• WieMie
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

WieMie

WieMie Actief

Topicstarter
Tja, nogmaals een Conrad aanbieding. Ik lees hier een Cat DVD-speler voor F348,19 en ik kan 'em voor F330,- krijgen. Is dit wat? Ken het merk niet, en ben al tijdje op zoek naar vervanging voor onze CD speler, en DVD wil ik wel eens proberen. Speelt DVD, cd, cd-r, cd-rw en MP3. AC3 en DTS. Cat DV-922

Ik weet niet of deze regiovrij is (iemand?) en of deze een beetje lekker beeld geeft, makkelijk te besturen etc.... Voor minder dan F350,- wil ik wel een DVD speler hoor...

• Wouter!
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-03 12:03
Aha ...

Hier spreekt één van het winkelpersoneel van Conrad in Boekelo :)

Die Cat is regiovrij, dat kan ik je vast melden. En over de kwaliteit: M'n collega is er ontzettend lovend over. Hij heeft 'r zelf twee gekocht (één voor 'm zelf terwijl ie er al een heeft). Ikzelf weet niet precies wat ik van de kwaliteit moet verwachten, maar hij zegt dat het gewoon te vergelijken is met Sony/Pioneer oid. Hij zal hooguit een paar jaar minder meegaan (15 jaar voor de merken, tegen 10 jaar voor deze Cat misschien). Verder ziet ie er zeer gelikt uit. We hebben er constant één aanstaan in de winkel die de hele dag door een DVD draait zonder problemen. Verder zitten alle gebruikelijke functies erop (digital audio mogelijkheden enz, enz. voor zover je stereo dat ook ondersteunt) draait MP3's en video-cd's (mpeg) enz, enz ... zeer compleet. Zondag twee weken geleden waren ze in Boekelo tijdens de Old-timerdag in het dorp voor 299,- te krijgen. Ikzelf kan 'm nu nog voor +/- 300 piek krijgen (personeelskorting), ik vraag me af waar jij 'm voor 330,- vandaan haalt :?

Voor die prijs is het zeker geen weggegooid geld, da's mijn mening

• WieMie
  • Niet online

WieMie

WieMie Actief

Topicstarter
Hij staat in de kerstcatalogus voor F348,19 (achterkant) en ik kreeg eerder een "Vaste klantenkaart" aanbod, een kortingsbon, voor F330.56 (E150,-). Kun je deze bonnetjes ook gebruiken bij bestelling per internet, of alleen als je zelf komt ophalen? Lijkt me wel wat...

• freddifish
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-01 09:15

freddifish

schnappi !

ik heb hem ook gezien: hier een franse pagina met wat meer details. http://www.dealpartners.com/m6fr/fiche.cfm?produit_id=11409&cat_id=195
Maar is hij nou stereo of 5.1 :?

[edit] plaatje erbij
Afbeeldingslocatie: http://www.dealpartners.com/m6fr/images/produits/z11409.jpg

'people say I'm a drinker, but I'm sober half the time' - Mick Jagger | mail: freddifish_AT_gmx.net

• Chillz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-03 18:05
Okay,
klinkt interessant...
voor goedkoop wil ik ook wel een dvd spelertje...

Maarre...
Die Fl. 348,nogwat is dat inclusief verzenden?
zo nee, wat kost dat? weet iemand dat?
en moet dat op creditcard of kan ik het ook aan de postbode geven, want dat doe ik liever...

ennuh staat hij toevallig ook wel op de Conrad-site,
zodat ik m online kan bestellen?
want de goedkoopste die ik online vind is fl 679,- (toch dan weer net iets duurder...)

Leeg - Sinds 20180907

• freddifish

freddifish

schnappi !

staat niet op de site,'k heb ook gecheckt
er komt 11 piek bij voor verzending (via eenmalige machtiging) en verzekering, maar vanaf een bepaald bedrag vervalt dat weer (vanaf 350??? even nakijken)

[nagekeken, vanaf 150 euro =330 portovrij, alleen 1.10 verzekering]

'people say I'm a drinker, but I'm sober half the time' - Mick Jagger | mail: freddifish_AT_gmx.net

• GeJe
  • Laatst online: 25-01 20:09

GeJe

Je...

//offtopic
Cool zeg ik lees niet die folder en dacht ik ben benieuwd of hij al op het forum staat... tada..
//end offtopic

Is het voor dit geld niet beter om een realmagic kaartje te kopen, de meeste hebben toch al een dvd-speler intern

Vandaag is het feest en morgen ook.

• twopack
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07-03 15:16
Op vrijdag 02 november 2001 19:54 schreef freddifish het volgende:
Maar is hij nou stereo of 5.1 :?
Dat heb ik net in mijn beste frans gevraagd op die site :)

specs

• Opa
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-02 15:28

Opa

Nu Multifocaal!

Op vrijdag 02 november 2001 14:08 schreef WieMie het volgende:
Is dit wat? Ken het merk niet, en ben al tijdje op zoek naar vervanging voor onze CD speler, en DVD wil ik wel eens proberen.
Een tip:

billige DVD spelers zijn leuk voor DVD en zo, maar als CD spelers zijn ze slechter dan een discman. De lasereenheid is pas bij DVD spelers van f 1000 of meer enigszins vergelijkbaar met een instap HIFI cd speler.

