Please guys, I'm trying to troll here.
If I failed to offend you in this post, please leave a message. I will address you in next post.
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Tweakers aller fora verenigt u!
Verwijderd
(dit is iemands anders account die ik ff heb gebruikt.)
greetz MoD
[edit]
t.net UT kanaal:
irc.tweakers.net
#UT
If I failed to offend you in this post, please leave a message. I will address you in next post.
nee, serieus, lijkt me cool
maarre, hoeveel belast zo'n gameserver de T.net server(s) ?
Want stel dat er extra servers ofzo bijgekocht moeten worden opzow...wie betaald dat dan?
Vooral de bandbreedte, als ik alleen speel (1 speler) is me FPS misschien 1 meer dan als er 3 man op me server zitten (die dan wel 8 secs lag hebben)Op zaterdag 03 november 2001 21:05 schreef Cutebritney het volgende:
Goed ideeeee
nee, serieus, lijkt me cool
maarre, hoeveel belast zo'n gameserver de T.net server(s) ?
Want stel dat er extra servers ofzo bijgekocht moeten worden opzow...wie betaald dat dan?
Misschien kunnen we een 350MhZ systeempje ergens op de kop tikken
Da's snel zat voor een server UT
bandbreedte is er wel zat, ALS Trueserver zo gek zou zijn om het te sponsoren...Op zaterdag 03 november 2001 21:07 schreef GeniusDex het volgende:
[..]
Vooral de bandbreedte, als ik alleen speel (1 speler) is me FPS misschien 1 meer dan als er 3 man op me server zitten (die dan wel 8 secs lag hebben)
Maar wat heeft hij qua hardware nodig? speciale draaiende programma's? Hoezwaar?
jep, zelfs voor UT zelfOp zaterdag 03 november 2001 21:08 schreef SONiCB00M het volgende:
Ik denk dat dat wel geregeld kan worden
Misschien kunnen we een 350MhZ systeempje ergens op de kop tikken
Da's snel zat voor een server UT
niet zo zwaar heb ik gehoordOp zaterdag 03 november 2001 21:09 schreef Cutebritney het volgende:
[..]
bandbreedte is er wel zat, ALS Trueserver zo gek zou zijn om het te sponsoren...
Maar wat heeft hij qua hardware nodig? speciale draaiende programma's? Hoezwaar?
Dus UT met gemak wel (veeeel minder zwaar dan CS)
dus minimaal 350MhZ
128MB RAM
moet niet al te duur worden
Moeten we ff aan Femme vragen
of keesOp zaterdag 03 november 2001 21:13 schreef SONiCB00M het volgende:
Op 350MhZ kan je nét geen CS server op draaien
dus minimaal 350MhZ
128MB RAM
400 Mhz is dus minimum voor 16 players, en 64 mb per level, dus dat moet toch te doen zijn lijkt me.We find that a 400 MHz Pentium II can usually handle about 16 players with decent performance. The performance varies with level complexity and other machine speed factors, so your mileage may differ. Note that there is no absolute maximum player limit in the game; performance simply degrades as the number of players grows huge.
If you're running multiple levels simultaneously, Windows NT outperforms Windows 95 because of its superior multitasking and TCP/IP processing capabilities.
For best performance, we recommend having 64 megabytes of memory per running level. For example, for running 4 simultaneous levels, 256 megabytes is ideal.
First things you need are your system specs:Op zaterdag 03 november 2001 21:13 schreef SONiCB00M het volgende:
Op 350MhZ kan je nét geen CS server op draaien
dus minimaal 350MhZ
128MB RAM
The Very Minimum Required System should be a 266MHZ P2 w/64 meg and a cable modem connection. You really need to get over 300MHZ CPU and try for more RAM like 96 or 128MEG
BTW...
We (strikerz.net) hebben al eens getracht om een UT server te draaien... echter het grootste probleem erbij was toendertijd dat de server niet stabiel te krijgen was door een extreem brakke ut dedicated server voor linux.
Misschien eens aan vos vragen of hij zin/tijd/behoefte heeft om nogmaals te proberen om een UT server aan de praat te krijgen.
