een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(
Welkom op GoT bij dezeOp zaterdag 03 november 2001 22:19 schreef jaap2 het volgende:
ik wist echt niet waar ik dit anders moest plaatsen
Ow ja één tip, lees ook even de FAQ staan veel antwoorden in
nog veel plezier hiero
Niet plaatsen was ook goed geweest hoorOp zaterdag 03 november 2001 22:19 schreef jaap2 het volgende:
ik wist echt niet waar ik dit anders moest plaatsen
Enniewee: welkom!
veeeeeeeeel plezier
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
heb je toevallig ergens jaap1 gezien, is al een poos foetsie.
Dat is die dude met de BMW
Ne geintje kijk naar de about us onder het tweakers logo en je bent tedelijk up-to-date
Red een boom, eet een bever
Aan uw linkerzijde ziet u de usericons en ondertitels en aan de rechterzijde ziet u een paar knopjes /gids mode
Nieuw, nu met Twitter
astu ofzoOp zaterdag 03 november 2001 22:24 schreef jaap2 het volgende:
dank iedereen wel
Mensen met een statustext achter hun naam bovenin de post, zoals:wie is hier de baas?
Door DR (mod blabla) - zaterdag 03 november 2001 22:19
In 2 minuten zekerik heb die faq gelezen!
Verwijderd
LOLOp zaterdag 03 november 2001 22:26 schreef Vae_Victis het volgende:
Welkom jaap2
heb je toevallig ergens jaap1 gezien, is al een poos foetsie.
volgens mij is dit het onzinnigste topicooit maar dat ter zijde
...en weer een user zonder HK toegangOp zaterdag 03 november 2001 22:28 schreef BrainDamage het volgende:
[..]
LOL
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Ik nodig je uit om eens een drankje te drinken in de HKOp zaterdag 03 november 2001 22:28 schreef BrainDamage het volgende:
[..]
LOL
Nieuw, nu met Twitter
ik probeerde als jaap te komen maar jaap was er al doen deet ik maar jaap2
Vooral goed luisteren naar de lui met rode naampjes, die benne errug belangrijk
Vout, nu moet je hem nog 3x lezen.Op zaterdag 03 november 2001 22:30 schreef jaap2 het volgende:
ik had de faq gelezen voor dat ik hier kwam posten!
Volgens mij heeft hij al te veel gedronken,Op zaterdag 03 november 2001 22:29 schreef xfile het volgende:
[..]
Ik nodig je uit om eens een drankje te drinken in de HK
(hint: laat maar als je hem niet snapt.)
Haha ja belachelijk nietOp zaterdag 03 november 2001 22:30 schreef jaap2 het volgende:
ik had de faq gelezen voor dat ik hier kwam posten!
ik probeerde als jaap te komen maar jaap was er al doen deet ik maar jaap2
Maar wij hopen dat we je hier vaker zullen zien, en post geen warez, en gebruik de search dan komt het allemaal goed
De Modjes, die regelen hier alles dus als je stout bent dan kunnen deze mannen/vrouwen heel gemeen zijnOp zaterdag 03 november 2001 22:37 schreef jaap2 het volgende:
wat zijn die gasten met rooienamen?
Verwijderd
Dat zijn de bazenOp zaterdag 03 november 2001 22:37 schreef jaap2 het volgende:
Staat trouwens in 1 van de duizenden FAQ's hiero -> [topic=294443/1/25]Op zaterdag 03 november 2001 22:37 schreef jaap2 het volgende:
Verwijderd
hoe raad je het zo mja kan er niks aan doen dat ik geen HK toegang hebOp zaterdag 03 november 2001 22:29 schreef Grrrrrene het volgende:
[..]
...en weer een user zonder HK toegang
Hehehe, daar kan dus best 1-tje extra bij in in de HKOp zaterdag 03 november 2001 22:34 schreef Vae_Victis het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij al te veel gedronken,
(hint: laat maar als je hem niet snapt.)
