Ik heb die In-Win Q-500 toren. Mooi ding, erg handig in gebruik en mooi te modden 
(zie sig)
(zie sig)
Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!
Verwijderd
is de Addtronics 7896A ook niet een goede optie.. ? valt in de zelfde prijsklasse, en is naar mijn mening beter dan beide boven genoemde kasten..
Ik heb een eheim 1024. Is lekker stil. zet hem wel vast met rubbertjes, anders gaat je kast resoneren.
en als kast bevalt m'n addtronics super. hij is net iets breder dan de standaard kasten.
ideaal voor waterkoeling dus.
en als kast bevalt m'n addtronics super. hij is net iets breder dan de standaard kasten.
ideaal voor waterkoeling dus.
Aquarium systems
en dan de 1000l/h versie
beste pomp die er is
en dan de 1000l/h versie
beste pomp die er is
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
En waar koop je die dan?Op donderdag 01 november 2001 14:59 schreef thedolf het volgende:
Aquarium systems
en dan de 1000l/h versie
beste pomp die er is
[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]
ga naar de dierenspeciaalzaakie en koop een beetje goeie vijverpomp
Bij de betere aquariumzaakOp donderdag 01 november 2001 16:23 schreef TD-DMZ het volgende:
[..]
En waar koop je die dan?
Gezocht!
Router
Kan je beter een merk nemen. Anders heb je kans op een lawaaierige pomp.Op donderdag 01 november 2001 19:02 schreef trictrac het volgende:
ga naar de dierenspeciaalzaakie en koop een beetje goeie vijverpomp
Gezocht!
Router
alle aquarium pompjes zijn stil. Ik heb een aldi ding van een FL 10 en die hoor je niet. Als je maar geen ijzeren buitenboord exemplaar neemt dat een victoria waterval probeert na te bootsen
.
Pagina: 1