Je kan je het beste concentreren op een goede cd speler en dan die DVD speler apart kopen. Voor rond de 300 gulden heb je een Sony CDP-XE330 of opvolger of een Technics SL-PG390A/490A en die zijn oneindig veel beter in staat om een cd mooi weer te geven.

Hyundai ioniq Electric 8/2020 > Zeekr X Long Range 8/2024

• Wouter!
Die DVD speler is niet alleen stereo. Hij heeft ook DTS en Dolby Digital ondersteuning. Verder kan ik nog melden dat 't niet de speler van het plaatje hierboven is. Vanwege moeilijkheden met de leverancier kon dat model niet geleverd worden en is er een ander model besteld door ons. Het gaat daarbij om een zwart model met iets meer knoppen.

Als je hem nog wilt hebben dan raad ik jullie aan om op te bellen (naar de winkel) en reserveren. Eind volgende week komt er namelijk een partij van 250 stuks binnen en daarvan is een enorm groot deel reeds gereserveerd. Op dit moment zijn ze niet voorradig (dat wil zeggen: er is een partij binnengekomen maar die was al gereserveerd voor klanten, en die klanten zijn gebeld en komen deze partij nu ophalen).

Verder is misschien nog leuk om te weten dat wij op deze spelers vrijwel geen winst maken. 't Is vanwege deze lage prijs met weinig marge puur een publiekstrekker (maar dat kon ook haast niet anders voor die prijs).

telefoon van de winkel: 053-4285470 (voor de geïnteresseerden).

• twopack
Kijk zoiets zoek ik nou ook, maar dan met DD en DTS decoder.
Dat heeft deze zeker niet he :?

specs

• Wouter!
Op zondag 04 november 2001 14:23 schreef twopack het volgende:
Kijk zoiets zoek ik nou ook, maar dan met DD en DTS decoder.
Dat heeft deze zeker niet he :?
Jawel, (als ik jou goed begrijp tenminste wel). Als je versterker mogelijkheden tot afspelen van DD en DTS signalen heeft, dan komt dat wel over hoor. Die DD en DTS logo's staan ook voorop het apparaat.

• twopack
Op zondag 04 november 2001 16:41 schreef ThaWout het volgende:

[..]

Jawel, (als ik jou goed begrijp tenminste wel). Als je versterker mogelijkheden tot afspelen van DD en DTS signalen heeft, dan komt dat wel over hoor. Die DD en DTS logo's staan ook voorop het apparaat.
Ja maar hij moet ze ook kunnen decoden.
d.w.z. ik heb dus niks aan een digitaal uit. Ik moet 6 onafhankelijke tulpjes uit hebben.
Mijn versterker kan namelijk wel 6 kanalen versterken, maar niet die 6 kanalen decoderen uit het signaal op de DVD.
(zeg ik het nou goed :?)

specs

• Wouter!
Op zondag 04 november 2001 16:52 schreef twopack het volgende:

[..]

Ja maar hij moet ze ook kunnen decoden.
d.w.z. ik heb dus niks aan een digitaal uit. Ik moet 6 onafhankelijke tulpjes uit hebben.
Mijn versterker kan namelijk wel 6 kanalen versterken, maar niet die 6 kanalen decoderen uit het signaal op de DVD.
(zeg ik het nou goed :?)
Okey, ikke nu snappûn :P

Als ik het me goed herinner heeft ie dat ook jah. Front, rear en center cinch uitgangen. Maar dat moet ik wel even nakijken.

• twopack
Op zondag 04 november 2001 18:44 schreef ThaWout het volgende:

[..]

Okey, ikke nu snappûn :P

Als ik het me goed herinner heeft ie dat ook jah. Front, rear en center cinch uitgangen. Maar dat moet ik wel even nakijken.
Als je dat zou willen doen :)
Als ie ook nog decoder ingebouwd heeft is het helemaal cheap :)

Ik kon dat ding trouwens niet vinden op de Conrad site

specs

• Wouter!
Op zondag 04 november 2001 21:03 schreef twopack het volgende:

[..]

Als je dat zou willen doen :)
Als ie ook nog decoder ingebouwd heeft is het helemaal cheap :)

Ik kon dat ding trouwens niet vinden op de Conrad site
Nee, klopt ... dat is ook een actie van de winkel en niet van heel Conrad :)

• freddifish

freddifish

schnappi !

deze inside info is bar handig :) Ik heb hem meteen besteld en hij komt idd deze week nog binnen. Thanks!
Die zwarte vind ik trouwens mooier dan die franse "champagne" kleur als is die in euro's wel goedkoper nog!

• freddifish

freddifish

schnappi !

Op zaterdag 03 november 2001 21:12 schreef GeJe het volgende:
//offtopic
Cool zeg ik lees niet die folder en dacht ik ben benieuwd of hij al op het forum staat... tada..
//end offtopic

Is het voor dit geld niet beter om een realmagic kaartje te kopen, de meeste hebben toch al een dvd-speler intern
ik wil die DVD's en al mijn gigabytes aan mp3's eindelijk wel eens in de huiskamer bekijken/luisteren...knus bij het haardvuur enzo >:)

• Chillz
als ik m nou ook wil...

kan ik m dan thuis laten sturen?
of zou ik m in de winkel op moeten komen halen als ik er een reserveer, omdat het een actie van de winkel is?

