help > samples > track as menu
Of download een standaard lame GUI (no offence) of leer flashen. dat sample ding is way easy en als je de code begluurt en flash aan een beetje kent, makelijk te doen.
|{ brrr }] |
Verwijderd
Wil je nou beetje mooie menutjes maken, for example: Look and Feel New Media, dan zul je toch echt je ns een tijd in Flash moeten gaan verdiepen, anders vinden veel mensen het menutje zo ie zo toch niet mooi
Verwijderd
Waar kan ikke die flash kopen??? of is dat alleen in die mac versie van jouOp donderdag 01 november 2001 22:43 schreef denki_akira het volgende:
is dat geen standaard lesson bij Flash?
n dropdown menuutje?
Gsus, dat is wel een heel erg walgelijk menutje op die site, die is gewoon gedaan met een mc met knoppen erin en laar maar groter worden met een motion tween.
Wat is mc??
Verwijderd
ik heb Flash 5.0aOp donderdag 01 november 2001 23:01 schreef Necromancy het volgende:
[..]
Waar kan ikke die flash kopen??? of is dat alleen in die mac versie van jou
enne ik doe die lessons nooit, maar ik dacht een keertje zo'n lesson gezien te hebben,
ik zal t wel weer fout hebben
Op donderdag 01 november 2001 23:04 schreef Maverickje het volgende:
Leer dan eerst ff de basics en maak daarna een menutje. Is niet zo moeilijk.[b]Op donderdag 01 november 2001 22:42 schreef
Wat is mc??kben namelijk nog niet echt goed in flash
|{ brrr }] |
Erg coole site btw!!Op donderdag 01 november 2001 22:42 schreef Seraph het volgende:
Wil je nou beetje mooie menutjes maken, for example: Look and Feel New Media,
Verwijderd
succes
Jullie snappen mij volgens mij niet, als je mijn vraag bekijkt, SNAP IK ER GEEN HOL VAN!! Ik weet niet hoe ik dat ding stop moet krijgen en als ie pas verder gaat als mijn muis er over gaat!!!!!!!!Op vrijdag 02 november 2001 17:14 schreef Necromancy het volgende:
mc = movieclip, is toch aardig basic, maar kan me voorstellen dat je het ff niet wist. Verder als je de basics kent, kun je ook wel een mctje maken wat met een motion naar beneden gaat, en in die mc dan buttons plaatsen. Is de meest basic oplossing, die jij duz zou moeten lukken
succes
Verwijderd
Voor stop gebruikt U de niet te verwachten 'stop();' actie...Op vrijdag 02 november 2001 19:28 schreef Maverickje het volgende:
[..]
Jullie snappen mij volgens mij niet, als je mijn vraag bekijkt, SNAP IK ER GEEN HOL VAN!! Ik weet niet hoe ik dat ding stop moet krijgen en als ie pas verder gaat als mijn muis er over gaat!!!!!!!!
Verwijderd
ik wil niet vervelend zijn ofzo hoor maar:Op vrijdag 02 november 2001 19:28 schreef Maverickje het volgende:
[..]
Jullie snappen mij volgens mij niet, als je mijn vraag bekijkt, SNAP IK ER GEEN HOL VAN!! Ik weet niet hoe ik dat ding stop moet krijgen en als ie pas verder gaat als mijn muis er over gaat!!!!!!!!
LEER DAN GEWOON FLASH IPV ALLES AAN ONS TE VRAGEN!! kom op heej elke leek kan toch wel n stop action in n filmpje stouwen!?
* Mithrandir wil zich nergens mee bemoeien, maar hij kan 't ook niet. En toch heeft 'ie met een flashfilmpje een 7.5 gehaald op schoolOp vrijdag 02 november 2001 21:04 schreef denki_akira het volgende:
[..]
ik wil niet vervelend zijn ofzo hoor maar:
LEER DAN GEWOON FLASH IPV ALLES AAN ONS TE VRAGEN!! kom op heej elke leek kan toch wel n stop action in n filmpje stouwen!?
DAAR IS HET TOCH EEN FORUM VOOROp vrijdag 02 november 2001 21:04 schreef denki_akira het volgende:
[..]
ik wil niet vervelend zijn ofzo hoor maar:
|{ brrr }] |
Verwijderd
Zal me niet uitlaten over wie ikOp zaterdag 03 november 2001 19:49 schreef Maverickje het volgende:
[..]
