Toon posts:

->welke gamepad?<-

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik wil nog eens een goede gamepad kopen
een goede maar niet te duur
nou alvast thnx

• Saekerhett
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
Neem een Microsoft Sidewinder, ligt erg lekker in de hand, is vooral bij FIFA erg cool, maar ook bij bv THPS2 ofzo.

Gekocht voor 80 piek.

• ko9
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10:20

ko9

sjongejonge, dit keer hoef je geeneens de search te gebruiken, [topic=308273/1/100] stond 5 regels naar beneden... |:(

Verwijderd

Ik ga ook een gamepad kopen, en wil er een met zon rumble functie, of force feedback ofzo, zijn er ook gamepads met dat en welke is de beste? :?

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06-02 16:31
ga anders even naar een dynabyte of vobis daar liggen ze meestal uitgestalt.
de sidewinders zijn wel aardige padjes. zelf heb ik de gravis xterminator. zitten mega aso veel toeters en bellen op.

Verwijderd

je kan ook ff bij dixons kijken. Die hele winkel zit ieg hier (zwolle) volgestouwd met muisjes en gamepads. Is heel persoonlijk, een gamepad, je raakt eraan gewend, en dan wil je nooit meer anders :) ook al is het een ding van 50 piek ofzo :)

Verwijderd

Topicstarter
ik denk dat ik el een gamepad voor evil twin ga kopen
trouwus ik mot evil twin zelf ook nog kopen
en mijn toetsen bord is nogal gaar omdat ik er sinas oveheen heb geflikkerd? :P
nu mot je bijna een hamer gebruiken en dan vliegen de korsten sinas in het rond :9

• magneet
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-02 20:32

magneet

Magnetic enhanced

yep hier ook de gravis extermintor digital gamepad supercool ding werkt perfect en drivers zitten in xp ingebakken yahooooo

You have the right to remain silent
everything you say will be misquoted
and used against you in a court of law

• Dericteur
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-02 18:17
ik heb zelf een ms sidewinder met motion sensing (dat is dat je het hele gamepad kan bewegen en dat het karakter in het spel dan meebeweegt)

die motion sensing gebruik ik nooit (zitten ook genoeg normale knoppen op)

maar dat ding zelf ligt echt heerlijk in de hand

ik geloof dattie nou voor zo'n 110 gld in de shop ligt

aanradertje wat mij betreft

Verwijderd

Ik ben van plan om dit te kopen:

pc usb to playstation controller w/viberation functionone / two playersplaying pc games with dual shock playstaion controller wiith viberation functionthis is a revolution for pc games and players1 player mode2 player mode2 players modeeasy toinstall, plug and play

Afbeeldingslocatie: http://www.psxshop.net/producten/pictures/big/p622.jpg

• Lampie
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 09:56
Op zaterdag 03 november 2001 22:03 schreef mr.oncreatief het volgende:
ik denk dat ik el een gamepad voor evil twin ga kopen
trouwus ik mot evil twin zelf ook nog kopen
en mijn toetsen bord is nogal gaar omdat ik er sinas oveheen heb geflikkerd? :P
nu mot je bijna een hamer gebruiken en dan vliegen de korsten sinas in het rond :9
Hahaha, LOL :D

Maar ontopic, ik heb zelf de Microsoft Sidewinder en ben er zeer tevreden over. Ik heb er destijds 2 samen met mijn broer gekocht voor 70 piek per stuk. Zeker een aanrader (Zie Saekerhett zijn reply) voor sportgames.

• Dracul
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-07-2025

Dracul

Ooh yeah!

Logitech Wingman Gamepad Extreme.

Die vind ik persoonlijk beter dan de Sidewinder of de Freestyle Pro van Microsoft.

Het D-pad gedeelte is veel nauwkeuriger.

Verwijderd

Topicstarter
thnx ik ga morgen uit school denk ik ff eentje kopen

• Necrite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-12-2025
ik heb een gravis gamepad pro

ligt wel lekker in de hand, iets kleiner dan een psx controller, wel minder daverende kleuren, was iets van 25 piek(giedkoop dus)

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Microsoft sidewinder is een erg lekkere pc joypad, lekker veel knoppen en ligt goed in de hand :)

39

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Op zondag 04 november 2001 10:14 schreef LaptopDude het volgende:
Ik ben van plan om dit te kopen:

pc usb to playstation controller w/viberation functionone / two playersplaying pc games with dual shock playstaion controller wiith viberation functionthis is a revolution for pc games and players1 player mode2 player mode2 players modeeasy toinstall, plug and play

[afbeelding]
die heb :) ik heb er zelfs 2 want op deze foto staat een versie met 1 aansluitpunt voor 1x een PSX joypad, maar de converters die ik kreeg haadne beide 2 aanlstuipunten, dus ik heb er 1 weer doorverkocht aan een maat van

ze doen het echt perfect :D

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Verwijderd

Ik heb ook sidewinder....wel relaxt padje maar ik vind die vierpuntsdrukdinges niet fijn :(

Verwijderd

Op zondag 04 november 2001 17:04 schreef -=BoKKiE=- het volgende:

[..]

die heb :) ik heb er zelfs 2 want op deze foto staat een versie met 1 aansluitpunt voor 1x een PSX joypad, maar de converters die ik kreeg haadne beide 2 aanlstuipunten, dus ik heb er 1 weer doorverkocht aan een maat van

ze doen het echt perfect :D
Beterzzz :)
Hij doet het dus absoluut perfect, geen vertragingen of iets dergelijks? Want ik zat eigenlijk nog te twijfelen.
Ik wil mijn ps2 controllers aansluiten :9~ :)

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-02 14:07
Ik heb een Gravis Gamepad Pro, ideaal voor Fifa2002 e.d.
Voor mijn racegames zoals NFS, heb ik de Thrustmaster FireStorm Dual Power Gamepad. Met dual shock/rumble effect. Deze gamepad is echt zwaar relax. :9

Verwijderd

Thrustmaster firestorm is inderdaad wael relax :Y) :Y)
Pagina: 1