Leeg - Sinds 20180907

• Hermanvh
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-02 16:38

Hermanvh

webOS fan, hacker, developer

Hij staat ook gewoon in de folder die ik vorige week gehad heb >:)

De wintercatalogus zeg maar....

webOS all the way!

• WieMie
  • Niet online

WieMie

WieMie Actief

Topicstarter
Ik heb gebeld met Conrad, je kan 'em bestellen voor F348.19+F1.10 bij hun, via 0800-0996600. Die andere aanbieding (E150,- F330.56) moet je via Boekelo regelen, en kan vermoedelijk niet worden verstuurd, je kan het proberen door die winkel te bellen (open na 13.00uur) maar waarschijnlijk moet je 'em ophalen.

• Chillz
Op maandag 05 november 2001 11:30 schreef WieMie het volgende:
Ik heb gebeld met Conrad, je kan 'em bestellen voor F348.19+F1.10 bij hun, via 0800-0996600. Die andere aanbieding (E150,- F330.56) moet je via Boekelo regelen, en kan vermoedelijk niet worden verstuurd, je kan het proberen door die winkel te bellen (open na 13.00uur) maar waarschijnlijk moet je 'em ophalen.
het ging toch maar over één DVDspeler :?
wat/welke bedoel je met de ene en de andere aanbieding?

Leeg - Sinds 20180907

• Wouter!
Op maandag 05 november 2001 12:19 schreef Chillz het volgende:

[..]

het ging toch maar over één DVDspeler :?
wat/welke bedoel je met de ene en de andere aanbieding?
Ene is van Conrad algemeen (postorder en winkel) en de andere is alleen van de winkel, met een kortingsbon. 't Gaat in beide gevallen over dezelfde DVD-player :)

More questions :?

• Chillz
Op maandag 05 november 2001 14:12 schreef ThaWout het volgende:
More questions :?
istie niet via internet te bestellen?

Leeg - Sinds 20180907

• Wouter!
Op maandag 05 november 2001 15:16 schreef Chillz het volgende:

[..]

istie niet via internet te bestellen?
Nope, 't is een actie van de winkel. Als je 'm op wilt laten sturen (maar dat is vrij lastig, en ik weet niet of dat zomaar mogelijk is) dan zul je even met de winkel moeten bellen ==> 053-4285470 (ook voor meer info i.v.m. bestellen). Alle bestellingen die via Internet worden gedaan die komen bij het postorderbedrijf van Conrad terecht, en die hebben met die actie niets te maken. Achterop de kerstspecial staat ie wel, en dat is wel van het postorderbedrijf maar 't is een actie en zal daarom niet op de site verschijnen (voorlopig niet tenminste).

• Chillz
maar bellen met 0800-0996600 is wel een optie?

dan istie misschien wat duurder, dat boeit niet...
zolang hij maar bij me thuis komt...

Boekelo is namelijk niet naast de deur...

(overigens schijnt er binnenkort voor mij een kleine vrije periode aan te komen... dan kan ik natuurlijk ook gewoon het gebruikelijke uitstapje MediaMarkt Rotterdam maken om daar te kijken of ze nog goedkopen interessantiteiten hebben qua dvdspeler... dat zie ik tzt wel weer)

Leeg - Sinds 20180907

• Wouter!
Op maandag 05 november 2001 16:00 schreef Chillz het volgende:
maar bellen met 0800-0996600 is wel een optie?

dan istie misschien wat duurder, dat boeit niet...
zolang hij maar bij me thuis komt...

Boekelo is namelijk niet naast de deur...

(overigens schijnt er binnenkort voor mij een kleine vrije periode aan te komen... dan kan ik natuurlijk ook gewoon het gebruikelijke uitstapje MediaMarkt Rotterdam maken om daar te kijken of ze nog goedkopen interessantiteiten hebben qua dvdspeler... dat zie ik tzt wel weer)
Dat is de bestellijn, daar hebben wij in de winkel helemaal niks mee te maken en ik zou ook niet weten wat ze daar precies doen. Vanuit de winkel kunnen wij ook wel bestellingen plaatsen (ook met de mogelijkheid tot thuis-bezorging) alleen in het geval van deze DVD-player was het een iets ander verhaal omdat er een enorme toeloop op was en vanwege problemen met de levering (die inmiddels zijn opgelost :)). Daarom zei ik: "bel de winkel effe ==> 053-4285470" ... maar goed, bestellijn kun je ook proberen natuurlijk :).

• twopack
Mailtje van de gasten van die site:
Onderwerp: Lecteur DVD / CD / MP3 multizone : CAT DV-922

Bonjour,

stéréo

A bientôt,

L'équipe M6 Achats Groupés.
http://www.dealpartners.com/m6fr

----- Votre question -----

est ce que le DVD est Stereo ou 5.1??
Pardon my French

Hij is dus helaas stereo, en niet 5.1. Volgens hun

specs

• Chillz
Op dinsdag 06 november 2001 10:52 schreef twopack het volgende:
Mailtje van de gasten van die site:
...
Hij is dus helaas stereo, en niet 5.1. Volgens hun
heh bah...

nou ik weet het al hoor...
ik heb binnenkort wat daagjes vrij
dus ik denk dat ik er gewoon ééntje uitkies om mijn OV te gebruiken als retourtje Rotterdam...
MediaMarkt shoppen *D

als dat dan nergens op uitloopt kan ik altijd nog wat meer online rond gaan kijken...

