Toon posts:

PCI???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
worden er voor geforce2 en de wat nieuwere vidkaarten ook nog PCI versies gemaakt?

Verwijderd

Uit de FAQ:
Als je een topic post, geef het dan een duidelijke titel mee. Een titel als HELP, MIJN PC CRASHT is irritant en geeft niet weer wat je probleem is. Kies voor een titel als Pc crasht zodra winamp gestart wordt of iets in die trend.

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:07
Alleen de GeForce2MX(400) is verkrijgbaar in PCI variant. Wellicht dat er snellere komen, maar dat zie ik niet zo vlot gebeuren.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Wat heb je aan een Geforce2 GTS in PCI vorm. Een normale GF2MX presteert al ver onder z'n kunnen als je em aan de PCI bus hangt. Sneller dan een GF2MX400 hoeft dus ook niet.

Dus of een GF2MX, of een Radeon SDR.

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 03 november 2001 13:49 schreef _JGC_ het volgende:
Wat heb je aan een Geforce2 GTS in PCI vorm. Een normale GF2MX presteert al ver onder z'n kunnen als je em aan de PCI bus hangt. Sneller dan een GF2MX400 hoeft dus ook niet.

Dus of een GF2MX, of een Radeon SDR.
mn broer heeft een voodoo5 op pci zitten
en die loopt goed volgens mij.
3dbenchmark ik nu bezig :)

• _JGC_
  • Nu online
Voodoo5 heeft ook alles wat ie nodig heeft op een plankje, een geforce moet veel meer via de AGP bus met het systeem praten.

• Gardocki
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Creative heeft een PCI versie van de GeForce 2 MX 32MB DDR. Kijk maar ff in de pricewatch

They made me do it.

Verwijderd

Topicstarter
HMMMMM de benchmark voor de voodoo5 pci = 665 :'(
is dit niet een beetje TE laag? ookal is het PCI??? :(

ps) krijgt die GF2 dan ook zo'n lage score???

• _JGC_
  • Nu online
Die Creative is gewoon kut, wat moet je met DDR en een gehalveerde geheugenbus? Is ie ook nog duurder op. Een normale Geforce2MX PCI is ook goed, Een Radeon SDR is ook voldoende.

En over die Voodoo5: ik weet nu niet wat je CPU doet, maar een Kyro2 op een Celly563 (500 @ 75MHz bus) haalt ongeveer dezelfde score.

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 03 november 2001 18:06 schreef _JGC_ het volgende:

En over die Voodoo5: ik weet nu niet wat je CPU doet, maar een Kyro2 op een Celly563 (500 @ 75MHz bus) haalt ongeveer dezelfde score.
PIII 500, dus die madonion score = niet wat laag c\voor een v5??
Pagina: 1