Nieuw, nu met Twitter
Verwijderd
Nee hoe kom je erbij?Op zaterdag 03 november 2001 22:47 schreef jaap2 het volgende:
oke dan
ik heb geen vragen meer
ohja nog een: is hier geen onzinforum? om gewoon te praten?
Tweakers zijn hele saaie nerds zonder gevoel voor humor...
Lees de FAQOp zaterdag 03 november 2001 22:47 schreef jaap2 het volgende:
oke dan
ik heb geen vragen meer
Die zijn er wel degelijk. alleen een beetje je best doen
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
Verwijderd
Maar daar kun je pas in met 150 techposts en 60 dagen geregistreerd zijn op GoT
Edit; Harstikke mooi veel te laat
Echt shit dat je er niet bijkan, je mist gewoon megaveel LOL
Het komt voor dat we zo nu en dan een melding van users krijgen die op papier wel aan de techfora-limiet voldoen en al jaren geregistreerd zijn, maar de SG en HK niet kunnen zien.
Wel, op dit moment is daar een soort stroomschema voor. Eerst moet je als user even goed kijken of je idd 150 techposta hebt. Posten in LA, SU, en W&L tellen niet mee, evenals (logisch ) SG en HK.
(Daar kun je dan nu nog wel niet in, anders had je geen probleem, maar als bijvoorbeeld een topic uit een techforum verplaatst wordt naar de HK, heb je dus _wel_ HK-posts, ook al kun je het forum niet zien !)
Wat zijn techpostst ? Techposts zijn postings die gemaakt zijn in de technische fora. Het is makkelijker om de fora aan te geven die _niet_ tech zijn, want dan zijn er minder dan diegene die _wel_ tech zijn. (Heej, we zijn hier op GoT, remember.... )
Niet tech :
De hele hoofdgroep General Chat (Dus SG, NSTM, W&L en de HK.) en LA en SU.
Hoezo is LA niet tech ?
Dit heeft de volgende reden :
Het is relatief "makkelijk" om als user in LA mee te praten in bepaalde draadjes en om op die manier techposts te "scoren". We hebben dit afgewogen tegen de constructieve dingen die zeer zeker ook in LA voorkomen, maar toch besloten om LA tot "non-tech" te bombarderen. Dit omdat het gewoon heel lastig is om in LA te filteren, omdat er heel veel mensen komen en er heel veel verschillende discussies plaats vinden.
omdat dit geen onzinforum is. het gaat hier niet de hele tijd over tante truusOp zaterdag 03 november 2001 22:55 schreef jaap2 het volgende:
waarom mogen er maar een paar mensen in?
in die hk?
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
Verwijderd
Your worst nightmareOp zaterdag 03 november 2001 22:37 schreef jaap2 het volgende:
Nee hoor, wij zijn allemaal heel aardig
op OF.nl gaat het ook niet over jerney (Internet-Truus) hoorOp zaterdag 03 november 2001 22:56 schreef bolk het volgende:
[..]
omdat dit geen onzinforum is. het gaat hier niet de hele tijd over tante truus
kan dit topic niet als FAQ gemaakt worden voor n00bs?
Toe maar nog een FAQ,Op zaterdag 03 november 2001 23:01 schreef uibeltje het volgende:
kan dit topic niet als FAQ gemaakt worden voor n00bs?![]()
Ben er voor dat de eerst volgende persoon die een FAQ maakt iedere GOTTER op een glaasje ranja moet trakteren.
[evil en irri idee]
Misschien een mogelijkheid dat wanneer een nOOb wil posten, zeg eens voor de 1ste 50X. Dat hij de FAQ te zien krijgt.
En dan mag posten als hij die doorgelezen heeft.
Ze zullen nooit weer posten. mwaaahahaha..
[/evil en irri idee]
Verwijderd
wel goed id blijven newbies iig wegOp zaterdag 03 november 2001 23:09 schreef Vae_Victis het volgende:
[..]
Toe maar nog een FAQ,
Ben er voor dat de eerst volgende persoon die een FAQ maakt iedere GOTTER op een glaasje ranja moet trakteren.
