Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.
je moest er trouwens nog twee
en nu heb ik gewonnen
trouwens, is het ook mogelijk een InstaGib server te draaien?
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Ik stond op 29Op zondag 04 november 2001 11:28 schreef Tampie2000 het volgende:
je moest er trouwens nog twee
en nu heb ik gewonnen
trouwens, is het ook mogelijk een InstaGib server te draaien?
Instagib lijkt me ook wel wat ja..
Als je ff wat posts terugleest, zag je dat Bolk wel een deticated machine had willen sponsoren. Alleen had FireFOX al een UT server weggezetOp zondag 04 november 2001 10:49 schreef Exterazzo het volgende:
volgens mij heeft bolk hier nix meer mee te maken.
correct me very quickly if I'm wrong, want dan is hij natuurlijk ook een held
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
ik heb hier WEL 0 ping, ff rekening mee houden
woei me does it again
ik heb dus hier ook 0 ping
'package 'de' version mismatch'
ofziets.
dasde simepelste error die er isOp zondag 04 november 2001 12:44 schreef morgoth het volgende:
Hmmz, als ik wil connecten zegt ie:
'package 'de' version mismatch'
ofziets.Heb toch 436 patch erop.
ff in de map system van UT DE wegggooien
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
irc.tweakers.netOp zondag 04 november 2001 12:45 schreef Royz het volgende:
Bestaat er toevallig geen IRC server voor GoT spelers? Dan kan je daar !wut -ten en de rest joinen toch?
#ut
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
jaOp zondag 04 november 2001 12:47 schreef Traag het volgende:
[..]
Moet jij weer sneller zijn![]()
![]()
jij bent te traag
Nee, ik ben TraagOp zondag 04 november 2001 12:47 schreef DR het volgende:
ja
jij bent te traag
Jeremy Clarkson
Kijk eens op www.strikerz.net...Op zondag 04 november 2001 13:10 schreef RS_003 het volgende:
Erg lol hoor maar was nu de CS server IP ? en die van UT was dat ?
Ik en een paar anderen hadden het hier een aantal maanden geleden in de huiskamer ook al over gehad, maar we hadden zoiets van 'dat zal er toch wel nooit van komen'
Ik heb al een tijdje geen UT meer gespeeld, zal dan toch maar weer es gaan beginnen..kijken of ik m'n skills weer een beetje op peil kan krijgen
#
Verwijderd
Als ik niet al te gaar ben als ik straks een keer thuis ben zal ik eens testen
Waarom TDMOp zondag 04 november 2001 15:47 schreef Maiar het volgende:
Maak er maar een TDM server van
Als ik niet al te gaar ben als ik straks een keer thuis ben zal ik eens testen
Gewoon DM is leuker
Neerknallen wat je tegenkomt
Jeremy Clarkson
Huh, dat lijkt wel een halve SkaarjOp zondag 04 november 2001 12:39 schreef AtomicShockwave het volgende:
[afbeelding]
/me wil UT terug
Komt er nog es iemand?
I'm waaaaaaiting!
We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.
Verwijderd
Zometeen nog maar een keer proberen.
Ja ik zal ff de patch installeren, maar ik ben ook ondertussen nog aant pannekoeken bakkenOp zondag 04 november 2001 18:00 schreef Larzan het volgende:
Nou skiet op...je bent al 8 minuten bezig
Bij team deathmatch kun je veel leuker tactiek gebruiken en het spam gehalte is stukken minderOp zondag 04 november 2001 16:07 schreef Traag het volgende:
[..]
Waarom TDM
Gewoon DM is leuker
Neerknallen wat je tegenkomt
Hoe krijg ik ook alweer m'n knoppen van m'n intellimouse explorer aan de praat? (dus niet wheels als CTRL en duimknoppen als ALT
[/schaam modus]
Verwijderd
In je mouse setup aan een knop binden, en in je UT controls diezelfde keys daaraan binden.Op zondag 04 november 2001 18:49 schreef Red Baron het volgende:
[schaam modus]
Hoe krijg ik ook alweer m'n knoppen van m'n intellimouse explorer aan de praat? (dus niet wheels als CTRL en duimknoppen als ALT
[/schaam modus]
is de ping van PI echt zo kut? Dammit, ik heb ADSL bij hun besteld
Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge
valt heel erg mee hoorOp zondag 04 november 2001 20:03 schreef Darkvater het volgende:
is de ping van PI echt zo kut? Dammit, ik heb ADSL bij hun besteld
vanochtend en vanmiddag een ping van 40 op die ut.strikerz.net en flak.gib.it 's avonds meestal rond de 80~90 en 's nacht weer 40~50.
