Toon posts:

Bompauze tijdens de rammadan ?

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 1.413 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

ja, overdag wel....maar als ze s'avonds met zijn allen bij elkaar zitten om te vreten dan weer lekker gaan gooien......en dan kerf je geen namen van brandweerlieden in de bom, maar gewoon de tekst: "smakelijk eten" of " Eat this!!"

• Gnoom
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-06-2024
Op maandag 12 november 2001 17:37 schreef Liam_xi het volgende:

Ha, maar waarschijnlijk is het niet eens meer relevant vriend, want er schijnt een tape te zijn waarop Osama bekent dat ie het gedaan heeft, inside osama only .....
Ja er schijn wel meer, net als die andere bewijzen, maar ons word er niks over verteld, ik heb al 0 bewijzen gezien geloof ik.
Maar goed, vooralsnog word Amerika door de rest van de wereld erkent als land met een regering enz. enz. EN JE RAAD HET NOOIT, de Taliban dus niet, steeds minder landen (nu geen een of een dacht ik) erkennen de Taliban als machthebbers, DUS hoef je daar geen bewijs aan te leveren
Heu? Als je mensen wil oppakken die bij een groep horen die geen regering is hoef je geen bewijs te leveren? Klink eerlijk. En als de taliban dan geen machthebbers zijn, waarom vraag je hun dan om uitlevering, en niet de mensen die wel de macht hebben, want dat gebeurt er normaal, geloof ik.
de Taliban echter in jouw voorbeeld, niet om Amerika en verdragen die zij heeft gesloten heen kunnen, dus ze MOETEN wel bewijs leveren. Er is een wezenlijk verschil tussen Amerika en Taliban qua erkenning en verdragen hoor. Heel groot.
Ja, mensen met erkenning hebben altijd gelijk, en hoeven geen bewijs te leveren :?
Mooi dan gaan we Portugal en Spanje ook meteen aanvallen vanwege de misdaden van de Conquestadores, en Kok moet morgen naar de rechtbank ik Den Haag komen voor de politionele acties.... nog meer argumenten?
Bovendien --> Bush heeft niets misdaan tegen afghanistan, althans niet op 14 september. Dus het is niet "misschien waar" het IS waar. Heel verschil hoor. EN ja, HIJ is de President. Vooralsnog democratisch gekozen (en daar gaan we dus N-I-E-T een discussie over hebben, want da's offtopic) dus is hij hoofdschuldige van alles wat de USA ooit heeft gedaan? Hij als president moet boeten? Tis dat nou voor argument?
Alsof Osama zelf persoonlijk de mensen in het WTC heeft afgemaakt, als er bewijzen voor zouden zijn dat hij er mee te maken heeft. De mensen die het echt gedaan hebben lijken me toch duidelijk al dood. Dus dan ga je de verantwoordelijken maar straffen, en Bush lijkt me toch wel een beetje verantwoordelijk voor sommige daden van z'n land.

Iedereen is speciaal, behalve ik.

Verwijderd

Op dinsdag 13 november 2001 12:32 schreef Gnoom het volgende:
Alsof Osama zelf persoonlijk de mensen in het WTC heeft afgemaakt, als er bewijzen voor zouden zijn dat hij er mee te maken heeft. De mensen die het echt gedaan hebben lijken me toch duidelijk al dood. Dus dan ga je de verantwoordelijken maar straffen,
Als het zo zou werken was Milosovic ook nooit opgepakt en had zelf Adolf Hitler vrijuitgegaan :(