(overigens, "even" een 350 mhz op de kop tikken en "even" in het rack hangen is er niet bij, ooit gedacht dat je linux zal moeten gebruiken... daar niet bijkan omdat het in A'dam hangt, een 19" kast nodig hebt.. dat het rack bijna vol zit en dus eigenlijk een 2U kast nodig hebt... etc etc etc etc etc etc)
Wordt tijd om weer eens te gaan winkelenOp zaterdag 03 november 2001 21:22 schreef Raymond v/d H het volgende:
Op 350 mhz kan je prima een cs server draaien...
BTW...
We (strikerz.net) hebben al eens getracht om een UT server te draaien... echter het grootste probleem erbij was toendertijd dat de server niet stabiel te krijgen was door een extreem brakke ut dedicated server voor linux.
Misschien eens aan vos vragen of hij zin/tijd/behoefte heeft om nogmaals te proberen om een UT server aan de praat te krijgen.
(overigens, "even" een 350 mhz op de kop tikken en "even" in het rack hangen is er niet bij, ooit gedacht dat je linux zal moeten gebruiken... daar niet bijkan omdat het in A'dam hangt, een 19" kast nodig hebt.. dat het rack bijna vol zit en dus eigenlijk een 2U kast nodig hebt... etc etc etc etc etc etc)
is geen schande, de enige van wie ik win is Traag (Op zaterdag 03 november 2001 21:33 schreef thebill het volgende:
* thebill kan (nog) geen UT spelen, is er nog niet goed in, maar gaat t snel leren, om al de Tweakers helemaal af te maken!(zal me nooit lukken vrees k
)
damn.. ik wil ook wel met Traag en GeniusDex
een potje UT-en
C:\>_
Challenge acceptedOp zaterdag 03 november 2001 21:53 schreef saviour het volgende:
Lijkt me een goed id!
Ik wil nog een keer tegen Traag spelen
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
rete instabiel, en een crime om te installeren. HL heeft in dat opzicht heel veel voordeel met een tarball waarmee in 1x alles gewoon soepeltjes werkt.
met dank aan Ray nu een versie gevonden die zo geinstalleerd _zou_ moeten zijn, dus ik zal nog eens een poging wagen om op strikerz een werkende UT server te installeren. Hou het nieuws van Strikerz ff in de gaten voor het geval het lukken wil.
Better to have loved and lost then never loved at all... yeah right.
Challenge acceptedOp zaterdag 03 november 2001 21:54 schreef vinnie_van_wham het volgende:
Ik stem.............. VOOR!!!!!!!!!!!!
damn.. ik wil ook wel met Traag en GeniusDex
een potje UT-en
Ray is een heldOp zaterdag 03 november 2001 22:48 schreef Firefox het volgende:
met dank aan Ray nu een versie gevonden die zo geinstalleerd _zou_ moeten zijn, dus ik zal nog eens een poging wagen om op strikerz een werkende UT server te installeren. Hou het nieuws van Strikerz ff in de gaten voor het geval het lukken wil.
Kun je dit ook niet in deze draad plaatsen
Jeremy Clarkson
go Ray!Op zaterdag 03 november 2001 22:48 schreef Firefox het volgende:
UT is altijd een pruts zooi geweest als Dedicated Server
rete instabiel, en een crime om te installeren. HL heeft in dat opzicht heel veel voordeel met een tarball waarmee in 1x alles gewoon soepeltjes werkt.
agreed!Op zaterdag 03 november 2001 22:52 schreef Traag het volgende:
[..]
Ray is een held
Kun je dit ook niet in deze draad plaatsen![]()
You have the right to remain silent
everything you say will be misquoted
and used against you in a court of law
Had nog een vraagje. Als ik online UT speel heb ik best wel een vertraging
Ik hoorde dat dat niks met je internetsnelheid te maken heeft, dus dat je met ADSL nog steeds die vertraging hebt. Ik heb dus een 56k6 modempje...
Zou graag soepel UT spelen online
Ik stream Poker, Retro Games & Good Vibes op Twitch.tv/Questje :-)
Op zaterdag 03 november 2001 23:12 schreef QuestGamer het volgende:
Zou graag soepel UT spelen online

Jeremy Clarkson
die ken ik!Op zaterdag 03 november 2001 23:14 schreef Traag het volgende:
[..]
