Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

GLOBAL OPS

Pagina: 1
Acties:
  • 118 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hey mede-tweakers/gamers

Ik wil jullie op een game wijzen dat Counterstrike (cs) lijkt te (gaan) verslaan;
Globa Operations.
Het idee is sombeetje hetzelfde, hoewel het volgens de producers onterecht een cs-cloon word genoemt.
En inderdaad, het is toch echt wel anders in sommige opzichten.

Zo is er wel weer het Counterterroristen vs. Terroristen idee, maar zijn er nu al (!!!) meer wapens in het spel, en daar ook nog eens mods bij worden gekocht. :9 :9
(dit is natuurlijk een natte droom voor elke fps-fan)
Verder is de team-indeling ook anders, namelijk heb je de keuze uit specialiteiten :
Sniper, Recon, Commando, Demolition Expert, Heavy gunner, en Medic.
Ook is er een 'intelligence officer', die het spel kan bekijken via camera's in het spel (o.a. óp de teamm88).

De wapens zien er tot nu toe goed uit, al moet ik zeggen dat het jammer is dat er een 'LAW'in zit. (beetje érg heavy)

ik wou ff jullie mening horen.
Is het een CS-cloon, of gewoon een ijzer-sterke team-game?

LET ME KNOW!!! (zie ook http://www.globalopsgame.com/)

:P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P

Verwijderd

Op donderdag 01 november 2001 15:22 schreef dvis2 het volgende:
Ik wil jullie op een game wijzen dat Counterstrike (cs) lijkt te (gaan) verslaan;
Na die zin kon ik mijn lachen al niet inhouden B-)

Verwijderd

Topicstarter
Hehe, bijdehand... check de site maar eens, en kom dan maar terug... :P

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 23:44
Lijkt me niet dat er mensen van CS opeens gaan overstappen op GO

- Ten eerste omdat men gewoon niet zo happig is voor zulk soort dingen als er al iets goeds beschikbaar is.

- Ten tweede omdat het niet gratiz is en CS nog wel, dat zal waarschijnlijk erg veel uitmaken. (Oke counterstrike blijft waarschijnlijk ook niet gratiz, maar daar heb je iig de zekerheid van dat het kont schopt wat je met GO niet hebt) Het kan btw zijn dat je niet voor GO hoeft te betalen hoor - heb het verder niet gelezen ofzo

1 ding: Wat een ongelofelijke :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ screenies!

There is no magic.

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 01 november 2001 15:39 schreef The_Will het volgende:
Lijkt me niet dat er mensen van CS opeens gaan overstappen op GO

- Ten eerste omdat men gewoon niet zo happig is voor zulk soort dingen als er al iets goeds beschikbaar is.

- Ten tweede omdat het niet gratiz is en CS nog wel, dat zal waarschijnlijk erg veel uitmaken. (Oke counterstrike blijft waarschijnlijk ook niet gratiz, maar daar heb je iig de zekerheid van dat het kont schopt wat je met GO niet hebt) Het kan btw zijn dat je niet voor GO hoeft te betalen hoor - heb het verder niet gelezen ofzo

1 ding: Wat een ongelofelijke :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ screenies!
De screenies zijn geweldig, en de game is nognie eens af hehe!

Ik ben zelf een grote cs-fan, maar zit te twijfelen, of ik dat nog lang ga spele....

Hoezo is cs niet lang meer gratiz?
snappikni je moet het toch in de winkel kope?
Global ops ook....

Verwijderd

Topicstarter
o, check dit trouwens ff, alle wapens :9~ :9~ :9~ :9~ :9~

http://www.globalopsgame.com/weapons.html

Dat kan toch nie mooier (de cs-wapens zijn ook mooi, maar niet zo veel, en niet zulke leipe!!)

:P :P

Verwijderd

Topicstarter
gossie... niemand??? :?

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 23:44
Op donderdag 01 november 2001 15:43 schreef dvis2 het volgende:

[..]

De screenies zijn geweldig, en de game is nognie eens af hehe!

Ik ben zelf een grote cs-fan, maar zit te twijfelen, of ik dat nog lang ga spele....

Hoezo is cs niet lang meer gratiz?
snappikni je moet het toch in de winkel kope?
Global ops ook....
Counterstrike is ook als mod voor HL te downen. En waarom het waarschijnlijk over een tijdje niet meer gratiz is, is omdat er binnekort een aanvulling/2e deel (Condition Zero) voor komt en dat wordt wel betaald. En dan houdt de mod versie (CS 1) op met multiplayer op i-net.

Kweet het beetje vaag uitgelegd - maar ik kan het linkje naar die site waar het opstond nie vinden |:(

Edit: Wat trouwens wel nog een super grote verbetering is, is dat er niet meer van die lelijke armen als bij CS inzitten - want die zijn echt lelijk :r

There is no magic.

Verwijderd

Topicstarter
hmz... ik heb het spel met alle versies van HL gekocht....
ik wist nie dat je het kon downen

Verwijderd

Topicstarter
check de screenies eens, daar zie je ook een arm...
ziet er vrij hetzelfde uit als in cs

Verwijderd

Waarom vergelijkt iedereen het met CS?

draait het op de Halflife engine ofzo?

zo te zien niet in ieder geval! :9~

Verwijderd

Topicstarter
nee, het heeft een eigen engine geloof ik....
iedereen vergelijkt het met cs omdat het iets van cs wegheeft, en cs één van de meestbespeelde gane is...

(ze lijken MICROSOFT wel, die gunt een ander ook geen suc6 :P ;) )

Verwijderd

Weet je wat ik zo vind zuigen aan global ops, het gebruikt de lithtech engine, als ik die fysics van die engine herrinner van NOLF dan heb ik duidelijk liever de HL engine.

Springen in NOLF en bukken zuigt enorm en je blijft overal achter steken :(

Ik hoop dat de programmeurs er ijzersterke physics in deze game zetten anders is t voor mij niet lekker speelbaar :)

maarja we zullen zien :)

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-03 12:19
Heb de site gecheckt, dit spel gaat erg leuk worden denk ik. Jammer dat er geen demo is waarbij ik ff voor de lol kan rondlopen, in 1 map ofzo.

Het moet wel lekker spelen, voor de rest is aan al mijn voorwaarden wel voldaan denk ik.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Verwijderd

Duh, dit is al heel oud nieuws, lijkt me wel stoer

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-03 12:19
Op dinsdag 04 december 2001 16:13 schreef WouteRF het volgende:
Duh, dit is al heel oud nieuws, lijkt me wel stoer
Kijk naar de data slimmerik :)

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Pagina: 1