• Liam
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 29-12-2023

Liam

Wat nou 1 proc is genoeg.. :P

Op dinsdag 13 november 2001 12:32 schreef Gnoom het volgende:
Ja er schijn wel meer, net als die andere bewijzen, maar ons word er niks over verteld, ik heb al 0 bewijzen gezien geloof ik.
Het is voor jouw ook totaal niet interresant om al die bewijzen te hebben hoor..... voor je regering echter wel, en de NAVO bondgenoten (waaronder dus wij als NL ook) hebben voldoende bewijs gehad van Amerika, ga er nou maar eens van uit dat de regeringen over de hele wereld niet uit hun nek lopen te kletsen. Er is voldoende bewijs, en ik weet het ook niet, maar het boeit ook niet, sterker nog ik denk dat dit soort bewijs in de "staatsveiligeheidskast" ligt. We weten wel meer dingen niet, die wel van staats belang zijn. Tot zover de bewijsvoering.
Heu? Als je mensen wil oppakken die bij een groep horen die geen regering is hoef je geen bewijs te leveren? Klink eerlijk. En als de taliban dan geen machthebbers zijn, waarom vraag je hun dan om uitlevering, en niet de mensen die wel de macht hebben, want dat gebeurt er normaal, geloof ik.
Zeg ik dat? Nee. Ik zeg --> De Taliban is nooit officeel erkent door de hele wereld als machthebbers van Afghanistan. Is dat zo? Ja, alleen Pakistan En de UAE en Saudie Arabie hadden Taliban erkent. USA in ieder geval niet, daarom zeg ik dat ze niet het bewijs HOEVEN IN TE ZIEN ALS DIT DE BRONNEN IN GEVAAR BRENGT DIE HET GELEVERD hebben, en dat is hier het geval. En kom dan niet met verhalen aan dat de Taliban daar niets aan zou doen, als ze uitgezocht hebben wie die bronnen zijn. Ze zijn misschien wel de mensen met macht in de regio, maar ze zijn niet erkent. Da's het punt zeg maar een beetje. En ja, dat maakt inderdaad verschil.
Ja, mensen met erkenning hebben altijd gelijk, en hoeven geen bewijs te leveren :?
[/b] Zeg ik dat? Nee. [/b] Ik zeg dat het verschil maakt of de Taliban wel of niet erkent is. Pakistan b.v. heeft wel het bewijs gezien, en India ook. Taliban niet, zijn ook niet erkent, brengen bronnen in gevaar....
Alsof Osama zelf persoonlijk de mensen in het WTC heeft afgemaakt, als er bewijzen voor zouden zijn dat hij er mee te maken heeft. De mensen die het echt gedaan hebben lijken me toch duidelijk al dood. Dus dan ga je de verantwoordelijken maar straffen, en Bush lijkt me toch wel een beetje verantwoordelijk voor sommige daden van z'n land.
Nou ik zou zeggen Gnoom, begin eens bij het begin, is Bush verantwoordelijk voor de Vietnam oorlog? Nee... da's wel een daad van zijn land... EN JA, zeker dat de verantwoordelijken maar gestraft worden, dit is meten met twee maten . Was Milosevic verantwoordelijk? Dat gaan ze nu proberen te bewijzen, maar opgepakt is ie, en hij zit in de cel, netzoals zovelen die zelf fysiek niets of weinig gedaan hebben, maar wel opdracht daartoe hebben gegeven of naar een bep. doel proberen te werken (b.v. genocide), die zijn veroordeelt of wachten op hun process. In Neurenburg werd ook niet geluisterd naar "Befhel ist Befhel", daar was het ook van --> tja, en jij gaf het bevel dus ook fout --> dus dood, OF je onschuld moet worden bewezen. Ik vind dit dus geen argumenten die je geeft Gnoom.
Maar ik begrijp uit je laatste argumenten die je geeft dat je liever had dat de NAZI-topmensen niet vervolgd worden, en dat Milosevic ook vrijuit gaat.... want ja, hij gaf alleen maar het bevel tot haat dood en verderf.... wat maakt dat nou uit. Hij heeft geen duizenden mensen de dood ingejaagt. Nou volgens moderne internationale wetgeving heeft hij dat dus WEL, omdat hij niet alles heeft gedaan om het te voorkomen... TENMINSTE DAT gaan ze nu PROBEREN te bewijzen.
Tot zo ver, later meer :)

If it bleeds, we can kill it!! |Werkbak specs|CCNP, bezig met Master.

Verwijderd

Op zondag 11 november 2001 21:14 schreef Liam_xi het volgende:

[..]

Tja, je bronnen zijn nou eenmaal van levensbelang, anders raakt je informatiestroom uitgeput.
Dat is de USA zijn probleem en niet van anderen.
En waar zijn ze nu mee bezig? Osama uit die grot van hem trekken, naar USA sturen en berechten. Hoewel ik persoonlijk denk dat ze hem doodschieten en zijn lijk overbrengen naar Amerika.
Ik weet wel zeker dat hij nooit levend gepakt gaat worden.
Hoeveel slachtoffers gaan er namelijk nog vallen als je hem gaat berechten? Hoeveel vliegtuigen worden er dan nog gekaapt en te pletter gevlogen? Te veel, vergeet het maar dat zijn aanhang zich erbij neerlegt als ie wordt berecht...
Als hij niet berecht wordt legt zijn aanhang zich er ook niet bij neer. :)
[..]

