Toon posts:

incest / bijbel

Pagina: 1
Acties:
  • 85 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ej,

Ik was gister ff hele oude topics aan het door lezen en zag er ook een met adam en eva en die kids en dan zouden die met hun zusjes kinder moeten maken etc. etc. *incest*

Dat werd onder uit gehaald door het feit dat Abel al achter klein kinderen had of zo.

Maar er is ook een verhaal dat twee vrouwen en hun vader in een grot liggen en die vader zwaar oud is. Toen hebben die vrouwen zich bij die vader omstebeurten *neer gelegd*... en kregen kids.

Maar dan wil ut toch zeggen dat god er nix op tegen heeft als ik mn dochters (mits ik die zou hebben) bij mij zou *neer leggen* en zou bevruchten....**incest** :?

• Christiaan
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-08-2021
Het zou natuurlijk ook wel eens figuurlijk bedoeld kunnen zijn.

Verwijderd

IN vroegertijden werden vrouwen neit als 'vol' gezien en dus ook neit opgeschreven. Alleen de x zonen van abraham staan erin ...

Verwijderd

Topicstarter
Ja maar er staat toch ''hun <B>vader</B> BlaBla''

Dus........ :S

Verwijderd

Op zondag 04 november 2001 13:42 schreef Webmasterok het volgende:
[...]
Maar dan wil ut toch zeggen dat god er nix op tegen heeft als ik mn dochters (mits ik die zou hebben) bij mij zou *neer leggen* en zou bevruchten....**incest** :?
Nou, ik denk dat God zich in z'n graf zou omdraaien.

Verwijderd

Op zondag 04 november 2001 14:11 schreef Masta-T het volgende:
IN vroegertijden werden vrouwen neit als 'vol' gezien en dus ook neit opgeschreven. Alleen de x zonen van abraham staan erin ...
Idd, zoiets moet het geweest zijn.

Enne, als jij je kinderen dat aan wilt doen, ben je toch |:(
net dutroux :r

greetz

Verwijderd

Topicstarter
*blaat*

Gaat ook om het idee |:(.

En als god zou bestaan...... (sluit het niet uit ook niet aan ;)), dan zou ie niet in zn graf liggen.

Verwijderd

Op zondag 04 november 2001 15:01 schreef Webmasterok het volgende:
*blaat*

Gaat ook om het idee |:(.
Wordt dit jouw standaardreactie? (zie http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/310099/1)

Verwijderd

Topicstarter
LoL, standaard niet, maar als er van dat soort stomzinnige reacties worden geleverd -doh- :D

• Flaman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-12-2022
Op zondag 04 november 2001 15:01 schreef Webmasterok het volgende:

En als god zou bestaan...... (sluit het niet uit ook niet aan ;)), dan zou ie niet in zn graf liggen.
Het gaat ook om het idee

(dat God dood is)

omdat je niks meer van Hem hoort de laatste tijd. Lijdende mensen op de wereld en zo, je kent het wel.

Verwijderd

Topicstarter
LoL...... <uit geluld> :'(

Verwijderd

Topicstarter
Ja maar w8 ff........

jij zegt, omdat je nix meer van uhm hoort.

Als ie wel wat van zich zou laten horen zou ut geen geloof meer zijn want ja, dan zie je ut zelf etc.

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

Op zondag 04 november 2001 15:13 schreef Flaman_Creationz het volgende:

[..]

Het gaat ook om het idee

(dat God dood is)

omdat je niks meer van Hem hoort de laatste tijd. Lijdende mensen op de wereld en zo, je kent het wel.
dat is toch altijd al zo geweest :?

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Verwijderd

Topicstarter
Nee, want hij heeft Jezus toch naar aarde gestuurd, en die heeft blinde ziend gemaakt en doven horend (en alle toeters en bellen van dien). En hij is op het ''vloek hout'' gegaan om al onze zonde te vergeven....

• chucky666
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

klopt, maar ging het lijden dan niet gewoon door :?

• Flaman
Uhm omdat een oud stoffig boek het zegt is het dan zo?

Je moet het woordt 'geloven' niet AL te letterlijk nemen. Het zou heel goed zijn voor de wereld als God zichzelf laat zien.

Maar dat is nogal lastig omdat ie voor mij
a) niet bestaat
b) dood is

Beetje krom argument van je: als God zich laat zien, geloofd niemand meer in hem.