Leeg - Sinds 20180907

• Wouter!
NIEUWS FLASH!! :)

Hij is wel 5.1 ... ik zal zo effe kijken of ik wat uit de gebruiksaanwijzing kan scannen en posten, want ik ben effe langs m'n werk geweest en heb effe wat kopietjes gemaakt. Verder kan ik nog melden dat 't dus niet de CAT DV-922 is, maar het is de CAT DV-988. Hij heeft WEL een decoder btw :).

• twopack
Op dinsdag 06 november 2001 11:41 schreef ThaWout het volgende:
NIEUWS FLASH!! :)

Hij is wel 5.1 ... ik zal zo effe kijken of ik wat uit de gebruiksaanwijzing kan scannen en posten, want ik ben effe langs m'n werk geweest en heb effe wat kopietjes gemaakt. Verder kan ik nog melden dat 't dus niet de CAT DV-922 is, maar het is de CAT DV-988. Hij heeft WEL een decoder btw :).
Ow, kijk dat is een heel ander verhaal :)

specs

• Darkvater
  • Laatst online: 26-08-2024

Darkvater

oh really?

Ok, als je nu effe zegt wat we precies moeten doen, eg telnummer, optie, etc, dan heb je nog een klant erbij :)

Oh, en kan ik hem regiovrij maken?

Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge

• Wouter!
Op dinsdag 06 november 2001 12:27 schreef Darkvater het volgende:
Ok, als je nu effe zegt wat we precies moeten doen, eg telnummer, optie, etc, dan heb je nog een klant erbij :)

Oh, en kan ik hem regiovrij maken?
Hij is al regiovrij ;)

Ik moet effe naar de andere PC om de scan's van de handleiding naar JPEG te converteren (deze PC heeft nogal weinig programma's geïnstalleerd) en dan zal ik ze posten.

• Darkvater

Darkvater

oh really?

De lijn is busy, ik probeer het later wel weer :)

I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge

• Wouter!
Manual (belangrijkste pagina's):

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/wbeekhuizen/GoT/DVD1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/wbeekhuizen/GoT/DVD2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/wbeekhuizen/GoT/DVD3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/wbeekhuizen/GoT/DVD4.jpg

Probeer anders effe 053-4285471 (dus i.p.v. een 0 een 1 aan het eind) dat is namelijk het doorkiesnummer van de telefoon bij de info-balie. En dan krijg je dus direct de goeie aan de lijn (en bij het nummer met de 0 heb je zo'n irritant "een moment geduld a.u.b.". Bij het nummer met de 1 krijg je gewoon een in gesprektoon en kun je met de 5 weer teruggebeld worden (je-weet-wel ... die service van KPN, toets een 5, en u wordt teruggebeld of zoiets.

• Darkvater

Darkvater

oh really?

heb hem net besteld. Hopelijk is ie d'er nog :)

• freddifish

freddifish

schnappi !

in de herfstfolder staat CAT 922, ziet er ook iets anders uit dan de 988, hoe zit dat nou :?
Die heb ik nl bij de bestellijn besteld

Afbeeldingslocatie: http://www.cat-company.de/bigpic/DV-988.jpg
DIt is dus de 988 hier is de datasheet

En hier is de CAT homepage : http://www.cat-company.de/

[edit: links]

• Wouter!
Op dinsdag 06 november 2001 17:14 schreef freddifish het volgende:
in de herfstfolder staat CAT 922, ziet er ook iets anders uit dan de 988, hoe zit dat nou :?
Die heb ik nl bij de bestellijn besteld

[afbeelding]
DIt is dus de 988 hier is de datasheet

En hier is de CAT homepage : http://www.cat-company.de/

[edit: links]
Je zult de 988 krijgen voor zover ik weet en voor zover ze het mij hebben verteld. De 922 bleek niet leverbaar.

• freddifish

freddifish

schnappi !

Op dinsdag 06 november 2001 20:00 schreef ThaWout het volgende:

[..]

Je zult de 988 krijgen voor zover ik weet en voor zover ze het mij hebben verteld. De 922 bleek niet leverbaar.
Hmm, da's niet verkeerd :) :P Conrad is een fijne winkel (alleen voor PC-stuff vaak minder)

• Wouter!
Op dinsdag 06 november 2001 20:31 schreef freddifish het volgende:

[..]

Hmm, da's niet verkeerd :) :P Conrad is een fijne winkel (alleen voor PC-stuff vaak minder)
PC stuff ook wel hoor :) ... voor personeel tenminste wel >:)

• real_jd
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-04-2025

real_jd

Go ahead punk... Make my day!

Ik heb hem ook besteld bij Conrad. Ze hebben er alleen geen meer liggen. Over twee weken komen ze weer binnen. Schijnt erg hard te lopen met dit deeveedeetje.

