en hoe weet jij dat zo zeker?
(geen flame, gewoon een vraag)
(geen flame, gewoon een vraag)
laat ik nou toevallig toch een stift bij me hebben! - specs
Nou, ik kreeg gisteren ochtend al te horen dat ze uitverkocht waren.
Heb ik omtrend 10 uur ook al hier gepost, in de daarvoor bestemde ALDI laptop draad.
Heb ik omtrend 10 uur ook al hier gepost, in de daarvoor bestemde ALDI laptop draad.
American Express vraagbaak
hoe kun je nou eigenlijk landelijk adverteren in alle dagbladen en dan 5-8 laptops per winkel hebben als je ziet hoeveel mensen er wel eentje zouden willen hebben hadden ze volgens mij wel 50 van die dingen per winkel kunnen verkopen....
en ik kreeg gisteren veel te veel mensen aan de lijn die het wel gelukt was om zo'n ding aan te schaffen

- eentje vroeg zelfs waar de muis was <argh>
Vic.
en ik kreeg gisteren veel te veel mensen aan de lijn die het wel gelukt was om zo'n ding aan te schaffen
- eentje vroeg zelfs waar de muis was <argh>
Vic.
Stay safe
Verwijderd
hmmz over t algemeen mag wel bekend zijn dat aldi pc spul binnen 10 min overal is uitverkocht
Is gewoon een klantentrekkertje. Aldi maakt hier zo goed als geen winst op, zo erg vinden ze het waarschijnlijk toch niet dat ze er binnen 10 min vanaf zijn....
Nu pas 
Overigens kan je veel beterder naar de site van gericom gaan en er een precies naar je wensen configureren...
Betaal je alleen wat je nodig hebt.
Overigens kan je veel beterder naar de site van gericom gaan en er een precies naar je wensen configureren...
Betaal je alleen wat je nodig hebt.
Hyundai ioniq Electric 8/2020 > Zeekr X Long Range 8/2024
Ja ik snap ook niet waarom ze zou vreselijk weinig inkopen. Ze kunnen er ik weet wel niet hoeveel verkopen....
Maar komen de gewone desktop-computers nou ook nog bij de aldi te koop deze maand??
Maar komen de gewone desktop-computers nou ook nog bij de aldi te koop deze maand??
Verwijderd
meestal toch zo rond de kerst ofniet? want dan komt de kerstman weer langs met zijn dikke portomonneeOp donderdag 01 november 2001 13:12 schreef pc-reactive het volgende:
Ja ik snap ook niet waarom ze zou vreselijk weinig inkopen. Ze kunnen er ik weet wel niet hoeveel verkopen....
Verwijderd
Mijn buurman heeft er 3 gekocht hier in Beilen... er stonden BTW 3 caravans voor de Aldi hier toen ik er gister een wou ophalen, alles weg natuurlijk!
Voortaan kopen ze er maar 1000 per winkel, verkoopt ook wel
Voortaan kopen ze er maar 1000 per winkel, verkoopt ook wel
Vriend van me heeft er nog 1 kunnen bemachtigen, maar die stond dan ook woensdag bij de opening voor de deur, zo gaat dat altijd bij die Aldi aanbiedingen.
Die Aldi-laptops zijn mij helemaal ontgaan 
Wat moesten ze kosten en wat kreeg je voor dat geld
Als stel ik de vraag nog zo snel, uiteindelijk kom ik er wel
Medion Laptop
PIII 1Ghz.
265MB SDRAM PC 100
20,0 GB harde schijf
10/100MBIT Ethernet kaart
8Mb 3D grafische kaart met TV OUT
65K Modem
16bit soundchip
Li-on high performance accu
8x DVD ROM drive
icl. winXP home edition, worksuite 2001(Encarta, works, word, autoroute, picture it)
-----------
3498,-
Wat moesten ze kosten en wat kreeg je voor dat geld
Als stel ik de vraag nog zo snel, uiteindelijk kom ik er wel
Medion Laptop
PIII 1Ghz.
265MB SDRAM PC 100
20,0 GB harde schijf
10/100MBIT Ethernet kaart
8Mb 3D grafische kaart met TV OUT
65K Modem
16bit soundchip
Li-on high performance accu
8x DVD ROM drive
icl. winXP home edition, worksuite 2001(Encarta, works, word, autoroute, picture it)
-----------
3498,-
Verwijderd
Kijk ff in dit draadje.Op donderdag 01 november 2001 13:12 schreef pc-reactive het volgende:
Pagina: 1