Hey mede-tweakers/gamers
Ik wil jullie op een game wijzen dat Counterstrike (cs) lijkt te (gaan) verslaan;
Globa Operations.
Het idee is sombeetje hetzelfde, hoewel het volgens de producers onterecht een cs-cloon word genoemt.
En inderdaad, het is toch echt wel anders in sommige opzichten.
Zo is er wel weer het Counterterroristen vs. Terroristen idee, maar zijn er nu al (!!!) meer wapens in het spel, en daar ook nog eens mods bij worden gekocht.

(dit is natuurlijk een natte droom voor elke fps-fan)
Verder is de team-indeling ook anders, namelijk heb je de keuze uit specialiteiten :
Sniper, Recon, Commando, Demolition Expert, Heavy gunner, en Medic.
Ook is er een 'intelligence officer', die het spel kan bekijken via camera's in het spel (o.a. óp de teamm88).
De wapens zien er tot nu toe goed uit, al moet ik zeggen dat het jammer is dat er een 'LAW'in zit. (beetje érg heavy)
ik wou ff jullie mening horen.
Is het een CS-cloon, of gewoon een ijzer-sterke team-game?
LET ME KNOW!!! (zie ook http://www.globalopsgame.com/)
Ik wil jullie op een game wijzen dat Counterstrike (cs) lijkt te (gaan) verslaan;
Globa Operations.
Het idee is sombeetje hetzelfde, hoewel het volgens de producers onterecht een cs-cloon word genoemt.
En inderdaad, het is toch echt wel anders in sommige opzichten.
Zo is er wel weer het Counterterroristen vs. Terroristen idee, maar zijn er nu al (!!!) meer wapens in het spel, en daar ook nog eens mods bij worden gekocht.
(dit is natuurlijk een natte droom voor elke fps-fan)
Verder is de team-indeling ook anders, namelijk heb je de keuze uit specialiteiten :
Sniper, Recon, Commando, Demolition Expert, Heavy gunner, en Medic.
Ook is er een 'intelligence officer', die het spel kan bekijken via camera's in het spel (o.a. óp de teamm88).
De wapens zien er tot nu toe goed uit, al moet ik zeggen dat het jammer is dat er een 'LAW'in zit. (beetje érg heavy)
ik wou ff jullie mening horen.
Is het een CS-cloon, of gewoon een ijzer-sterke team-game?
LET ME KNOW!!! (zie ook http://www.globalopsgame.com/)