Toon posts:

[menu] betere navigatiestructuur nodig?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi mensen ik ben bezig met een nieuws site alla het idee fokzine. Gewoon omdat ik het een leuke bezigheid vind en me zo een beetje verder probeer te leren met programmeertalen te werken..

Ik heb op dit moment alleen nog geen duidelijk menutje en ik vraag me af of dit de navigatie heel erg belemmmerd..? Ik ga waarschijnlijk nog een nieuwe bovenkant maken maar ik vraag me af of jullie nog tips hebben om een goede navigatie voor m'n site op te zetten..

de link is: http://www.zinn.nl

Ik hoop niet dat dit als spam worddt gezien want deze vraag is seieus bedoeld..

Verwijderd

Op zondag 04 november 2001 14:14 schreef DiStance het volgende:

Ik heb op dit moment alleen nog geen duidelijk menutje en ik vraag me af of dit de navigatie heel erg belemmmerd..?
Hmmm heb je nu eigenlijk wel een menutje :?

• wouterve
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-02 16:49

wouterve

Swinger of States

Inderdaad, volgens mij heb je nu nog helemaal geen menu... en dus kan wat extra structuur absoluut geen kwaad. Op deze manier is de site nie veel meer dan een homepage met links naar nieuwsberichten. Veel meer valt er op het eerste gezicht niet te zien.

Wil je dus dat mensen langer op de site blijven hangen, dan moet er meer te zien zijn, en moet dat toegankelijk zijn door middel van een opvallende en duidelijke navigatiestructuur.

• Mithrandir
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-09 21:52
Eh... website offline?

Verbouwing

• _Mystikal_
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online

_Mystikal_

ja gewoon, enzo....

Aardige site, maar waarom krijg ik toch sterk het idee dat deze kleuren gejat zijn van tweakers.net?????

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben inderdaad druk bezig met een nieuwe layout... wil daarin een veel duidelijker menu verwerken, teven wil ik dan ook meer dingen voor de gebruikers aan gaan bieden.

De kleuren gejat van t.net??? kan me niet voorstellen wat je hierbij bedoeld.. lijkt me niet echt namelijk... :?

zijn er verder nog opmeringen over bepaalde dingen? Zijn er dingen die jullie missen? ik ben momenteel bijvoorbeeld nog bezig met een editoptie voor de reacties die je plaatst. Zulk soort dingen, zijn er daar nog dingen die jullie missen?
Pagina: 1