Waarvan ook al weer? Ow jah, me provider.
Wel balen dat ie bij Traag net ietsie beter presteert
<font size=25>FireFox is een held!!</font>
[/wil html]
http://www.strikerz.net/index.php?menu=News
Jeremy Clarkson
Ik heb ook geen compleet gezin op de kabelOp zaterdag 03 november 2001 23:17 schreef GeniusDex het volgende:
die ken ik!
Waarvan ook al weer? Ow jah, me provider.
Wel balen dat ie bij Traag net ietsie beter presteert
Jeremy Clarkson
Zou nix moete scheleOp zaterdag 03 november 2001 23:18 schreef Traag het volgende:
[..]
Ik heb ook geen compleet gezin op de kabel
jep, nogalOp zaterdag 03 november 2001 23:21 schreef RooT het volgende:
Er is al een CS server van tweakers dus ik denk dat een UT server ook wel mag
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
en nu nog voor zien te komen met je scoresOp zaterdag 03 november 2001 23:14 schreef Traag het volgende:
[..]
Op zaterdag 03 november 2001 23:28 schreef DR het volgende:
[..]
en nu nog voor zien te komen met je scores
Op zaterdag 03 november 2001 23:24 schreef bolk het volgende:
ik is voor. hebben we wat aan een pentium 550 met 256 geheugen in een 19" rack?
Jeremy Clarkson
denk het wel. 100% dedicatedOp zaterdag 03 november 2001 23:24 schreef bolk het volgende:
ik is voor. hebben we wat aan een pentium 550 met 256 geheugen in een 19" rack?
Op zaterdag 03 november 2001 23:29 schreef Traag het volgende:
[..]
zo
Gewoon die CS server inruilen voor een UT serverOp zaterdag 03 november 2001 23:21 schreef RooT het volgende:
Er is al een CS server van tweakers dus ik denk dat een UT server ook wel mag
Bij CS wordt toch teveel bij gecheat
* ReseT is natuulijk voor!
ID4.1M Honey Yellow. WP: PUZ-SWM60VAA+ERST30F-VM2EE
dat ik daar niet aan gedacht hadOp zaterdag 03 november 2001 23:30 schreef ReseT het volgende:
[..]
Gewoon die CS server inruilen voor een UT server
op strikerz valt dat wel mee, daar bannen ze je hendig snelOp zaterdag 03 november 2001 23:30 schreef ReseT het volgende:
[..]
Gewoon die CS server inruilen voor een UT server
100% dedicated: IDEAAL!Op zaterdag 03 november 2001 23:31 schreef bolk het volgende:
whehe, als dit echt serieus is en de hosting kost me nix hebben we er een exclusieve ut server voor tnet bij
Op zaterdag 03 november 2001 23:31 schreef bolk het volgende:
whehe, als dit echt serieus is en de hosting kost me nix hebben we er een exclusieve ut server voor tnet bij
Jeremy Clarkson
Op zaterdag 03 november 2001 23:34 schreef Traag het volgende:
[..]
you too Please guys, I'm trying to troll here.
ik neem aan dat die toch eerst moet bekijken OF het wel mogelijk is, of tweakers het wil, of trueserver niet tegenwerkt...
kees ook goed?Op zaterdag 03 november 2001 23:47 schreef Cutebritney het volgende:
heeft iemand Femme ofzo al gesproken?
ik neem aan dat die toch eerst moet bekijken OF het wel mogelijk is, of tweakers het wil, of trueserver niet tegenwerkt...
Maar ik ga slapen en morgen lees ik verder
De gameservers worden door strikerz.net beheerd, dus ik weet niet of Femme zich daar wel mee bemoeidOp zaterdag 03 november 2001 23:47 schreef Cutebritney het volgende:
Jeremy Clarkson
pas maar op
Overigens, met het oog op het verzoek ben ik met hulp van Raymond nog eens de UT server in gedoken, en ik heb inmiddels weer iets gevonden dat misschien WEL eens een keertje werkt.