Je geeft aan een niet erkent regime je bronnen vrij die dan vrijwel meteen worden opgepakt en vermoord. GOED IDEE! En daarna wordt hij schuldig bevonden bij de VN, en DAN eisen we zijn uitlevering. Hee daar komt de raad der wijzen, nee Osama wordt niet uitgeleverd. Onderhandelen dan, nog steeds niet nee. Nou dan gaan we hem halen, maar ja, dan zit Osama natuurlijk allang en breed in een extra beveiligde grot, en heeft hij nog tijd om kernwapens en chemische wapens te kopen ook. Dus da's niet zo'n goed idee lijkt me.
Dat je er dan ook nog neerzet dat je hem EVENTUEEL kan gaan halen, vind ik toch wel heeeeeeeel erg tolerant, maar goed, ik stel voor dat als het zo zou zijn gegaan, dat jij dat aan de kinderen en mannen en vrouwen mag gaan vertellen van de mensen die zijn omgekomen in het WTC, waarom meneer Bin Laden vrijuit gaat. Veel plezier....
Wie zegt dat hij vrijuit gaat ? Dat maak jij ervan.
[..]

Nou die werden ook nog wel eens uitgeleverd hoor, maar meestal pas later. En nu hebben de VS de technologische middelen (denk aan de satalieten b.v.) en hoeven ze niet meer te zoeken naar een spelt in een hooiberg (aka 1 man tussen 9 miljoen anderen)
Zuid-Amerikaanse landen hadden geen uitleveringsverdragen (daarom gingen ze daar naartoe). Dus dan hadden ze ze ook moeten halen. En ik vraag me af hoe moeilijk het is om een blanke, blonde arier te vinden tussen alle Zuid-Amerikanen. Zal niet veel schelen met OBL ergens in een grot.
[..]

Is dat het punt hier? Ik denk dat ie er met een Amerikaanse rechtbank ook niet goed vanaf komt. Dus dat maakt geen verschil. De Amerikanen zien hem nou eenmaal liever door een Amerikaanse rechtbank veroordeelt, hij heeft tenslotte hun deze verschrikkelijke daad aangedaan. Terecht lijkt mij.
Dat is de normale gang van zaken bij gewone misdrijven. Maar bij extreme geavallen gaat dit meestal niet meer (Kijk naar de oorlogstribunalen ed).
[..]

Ja, en ze hebben dus bewijs dat hij schuldig is. Halen dus die handel, als ze hem niet uitleveren, en dat doen ze dus niet. En ja, dan ben je een lekkere rechtstaat ja.
Nogmaals, geen enkel land levert een burger uit zonder bewijs, Afghanistan niet, Nederland niet en de VS ook niet.

• creative8500
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-01 16:54

creative8500

freedom.

Je moet wel heel vaak |:( hebben gedaan wil je met zoiets eens zijn.

• corani
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-10-2017

corani

__,,,_(^_^)_,,,__

Op woensdag 14 november 2001 20:36 schreef cREATiVe8500 het volgende:
Je moet wel heel vaak |:( hebben gedaan wil je met zoiets eens zijn.
Volgens mij heeft hier niemand gezegd dat hij het ergens mee eens is :) Maar hoe zou JIJ het vinden als USA van Nederland EIST dat ze jou uitleveren voor het een of ander, terwijl ze daar GEEN ENKEL bewijs voor leveren. Terwijl er geen uitleveringsverdrag is, niets. En als je niet uitgeleverd wordt, dan komen ze Nederland wel ff platbombaderen.

Oh ja, de usa had wel bewijs? Goh, er zijn zelfs landen die het even in hebben mogen zien? De Taliban in ieder geval niet! En ik wil absoluut niet beweren dat het zo gebeurd is, maar zo'n documentje met bewijs is HEEL makkelijk om zelf te maken.

Goed, die video is opgedoken, waarop OBL bekend dat hij achter de aanslag zit. Op grond daarvan kun je zeggen dat hij de schuldige is. Maar...

