Heeft iemand een idee waar ik een crack voor windows XP kan vinden??
Dit is een warez-request en dat mag hier niet
Yups en het antwoord is NIET hier!!!Op vrijdag 02 november 2001 08:45 schreef joost_schouten82 het volgende:
Misschien is het een idee om je eerst te verdiepen in de regels van dit forum alvorens je dergelijke vragen gaat stellen.
Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(
Anoniem: 26543
diiiepppppppeee zucht, wanneer krijgen ze door dat tweakers geen warez forum is? Zijn hun zo dom of doen ze gewoon alsof?
Oooooohh..
Nou goed hier een linkje: www.cracksmagniet.com
Nou goed hier een linkje: www.cracksmagniet.com
Nee en wat doe jij met een corporate key dan? Hou dan zelf ook je mond.. Ermee pronken is net zo erg als erom vragen..Op vrijdag 02 november 2001 08:48 schreef GameFreak het volgende:
Dit is een warez-request en dat mag hier niet
sig: "Windows XP Final Corporate OEM Build 2600"
edit:
Jij je zin
Jij je zin
Anoniem: 26914
Banned for Life!
Maar volgens mij is een crack niet illegaal. Alleen het gebruik ervan in combinatie met een programma waarvoor niet betaald is mag niet. Een crack is op zich legaal.
Maar volgens mij is een crack niet illegaal. Alleen het gebruik ervan in combinatie met een programma waarvoor niet betaald is mag niet. Een crack is op zich legaal.
Anoniem: 21405
Op vrijdag 02 november 2001 08:51 schreef okidokie het volgende:
Banned for Life!

ja lieve gotters, cracks vragen mag niet. !!!!
Maar om een slotje vragen evenmin. De pot die de keter verwijt???
Maar om een slotje vragen evenmin. De pot die de keter verwijt???
vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.dedigitaletuin.nl
Beetje voorbarig, waarom zou hij niet een eigen organisatie hebben met een coorporate licentie? Ik denk, dat deze opmerking iig niet op zijn plaats is. (je hebt misschien wel gelijkt, dat hij geen corp key heeft, maar dat kun je nooit zeker weten...)Op vrijdag 02 november 2001 08:51 schreef TripleM het volgende:
Nee en wat doe jij met een corporate key dan? Hou dan zelf ook je mond.. Ermee pronken is net zo erg als erom vragen..
Heal the internet ...
Anoniem: 33079
ik vraag me wel eens af,...
hoe lang het forum dit soort vragen tegen gaat komen,..
straks krijgen we net als voor weed een gedoogbeleid voor illegale software.:7
hoe lang het forum dit soort vragen tegen gaat komen,..
straks krijgen we net als voor weed een gedoogbeleid voor illegale software.:7
Anoniem: 38847
Wh00t!! dit topic is al 8 minuten open hoe kan dat liggen de admin's nog te slapen???
maar ik ben vandaag in een goeie bui: [url="http://www.READTHEFAG!!!.com"]www.READTHEFAG!!!.com[/url]
maar ik ben vandaag in een goeie bui: [url="http://www.READTHEFAG!!!.com"]www.READTHEFAG!!!.com[/url]
Anoniem: 36147
Misschien moet de FAQ toch duidelijker worden gemaakt...
En dan bedoel ik niet dat ie te snappen is, maar het moet
gewoon "vanzelf" het eerste zijn wat de mensen lezen...
Ideetje?
't was slotje.nl
Mods
nog denk ik...
En dan bedoel ik niet dat ie te snappen is, maar het moet
gewoon "vanzelf" het eerste zijn wat de mensen lezen...
Ideetje?
Die doet het nietOp vrijdag 02 november 2001 08:56 schreef Xsion het volgende:
kijk hier anders es www.slotje.com
Mods

Geb. datum: 24 oktober 1982Op vrijdag 02 november 2001 08:54 schreef FoolZero het volgende:
[..]
Beetje voorbarig, waarom zou hij niet een eigen organisatie hebben met een coorporate licentie? Ik denk, dat deze opmerking iig niet op zijn plaats is. (je hebt misschien wel gelijkt, dat hij geen corp key heeft, maar dat kun je nooit zeker weten...)
Geslacht: Man
Beroep: Student
Daarom heeft hij geen organisatie met een corporate licentie. Ik heb gewoon een beetje genoeg van mensen die te koop lopen met hun illegale software ("ik weet het wel maar ik mag het niet zeggen") en vervolgens anderen de les gaan lezen over cracks.
Anoniem: 39144
[heilig boontje modus]Op vrijdag 02 november 2001 08:45 schreef joost_schouten82 het volgende:
Oh jee, warez request. Wij tweakers verkrijgen onze software legaal!
Tenminste, dat las ik net in de FAQ
[/heilig boontje modus]
hier doet www.slotje.com het anders wel hoor en www.slotje.nl doet het hier weer nietOp vrijdag 02 november 2001 08:58 schreef _Brake_ het volgende:
Die doet het niet't was slotje.nl
OK good point (overigens kunnen studenten ook hun eigen toko hebben, maar dat terzijde)Op vrijdag 02 november 2001 08:58 schreef TripleM het volgende:
[..]
Geb. datum: 24 oktober 1982
Geslacht: Man
Beroep: Student
Daarom heeft hij geen organisatie met een corporate licentie. Ik heb gewoon een beetje genoeg van mensen die te koop lopen met hun illegale software ("ik weet het wel maar ik mag het niet zeggen") en vervolgens anderen de les gaan lezen over cracks.
Verder is het nog steeds zo, dat tweakers (en mods en admins) persoonlijk nix tegen warez/cracks/serial gebruik hebben, maar dat distributie via GoT in ieder geval niet getolereerd wordt... Dat mag toch wel duidelijk zijn...
Heal the internet ...
joost_schouten82: Bij deze heb je een officiele waarschuwing voor het vragen naar cracks.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.