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
-alleen
ochtend: 30 ms
middag: 45 ms
avond: 70 ms
-normaal (tegen 4 mensen)
ochtend: 40 ms
middag: 60 ms
avond: 100 ms
-met broer tegelijk
ochtend: 500 ms
middag: 1300 ms
avond: 5450 ms
Oftewel, hij moet nie spelen
Please guys, I'm trying to troll here.
If I failed to offend you in this post, please leave a message. I will address you in next post.
de laatste die zei dat ie nooit verloor met UT had ik met 24 - -1 ingemaakt, von ie niet zo leuk
Dan moet je AtomicShockwave en DR maar eens uitnodigenOp zondag 04 november 2001 21:38 schreef RaVeNgEr het volgende:
hehe, ik wil ook wel es een pot spelen tegen deze UT verslaafde tweakers
de laatste die zei dat ie nooit verloor met UT had ik met 24 - -1 ingemaakt, von ie niet zo leuk
Jeremy Clarkson
Ik kom ook wel ff langs vanavond
I'm the alpa mompel omnogietsga..
naja.. hopenlijk maak ik ook nog ergens een frag
Verwijderd
ROFLOp maandag 05 november 2001 12:58 schreef anc het volgende:
tegen!
wordt de site of forum trager of onbereikbaar van!
Lachuh met jouw
---
Maareh wow nice work again fox/ray/bolk(?)!
Ik kom wie weet nog wel een keer langs...als ik UT nog ergens kan vinden en het fatsoenlijk draaiend kan krijgen
Greez
Voodoo Glow Skull
oeh yeahOp maandag 05 november 2001 08:25 schreef Traag het volgende:
[..]
Dan moet je AtomicShockwave en DR maar eens uitnodigen
NeuhOp maandag 05 november 2001 12:58 schreef anc het volgende:
tegen!
wordt de site of forum trager of onbereikbaar van!
Kijk eens op de Tweakers.net frontpage bij de server stats. De lijn van TrueServer naar de AMS-IX heeft d8 ik nooit voller gezeten dan 60%, dus dat beetje verkeer voor UT
Dat dacht ik alOp maandag 05 november 2001 16:04 schreef DR het volgende:
oeh yeah
Jeremy Clarkson
Eh.. hier werkt ucc prima met die maps.. met ext2fs.Op zondag 04 november 2001 01:55 schreef Firefox het volgende:
goed... een ls -l is HEEL verhelderend op zo'n moment...
doordat die prutsers 3 maps een naam hebben gegeven met ][ er in (te weten: DM-Curse][, DM-Deck16][ en DM-Mobias][) wordt de filesize op een normaal filesystem tot 0 bytes gereduceerd
Voor FAT zijn die tekens inderdaad niet geldig. Maar voor VFAT wél. (de lange-bestandsnamen variant)(oftewel [ en ] zijn vostrekt geen gevalideerde karakters in een filenaam. Officieel op FAT volgens mij ook niet, maar kennelijk gaat het daar wel goed.)
En voor andere veelgebruikte systemen ook. (NTFS, HFS, ext2fs, enz)
Wat voor fs gebruik je op die servers?
wel ff oefenen natuurlijk
Heb nu een ping ~200
Maar eh op www.savegame.nl kun je alvast een preview van Unreal 2 bekijken. Lijkt me echt heel cool!
Ik stream Poker, Retro Games & Good Vibes op Twitch.tv/Questje :-)
Die 0wnen je best wel, ja. Gister ff 1on1 tegen DR gespeeld = niet goedOp maandag 05 november 2001 08:25 schreef Traag het volgende:
Dan moet je AtomicShockwave en DR maar eens uitnodigen
Mahja, ben ook maar een hobby-speler en had het een poos al niet gedaan, vond dat ik het nog lang niet slecht deed met m'n laptop LCD en die k*tmap van gister (ehrr...naam kwijt, maar met al die paden buitenlangs).
* Mart! killed his dumb self many times door dat level
Hoe zit het eigenlijk met de Map Cycle? Werkt dit niet goed? Zondag ook gespeeld en toen kreeg ik wel verschillende maps?
Ja, die Map Cycle blijft zo nu een dan weleens hangen.Hoe zit het eigenlijk met de Map Cycle? Werkt dit niet goed? Zondag ook gespeeld en toen kreeg ik wel verschillende maps?