OBL != Taliban

OBL moet gepakt wordt, laat daar geen twijfel over bestaan. Maar dat was ook al zo voor de 11e.

Maar dat is nog geen reden om dan maar Afganistan te gaan bombaderen omdat zij hem zogenaamd beschermen. Dacht je nou werkelijk dat de Taliban ook maar een schijntje van kans had om OBL op te pakken? Zelfs al hadden ze het gewild!

Laat me nou toch eens met rust man!
Iedereen die in telekinese gelooft, steek a.u.b. mijn hand op

• Liam

Liam

Op woensdag 14 november 2001 23:04 schreef corani het volgende:
Volgens mij heeft hier niemand gezegd dat hij het ergens mee eens is :) Maar hoe zou JIJ het vinden als USA van Nederland EIST dat ze jou uitleveren voor het een of ander, terwijl ze daar GEEN ENKEL bewijs voor leveren. Terwijl er geen uitleveringsverdrag is, niets. En als je niet uitgeleverd wordt, dan komen ze Nederland wel ff platbombaderen.
Ja, en zover zal het niet komen, want Nederland is een beschaafd land wat over de Taliban (da's niet eens een land) niet te zeggen is.
En ik snap niet dat jij het punt niet snapt. Een land heeft een regering he, en die wordt ERKENT ALS DE REGERING VAN HET LAND, DAAR VRAAG JE, verdrag of geen verdrag UITLEVERING AAN. De Taliban zijn niet een regering.
Even je NL voorbeeld onderuit halen. In Nederland hebben we een regering. Ow jee, er is geen uitlever verdrag met de USA, maar ze zeggen dat persoonA het gedaan heeft. Nederland levert niet zomaar uit natuurlijk. Onze regering moet zich echter verantwoorden voor een raad, namelijk de EU, en die adviseren om persoonA uit te leveren, want een bondgenoot van NL (duitsland, frankrijk, engeland) heeft het bewijs gezien. persoonA wordt DUS WEL uitgeleverd. Ik snap niet dat je erbij komt dat ZO'N situatie in Nederland voor zou komen. De Taliban IS NIET ERKENT, IS GEEN REGERING, WIL GEEN VERDRAGEN... ze schoppen de poten onder hun eigen stoel weg....
Nogmaals --> De USA heeft wel aan LEGITIEME REGERINGEN DIE IN DE COALITIE TEGEN HET TERRORISME ZITTEN DE BEWIJZEN VOORGELEGT. De Taliban zit daar niet in, de Taliban is netjes om uitlevering gevraagt. Maar oh nee hoor, daar hebben ze te veel ego voor. Nou dan gaan ze hem halen, GEK HE, nadat er 5000 mensen zijn omgekomen?
Oh ja, de usa had wel bewijs? Goh, er zijn zelfs landen die het even in hebben mogen zien? De Taliban in ieder geval niet! En ik wil absoluut niet beweren dat het zo gebeurd is, maar zo'n documentje met bewijs is HEEL makkelijk om zelf te maken.
Nogmaals --> de Taliban is ook helemaal niet bevoegd omdat te zien, het is niets, het is een bijeen geraapt zooitje ongeregeld. En stel dat ze het gemaakt hebben, LEKKER boeiend, ik had het ook wel voor ze willen fotosoepen, als mongolen als OBL dan een kruisraket op hun dak krijgen, want daar wordt inderdaad de hele wereld beter van :). (nee da's geen punt van discussie)
Goed, die video is opgedoken, waarop OBL bekend dat hij achter de aanslag zit. Op grond daarvan kun je zeggen dat hij de schuldige is. Maar...