• Darkvater

Darkvater

oh really?

hetzelfde heb ik ook :'(. Maar ik heb al gister gebeld >:)

• arjandijk162
  • Laatst online: 03-03 07:56
Wat is een betaalbare optie voor dit apparaatje, dus welke DVDspeler levert hetzelfde voor een prijs die er in de buurt ligt?

• KMK
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-03 23:20

KMK

Staan jullie er ook mee op de HCC dagen?

Want dan komt * KMK hem op zaterdag wel even halen voor 300,-

Meld maar even dat je ze mee moet nemen ;)

Would you like to know more?!! [StarShip Troopers] - Void Station

Verwijderd

Ter vergelijking, hier op DVD.nl is een vergelijkingstest van een aantal DVD-spelers.
Zijn geen A-merk spelers, maar vergelijkbaar met dit Cat model lijkt me!

http://www.dvd.nl/hwreviews.php?id=13&page=1

• Wouter!
Ik kan met vrij veel zekerheid zeggen dat we niet op de HCC dagen staan. Maar voor zekerheid kan ik het nog wel even navragen :).

• freddifish

freddifish

schnappi !

heeft iemand (uit boekelo bv) hem al ?

• GeJe
  • Laatst online: 25-01 20:09

GeJe

Je...

Op woensdag 07 november 2001 11:10 schreef arjandijk het volgende:
Wat is een betaalbare optie voor dit apparaatje, dus welke DVDspeler levert hetzelfde voor een prijs die er in de buurt ligt?
Volgens mij is dat alleen maar de dvd+realmagic op je computer. Zo goedkoop als dit is een standalone niet te krijgen (behalve lenco)

Vandaag is het feest en morgen ook.

• WieMie
  • Niet online

WieMie

WieMie Actief

Topicstarter
Net gebeld, heb er een besteld. 922 niet meer leverbaar, dus klantenservice gebeld, die zeggen dat er of de 922 of de 988 wordt geleverd, afhankelijk welke binnenkomt, zelfde prijs. Levertijd ongeveer 7-14 dagen.

• Bonkdoos
  • Laatst online: 30-11-2025
kan deze dvd speler ook pannen & scannen? Ik bedoel dus of hij kan inzoomen op het middelpunt van het beeld (2.35:1 filmformaat) waardoor je ook op een 4:3 tv een schermvullend beeld krijgt (met verlies van de buitenkanten uiteraard).

zeg niet altijd wat je weet, maar weet altijd wat je zegt

• Wouter!
Op donderdag 08 november 2001 19:21 schreef
WieMie het volgende:

die zeggen dat er of de 922 of de 988 wordt geleverd, afhankelijk welke binnenkomt
En dat is dus gewoon onzin ... de 922 was niet leverbaar. Bij de klantenservice weten ze schijnbaar helemaal niks van, waarschijnlijk omdat de afdelingsmanager van de winkel (mijn bedrijfsleider) deze inkoop geregeld heeft. De klantenservice is geen onderdeel van de winkel en is dus schijnbaar niet goed geïnformeerd |:( (dat ga ik meteen even melden vanavond).

• Wouter!
Op donderdag 08 november 2001 19:53 schreef Bonkdoos het volgende:
kan deze dvd speler ook pannen & scannen? Ik bedoel dus of hij kan inzoomen op het middelpunt van het beeld (2.35:1 filmformaat) waardoor je ook op een 4:3 tv een schermvullend beeld krijgt (met verlies van de buitenkanten uiteraard).
Pff ... dat moet ik navragen, maar ik vrees dat ie dat niet kan. Die functie zul je op je TV moeten hebben denk ik.

Verwijderd

Ik ben een van ThaWout's collega's en kan melden dat deze Cat DVD-speler ook kan inzoomen :).

Verwijderd

Super ding dus, kun je hem ook nog ergens anders kopen dan bij conrad?

• B0MBACI
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Hmmm ff wat vraagjes,
Kan hij ook svcd/vcd/xvcd/xsvcd. Die met de x hebben een hogere bitrate >:) Dus de releases op het net :P

En kan je de dvds op je videorecorder opnemen? Macrovision disabled dus?

edit/
OP het verkoop site van cat kost ie 499,- DM http://www.cat-world.de/cgi-bin/shop/Perlshop.cgi.
/edit

Verwijderd

Op zaterdag 10 november 2001 21:06 schreef BOMBER het volgende:
Hmmm ff wat vraagjes,
Kan hij ook svcd/vcd/xvcd/xsvcd. Die met de x hebben een hogere bitrate >:) Dus de releases op het net :P

En kan je de dvds op je videorecorder opnemen? Macrovision disabled dus?

edit/
OP het verkoop site van cat kost ie 499,- DM http://www.cat-world.de/cgi-bin/shop/Perlshop.cgi.
/edit
Dit is wat ik ervan kan zeggen (pagina uit de handleiding gescant door ThaWout, ook te vinden op de 2 pagina van dit topic :))

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/wbeekhuizen/GoT/DVD4.jpg

En voor je andere vraag, volgens mij moet het signaal nog wel gedecodeerd worden d.m.v. een Macro Vision apparaat (uiteraard ook bij ons te koop :)).

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11:05

NiGeLaToR

Luister Kophi Podcast!