Sofar draait de server, en waaremple kan je er ook op connecten zonder dattie crashed.
ut.strikerz.net:7777 (default port)
Ik zou zeggen, probeer het. Ik garandeer alleen nog geen stabiele server op dit moment. (dit is voor het eerst in een jaar dat ik weer een serieuze poging doe een UT server werkende te krijgen onder Linux.
Choeso JullieOp zondag 04 november 2001 00:20 schreef Firefox een heel goeie reply waar de UTers blij mee zijn:
en natuurlijk heel erg bedankt
Strikerz.net is liev
©Jotti
Jeremy Clarkson
sig aanpassen danOp zondag 04 november 2001 00:40 schreef Traag het volgende:
FireFox is ook een held
na 2 jaar Unreal, en toch minstens al 1 jaar versie 436 zijn die gasten er NOGSTEEDS niet in geslaagd een _stabiele_ dedicated server voor Linux te klussen.
ik wor hier wel zo schijt ziek van.
bij de eerste mapwissel waar mensen op de server zitten knalt die hele toko onderuit.
* Arno zou graag willen helpen, alleen heeft veel te weinig kennis ervan
Jeremy Clarkson
Dan krijg je een mooi rood disconnect logo rechts in je schermn, dan kan ik alleen ronddolen zonder maar iets te kunnen doen, dan kan ik weer niet schieten... erg fijn hoor
C:\>_
ping 40 of 50
nadeel was alleen dat DR nu nog steller was
Jeremy Clarkson
manual kan ik prima die map changen, maar het moment dat er een changemap komt als de timelimit of de fraglimit wordt gehaald is die server instant pleite.
-=CMDR daPet=- Elite Discord Pet Live Join PG The Gathering
doordat die prutsers 3 maps een naam hebben gegeven met ][ er in (te weten: DM-Curse][, DM-Deck16][ en DM-Mobias][) wordt de filesize op een normaal filesystem tot 0 bytes gereduceerd (oftewel [ en ] zijn vostrekt geen gevalideerde karakters in een filenaam. Officieel op FAT volgens mij ook niet, maar kennelijk gaat het daar wel goed.)
wat gek dat die server dan op ze plaat gaat.
Ik heb op mijn debian masjien een file aangemaakt met [ en ] erin en die worden ge-escaped, dus \\[ en \].
Mogelijk zit daar iets aan problemen in...
Jeremy Clarkson
WAAR?
-=CMDR daPet=- Elite Discord Pet Live Join PG The Gathering
Verwijderd
jezus gewoon 14/21 ping in dosut.strikerz.net:7777 (default port)
kom maar op met die server
[edit]
wel een CTF server heh?
Verwijderd
Tis niet bepaald lekker spelen erop.. komt denk ik door Linux =/ Probeer eens met FreeBSD.. schijnt de beste pings te geven.. gooi ook de tickrate op 35 en maxconntimeout op 15 sec (van 150 naar 15).
net ff gespeeld tegen BOOTZ, gewoon 40 ping. Net zo veel als bij Traag locaal
Bolk, Firefox en Raymond v/d H zijn helden!!!!!!!!!
volgens mij heeft bolk hier nix meer mee te maken.Op zondag 04 november 2001 10:26 schreef GeniusDex het volgende:
WOEI!
net ff gespeeld tegen BOOTZ, gewoon 40 ping. Net zo veel als bij Traag locaal
Bolk, Firefox en Raymond v/d H zijn helden!!!!!!!!!
correct me very quickly if I'm wrong, want dan is hij natuurlijk ook een held
Volgens mij:Op zondag 04 november 2001 10:36 schreef Lampie het volgende:
Als ik ping naar die server krijg ik ook lage pings. Zou het dan eindelijk?....
JAHAHAHAHAHAHAHA!
W00H00, THEY DID IT! JAHAHAHAHAH!
JEEEEEEEEEEJ!
[/teblij]
ja dus
HeheOp zondag 04 november 2001 10:57 schreef edm het volgende:
Nu nog een tweakers TO-server
(ja ja sommige mensen zijn nooit tevreden)
<----