Op zondag 04 november 2001 22:12 schreef Tweaker het volgende:
Afghanistan wou geen oorlog met de VS dat wou de VS.

Sorry, onder welke steen heb jij gezeten?
VS zei: Beste meneer mullah ali, doe ons ff Bin Laden uitleveren, en we praten nergens meer over.
Mullah ali (of hoe die eikel heet): Sorry meneer bush, maar hij is te gast bij ons.
Bush: Ja, dat zal wel, maar hij is hoofdverantwoordelijke en/of schuldige aan de dood van 4500 mensen.
Mullah Ali: ja, maar dat waren toch maar ongelovigen, lekker boeiend, weet u wat, ik roep de raad der wijzen bij elkaar (of iets wat er op lijkt)
raad der wijzen: Hmmm, wij zijn wijs genoeg om te zeggen dat we zouden kunnen overwegen eventueel aan meneer B.Laden te vragen of hij zou willen overwegen eventueel het land te verlaten, onder voorbehoud.
Mullah Ali: ja, bush, hee ik heb het gevraagt, enne hij zij "nee". Dusseeuh, kijk als jij maar lekker blijft zitten waar je zit, enzo, niets aan de hand.
Bush: MUllah, ik dacht dat we allebei beschaafd genoeg waren om te erkennen dat u meneer bin laden moet uitleveren
Mullah: hmm, ja dacht ik ook, maar osama wil liever hier blijvenm en als ie dat wil dan kan dat, dat keuren wij niet af, staat ergens in koran.
Bush: Moet ik hem dan zelf komen halen ofzo? Nog een keer, ik zou graag hebben dat jullie hem uitleveren, graag binnen een week, want het is een massamoordenaar.
Mullah: Krijg de &#$%&^#$ maar bush, jij met je militaire geweld, als je dat doet, is het een oorlog tegen de islam, ik zal het aan raad der wijzen vragen of het zo is, maar we zullen je krijgen. Osama blijft lekker hier.
Raad der wijzen: Ja, een heilige oorlog, ja, we hebben net een passage gevonden die daar over gaat, enneueuh, we gaan dan een heilige oorlog voeren hoor, meneer bush!
Bush: Krijg zelf de @$%^$^ mullah achterlijke aap.
Bush: Go get them guys.
Dit om even ongeveer aan te geven dat het ONACCEPTABEL IS DAT DE Afghanen , de taliban dus, het er zelf zo naar gemaakt hebben, en nu gaan ze ineens zielig doen. Afmaken die honden dus.
Op zaterdag 03 november 2001 23:31 schreef Theamion het volgende:
[..]
Het was meer om zo goodwil te kweken bij de rest van de islamitische landen. Want je wil echt niet alles vanaf Marokko tot Indonesië tegen de westerse wereld hebben.
Kijk, we moeten duidelijk zijn in ons standpunt: Het is heen oorlog tegen de Islam. Landen die beweren dat als je niet stopt tijdens de rammadan en vervolgens zeggen dat het een oorlog is tegen de Islam, zijn dom bezig. Iedereen weet dat wat er gebeurt is 11 september fout is, Afghanistan wist de consequenties, alleen ze zijn te laf om het te erkennen, ze zullen bin laden verzoeken weg te gaan

oh, hij wil niet weg, nou meneer bush ik stel voor dat we de hele zaak vergeten, want euhhmm, nou anders verklaren we een heilige oorlog enzo. En oh ja, stop ook ff tijdens de rammadan enzo, anders gaan we zeggen dat je een oorlog tegen Islam voert ok?
Platgooien, die taliban. Stelletje achterlijke @%&$^$lijers hebben ook al twee eeuwen oude boedha beelden vernield. ZONDE. Ik durf dan ook zonder schaamrood op de kaken te zeggen: Dood aan de taliban. En de noordelijke alliantie is volgens mij geen haar beter, maar ok. Dat zien we dan wel weer.
Maar goed: om terug te komen op dat gevoetbal tijdens WOI, ze hebben samen ook kerstliedjes gezongen, en sommige officieren schijnen elkaar te hebben uitgenodigd voor diner (wel in het midden tussen beide loopgraven in, anders kon er teveel gespioneerd worden). Maar goed, waarom ze dat deden? Omdat het mensen met eer waren, en ze vochten met eer en respect, en ze waren ALLES behalve terrorist ofzo.
Dus dan kan het wel, als je respectvol oorlog voert, taliban en respect zijn twee woorden die niet bij elkaar passen, dus platgooien.
Op zondag 04 november 2001 16:43 schreef unclero het volgende:
Nee joh, natuurlijk geen pauze..
Laat die amerikanen (lees: verwende Bush en zijn militair industrieel complex) zich maar naar hun eigen ondergang haasten. Want voorzeker zullen ze bloeden als ze zich erger gedragen dan de Pharaoh tegenover Mozes (vzmh) en de kinderen van Israel.
Zelfs de Pharaoh vroeg niet zoveel van Mozes, en de kinderen van Israel, dan Bush nu aan de Moslims vraagt. 'Haat ons niet voor wat wij jullie nu aan (gaan) doen.'
A'oedoe-billa'Allahi!! (Ik zoek mijn toevlucht bij God) Ik bid dat Bush maar godvrezend is, want wanneer hij dat niet is, en zijn gezicht probeerd te verbergen achter dat van een gelovige, is dat schandelijk mislukt en zal de toorn God's over hem uitstorten.
Zelfs de Romeinen, die de vroege christenen onderdrukten waren een groot en machtig Rijk, voor de rest van de Westerse wereld, een baken van democratie en vrijheid.
Echter, zowel de Romeinen, als de Egyptenaren, eens grote machtige imperia, lichtende bakens in de donkere onwetende wereld, kwamen ten val.
Net als een ster, zal ook het militair industrieel imperium, waar Eisenhower nog voor had gewaarschuwd, eens ten val komen.
En nou maar hopen (voor de rest van de wereld) dat Amerika in zal zien, dat ze zich ook wel als een gewoon land mag gedragen.
God houd van zij die houden van de mensen die van God houden.
En God veracht zij die de mensen verachten die van God houden.
hmmmm, sorry dat ik zei dat Tweaker onder een steen heeft gezeten, jij zit er zo te horen nog steeds onder?? Of wat?
Laten we wel wezen, osama moet dood, Al Queida moet dood, en voor de rest, iedere NORMALE moslim, geloof lekker verder doe ik ook, niets aan het handje. Voor die handvol andere hebben we nog een cadautje liggen.
Dit soort uitspraken zoals jij ze doet zetten aan tot haat en geweld jegens een ander geloof. Ik stel voor dat we lekker met z'n alle boedha gaan aanhangen, want die is de enige die echt cool is. Ik heb hem i.i.g. nog nooit het woord "geweld" horen zeggen (priesters dan natuurlijk) laat staan dat ze aanzetten tot geweld.
Conclusie: Boedha rulez, rest ook, tenzij je haat en geweld predikt (gebeurt nogal eens in de Islam, ook in NL, gebeurt ook bij christendom hoor (homohaat is bij allebei b.v. sterk aanwezig)
Voor de rest: ik ben het dus met BAZZA eens.