Welke chipset zit er in? Als het een ESS is oid, dan is de kwaliteit noooit vergelijkbaar met een merk, tenzij je niet zo'n super teevee hebt. HEt zal echter wel mooier zijn dan SVHS ...!

Heb zelf ook een non-merk met Zoran Vaddis III erin en DD decoder :) zijn te koop bij Blokker voor weinig.. hebben mooi beeld.. hij heet Pro Vision en is identiek aan de Lenco DV A02 oid .. en das weer een rip-off van Revoy :P

Ach, ik heb CAT luidsprekers (die grote 3-weg) en die bevallen prima.. CAT is een leuk merk, met leuke spullen voor een fijne prijs :)

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – Kophi E18 - keuzestress door regeerakkoord, de checklist van links & meer!

• real_jd

real_jd

Heeft iemand hem al binnen? Ik krijg hem met een beetje geluk eind volgende week... Degene die hem al hebben, hoe is -ie?

• beschuitfluiter
  • Laatst online: 05-03 09:00

beschuitfluiter

to the batmobile,let's go

is wel een goede aanbieding jah, maar ze zijn dus wel gewoon goed?
geen cheap-ass beeld/geluid?

PS, je krijgt dus de 988 en niet de 922 als ik het goed begrijp ??

¯\_(ツ)_/¯

• Darkvater

Darkvater

oh really?

Waneer wordt het geleverd? Ik heb ze gister gebeld en ze wisten het niet echt

• beschuitfluiter

beschuitfluiter

ik heb er net 2 besteld, werden binnen 5-7 dagen geleverd, ze kregen de nieuwe voorraad deze week nog binnen...

¯\_(ツ)_/¯

• beschuitfluiter

beschuitfluiter

Wie heeft hem al?
zo ja-->hoe bevalt ie?
zo niet-->dan toch :?

¯\_(ツ)_/¯

• real_jd

real_jd

Deze week binnen??? Dat zou mooi zijn!

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10:54

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Sorry dat ik nu zo door dit topic kom heendraven, maar ik had een klein vraagje aan ThaWout.
De AutoMute (760163) , is dat wat of zeg je het is een bagger ding.
Want, wat ik me afvraag is oftie bijvoorbeeld al bij het contacten met de zendmasten al gaat lopen muten.

Tijd voor een nieuwe sig..

• Darkvater

Darkvater

oh really?

Zo, mijn DVD is vandaag aangekomen :) .
Morgen effe gelijk testen *D

• twopack
Op donderdag 15 november 2001 12:30 schreef Darkvater het volgende:
Zo, mijn DVD is vandaag aangekomen :) .
Morgen effe gelijk testen *D
Morgen :?
D'r zitten hier stapels mensen te wachten op je review :)

specs

• beschuitfluiter

beschuitfluiter

welke heb je nou die 922 (grijze) of die 988 (zwarte)
want het meisje dat mijn bestelling opnam wist daar niets zinnigs over te zeggen...trouwens,ze had volgens mij een lollie in haar mond, want ze maakte een sabbelend geluid...
of ze was op bezoek bij de baas om promotie te regelen :o

¯\_(ツ)_/¯

• beschuitfluiter

beschuitfluiter

en darkvater?
is ut wa?

¯\_(ツ)_/¯

Verwijderd

Op donderdag 15 november 2001 14:04 schreef beschuitfluiter het volgende:
welke heb je nou die 922 (grijze) of die 988 (zwarte)
want het meisje dat mijn bestelling opnam wist daar niets zinnigs over te zeggen...trouwens,ze had volgens mij een lollie in haar mond, want ze maakte een sabbelend geluid...
of ze was op bezoek bij de baas om promotie te regelen :o
Waarschijnlijk één van de cassières die er door de weeks werken. Er is er één die is slim (en ook :9~), maar de andere 2 zijn echt |:(

• beschuitfluiter

beschuitfluiter

picz picz picz
!!!!!!!!!!!!
:P

¯\_(ツ)_/¯

Verwijderd

Op donderdag 15 november 2001 15:54 schreef beschuitfluiter het volgende:
picz picz picz
!!!!!!!!!!!!
Van die cassière?? :)

• Wouter!
Op woensdag 14 november 2001 12:49 schreef Koffie het volgende:
Sorry dat ik nu zo door dit topic kom heendraven, maar ik had een klein vraagje aan ThaWout.
De AutoMute (760163) , is dat wat of zeg je het is een bagger ding.
Want, wat ik me afvraag is oftie bijvoorbeeld al bij het contacten met de zendmasten al gaat lopen muten.
Geen van mijn collega's (en ik ook niet) heeft dit apparaatje ooit gebruikt (we hebben het er al regelmatig over gehad) en we weten dus ook niet of het goed functioneert. Ikzelf verwacht dat ie op bepaalde momenten als ie naar een zendmast zoekt ook zal gaan muten, maar voor de zekerheid zal ik er morgen nog even achteraan gaan.

Enneuhh ... Spor, dimmen ... Anja is allang bezet ;)

• .GoO
  • Laatst online: 01-03 21:46
Heeft die conrad ook een internetsite? Wil er wel wat meer over weten want het klinkt erg goed.. Hij is dus regiovrij, speelt DVD, VCD, MP3 en kost rond de 350 gulden???

Alleen het merk ken ik niet.. Waar zou ik 'm eventueel kunnen bestellen (of bekijken)??

