ze meteen geband worden, op MODS en enkele fora na, die zo af en toe toch topics moeten starten.
Verwijderd
ROFLMAOPIMPOp donderdag 08 november 2001 18:33 schreef MREn het volgende:
[..]
Dus topicsstarten is een zaak voor modjes?
Maar om de hoeveel tijd gebeurt dat nou eigenlijk?
Verwijderd
als het goed is om het uur...Op vrijdag 09 november 2001 16:47 schreef jelmervos het volgende:
Hij is nu inmiddels wel weer geupdate.
Maar om de hoeveel tijd gebeurt dat nou eigenlijk?
Dan zou ik voor een STIL forum zorgenOp donderdag 08 november 2001 18:33 schreef MREn het volgende:
Dus topicsstarten is een zaak voor modjes?
(nah, iets meer nog, zeg 10).
Weet je dat zeker?Op vrijdag 09 november 2001 16:48 schreef KixAss456 het volgende:
[..]
als het goed is om het uur...