Ik was gister bij Freaker, en ik mocht pas weer naar huis als ik hem aanraakte.. Wat heeft dit te betekenen?
eeehm
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
ja dat denk ik ook
In space no-one can hear you scream | http://www.google.com
ja ik meen het hoor, ik voelde me echt sexueel geintimideerd. Iemand tips wat ik tegen dit soort mensen kan beginnen?
Op vrijdag 02 november 2001 19:55 schreef Nerdoh het volgende:
ja ik meen het hoor, ik voelde me echt sexueel geintimideerd. Iemand tips wat ik tegen dit soort mensen kan beginnen?
humor heeft ie wel
Moeten we jouw homo-erotische fantasien in HA aanhoren?
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()