En jij bent vast heel slim, dat merk je ook wel aan jou onderbouwde en intelligente opmerkingOp zondag 04 november 2001 16:10 schreef Chilly_Willy het volgende:
MSN is spyware van microsoft.. en microsoft zuigt. dus msn zuigt.

En jij bent vast heel slim, dat merk je ook wel aan jou onderbouwde en intelligente opmerkingOp zondag 04 november 2001 16:10 schreef Chilly_Willy het volgende:
MSN is spyware van microsoft.. en microsoft zuigt. dus msn zuigt.
Las je dat in de Tina toevallig?Op zondag 04 november 2001 16:14 schreef MikeN het volgende:
[..]
Als het goed is kun je er max 10 tegelijk, tenminste, dat las ik ergens...
Neej, ik las het in het grote poortmappings verhaal geloof ik..... Het had iig iets met poortmappen te maken (De tina, hoe kom je erbijOp zondag 04 november 2001 16:16 schreef Flaman_Creationz het volgende:
[..]
Las je dat in de Tina toevallig?
Powered by KPN
Het is I seek YouI See You
It sounds like it could be either bad hardware or software
vierkantjes?Op zondag 04 november 2001 16:25 schreef Timpie2000 het volgende:
MSN vind ik irritant:
- Irritant vierkantje
- Levensgroote smilies
- Vensters veel te groot
- Nicknames veel te lang (Je hoeft maar op een knopje te drukken om je naamte wijzigen, en dan heb je ook nog van die mensen die ze laten scrollen)
- Enter 'probleem'
Voor sommige mensen is het best moeilijk hoor om een venster te verkleinen, je met wel klikken, vastehouden èn met de muis bewegen tegelijk!Op zondag 04 november 2001 16:36 schreef Koeschaap het volgende:
[..]
vierkantjes?
vensters kun je ook kleiner maken 1337 ITer
nicknames zijn de mensen niet het prog
njah als dat voor jou een probleem is?
vierkantjes rechtsonder, beetje irri. Toch is het wel makkelijk om te zien wanneer iemand online komt.Op zondag 04 november 2001 16:36 schreef Koeschaap het volgende:
[..]
vierkantjes?
vensters kun je ook kleiner maken 1337 ITer
nicknames zijn de mensen niet het prog
njah als dat voor jou een probleem is?
Ik krijg ook altijd weer acute RSI van dat ALT-ENTER met ICQOp zondag 04 november 2001 16:38 schreef DiEPVRiESKiP het volgende:
[..]
Voor sommige mensen is het best moeilijk hoor om een venster te verkleinen, je met wel klikken, vastehouden èn met de muis bewegen tegelijk!
aah dat vierkantje..Op zondag 04 november 2001 16:39 schreef Flaman_Creationz het volgende:
vierkantjes rechtsonder, beetje irri. Toch is het wel makkelijk om te zien wanneer iemand online komt.
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/309307Op zondag 04 november 2001 16:18 schreef MikeN het volgende:
[..]
(De tina, hoe kom je erbij)
Maar als ik nou wil zien wie er online komt? Ik ga dat niet uitzetten omdat een stel jokers die naam telkens opnieuw aanmelden.Op zondag 04 november 2001 16:42 schreef Koeschaap het volgende:
[..]
aah dat vierkantje..
ten 1e dat kan uit
en ten 2e ik vind dat handig soms,
en als ik het niet handig vin zet ik het uit
voor irritante mensen is ook de blokkeer functieOp zondag 04 november 2001 16:42 schreef Flaman_Creationz het volgende:
Maar als ik nou wil zien wie er online komt? Ik ga dat niet uitzetten omdat een stel jokers die naam telkens opnieuw aanmelden.
Sommige hebben ook een patch waardoor die naam scrolled in je MSN dinges....
MEEP MEEP MEEP MEEP MEEPOp zondag 04 november 2001 16:48 schreef Trancentral het volgende:
Msn is inderdaad zwaar nep , icq Rulez!
