Hoe kan je meerdere "alert-boxen" (in JavaScript)tegelijk laten "displayen"? Ik wil nl, als iemand op een linkje klikt, dan moeten er vier alert boxen verschijnen.
Kan alleen achter elkaar volgens mij.
Maar waarom zou je 4 verschillende willen? 1 is al hopeloos irritant, laat staan 4!
code:
1
| onLoad='alert("Beeeep!!");'alert(Tuuuuut!!")' |
Maar waarom zou je 4 verschillende willen? 1 is al hopeloos irritant, laat staan 4!
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR
Op zaterdag 03 november 2001 20:27 schreef J_L_O het volgende:
En waar kan ik de code in JavaScript zien?....
view --> source
of
rechtermuisknop --> source
uhm. als je het zo goed weet, leg maar eens uit hoe onze 'meester' dusty dit hebt gefixed...Op zaterdag 03 november 2001 21:04 schreef DinoRaptor het volgende:
[..]
view --> source
of
rechtermuisknop --> source
Het is een frameset met 4 frames, en elk frame toont een alert...
Intentionally left blank
CorrectOp zondag 04 november 2001 01:28 schreef crisp het volgende:
Het is een frameset met 4 frames, en elk frame toont een alert...
[frameset 2 rows]
[1e frame (main) ]
[2e frame (alert) ]
Op de "main" een text "voorbeeldje" met target de alert frame. je opent daar een frameset met :
[frameset 4 rows/cols who cares
[1e frame -> Alert1]
[2e frame -> Alert2]
[3e frame -> Alert3]
[4e frame -> Alert4]
That's all
Back In Black!
wil ik net uit gaan leggen, is 't al gezegd
Ligt aan de browser en welke versie van die browser wordt gebruikt.
IE 5.0 geeft hier gewoon alle 4 de alert boxes. Soms duurt het alleen 10 seconden voordat ze er alle 4 staan. Soms is het er binnen 1 seconde.
IE 5.0 geeft hier gewoon alle 4 de alert boxes. Soms duurt het alleen 10 seconden voordat ze er alle 4 staan. Soms is het er binnen 1 seconde.
Back In Black!
Ik krijg ze gewoon allemaal achter elkaar, dus ik denk niet dat het echt een slim idee is om dit te gaan gebruiken ..
ik ook allemaal achter elkaarOp zondag 04 november 2001 22:54 schreef r0bert het volgende:
Ik krijg ze gewoon allemaal achter elkaar, dus ik denk niet dat het echt een slim idee is om dit te gaan gebruiken ..
daar heb je geen 4 frames voor nodig
Mannen komen van Mars Tweakers, vrouwen van Venus Bokt
edit: sorry dinoraptor.. (al had je wat milder kunnen reageren)
In Galeon komen ze netjes achter elkaar. Eerst Alert 1, dan 2, dan 3, dan 4, niet alle 4 tegelijk.
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
Hmmm, hoe zou 't dan gaan als je de frames zou hierarchisch zou positioneren met alerts?
dus main met (frame 1)
frame 1 met frame 2
frame 2 met frame 3
frame 3 met frame 4
dus main met (frame 1)
frame 1 met frame 2
frame 2 met frame 3
frame 3 met frame 4
Ik denk dat je dat het beste uit kunt proberen ..Op maandag 05 november 2001 01:29 schreef prototype het volgende:
Hmmm, hoe zou 't dan gaan als je de frames zou hierarchisch zou positioneren met alerts?
dus main met (frame 1)
frame 1 met frame 2
frame 2 met frame 3
frame 3 met frame 4
Evil!Op maandag 05 november 2001 13:38 schreef Blaise het volgende:
Ik wil 300 popups doen. Is het mogelijk om 300 frames te maken?
Ja het kan, echter of elke browser het vreet is een tweedeOp maandag 05 november 2001 13:45 schreef Blaise het volgende:
Muwhahaha!
Maar kan het?
Back In Black!
Nou en?? niemand gaat 300 keer klikken, dus 't maakt niet uit of de browser 't vreetOp maandag 05 november 2001 14:16 schreef dusty het volgende:
[..]
Ja het kan, echter of elke browser het vreet is een tweede
Verwijderd
De n00b die niet weet hoe je een venster op een andere manier kan sluiten dan op het kruisje te klikken heeft wel een probleem 
/me vind het wel leuk om mensen 300 keer te laten klikken...
/me vind het wel leuk om mensen 300 keer te laten klikken...
och, een seconde of 2/3/4 enter inhouden biedt ook soelaas
Verwijderd
wat d8 je ervan om n loop erin te gooien?Op maandag 05 november 2001 13:38 schreef Blaise het volgende:
Ik wil 300 popups doen. Is het mogelijk om 300 frames te maken?
Tuurlijk kan 't, alles kan, maar moet je het wel zelf eerst testen vind ikOp maandag 05 november 2001 13:45 schreef Blaise het volgende:
Muwhahaha!
Maar kan het?
Pagina: 1