• ALone
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-06-2023
Ook mij hebben ze een Mustek v562 gestuurd. Weet iemand oftie regiovrij is? In de handleiding staat als je er een dvd uit een andere regio inschuift dat ie niet zal afspelen. Op diverse sites staan wel reviews van de Mustek v560 die wel regiovrij zou zijn, maar nix over de v562 te vinden, de site van Mustek geeft steeds 404, dus kan ik het daar ook niet nazoeken. Momenteel heb ik geen dvd uit een andere regio, maar als ie niet regiovrij is, stuur ik 'm terug :'(

• freddifish
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-01 09:15

freddifish

schnappi !

Op zondag 18 november 2001 22:15 schreef Darkvater het volgende:
Ik zou zeggen die 2 stereo uitgangen zijn naar je vier speakers (front en rear) of niet?
Nou, hij is gewoon stereo, niet 5.1
wel DTs/ Doby surround READY dwz dat die signalen digitaal kunnen worden afgetapt tbv een DTS receiver
ja als je er twee versterkers aan wilt hangen, eentje voor front en eentje voor rear... wat let je :P
Maar de bedoeling is volgens mij dat je EN je stereo TV EN je Stereoset tegelijk kan aansluiten

'people say I'm a drinker, but I'm sober half the time' - Mick Jagger | mail: freddifish_AT_gmx.net

• freddifish

freddifish

schnappi !

en www.mustek.com.tw ? staat daar niks ?

'people say I'm a drinker, but I'm sober half the time' - Mick Jagger | mail: freddifish_AT_gmx.net

Verwijderd

Zo, hier is het Conrad personeel weer. Zoals gezegd hadden we alleen de Cat 988. Wij wisten in de winkel ook niet beter dan dat de 922 niet leverbaar was. Nu hebben we deze week toch plots een hele partij van die 922 apparaten binnengekregen. Hier wisten we niets van. Er waren al verschillende problemen met de leverancier (er heeft een partij van 200 players een week lang bij de douane gestaan bijvoorbeeld). Nu zou ik persoonlijk zeker voor de 988 kiezen. Simpelweg omdat ie er mooier uitziet, en technisch gezien omdat ie dus 5.1 analoge uitgangen heeft (wat de 922 dus niet heeft :().

En voor iedereen die hem ook thuis heeft gekregen: ThaWout en ik werken in de winkel. Jullie hebben die spelers allemaal via het postorderbedrijf van Conrad gekregen. Het postorderbedrijf heeft zijn eigen voorraad, zijn eigen acties, zijn eigen bestellingen en zijn eigen folder. Wij konden dus simpelweg ook niet weten dat je die 922 zou krijgen omdat wij in de winkel werken. Bovendien laten wij in de winkel alle klanten die zo'n player hebben gereserveerd kiezen uit de 922 en de 988 ... ze zijn niet verplicht om de 922 mee te nemen (de 988 is dan ook veruit de populairste :)).

• Wouter!
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-03 12:03
Nou ja ... ik kan het hele verhaal wel weer opnieuw gaan vertellen, maar Spor heeft 't hierboven wel duidelijk uitgelegd geloof ik :).

Excuses aan iedereen die had verwacht om de 988 te krijgen, ik (en wij allemaal) wisten niet beter. Afgelopen vrijdagavond toen ik weer moest werken en ik zag ineens die 922 liggen moest ik meteen aan dit topic denken.

Sorry guys, maar goed ... aan de 922 heb je ook wel 'n mooi apparaat hoor :).

• ChUcKiE
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 10:14

ChUcKiE

Dus........

Maaruh, die 988 zijn nu dus niet meer te koop?

Waar kan ik nu het beste welke DVD-speler kopen?