Verwijderd
daar ben ik het wel mee eens ja, maar ik ben om 1 of andere reden blijkbaar gezegend met allemaal nick trouwe mensen op mijn lijst, nu ik nog eens kijk..Op zondag 04 november 2001 16:50 schreef Timpie2000 het volgende:
Jah, ik had het over die vierkantjes onderin, andere l33t ITer..
Die blokeer functie is ook irritant, vooral om dat het dan lijkt alsof ze offline zijn, waardoor ik dan weer telkens zo'n irritant vierkantje krijg..
Verder zou MSN al een stuk beter worden als je gewoon ZELF kon kiezen welke naam iemand heeft, iets wat ICQ wel kan..
dat is bij mij ook zo ja. maar dat heb ik zelf zo gefixt. Er staan bij mij alleen vrienden en goede kennisen enzo in mijn lijst. In ICQ staat de rest zown beetje, maar ik kan me niet herrineren dat ik ICQ de laatste paar weken gebruikt heb.Op zondag 04 november 2001 16:55 schreef SuB het volgende:
er zit gewoon een ander soort mensen op msn. Als je daar mee online gaat willen gelijk 10 mensen met je praten. Dat is bij mij met icq niet zo terwijl ik heel wat meer contacts in icq heb als msn.
cs skill - making a desert eagle out of tooth picks
spuit elfOp zondag 04 november 2001 17:04 schreef rambo-2001 het volgende:
het kan geen teksten opslaan en later versturen wanneer de persoon online is
ik gebruik het ook alle2 hoorOp zondag 04 november 2001 17:04 schreef Flaman_Creationz het volgende:
Ach Koeschaap en andere MSN aanhangers, ik vind MSN niet zo zeer zuigen, maar ik heb gewoon liever dat iedereen ICQ gebruikt. Als iedereen MSN gaat gebruiken zodat niet zo fijn zijn, MSN heeft nog teveel bugs denk ik.
Ik gebruik nou MSN en ICQ samen en ben redelijk tevreden.
MSN: j.ek@chello.nl
Dat zou wel zo handig zijn als ze samen gingen werken om 1 IM te maken. Gewoon een poll beginnen of enquete wat de concument nou eigelijk wiltOp zondag 04 november 2001 17:07 schreef Koeschaap het volgende:
[..]
ik gebruik het ook alle2 hoor
eigenlijk vooral mirc om te ouwehoeren maar das geen IM
en trouwens er zijn geloof ik plannen om MSN ook met andere IM clients waaronder ICQ samen te laten werken, had ik ergens gelezen volgens mijen ik zal zo weleens ff Microsoft meelen dat ze offline messages en een vaste nick die je zelf in kan stelle toe moeten voegen
Heb ik me begrepen?
Cycle Vision 2020: 17-20 juli Sportpark Sloten & Wheelerplanet Spaarnwoude
inderdaad want ik vind trillian ook niet alles eigenlijk. kep ut wel een tijdje gebruikt maar omdat ICQ en MSN zo verschillend zijn krijg je toch niet een prog wat optimaal werkt IMO, maar als ICQ en MSN nou wat naar elkaar toe zouden groeien en de goede dingen van elkaar over zouden nemen. dan had je de ultieme IMOp zondag 04 november 2001 17:09 schreef Flaman_Creationz het volgende:
[..]
Dat zou wel zo handig zijn als ze samen gingen werken om 1 IM te maken. Gewoon een poll beginnen of enquete wat de concument nou eigelijk wilt
In a dream I'm a different me with a perfect you, we fit perfectly.