Heb ik ookal een paar keer meegemaakt.
Was een bagger amp (DM-Peak), bagger ping (300+) en maar 1 tegenstander (ik suck in 1 on 1)
Misschien vanavond weer ff, als de ping weer beter is.
1
| 'de' version mismatch |
Heb bij andere servers totaal geen problemen..
Maar ik zal het zo nog wel eens proberen..
#
Jeremy Clarkson
UT roels.
Ey FireFox, speel je nog steeds UT?
Btw, ik wil wel een 1on1 doen tegen iemand
Jeremy Clarkson
Duurt wel f*cking lang voor die klaar is
Ben alleen wel een AS speler, dus zal effe moeten wennen aan al die DM levels..
I'm there tonight!
--- syrinx.strikerz.net ping statistics ---
11 packets transmitted, 11 packets received, 0% packet loss
round-trip min/avg/max = 22.1/24.5/28.6 ms
tripleM assaulter? clan?
Ooops heb een andere firefox voor me dacht dat het ging om fb firefoxOp donderdag 08 november 2001 10:38 schreef raptorix het volgende:
Firefox wordt binnenkort weer actief
Ik ook !! Ik UT eigenlijk niet meer zo vaak, omdat die ping zo tegenvalt !!Op zaterdag 03 november 2001 20:50 schreef Traag het volgende:
voor
TweakDSL en T.UT = Gamen op zijn max.
......f......l......e......x......
http://mrfloris.com
Verwijderd
Verder heb ik nog een aantal suggesties voor de server: zet de redeemer en powerups (zoals dat ding wat je wapen sterker maakt en dat schild etc.) uit, dat staat professioneler. Weapon stay moet wel aanblijven!
Reply from 213.239.154.29: bytes=32 time=1319ms TTL=250
Reply from 213.239.154.29: bytes=32 time=1926ms TTL=250
Reply from 213.239.154.29: bytes=32 time=1883ms TTL=250
Reply from 213.239.154.29: bytes=32 time=1544ms TTL=250
Ping statistics for 213.239.154.29:
Packets: Sent = 4, Received = 4, Lost = 0 (0% loss),
Approximate round trip times in milli-seconds:
Minimum = 1319ms, Maximum = 1926ms, Average = 1668ms
MXstream XS4ALL Basic ADSL
Wat een zuig ping
Doe dus voorlopig ook ff niet mee
-=CMDR daPet=- Elite Discord Pet Live Join PG The Gathering
ADSl basic @ XS4allPingen naar www.xs4all.nl [194.109.6.92] met 32 byte gegevens:
Antwoord van 194.109.6.92: bytes=32 tijd=70 ms TTL=251
Antwoord van 194.109.6.92: bytes=32 tijd=40 ms TTL=251
Antwoord van 194.109.6.92: bytes=32 tijd=30 ms TTL=251
Ik had gisteren wel een ping van boven de seconde
Okay, thanx... het heeft geholpen!Op woensdag 07 november 2001 01:13 schreef Traag het volgende:
Dan moet je DE.U in je systemdir wegkeilen
Maar er was jammergenoeg niemand toen ik daarstrax ff een kijkje ging nemen
#
lekker snel idd ... allen jammer van het bagger-level Peak Monastery ... heb in 15minuten wel 3 verschillende tegenstanders langs zien komen, die allemaal na 1 1/2 minutt weer weggingen ... das wel jammer ...
Go GOT GO GO GO
ff installeren en update
snelle update download:
ftp://3dgamers.in-span.net/pub/3dgamers/games/unrealtourn/utpatch436.exe
van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !
Verwijderd
Ik ben dus niet de 'touch' verloren
Trouwens waarom word er (toen ik speelde) alleen DM-Peak gedraaid???? Die map sux, en na een tijdje ben je er echt ziek van!
Ik ben nu al een paar keer wezen kijken, maar iedere keer was er jammergenoeg niemand..
En DM-peak is idd een minder level, maar maybe is dat gewoon het eerste level waarmee begonnen wordt als er verder niemand is ofzo?
#
Strikerz is een beetje jammer allemaal....Bijna geen tegenstanders en hij blijft maar op dat )*&#@#$level staan: DM-Peak.Op woensdag 14 november 2001 17:10 schreef Zap het volgende:
*schop!*
Ik ben nu al een paar keer wezen kijken, maar iedere keer was er jammergenoeg niemand..Maja, maybe wil ik wel op té vreemde tijdstippen UT'en ofzo
Lijkt me wel phat om weer es tegen GoT'ters te spelen, like a few months ago..