Verwijderd

Topicstarter
Op sommige punten wel.. en op sommige punten niet. Stel je word nu blind (lijkt mij echt een hell maar goed), en God stuurd Jezus weer en je kunt weer zien... dan ben je toch wel blij. B-)

Verwijderd

Topicstarter
Nee eitje, maar dan is het toch niet meer echt geloof??!

Bedoel, geloof jij dat er morgen ochtend een raket op je huis komt <nee> terwel als je op tv kijkt en je ziet dat er een rakket word afgevuurd dan... geloof je het wel <ja> (met de opmerking dat ie richting jou huis gaat :'()

Das dus het zelfde met God, als ie zich laat zien, je kijkt op tv en je ziet god.... dan geloof je wel terwel je nu niet gelooft dat ie bestaat.

(voor dat er een domme opmerking terug komt)

*blaat*
Gaat om het idee |:(

:P

• chucky666
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

Op zondag 04 november 2001 15:34 schreef Webmasterok het volgende:
Op sommige punten wel.. en op sommige punten niet. Stel je word nu blind (lijkt mij echt een hell maar goed), en God stuurd Jezus weer en je kunt weer zien... dan ben je toch wel blij. B-)
mischien, maar je ziet dan wel weer alle rotzooi in de wereld :(
het zou leuk zijn als het waar was, alleen ik geloof er niet in :)

Verwijderd

Op zondag 04 november 2001 13:42 schreef Webmasterok het volgende:
[...]

Als god geen bezwaar had, zou je het dan doen?

En als ie wel bezwaar had, zou je het dan laten?

Verwijderd

Topicstarter
Zucht, dat heeft er toch nix mee temaken?? (illigal blaat).

En this toch maar voorbeeld... en gaat om het idee |:(

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 04 november 2001 15:36 schreef chucky666 het volgende:

[..]

mischien, maar je ziet dan wel weer alle rotzooi in de wereld :(
het zou leuk zijn als het waar was, alleen ik geloof er niet in :)
Dat slaat nergens op, want als god.. Jezus terug stuurt dan is het eind van de tijd (al dus zo staat het ongeveer geschreven). En dan zullen we allemaal een beter leven tegemoed gaan, afgezien van de ongelovige... die zullen nog 1000 jaar hier moeten leven (bij wijze van spreke)... in oorlog. (dit geloof ik trouwens zelf niet, maar das mij verteld)

Verwijderd

Op zondag 04 november 2001 15:39 schreef Webmasterok het volgende:
Zucht, dat heeft er toch nix mee temaken?? (illigal blaat).

En this toch maar voorbeeld... en gaat om het idee |:(
Het gaat over de vraag waar jij het topic mee startte. Als dat er ook al niks mee te maken heeft kan je net zo goed ophouden.

Het lijkt mij belangrijker wat jij van incest vindt dan wat god ervan vindt. Jij kan hier op aarde nog heel wat ongelukken maken.

Verwijderd

Topicstarter
:S, uuuhhhh....... ik volg je niet helemaal.

Mijn topic gaat over de incest en bijbel.

Ik had hem ook ''wat vind god van incest'' kunnen noemen.

Maar ok, ik zelf vind incest niet goed... tenminste dat je je dochter gaat neuken terwel ze jonger is dan 18 is en ze volledig kans loos is (verkrachting).

Kijk, als je het beide wil, maakt mij het nou ook niet echt veel uit. ( en nou niet zon droog antwoord vanne... die dochters legde zich zelf toch neer bij hun vader... )

Verwijderd

Op zondag 04 november 2001 15:48 schreef Webmasterok het volgende:
Maar ok, ik zelf vind incest niet goed... tenminste dat je je dochter gaat neuken terwel ze jonger is dan 18 is en ze volledig kans loos is (verkrachting).
Jij ziet het dus meer in de vechtsportsfeer?

Verwijderd

Topicstarter
Zucht, je/we raken beetje off topic, en het doet er toch niet toe wat ik vind. Ik weet zelf wat ik vind van incest... en ik denk niet dat het jullie een ''levenservaring'' rijker zal maken.

En nee ik zie het niet al een gevechts-sport of zo :S

• Flaman
offtopic is niet zo heel erg hier in w&l hoor ;)

• Lord Daemon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-01 13:31

Lord Daemon

Die Seele die liebt

Deze topic heeft wel een erg laag niveau. Als de topicstarter nou eens een wat duidelijker topic start en niet allemaal posts doet van een halve regel zou dat erg helpen.

Overigens:
Nou, ik denk dat God zich in z'n graf zou omdraaien.
LOL

Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.