DAAR IS HET TOCH EEN FORUM VOOR![]()
![]()
IK
VAN JOU
lijkt me duidelijk, haal de slotenmaker maar op.........Op zaterdag 03 november 2001 19:49 schreef Maverickje het volgende:
[..]
DAAR IS HET TOCH EEN FORUM VOOR![]()
![]()
IK
VAN JOU
luie mensen zijn sneu/triest/zielig/arrogant
doorstrepen wat niet van toepassing is
2 Werk alles rustig door.
3 Geniet.
4 Mocht je er niet uitkomen dan kun je altijd nog de search hier op GoT gebruiken.
Succes!!
Edit: Oja, voor die link.. Zie mŽn sig..
Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.
Kijk aan zulke mensen heb ik wat!Op zondag 04 november 2001 11:18 schreef Scipionyx het volgende:
1 Download mŽn handleiding.
2 Werk alles rustig door.
3 Geniet.
4 Mocht je er niet uitkomen dan kun je altijd nog de search hier op GoT gebruiken.
Succes!!
Edit: Oja, voor die link.. Zie mŽn sig..
Thnx
Dit is een hele goeie maar nog 1 vraagje, ik snap hier niet zo veel van:Op zondag 04 november 2001 01:35 schreef Blaise het volgende:
Is http://www.sip.be/flash/knoppen/flash5/menu2/menusysteem.htm al genoemd? Goede tutorial is dat.
Selecteer frame 1 en ga naar het "actions" menu ("Ctrl+Alt+A") en typ hier stop(); (om gewoon te kunnen typen moet je eerst naar "expert-mode" (Ctrl+E)
Selecteer vervolgens de menuknop in frame 1 en typ in het "actions" menu on(rollOver){gotoAndStop(2)} (let op de hoofdletters)
Selecteer de "knop met het gat" en typ on(rollOver){gotoAndStop(1)}
Welke frame 1 moet ik selecteren?
En moet ik vandie knoppen een movie clip of een button maken?
Verwijderd
Symbol...Op zondag 04 november 2001 12:26 schreef Maverickje onder andere het volgende:
En moet ik vandie knoppen een movie clip of een button maken?
Zoek ŽTell Target.swfŽ en werk die Žs door. Daarin wordt Žt stap voor stap uitgelegd hoe je met movieclips kunt werken. Er zitten wel een paar foutjes in. (kwam ik eergister achter
ik mail Žt wel als ik er klaar mee ben
PS; heb je geen ICQ of MSN??
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
Eeuh... een button of een mc is een symbol...Op zondag 04 november 2001 13:01 schreef denki_akira het volgende:
zorry van mijn on-diplomatieke aanpak, maarja ik ben ook geen mod ofzo, dus is dat ook niet zo errug nodig
[..]
Symbol...
Verwijderd
hij vraagt wat moet je er van maken?Op zondag 04 november 2001 13:04 schreef Scipionyx het volgende:
[..]
Eeuh... een button of een mc is een symbol...
dan zeg ik Symbol:
Insert > Convert to Symbol
0f F8
toch?
jaaa, dan kun je kiezen tussen ŽmovieclipŽ, ŽbuttonŽ of ŽgraphicŽ...Op zondag 04 november 2001 13:10 schreef denki_akira het volgende:
[..]
hij vraagt wat moet je er van maken?
dan zeg ik Symbol:
Insert > Convert to Symbol
0f F8
toch?
Verwijderd
mm het komt n beetje terug...Op zondag 04 november 2001 13:14 schreef Scipionyx het volgende:
[..]
jaaa, dan kun je kiezen tussen ŽmovieclipŽ, ŽbuttonŽ of ŽgraphicŽ...
ik ga m ff opstarten om te kijken.. (zeker hersenschade na gisteravond
edit: shit, c'est vrais, helemaal ontglipt aan mijn geheugen..
maarja ik kies altijd meteen button en klik t dicht...
//zorry
Maakt niet uit hoor. Begrijp wat je bedoelt met ŽhersenschadeŽOp zondag 04 november 2001 13:25 schreef denki_akira het volgende:
[..]
mm het komt n beetje terug...
ik ga m ff opstarten om te kijken.. (zeker hersenschade na gisteravond)
edit: shit, c'est vrais, helemaal ontglipt aan mijn geheugen..
maarja ik kies altijd meteen button en klik t dicht...
//zorry
Verwijderd
Op zondag 04 november 2001 13:36 schreef Scipionyx het volgende:
[..]
Maakt niet uit hoor. Begrijp wat je bedoelt met ŽhersenschadeŽ