And for once in my life I feel complete and I still want to ruin it.
das toch bij alle instant messengers?Op zondag 04 november 2001 17:16 schreef FL!PNEUS het volgende:
Het enige wat ikzelf zwaar irritant vind aan MSN is het feit dat je voor elk persoon waar je mee chat een ander venster krijgt... En aangezien het feit dat iedereen die op MSN zit de neiging heeft om wat tegen je te gaan zeggen als je online komt zit je al snel met 5 tot 10 vensters open
Nee, want bij ICQ stuur je losse berichtjes naar elkaar... Die staan heel even op de taskbar en verdwijnen vervolgens weer... Als je een berichtje van iemand krijgt via ICQ zie je alleen maar een klein berichticoontje in je systemtray, maar als iemand je een "bericht" stuurt via MSN krijg je er gelijk een knop bij op je taskbar die vervolgens bij iedere nieuwe zin gaat knipperen als een kerstboom...Op zondag 04 november 2001 17:16 schreef Koeschaap het volgende:
[..]
das toch bij alle instant messengers?
aah, op die fiets.das inderdaad handiger als je maar 1 dingetje wil zeggen. anders maakt het niet zoveel uit IMOOp zondag 04 november 2001 17:18 schreef FL!PNEUS het volgende:
[..]
Nee, want bij ICQ stuur je losse berichtjes naar elkaar... Die staan heel even op de taskbar en verdwijnen vervolgens weer... Als je een berichtje van iemand krijgt via ICQ zie je alleen maar een klein berichticoontje in je systemtray, maar als iemand je een "bericht" stuurt via MSN krijg je er gelijk een knop bij op je taskbar die vervolgens bij iedere nieuwe zin gaat knipperen als een kerstboom...
en zo zie je maar dat vrouwen het toch te vertellen in de IT wereldOp zondag 04 november 2001 17:24 schreef FL!PNEUS het volgende:
Trouwens, ik gebruik ook gewoon de combinatie ICQ+MSN, maar MSN staat er alleen maar op omdat 3 goeie vrindinnen en mijn lieffie MSN hebben... (how typical)
Verwijderd
...gaat knipperen als een kerstboom...
Volgens mij zijn Fl!pneus en ik al danig in de kerststemming...die niet meer dan het predicaat kerstboomversiering verdienen...
b/sOp zondag 04 november 2001 17:30 schreef jbalk het volgende:
EN natuurlijk ligt MSN bijna altijd plat
WELLES NIETUS WELES NIETUSOp zondag 04 november 2001 17:32 schreef Koeschaap het volgende:
[..]
b/s
8 uur per dag ofzo door de week en in het weekend soms wat minder soms wat meer. maar bill zal mij wel aardig vinden ofzo. mischien omdat ik een heleboel XP beta's getest hebOp zondag 04 november 2001 17:41 schreef Flaman_Creationz het volgende:
[..]
Nou bij jou toevalig niet, of je bent gewoon niet vaak genoeg online
Verwijderd
Tnx, mate, ook relaxt dat je meteen de link erbij zetOp zondag 04 november 2001 14:56 schreef Noisema het volgende:
[..]
Virc kan dat, en ik vin het een best handig IRC proggie...
Zie www.chatcity.nl bij de downloads....
ik hoor het ook wel van andere mensen hoor, maar mijn PC gaat meestal sochtends aan om wat te leechen/ fxpen en hij gaat rond een uur of half 1 uit ofzo, en ik heb eigenlijk alleen een paar keer gehad dat er onderhoud gepleegd werd ofzo. maar das echt maar 1x per maand ofzo.. maar ik zal er weleens een tijdje op letten.Op zondag 04 november 2001 17:46 schreef Flaman_Creationz het volgende:
Zelf zit ik niet zo heel vaak achter de PC (vind ik zelf) maar wel elke avond tot 1 uur snachts of zo.
Maar mijn PC en chatprogs hebben een uptime van ongeveer 15 uur elke dag.
Ik heb toch zeker 1 tot 2 keer per week problemen met MSN aanmelden.
