Neem een Microsoft Sidewinder, ligt erg lekker in de hand, is vooral bij FIFA erg cool, maar ook bij bv THPS2 ofzo.
Gekocht voor 80 piek.
Gekocht voor 80 piek.
sjongejonge, dit keer hoef je geeneens de search te gebruiken, [topic=308273/1/100] stond 5 regels naar beneden...
Verwijderd
Ik ga ook een gamepad kopen, en wil er een met zon rumble functie, of force feedback ofzo, zijn er ook gamepads met dat en welke is de beste?
ga anders even naar een dynabyte of vobis daar liggen ze meestal uitgestalt.
de sidewinders zijn wel aardige padjes. zelf heb ik de gravis xterminator. zitten mega aso veel toeters en bellen op.
de sidewinders zijn wel aardige padjes. zelf heb ik de gravis xterminator. zitten mega aso veel toeters en bellen op.
Verwijderd
je kan ook ff bij dixons kijken. Die hele winkel zit ieg hier (zwolle) volgestouwd met muisjes en gamepads. Is heel persoonlijk, een gamepad, je raakt eraan gewend, en dan wil je nooit meer anders
ook al is het een ding van 50 piek ofzo
ik denk dat ik el een gamepad voor evil twin ga kopen
trouwus ik mot evil twin zelf ook nog kopen
en mijn toetsen bord is nogal gaar omdat ik er sinas oveheen heb geflikkerd?
nu mot je bijna een hamer gebruiken en dan vliegen de korsten sinas in het rond
yep hier ook de gravis extermintor digital gamepad supercool ding werkt perfect en drivers zitten in xp ingebakken yahooooo
You have the right to remain silent
everything you say will be misquoted
and used against you in a court of law
ik heb zelf een ms sidewinder met motion sensing (dat is dat je het hele gamepad kan bewegen en dat het karakter in het spel dan meebeweegt)
die motion sensing gebruik ik nooit (zitten ook genoeg normale knoppen op)
maar dat ding zelf ligt echt heerlijk in de hand
ik geloof dattie nou voor zo'n 110 gld in de shop ligt
aanradertje wat mij betreft
die motion sensing gebruik ik nooit (zitten ook genoeg normale knoppen op)
maar dat ding zelf ligt echt heerlijk in de hand
ik geloof dattie nou voor zo'n 110 gld in de shop ligt
aanradertje wat mij betreft
Verwijderd
Ik ben van plan om dit te kopen:
pc usb to playstation controller w/viberation functionone / two playersplaying pc games with dual shock playstaion controller wiith viberation functionthis is a revolution for pc games and players1 player mode2 player mode2 players modeeasy toinstall, plug and play
pc usb to playstation controller w/viberation functionone / two playersplaying pc games with dual shock playstaion controller wiith viberation functionthis is a revolution for pc games and players1 player mode2 player mode2 players modeeasy toinstall, plug and play
Hahaha, LOLOp zaterdag 03 november 2001 22:03 schreef mr.oncreatief het volgende:
ik denk dat ik el een gamepad voor evil twin ga kopen
Maar ontopic, ik heb zelf de Microsoft Sidewinder en ben er zeer tevreden over. Ik heb er destijds 2 samen met mijn broer gekocht voor 70 piek per stuk. Zeker een aanrader (Zie Saekerhett zijn reply) voor sportgames.
Logitech Wingman Gamepad Extreme.
Die vind ik persoonlijk beter dan de Sidewinder of de Freestyle Pro van Microsoft.
Het D-pad gedeelte is veel nauwkeuriger.
Die vind ik persoonlijk beter dan de Sidewinder of de Freestyle Pro van Microsoft.
Het D-pad gedeelte is veel nauwkeuriger.
ik heb een gravis gamepad pro
ligt wel lekker in de hand, iets kleiner dan een psx controller, wel minder daverende kleuren, was iets van 25 piek(giedkoop dus)
ligt wel lekker in de hand, iets kleiner dan een psx controller, wel minder daverende kleuren, was iets van 25 piek(giedkoop dus)
Microsoft sidewinder is een erg lekkere pc joypad, lekker veel knoppen en ligt goed in de hand
39
die hebOp zondag 04 november 2001 10:14 schreef LaptopDude het volgende:
Ik ben van plan om dit te kopen:
[afbeelding]
ze doen het echt perfect
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Verwijderd
BeterzzzOp zondag 04 november 2001 17:04 schreef -=BoKKiE=- het volgende:
[..]
die hebik heb er zelfs 2 want op deze foto staat een versie met 1 aansluitpunt voor 1x een PSX joypad, maar de converters die ik kreeg haadne beide 2 aanlstuipunten, dus ik heb er 1 weer doorverkocht aan een maat van
ze doen het echt perfect
Hij doet het dus absoluut perfect, geen vertragingen of iets dergelijks? Want ik zat eigenlijk nog te twijfelen.
Ik wil mijn ps2 controllers aansluiten
Ik heb een Gravis Gamepad Pro, ideaal voor Fifa2002 e.d.
Voor mijn racegames zoals NFS, heb ik de Thrustmaster FireStorm Dual Power Gamepad. Met dual shock/rumble effect. Deze gamepad is echt zwaar relax.
Voor mijn racegames zoals NFS, heb ik de Thrustmaster FireStorm Dual Power Gamepad. Met dual shock/rumble effect. Deze gamepad is echt zwaar relax.
Pagina: 1