OBL != Taliban
Ja maar OBL = woont wel bij Taliban. OBL = bescherming Taliban. OBL = niet uitgeleverd Taliban.
Taliban staan terroristenkampen van OBL toe. Nee hoor, als ze toch bezig zijn mogen ze dat schorem ook wel ff van de aardkloot schieten, worden we allemaal beter van. Echt.
(en ja, ik heb geen greintje respect voor de Taliban, en al helemaaaaaaaaaal geen medeleven )
OBL moet gepakt wordt, laat daar geen twijfel over bestaan. Maar dat was ook al zo voor de 11e.
Jup, maar na de 11de is er wat meer vaart bij enzo, en wat meer bommetjes enz.
Maar dat is nog geen reden om dan maar Afganistan te gaan bombaderen omdat zij hem zogenaamd beschermen. Dacht je nou werkelijk dat de Taliban ook maar een schijntje van kans had om OBL op te pakken? Zelfs al hadden ze het gewild!
Sorry, maar hoor je zelf wel wat je zegt?
Ik citeer "omdat zij hem zogenaamd beschermen"
Skip dat zogenaamd. Osama WERD i.i.g. door de Taliban beschermt, hij werd onderdak geboden in Afghanistan, hij mocht rustig blijfen, ook al is ie de meest gezocht TERRORIST op aarde, niets aan de hand. Ze beschermen hem niet zogenaamd. Ze BESCHERMDE (zeker weten)N hem, ze weigerde hem uit te leveren. Niet alleen vanwege bewijs (zoals jij aanvoert) maar omdat het niet mocht volgens de heilige raad (die islam imam's (kan iedereen zijn weten we tegenwoordig :P ) die zeiden doodleuk dat als ie wou blijven dat dat geen probleem was. Wat is dat nou voor actie?
A) Provocerend, de Taliban dachten wel even te laten zien wie er de sterkste was.
B) Dom dom dom dom.... en maar zeuren over burgerslachtoffers. Dames en heren --> Iets nieuws, in elke oorlog vallen burgerslachtoffers. Wees maar blij dat het er niet 10.000den zijn, want dat kan ook makkelijk hoor, check WOII maar, open je ogen eens.

Verwijderd

Op woensdag 14 november 2001 20:30 schreef Tweaker het volgende:

Zuid-Amerikaanse landen hadden geen uitleveringsverdragen (daarom gingen ze daar naartoe). Dus dan hadden ze ze ook moeten halen. En ik vraag me af hoe moeilijk het is om een blanke, blonde arier te vinden tussen alle Zuid-Amerikanen. Zal niet veel schelen met OBL ergens in een grot.
Het zal je verbazen hoeveel "ariers" er in Uruguay en Argentinie rondlopen ;)
Op woensdag 14 november 2001 20:30 schreef Tweaker het volgende:

Nogmaals, geen enkel land levert een burger uit zonder bewijs, Afghanistan niet, Nederland niet en de VS ook niet.
De Afghaanse regering had geen enkele problemen met een uitlevering :)

alleen waren die niet meer aan de macht ;(

• Slashdotter
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
En waar zijn ze nu mee bezig? Osama uit die grot van hem trekken, naar USA sturen en berechten. Hoewel ik persoonlijk denk dat ze hem doodschieten en zijn lijk overbrengen naar Amerika.
[quote]Op woensdag 14 november 2001 20:30 schreef Tweaker het volgende:

Ik weet wel zeker dat hij nooit levend gepakt gaat worden.
[..]

Mee eens, Osama bindt dus fijn een paar bommen (misschien die nuclaire kofferbommen) om z'n middel. Als die commando's zijn grot binnenstormen blaast hij zichzelf op en sleurt zoveel mogelijk tegenstanders mee de dood in.

Van z'n lijk blijft niets meer over om naar de VS te sturen. En die grot is de komende 1000 jaar niet meer toegankelijk vanwege de straling.

Jaja, khep hier over nagedacht :P

Verwijderd

Ik gooi nog maar es nieuwe olie op het al bestaande vuurtje.

Ik had weinig trek om alle topics te lezen, maar kom terug op de hoofdvraag, en JA gewoon doorgaan tijdens de rammadan.

En waarom ook niet? stuk of wat plains droppen onaangekondigd kon immers ook, en dan denken ze ook niet ff na van goh, is het misschien een bepaalde feestdag? misschien was 1 van die lui wel jarig, en stond ie met doosje gebak in 1 van die twin towers....raar voorbeeld, maar toch....en wat is rammadan dan wel niet? ook een in het leven geroepen ideaal, zogenaamd niks eten en drinken, nou., ken er wel een paar hier die wel drinken en vooral wel eten, dus isse onzin, en zo is het daar niks anders.
Is het geloof, en voor diegenen die geloven, u was er niet bij (youp van 't hek) en zo is het nu eenmaal.
gewoon oorlog voeren totdat die OBL gepakt is, of het hele commandostructuur van die AQ eraan is.....simpel.

greetz...