En elke dag dat berichten niet aankomen. (Vooral bij mensen die een netwerk hebben)
Verwijderd
Allebij nee, miranda sux, je kan niet eens contacts importen, op welke manier dan ook!Op zondag 04 november 2001 18:02 schreef FL!PNEUS het volgende:
Ik heb een vraag aan de Miranda ICQ gebruikers, jullie hebben me zeer geinteresseerd gemaakt in deze client, maar ik heb een paar vraagjes:
- Verstuur je losse berichtjes naar MSN gebruikers?
- Ondersteunt Miranda ICQ de online contactlist van ICQ 2001b?
Dan neem je toch geen OS van Microsoft??? Tuurlijk promoot Miscrosoft haar eigen producten. Logisch toch ?!Op zondag 04 november 2001 12:26 schreef MikeN het volgende:
Ik gebruik MSN om 1 simpele reden niet:
Het opdringerige gedrag van Microsoft.
Je kunt het bijna niet wegkrijgen.... Als je OE opstart, zal altijd dat MSN icoontje weer in je balkie komen te staan. Tenzij je het echt verwijdert. Onder Winxp is het nog erger, daar start het standaard al op, of je dat nou wil of niet.... Daar heb ik toch niet om gevraagd? Microsoft probeert gewoon weer andere producten uit de markt te duwen....
Localhost is where the heart is
Op zondag 04 november 2001 19:14 schreef SilentStorm het volgende:
Wat ik persoonlijk irritant van msn vindt:
En ga nou niet zeggen dat (bijna) alles al eerder is genoemt want we hebben intussen zowat alles wel gecovered.
-Ongelooflijk opdringerig.
• Opstarten bij outlook*
• Allemaal enge blauwe schermpjes als mensen online komen en anders geen mogelijkheid te zien wie er is op momenten dat je dat wilt weten.
[koeschaap]Geluidje??[/koeschaap]
• Een chatvenster wordt zonder jou toestemming geaccepteerd en er word meteen een nieuw scherm geopend.
• Persoonlijk vindt ik de manier waarop microsoft zn producten naar voren brengt al zo ergerniswekkend dat ik het meteen al geboycot heb
• Je kunt niet zoals bij icq namen van andere gebruikers aanpassen naar een meer leesbaar formaat (bv "*| /-\/\/\ d/\ 1337E5T [lading smiletje en icoontjes]*" naar "n00b" ofzo
• Weer die infantiele interface die met WindowsDisney is meegeleverd (zelfs zonder 4.5 gaat het al errug die kant op)
[koeschaap]als je alles op win2k zet in XP dan zie je niet echt verschil[/koeschaap]
Bovenstaande misschien kort samen te vatten onder: je verliest je controle over je computer
• Een aantal andere bovengenoemde, iets minder grote irritaties.
--
Van icq heb ik alleen wel het idee dat sinds msn er is ICQ steeds slechter bereikbaar is en het langer duurt om in te loggen of berichtjes te sturen. Misschien weer een ondermijningsactie van ms? (ik meen dit serieus, no flame intended)
--
[koeschaap]Dit lijkt me heel heel erg onwaarschijnlijk[/koeschaap]
*=(ja dat ding staat op mn comp voor de 'ignorant' gebruikers hier, en aangezien ik graag wil dat mn computer terwijl ik er niet ben ook nog vanalles doet, is het niet echt handig om dan met accounts te gaan klooien)
Localhost is where the heart is
Verwijderd
Verwijderd
Op maandag 05 november 2001 18:00 schreef FL!PNEUS het volgende:
Een vraagje die met MSN versie 3.6 werken... Hoe krijg je die update notification uitgeschakeld?
Niet zover ik weet, je kan hem uitvinken voor een week.Op maandag 05 november 2001 18:00 schreef FL!PNEUS het volgende:
Een vraagje die met MSN versie 3.6 werken... Hoe krijg je die update notification uitgeschakeld?
Niet zover ik weet, je kan hem uitvinken voor een week.Op maandag 05 november 2001 18:00 schreef FL!PNEUS het volgende:
Chance favors the prepared mind
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq