Owkee, ik heb nu eindelijk me fasttrack 100 raid-controller geinstalleerd 
me andere ide schijf eraf gehaald, voor een goede winxp install. Dus ik heb raid:80gb hd stripe master1: dvd master2: cdrw
array aangemaakt, fdisk uitgevoerd en partitie van 15GB gemaakt, en daarna geformatteerd.
Kan gewoon hierop komen vanuit dos, dus dat werkt okay.
In me BIOS boot devices gezet op SCSI:HDD0:HDD1 try other
Nu de winxp cd erin, start goed op, en begint ze bestanden te kopieeren. Dan moet je rebooten voor de eigenlijke installatie. En dan gaat het fout: me pc start niet op vanaf de raid-controller
Verschillende boot devices geprobeerd, hdd0,1,2,3 raid maar nix hielp.
Nog eens vanaf flop gestart, en op de C-schijf stonden wel de bestanden die net gekopieerd waren, alleen booten vanaf deze drive wil niet.
Hoe kan ik me pc zover krijgen dat ie van de fasttrack wil booten?
(De xp-install was nog voor het punt van F6/raid drivers laden)
[extra]
Wordt laat, ik ga nu ook al in de verkeerde forums posten
[/extra]
me andere ide schijf eraf gehaald, voor een goede winxp install. Dus ik heb raid:80gb hd stripe master1: dvd master2: cdrw
array aangemaakt, fdisk uitgevoerd en partitie van 15GB gemaakt, en daarna geformatteerd.
Kan gewoon hierop komen vanuit dos, dus dat werkt okay.
In me BIOS boot devices gezet op SCSI:HDD0:HDD1 try other
Nu de winxp cd erin, start goed op, en begint ze bestanden te kopieeren. Dan moet je rebooten voor de eigenlijke installatie. En dan gaat het fout: me pc start niet op vanaf de raid-controller
Nog eens vanaf flop gestart, en op de C-schijf stonden wel de bestanden die net gekopieerd waren, alleen booten vanaf deze drive wil niet.
Hoe kan ik me pc zover krijgen dat ie van de fasttrack wil booten?
(De xp-install was nog voor het punt van F6/raid drivers laden)
[extra]
Wordt laat, ik ga nu ook al in de verkeerde forums posten
[/extra]