Ik heb een Samsung 100Hz breedbeeld en een Sony 5.1 versterker. maakt het dan veel uit welke uitgangen het apparaat moet hebben? TV en versterker worden namelijk aangesloten!

http://eu.battle.net/d3/en/profile/ChUcKiE-1330/hero/807720

• beschuitfluiter
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-03 09:00

beschuitfluiter

to the batmobile,let's go

zit er ook 2 jaar garantie op die Mustek?!

¯\_(ツ)_/¯

• real_jd
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-04-2025

real_jd

Go ahead punk... Make my day!

Ik ben een van die mensen die de 922 hebben gekregen en ben er meer dan tevreden mee. Beeld en geluid (wel via Midiland 8200) is prima en voor de prijs ben ik er erg blij mee.

Heb inmiddels diverse dvd's van verschillende regio's afgespeeld en werkelijk geen enkel probleem gehad totnogtoe.

Verwijderd

Op dinsdag 20 november 2001 08:01 schreef ChUcKiE het volgende:
Maaruh, die 988 zijn nu dus niet meer te koop?

Waar kan ik nu het beste welke DVD-speler kopen?

Ik heb een Samsung 100Hz breedbeeld en een Sony 5.1 versterker. maakt het dan veel uit welke uitgangen het apparaat moet hebben? TV en versterker worden namelijk aangesloten!
Hmm, volgens mij nog wel gewoon hoor. In de winkel liggen er nog genoeg van die 988. En die zijn echt niet allemaal gereserveerd voor klanten, het is gewoon winkelvoorraad.

Als je op die Sony 5.1 versterker ook een digitale (coaxiaal of optische) ingang hebt dan is de 922 ook geen probleem. Hij heeft echter geen 5.1 analoge uitgang ingebouwd (naar het schijnt ... :?).

• freddifish

freddifish

schnappi !

heeft iemand anders al geprobeerd via de CAT922 een dvd over te tapen naar videoband ? Ging goed bij mij maar ik had maar 1 dvd om te testen, wil dit wel bevestigd zien.

• ChUcKiE
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 10:14

ChUcKiE

Dus........

Hmm, qua winkelvoorraad weet ik het niet, ik heb alleen gebeld.

Mijn Sony is BDW geen digitale 5.1!

http://eu.battle.net/d3/en/profile/ChUcKiE-1330/hero/807720

• Duncan_R
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-02 10:04

Duncan_R

www.motor-forum.nl

ik heb hem vandaag bij de mediamarkt gekocht en hij doet het prima,behoorlijk beeld, geeft DD en DTS door mijn versterker via de coax. Kortom prima, maar nu heb ik 1 vraagje.Volgens mij kiest hij dus zelf de regio, wat gaat hij doen met die nieuwe beveiligde dvd's? Volgens de verkoper zou het geen probleem moeten zijn, maar die verkopers bij de MM leken me niet echt op hoogte.

Duncan

Verwijderd

Volgens mij is die Cat gewoon in te stellen op een regio. Je kunt 'm dus zeggen of ie PAL of NTSC (of zoiets) moet pakken. Volgens mij omzeil je op die manier de beveiliging al omdat de DVD 'denkt' dat ie in een DVD-speler voor de geschikte regio zit :)

Ik weet echter niet zeker of de Cat zo makkelijk kan wisselen van regio omdat ik 'm nu vergelijk met de Mustek die we op dit moment in de aanbieding hebben (voor dezelfde prijs als de Cat eerder) en die is dus wel in te stellen op een regio.

• BYM
  • Laatst online: 31-01 14:50

BYM

In memoriam : De Gulden

Ik ga proberen om er ook nog eentje te pakken zien te krijgen, maar ik heb ff een andere vraag, stel nou dat je een mp3 cd hebt, en in plaats van alle mp3-s direkt in de root gezet te hebben staat alles in een mapje, dus in de root staan alleen maar mapjes en in die mapjes staan dus de mp3-s.

Ik heb ff een plaatje gemaakt ter verduidelijking:
Links zie je de root, met in de root de mapjes, en in die mapjes , rechts dus, de mp3-s.

Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/m.franken/mp3.jpg

Nou is mijn vraag dus, kan die CAT 922/988 dit dan ook afspelen, of moet ik dan mijn hele 35 cd-s tellende "backup" voorraad opnieuw gaan lopen branden omdat hij alleen maar mp3-2 in de root kan lezen??

Als ik een goeie signature zou weten, zou ik die hier neerzetten.

• BYM

BYM

Niemand die dit weet?

• Duncan_R

Duncan_R

www.motor-forum.nl

Hij leest ook mapjes, alleen krijg je vage ingekorte titels te zien op je tv scherm.

Ducnan

• BYM

BYM

Op woensdag 12 december 2001 16:07 schreef Duncan_R het volgende:
Hij leest ook mapjes, alleen krijg je vage ingekorte titels te zien op je tv scherm.

Ducnan
Maar hij speelt ze wel begrijp ik???
Daar ging het me dus om ivm mijn verzameling......

Dat hij ze a la DOS afbreekt op 8.3 boeit me niet......

• BYM

BYM

Hmm ikke net gebeld en de CAT dvd-spelers zijn niet meer op voorraad, kennelijk zijn ze uitverkocht....

Als alternatief is er de Mustek, maar die is niet regio code vrij en dat is :'( .........

Dus deze actie gaat aan mijn neus voorbij :(
(Ik was ook een beetje laat denk ik)

• Duncan_R

Duncan_R

www.motor-forum.nl

Ik was er om 12:00 afgelopen zaterdag. een collega kwam zo rond 14:00 en toen waren ze allemaal al weg, was echt belachelijk, overal rond de arena zag je mensen met zo'n doos lopen :?

• BYM

BYM

Op woensdag 12 december 2001 17:32 schreef Duncan_R het volgende:
Ik was er om 12:00 afgelopen zaterdag. een collega kwam zo rond 14:00 en toen waren ze allemaal al weg, was echt belachelijk, overal rond de arena zag je mensen met zo'n doos lopen :?
Huh, de Arena......?
Bij Media-markt in Amsterdam bedoel je zeker?

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

Op woensdag 12 december 2001 17:32 schreef Duncan_R het volgende:
ik was zaterdag om 9.30 bij mediamarkt op de oosterhof (rotterdam).
ik stond vooraan, en had ook de eerste van de grote stapel :P
maar ik kijk 2 minuten later ff om, en alles was alweer op :?
en ze hadden er 200 staan zeiden ze ;)

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

• Duncan_R

Duncan_R

www.motor-forum.nl

Op woensdag 12 december 2001 18:55 schreef BYM het volgende:

[..]

Huh, de Arena......?
Bij Media-markt in Amsterdam bedoel je zeker?
Ja die bedoel ik , ze zitten tenslotte in de Arena

• BYM

BYM

Op woensdag 12 december 2001 19:01 schreef chucky666 het volgende:

[..]

ik was zaterdag om 9.30 bij mediamarkt op de oosterhof (rotterdam).
ik stond vooraan, en had ook de eerste van de grote stapel :P
maar ik kijk 2 minuten later ff om, en alles was alweer op :?
en ze hadden er 200 staan zeiden ze ;)
Jesus zeg, hebben ze heel erg groot geadverteert ofzo :?

• BYM

BYM

Op woensdag 12 december 2001 19:56 schreef Duncan_R het volgende:

[..]

Ja die bedoel ik , ze zitten tenslotte in de Arena
Ja beetje vreemde vraag van mij, sorry..........
Ghehe uiteraard in de Arena :P

• freddifish

freddifish

schnappi !

Mijn CAT DVD 922 doet soms raar... springt van cd track 7 of 8 weer naar 1 maar in het display blijft 7 staan, ook de displayverlichting gaat dan wisselen van intensiteit..
Alleen een harde reset (aan/uit) helpt dan
brakke DVDrom speler die erin zit soms ?

Pagina: 1 2 Laatste