[evil en irri idee]
Misschien een mogelijkheid dat wanneer een nOOb wil posten, zeg eens voor de 1ste 50X. Dat hij de FAQ te zien krijgt.
En dan mag posten als hij die doorgelezen heeft.
Ze zullen nooit weer posten. mwaaahahaha..
[/evil en irri idee]
Maar Jaap2 je komt toch wel vaker terug hier op GoT ? is een cool forum hoorOp zaterdag 03 november 2001 23:07 schreef jaap2 het volgende:
haha jerney die ken ik
dies lage
Wat zijn je hobby's trouwens, wat wil je later worden ?
en om te zien dat ik er ben
ik zal wel ff rondkijken hiero
Verwijderd
dit vind ik nou relaxt iemand die zich zo voorsteld. mn complimenten Jaapie2Op zaterdag 03 november 2001 23:16 schreef jaap2 het volgende:
ok dit was een topic om me ff voor te stellen
en om te zien dat ik er ben
ik zal wel ff rondkijken hiero
is dit om me belachelijk te maken?Op zaterdag 03 november 2001 23:15 schreef Devil_2000 het volgende:
[..]
Maar Jaap2 je komt toch wel vaker terug hier op GoT ? is een cool forum hoor
ik gaan vwc worden
(vrachtwagenchaufeur)
wat is je bloedgroep ?Op zaterdag 03 november 2001 23:15 schreef Devil_2000 het volgende:
[..]
Maar Jaap2 je komt toch wel vaker terug hier op GoT ? is een cool forum hoor
wie vind je leuk ?
wat is de lengte van je neus ?
Waarom heb je je geregd ?
Vond je de reggin lekker ?
en alles wat je maar kwijt wilt.
thanks manOp zaterdag 03 november 2001 23:19 schreef BrainDamage het volgende:
[..]
dit vind ik nou relaxt iemand die zich zo voorsteld. mn complimenten Jaapie2
Nee, dit topic is nu door jouw geopend, is eigenlijk een onzintopic en gaat zeer waarschijnlijk misschien naar de HK.Op zaterdag 03 november 2001 23:19 schreef jaap2 het volgende:
[..]
is dit om me belachelijk te maken?
ik gaan vwc worden
(vrachtwagenchaufeur)
Waar er dus gigantisch veel reacties erop komen en waar jij dus niet bijkan. Je word dus nieuwsgierig als een looney.
Waardoor je meer gaat posten zodat je in de HK kan.
En een gigantisch grote teleurstelling tegemoetziet omdat jouw topic niet meer terug te vinden is.
En jij weer een topic opent om te vragen of die ouwe topic van jouw ergens staat.
Waardoor jij die link krijgt.
en Waardoor ik nu lamme vingers heb.
pfoef
Verwijderd
Je zult me niet geloven maar.. er is een hele grote forum met allemaal "users" die niks te doen hebben op http://forum.fok.nl/ .... have fun daar tot je xs tot de hk krijgt en al die andere "users" die niks te doen hebbu kunt joinen...Op zaterdag 03 november 2001 22:47 schreef jaap2 het volgende:
oke dan
ik heb geen vragen meer
ok ok maak me maar af.. sorry
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
Verwijderd
oh ja bij deze wil ik dus ff vragen of dit voor deze ene keer nie in HK kan verdwijnen vind zo relaxt topicOp zaterdag 03 november 2001 23:24 schreef Vae_Victis het volgende:
[..]
Nee, dit topic is nu door jouw geopend, is eigenlijk een onzintopic en gaat zeer waarschijnlijk misschien naar de HK.
Waar er dus gigantisch veel reacties erop komen en waar jij dus niet bijkan. Je word dus nieuwsgierig als een looney.
Waardoor je meer gaat posten zodat je in de HK kan.
En een gigantisch grote teleurstelling tegemoetziet omdat jouw topic niet meer terug te vinden is.
En jij weer een topic opent om te vragen of die ouwe topic van jouw ergens staat.