• .GoO
Ok die internet site heb ik inmiddels al gevonden :) (conrad.nl, lol) Kan 'm daar alleen niet vinden? Iemand die verder nog meer nuttige informatie kan geven?

• beschuitfluiter

beschuitfluiter

deze thread doorlezen, staat meer info in dan de hele conradsite...

en JAAAAAAAAAAAAAAH picz van de cassierez!!!

¯\_(ツ)_/¯

• .GoO
ja maar kan die actie nergens vinden? :?

• real_jd

real_jd

Verd.... post is vandaag langsgeweest met mijn bestellinkje.... Wordt dus tot morgen wachten....

• freddifish

freddifish

schnappi !

ja ik heb hem binnen, het is gewoon de 922
valt eerlijk gezegd een beetje tegen: audiouitgang is stereo (2x), wel DTS/dolby uitgang digitaal voor een versterker die dat aankan. video via tulp, S-video en Scart (1x) MP3's klinken goed, maar ik mis een shuffle optie :( je kunt wel door de mp3 lijst bladeren op je TV beeld maar in het LED display geeft hij geen tracknaam of ID3 ofzo weer. Afstandbediening is echt heel goedkoop met teveel knopjes, batterijen wel beloofd maar zaten er niet bij :( en de handleiding is volledig duits :P Gelukkig is het OSD ook van Duits op Engels te zetten
De cat 922 kan wel pan&scan, zoom etc in PAL NTSC of multi

tsja nu maar sparen voor een bijpassende 5.1 versterker en speakerset dus...

• beschuitfluiter

beschuitfluiter

hmmmz, das wel k*t jah, ik had ook op die 988 gehoopt, iets meer functies ensow...

kun je misschien een pic van de achterkant posten, ben ik benieuwd naar...

¯\_(ツ)_/¯

• tbusquet
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-02 23:14
Op vrijdag 16 november 2001 08:41 schreef beschuitfluiter het volgende:
hmmmz, das wel k*t jah, ik had ook op die 988 gehoopt, iets meer functies ensow...

Sjonge jonge.. Je koopt een speler van 333 piek.. die echt mega veel kan. En nog steeds ontevreden.. Wat verwacht je nou helemaal ???!?!?!

"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©

• beschuitfluiter

beschuitfluiter

tja is ook wel :P

alleen jammer dat er geen 5.1 op zit, maarja...maar het blijft idd een flexe prijs...

¯\_(ツ)_/¯

• freddifish

freddifish

schnappi !

Op vrijdag 16 november 2001 08:41 schreef beschuitfluiter het volgende:

vooruit dan, ik heb geen digicam dus een scan uit de manual:
Afbeeldingslocatie: http://www.homepages.hetnet.nl/~ralph4fun/untitl1.jpg

en zo ziet hij er dus uit, beetje zilver/bronsmetallic
Afbeeldingslocatie: http://www.homepages.hetnet.nl/~ralph4fun/untitl2.jpg

• beschuitfluiter

beschuitfluiter

thnx :)

¯\_(ツ)_/¯

• beschuitfluiter

beschuitfluiter

edit:
nevermind

¯\_(ツ)_/¯

• freddifish

freddifish

schnappi !

aanvulling voor de geinteresseerden, de CAT 922 pakt ook SVCD, is regiovrij en ik kan via de SCART gewoon DVD overtapen op video :)

• beschuitfluiter

beschuitfluiter

zonder macrovision decoder?!

das kewl :P

¯\_(ツ)_/¯

• Darkvater

Darkvater

oh really?

Inderdaad, heb hem vanmiddag opgehaald, ga hem vanavond testen.

Wel balen dat het niet de 988 is, terwijl TheWout bij hoog en laag beweerde dat het dat zou zijn :( . Maar ja, je kan niet alles hebben.

Edit: het is TheWout :)

• beschuitfluiter

beschuitfluiter

maarja.... als je baard maar snor zit...
dan is het nog niet zo erg...

¯\_(ツ)_/¯

• freddifish

freddifish

schnappi !

ben nu driftig mijn DiVX collectie aan het overzetten naar VCD :P laat straks die lange winternachten maar komen!

• real_jd

real_jd

Ik heb hem nu sinds gisteren. Aangesloten op een Midilab 8200. Ik ben zeker niet zo'n professionel Audio/Vidio/Hifi ventje zoals de meeste hier wel eens blijken te zijn.

Ik heb hem vooral gekocht voor het afspelen van dvd's en de beeldkwalietit is gewoon goed. Voor de prijs ben erg tervreden met de speler.

• Darkvater

Darkvater

oh really?

Heb hem ook effe getest. Helaas heb ik een 10 jaar oude Philips televisie (tv van mijn ouders werd vandaag meegenomen ter reparatie) en de scart van de DVD speler wilde niet werken. Toen maar aangesloten via S-VHS op me videorecorder en die met de tv. Best wel mooi beeld!

Scart uitgang werkt gelukkig ook, want eventjes later heb ik het via de video-in met zo'n scart convertor aangesloten op me pc en DVD-tje bekeken :9
Mijn tv kan ook geen NTSC aan, dus mijn Regio1 DVD wilde ook niet (wel via PC :) ).

