DRIVER_IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL == DRIVER_IRQL_IS_SUPERIOR :)
Ook is de MP nog niet verkrijgbaar in alle snelheden zoals de XP.
XP heeft geen support voor dual maar werkt wel. MP heeft wel support vandaar de hogere prijs.
MESHIFY 2XL - MSI X670E CARBON - 9950X - 32GB DDR5 LEXAR 6400 - RX 9070 - GIGABYTE M32UC 4K 160HZ - ALPHACOOL UT60 420 & 360 & 1080 - LAING DDC1+ - TECHN CPU - CORSAIR AX850 - 2x990PRO 2TB - 1x9100PRO 4TB - 1xNM1090PRO 2TB - 2x850PRO 2TB - U.2 7.68TB+400G
Dan heb ik mijn keuze vlug gemaakt
DRIVER_IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL == DRIVER_IRQL_IS_SUPERIOR :)
Verwijderd
Ik denk dat als je de MP's 100% gaat belasten dat ze toch wel even iets beter prestreren dan een XPOp donderdag 01 november 2001 21:13 schreef Rick2001 het volgende:
Prestaties zijn gelijk. Prijs is duurder als je de MP wilt.
XP heeft geen support voor dual maar werkt wel. MP heeft wel support vandaar de hogere prijs.
Ik denk van niet. Het is exact dezelfde core. Zelfs zelfde productiecodes.Op donderdag 01 november 2001 22:43 schreef jbalk het volgende:
[..]
Ik denk dat als je de MP's 100% gaat belasten dat ze toch wel even iets beter prestreren dan een XP
Alleen is de MP gevalideert voor dual-CPU gebruik, de XP dus niet.
Ze zullen identiek presteren.
Verwijderd
Maw, de goedkope dual 1Ghz systemen zijn er!Op donderdag 01 november 2001 23:08 schreef ubermaestro het volgende:
Dual Duron (Morgan) scheen zeer goed te presteren, maar een paar % onder een Dual Athlon MP comboen het is wel stukken goedkoper
You can't have everything. Where would you put it?
Verwijderd
Ik kan m'n pc dagen aan laten staan met 100%
Divxjes maken met flask is helemaal aso snel
Ook wel kewl is als ie ineens hard moet rekenen gaan m'n cpufans harder draaien, alsof er een turbo aangaat
Nostalgie is ook niet meer wat het geweest is...
FFE een vraagje: Kan je ook fatsoenlijk de temperatuur van je CPU's aflezen (in BIOS of ergens anders) ????Op vrijdag 02 november 2001 00:11 schreef IO_Error het volgende:
Dual Athlon XP 1800 draait wel uhh.... "lekker"![]()
MCDST | MCITP-EA
IO_Error maakt geen foutjes. Dual XP loopt als een zonnetjeOp vrijdag 02 november 2001 00:11 schreef IO_Error het volgende:
Dual Athlon XP 1800 draait wel uhh.... "lekker"![]()
Ik kan m'n pc dagen aan laten staan met 100%gebruik op beide cpu's. Ik heb dan ook nog een zooi andere proggies open maar ik krijg die bak niet plat op een normale manier
Ook wel kewl is als ie ineens hard moet rekenen gaan m'n cpufans harder draaien, alsof er een turbo aangaat
Dat kan in de bios idd, je kunt spatie gebruiken voor een refresh, en vervolgens laat ie de huidige temp zien....Op vrijdag 02 november 2001 11:19 schreef mvanderkruk het volgende:
[..]
FFE een vraagje: Kan je ook fatsoenlijk de temperatuur van je CPU's aflezen (in BIOS of ergens anders) ????
Ook MBM werkt, heb hem zelf draaien met mijn Thunder K7, en doet het goed, bij mij worden ze allebei 51 graden full load...
Dit progje werkt ook uitstekend als je de alleen temp wil monitoren/bewaken.
/typo
Hoeveel Frames Per Second haal je?Op vrijdag 02 november 2001 00:11 schreef IO_Error het volgende:
ASUS Max IV GENE-Z, Core i7 3770k, 16GB Kingston HyperX DDR3-1600, EVGA GTX970 FTW
Crucial M550 512GB SSD, 2TB WD HDD, LG GGW-H20L Blu/HD, Panasonic 40" AX630 UHD
Full Specz
Volgens de spec's en mijn eigen test ging het met 2 verschillende T-Birds wel goed, dus lijkt het me dat het met een XP ook wel goed zou moeten gaan.
1. XP wordt op korte termijn "gelocked" voor dual gebruik.
2. XP procs moeten in dezelfde serie zitten anders werken ze niet (goed).
Beide geruchten zijn niet bevestigd, ook niet door thuisbouwers op de diverse sites. Persoonlijk denk ik dat het onzin is maar we zullen zien.