Waardoor jij die link krijgt.
en Waardoor ik nu lamme vingers heb.
pfoef
Verwijderd
ik kan me nog een topic van je herinerren mja ik zeg niks want ik vind dat dit hier moet blijvenOp zaterdag 03 november 2001 23:27 schreef raymanontweakers het volgende:
[..]
Je zult me niet geloven maar.. er is een hele grote forum met allemaal "users" die niks te doen hebben op http://forum.fok.nl/ .... have fun daar tot je xs tot de hk krijgt en al die andere "users" die niks te doen hebbu kunt joinen...
ok ok maak me maar af.. sorry
Verwijderd
I know I know ik heb me schuldig gemaakt ... aan een nutteloze topicOp zaterdag 03 november 2001 23:29 schreef BrainDamage het volgende:
[..]
ik kan me nog een topic van je herinerren mja ik zeg niks want ik vind dat dit hier moet blijven
Hoezo, mag toch wel wat vragen of niet somsOp zaterdag 03 november 2001 23:19 schreef jaap2 het volgende:
[..]
is dit om me belachelijk te maken?
ik gaan vwc worden
(vrachtwagenchaufeur)
Waarom zou ik jou belachelijk willen maken, ken je notabene niet eens.
Maar goed laat ook maar zitten
Nog veel plezier hier op GoT...
hmm klonk een beetje vaag omdat jullie blijkbaar niet blij zijn met dit nutteloze topic over mij dacht ikOp zaterdag 03 november 2001 23:31 schreef Devil_2000 het volgende:
[..]
Hoezo, mag toch wel wat vragen of niet soms
Waarom zou ik jou belachelijk willen maken, ken je notabene niet eens.
Maar goed laat ook maar zitten
Nog veel plezier hier op GoT...
sonicboom:
wat is een blauwe naam? en een zwarte?
alle 2 zijn namenOp zaterdag 03 november 2001 23:41 schreef jaap2 het volgende:
[..]
hmm klonk een beetje vaag omdat jullie blijkbaar niet blij zijn met dit nutteloze topic over mij dacht ik
sonicboom:
het zelfde als de jouwe
een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(
blauw is crewOp zaterdag 03 november 2001 23:41 schreef jaap2 het volgende:
[..]
hmm klonk een beetje vaag omdat jullie blijkbaar niet blij zijn met dit nutteloze topic over mij dacht ik
sonicboom:
rood is mod
zwart is user
mare we zijn altijd blij met een onzin topic.
enne hebbe we niet welkom gezegd
Nee hoor bedoelde er verder niets mee, ben gewoon een beetje melig op dit moment (combinatie Huiskamer + drank)Op zaterdag 03 november 2001 23:41 schreef jaap2 het volgende:
[..]
Ik heb geen probleem met deze thread, het is "apart" maar daardoor zeker erg leuk op een goede manier
Verwijderd
Fout.Op zaterdag 03 november 2001 23:43 schreef Vae_Victis het volgende:
[..]
blauw is crew
rood is mod
zwart is user
Blauw is T.Net (zonder bevoegdheden hier op GoT)
Rood is GoT-Crew (met bevoegdheden hier op GoT)
Zwart is user
he, kalm aan heOp zaterdag 03 november 2001 23:48 schreef HlpDsK het volgende:
[..]
Fout.
Blauw is T.Net (zonder bevoegdheden hier op GoT)
Rood is GoT-Crew (met bevoegdheden hier op GoT)
Zwart is user
1 op de 3 is niet verkeerd.
Verwijderd
hebbie een mooi tijdstip gekozenOp zondag 04 november 2001 00:00 schreef jaap2 het volgende:
ok dankje ik gaam maffe ik zien jullie morgen wel weer mzzl!
Ok, dan is deze lol ook weer over.Op zondag 04 november 2001 00:00 schreef jaap2 het volgende:
ok dankje ik gaam maffe ik zien jullie morgen wel weer mzzl!
Lees de faq's allemaal door. Lees een tijdje wat topics , en doe dan gezellig mee.
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Dit topic is gesloten.
![]()