Over het algemeen ben ik best wel tevreden, vooral voor die prijs!
2 Nadelen
1. geen bijgesloten batterijen in de doos terwijl dat er wel stond in de manual
2. manual alleen in het duits :'(

Maar tof, ding :)

• freddifish

freddifish

schnappi !

Op zaterdag 17 november 2001 13:54 schreef Darkvater het volgende:
...
Over het algemeen ben ik best wel tevreden, vooral voor die prijs!
2 Nadelen
1. geen bijgesloten batterijen in de doos terwijl dat er wel stond in de manual
2. manual alleen in het duits :'(

Maar tof, ding :)
3. Geen Shuffle Play :( dus elke keer die 8 uur mp3's op je CD's in dezelfde volgorde aanhoren...

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10:54

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Op donderdag 15 november 2001 17:04 schreef ThaWout het volgende:

[..]

Geen van mijn collega's (en ik ook niet) heeft dit apparaatje ooit gebruikt (we hebben het er al regelmatig over gehad) en we weten dus ook niet of het goed functioneert. Ikzelf verwacht dat ie op bepaalde momenten als ie naar een zendmast zoekt ook zal gaan muten, maar voor de zekerheid zal ik er morgen nog even achteraan gaan.

Enneuhh ... Spor, dimmen ... Anja is allang bezet ;)
Je reply zag ik nu pas.
Iig bedank voor de info zover. Ik had dezelfde bedenking, maar als ik mijn zeer slechte duits mag geleoven gaattie pas muten na X seconden. Dat zou betekenen dat het genoeg is om de zendmast al voorbij te zijn.
Mocht je nogmeer info hebben ... graag !

Tijd voor een nieuwe sig..

• Darkvater

Darkvater

oh really?

Effe een vraagje aan iedereen die zo'n 922 al thuis heeft:
Het heeft achter 2 composite video outs. Waar zijn ze voor? Ik weet wel dat het voor composite naar je tv, vcr of computer is, maar waarom 2? Ik heb ze allebei gebruikt en ze doen hetzelfde. Wat is het verschil nou? Of is het erom dat je tegelijkertijd naar 2 apparaten het signaal kan sturen?

P.S. Er staat niks over in het manual

• freddifish

freddifish

schnappi !

Op zondag 18 november 2001 12:23 schreef Darkvater het volgende:
Effe een vraagje aan iedereen die zo'n 922 al thuis heeft:
Het heeft achter 2 composite video outs. Waar zijn ze voor? Ik weet wel dat het voor composite naar je tv, vcr of computer is, maar waarom 2? Ik heb ze allebei gebruikt en ze doen hetzelfde. Wat is het verschil nou? Of is het erom dat je tegelijkertijd naar 2 apparaten het signaal kan sturen?

P.S. Er staat niks over in het manual
zodat je naar twee apparaten tegelijk kan sturen idd, er zit ook 2 x stereo audio op, gewoon redundantie denk ik.

• Darkvater

Darkvater

oh really?

Ik zou zeggen die 2 stereo uitgangen zijn naar je vier speakers (front en rear) of niet?

• beschuitfluiter

beschuitfluiter

mijn moedertje belde net dat de mijne ook binnen zijn...

¯\_(ツ)_/¯

• ChUcKiE
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 10:14

ChUcKiE

Dus........

Dus ze worden wel gewoon thuisgestuurd?

Ik heb ze net even gebeld......zegt die vent van de TD dat de CAT, spelers niet meer geleverd wordt.
Ze zijn overgegaan op Mustek DVD-spelers!

Iemand ervaring met die spelers? Ik weet zo niet welk typenummer helaas, maar volgens mij zijn het er niet zoveel! Gistron heeft verkoopt er ook een van rond de 350,--

Specificaties

Hi-Resolution DVD/VCD/CD/SVCD/DVCD/CD-R/CD-RW/MP3/DTS

Dual Laser Diode & Optical Pickup System For Enhanced Disc Compatibility & Reliability

Dolby-Digital Surround Digital Output

Deliver Stunning Picture & Sound with 10-Bit Video & 96khz/24-Bit Audio DAC Performance

Intuitive Fluorescent VFD On-Screen Display

Composite Video & S-Video Output

NTSC/PAL Dual System (TV & Disc)

IR Remote Control with Shuttle Button

Ik zal eens kijken op de site van Mustek voor wat meer info!

http://eu.battle.net/d3/en/profile/ChUcKiE-1330/hero/807720

• beschuitfluiter

beschuitfluiter

klopt, heb ik dus ook,
mustek DVD-V562
en hij doet het goed moet ik zeggen,
mooi beeld goed geluid, ik heb geen dolby maar gewoon via SCART-kabel beeld/geluid is goed,
afstandbediening komt een beetje cheap-ass over maar d'r zit alles op,
er zit alleen geen SCART-kabel bij, en ook geen kabels voor dolby, alleen een drie-weg cinch kabel: video+audioR/audioL
verder zitten er battarijen bij,
MP3 doet ie zonder problemen, alleen ook bij dit model geen shuffle, maar wél program functie, mpegjes speelt ie ook zonder problemen af, hij ondersteunt ook die 4:3 enzo...

¯\_(ツ)_/¯

Pagina: 1 2 Laatste