En DM-peak is idd een minder level, maar maybe is dat gewoon het eerste level waarmee begonnen wordt als er verder niemand is ofzo?
Kom op mensen van strikerz...fix dat ff. Dat laatste moet toch niet zo heeel moeilijk te zijn om ff op te lossen?
al gefixed =)Op woensdag 14 november 2001 17:19 schreef Larzan het volgende:
[..]
Strikerz is een beetje jammer allemaal....Bijna geen tegenstanders en hij blijft maar op dat )*&#@#$level staan: DM-Peak.
Kom op mensen van strikerz...fix dat ff. Dat laatste moet toch niet zo heeel moeilijk te zijn om ff op te lossen?
Kan ik je adviseren deze op 't forum van strikerz.net te plaatsen.. juiste forum enzow... duidelijk erbij zetten wat je dan wel / niet zou willen zien en graag een kleine verantwoording erbij...
Als je dat nou doet, dan is de kans dat we er iets mee doen al ietsje ietsje groter
Btw.. als iemand wil UT'en tegen mij... DR of die andere gast die bovenaan stond. Contact mij maar op ICQ.
Btw, die ping van jou (atomicshockwave) is 0 en die van de rest is 200+. Erg gierig
Verwijderd
old nickname: NIGHTMARE or <All-Stars>Earth
Iam the alfa and the omega

Ghe ghe
Kon het nie laten
AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec

Ghehe, damn, "Always a bigger fish"Op donderdag 15 november 2001 12:18 schreef Larzan het volgende:
Undertaker patserIk deed het beter
[afbeelding]
![]()
Maar k'heb wel een hogere fph & veel kortere time
Ik zit overigens niet bij TDC ofzo hoor.
AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec
schaam schaam bloos bloosOp donderdag 15 november 2001 02:39 schreef Undertaker2 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ghe ghe
Kon het nie laten
maar bij de 2e match wel 3e
Ik weet niet wat je fout doet, ik heb ook MxStream XS4All Basic ADSL, check:Op donderdag 08 november 2001 13:15 schreef eddepet het volgende:
Pinging syrinx.strikerz.net [213.239.154.29] with 32 bytes of data:
Reply from 213.239.154.29: bytes=32 time=1319ms TTL=250
Reply from 213.239.154.29: bytes=32 time=1926ms TTL=250
Reply from 213.239.154.29: bytes=32 time=1883ms TTL=250
Reply from 213.239.154.29: bytes=32 time=1544ms TTL=250
Ping statistics for 213.239.154.29:
Packets: Sent = 4, Received = 4, Lost = 0 (0% loss),
Approximate round trip times in milli-seconds:
Minimum = 1319ms, Maximum = 1926ms, Average = 1668ms
MXstream XS4ALL Basic ADSL
Wat een zuig ping
Doe dus voorlopig ook ff niet meeXS4ALL krijgt een meeltje xtra
Pingen naar syrinx.strikerz.net [213.239.154.29] met 32 byte gegevens:
Antwoord van 213.239.154.29: bytes=32 tijd=41 ms TTL=249
Antwoord van 213.239.154.29: bytes=32 tijd=40 ms TTL=249
Ping-statistieken voor 213.239.154.29:
Pakketten: verzonden = 4, ontvangen = 4, verloren = 0 (0% verlies),
Retourtijd bij benadering in milliseconden:
Minimum = 40 ms, Maximum = 41 ms, Gemiddeld = 40 ms
Ik heb dan ook wel UTP als telefoonlijn van mijn modem naar de splitter gebruikt.
Ik acht te kans dat de UT server gehandhaafd blijft nu ongeveer 0,001%
ghehehe ik ben weer tweedeOp donderdag 15 november 2001 02:39 schreef Undertaker2 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ghe ghe
Kon het nie laten
39
* Arno wil een l33t3 UT servert
Jeremy Clarkson

[edit] oeh kut das wel een beetje groot ff verbouwen
Verwijderd
Nou alleen nog ff Kitchen{LASA} draaien daar en dan ben ik helemaal blij, want die draai ik namelijk ook vaak hier thuis
Ik heb namelijk vanaf morgen een celeron 500 met 256 MB als deticated server draaien. Ik weet het het is nie veel maar toch ben ik er blij mee
Dit is een andere undertakerOp donderdag 15 november 2001 02:48 schreef BigB het volgende:
Ghehe Undertaker
Nog steeds bij TDC?
Ik zit wel nog bij TDC