• k-oz
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 29-12-2021

k-oz

do not feed the trolls

Ik moet eerlijk zeggen dat dit hele discussiepunt mij ontgaat, dat wil zeggen, ik snap niet dat er hier uberhaupt over wordt nagedacht. Ik post hier omdat ik vanochtend een beetje pissed off was over een opmerking met de strekking: een staakt-het-vuren uit respect voor het Islam geloof.

Eerder opmerkingen zoals een vergelijk met andere oorlogen snap ik heel goed, het lijkt dan ook een nieuwe trend. Ik bedoel, net als helpen van de afghanen in deze oorlog, dat zag je toch ook niet in eerdere? Begrijp met niet verkeerd, ik denk wel dat het goed is dat wij ook de niet-talibanners helpen om hun hoofd boven water te houden, want duidelijk mag zijn dat ook zij blij zijn met de val van de Taliban.

Maar waar ik heen wil, is dat wanneer er sprake is van oorlog kun je echt niet je tegenstander vertrouwen en denken dat deze personen zich niet strategisch zullen herpositioneren. Daarom denk ik dat de personen die getroffen worden moeten begrijpen dat dit ook voor hun het beste is.

Daarnaast moet ik zeggen dat ik alle geloof verafschuw. Het is bekrompen en zeker niet meer van deze nieuwe eeuw, maar dat schijnen we niet te willen zien.

moe }:O

...Microsoft KB article Q172653: "Sometimes Barney Starts Playing Peeka boo on His Own""

• Liam

Liam

geen bompauze dus, killen die hap, da's mooi dat de meeste dat hier denken. En ja, voor alle afghanen: bij deze mijn medeleven en spijtbetuiging, hadden jullie de gast er zelf maar uit moeten zetten.

• Ed_Capone
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06-07-2025

Ed_Capone

Het leven is geen bitterbal

Vergeet niet dat de burgers geen keus hebben, die lui komen nu in de winter met niets. Bin Laden moet gewoon afgemaakt worden met het hele Al-Quida netwerk. Maar vergeet de burgers niet!!!

Voor 90% juist zijn is nog niet zo goed als stilte.

Verwijderd

Killen die hap, ik hoop dat ze(taliban fundamentalisten etc) tot de laatste man doorvechten dan blijft er tenminste geen fundamentalist meer over, opruimen die zooi. Ik hoop dat Soedan next is, uitroeien die fundamentalisten, bewijs of niet. U bent fundamentalist? neemt u maar even plaats voor deze muur, next please. Klinkt hard maar voor zulke mongolen geld niet zo'n slap rechtsysteem als het onze, een simpel recht "de kogel".

Prettige dag

Verwijderd

veel mensen discrimineren..hou dar is mee op..ik gewoon nederlands meisje had ook wel is mn bedenkingen over turken enzo..gewoon omdat iedereen er negatief over praat. ik ben nu bevriend met een turkse jongen, en heb de hele thuissituatie meegemaakt, tis geweldig superleuke mensen, de sfeer de dingen die ze doen...mensen kijk is verder en leer een mens is echt kennen zonder meteen maar naar anderen te luisterne naar het negatieve.. wees er is van bewust hoeveel leed je dan die mensen aandoet..

Verwijderd

Eem, hallo. Waarom eigenlijk bombarderen. En wie is wij??? Nederland doet niet mee hoor. Over welke bombardementen gaat het hier eigenlijk? Amerika wil niet de bombardementen op die havenstad in Irak toegeven. Dus eigenlijk weten jullie beter.... dat Amerika iedereen voor gek houdt.

Het is niet zo moeilijk te geloven dat er nog steeds demagogie gevoelige mensen, in fact dat is de massa....... denk hier maar eens over na.

Verwijderd

Beetje grote kick. Veel van de oorspronkelijke deelnemers aan de discussie zijn al lang niet meer actief. En aangezien het moderatie-beleid ten aanzien van dit soort flamegevoelige topics een stuk strenger geworden is, lijkt dit topic me geen goede basis om op door te gaan. Je kunt hier beter een nieuw topic over openen denk ik. Al moet je nog wel ff goed nadenken of dat in W&L of SG moet staan... Een slotje dus
Pagina: 1 2 Laatste

Dit topic is gesloten.