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
MP's zijn inmiddels wel in alle speedgrades verkrijgbaar.Op donderdag 01 november 2001 21:13 schreef Rick2001 het volgende:
Prestaties zijn gelijk. Prijs is duurder als je de MP wilt.
Werkt wel is betrekkelijk; er zijn een HOOP die 2 XP's niet samen aan de gang krijgen, terwijl anderen geen probleem hebben. Zie ook de www.2cpu.com en www.amdmb.com forums voor meer info.
Als je zeker wilt weten dat het werkt, en niet het risico wilt nemen dat je een paar honderd piek door de plee trekt, koop dan de MP's. Dan weet je zeker dat ze het doen. Hou je van een gokje en ben je een beetje zuinig
Fuji X-T1 | XF14mm F2.8 R | XF23mm F1.4 R | XF35mm F1.4 R
Nikon D800 | AF-S 24-120/f4 VR2 | AF-S 50/f1.8G
Computer specs
Ik heb er 2 Alpha PAL6035MFC + Delta AFB60HP's opzitten..Op vrijdag 02 november 2001 13:00 schreef abbadon het volgende:
Ook een DualXP gerelateerde vraag: maandag kan ik mijn TigerMP van het postkantoor ophalen(kwam net thuis en vond bezorgbriefje v.d. post), maar wat voor koelers hebben de heren/dames DualTyan gebruikers op hun TigerMP's? Ik wil er twee hebben die wél passen natuurlijk, en fatsoenlijk koelen (2*1700+ dacht ik aan).
CPU's worden 43 en 46 graden... dat zijn dus Tbirds, XP's zouden stuk minder warm moeten worden...
ik wil binnekort ook dual gaan maar ik wacht nog even...
U can call me sir.... or justice as long as u bow down ;)
Verwijderd
Sorry voor de late reply maar ik moest werkenOp vrijdag 02 november 2001 11:53 schreef FirefoxAG het volgende:
[..]
Hoeveel Frames Per Second haal je?
Ik haal 31fps met preview, standaard instellingen met 128kbit mp3 geluids codec( radium). Cpu gebruik is daarbij 50% op de ene en 100% op de andere, dit wisselt om de zoveel tijd van cpu. Ik gebruik divx 4.02, flask 0.6 en radium 1.263. Oja dit alles onder winxp pro uk.
Zie sig, deze zijn voordelig, AMD certified voor de XP1800+ en maken geen straaljagergeluiden.Op vrijdag 02 november 2001 13:00 schreef abbadon het volgende:
Ook een DualXP gerelateerde vraag: maandag kan ik mijn TigerMP van het postkantoor ophalen(kwam net thuis en vond bezorgbriefje v.d. post), maar wat voor koelers hebben de heren/dames DualTyan gebruikers op hun TigerMP's? Ik wil er twee hebben die wél passen natuurlijk, en fatsoenlijk koelen (2*1700+ dacht ik aan).
Ha, mooi, met name dat laatste bevalt me wel (geen F16 geluid). Zag ze zonet al op twee andere fora in je sig staanOp vrijdag 02 november 2001 19:42 schreef Stefano het volgende:
[..]
Zie sig, deze zijn voordelig, AMD certified voor de XP1800+ en maken geen straaljagergeluiden.
De Coolermasters worden o.a. door SWW (Zoetermeer) verkocht.
Suc6
IDE just wastes loads of the computer's time with a stream of "just a mo, I'm nearly there ..."
met rippen van dvds. naatuurlijk bedoel ik met verschilelnde configs
dus iemand meer dan 31fps
misschien wel interesant om ook op dual over te gaan
greets mIchell
Verwijderd
een xp is dus een tbird met beter core, de mp is de multiprocessor van de xp (jaja, mp=multiprocessor, zou het?)
maar ik hoor dus zo'n beetje dat ze allemaal KUNNEN werken..
maar betere core = kleiner wattage = beter overklokken..dus de xp wint op de prijs na
[/samenvatmodus]
Verwijderd
of zal ik mijn spul gewoon verkopen en nu overgaan op athlon64?
Over dual Barton is wel het een en ander te vinden (ja dat werkt) en of je beter twee XP's of een Athlon64 kunt nemen is geheel afhankelijk v.d. situatie en je budget. Vergeet niet dat het al een oud platform is met ouderwetse chipsets, die AMD 760 serie. Anyway, deze gaat dicht wegens stokoude koe en het zelf ook iets kunnen uitzoeken (en iig meer info geven want hier kan ook niemand wat mee).
Dit topic is gesloten.
![]()