Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer
Eh... PHP leren?
[edit]
Bot antwoord.
Kun je niet wat PHP leren? Daarmee kan je dit namelijk wel oplossen. PHP.net
[edit]
Bot antwoord.
Kun je niet wat PHP leren? Daarmee kan je dit namelijk wel oplossen. PHP.net
Tja, als we php hadden mogen gebruiken was de site in een week helemaal af geweest... Moeten van bash gebruik maken --> idee erachter is dat we daar meer van leren 
school enzow
Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer
Moet het bash scriptje draaien op de server of op de client?
Op de server: bash is niet erg geschikt voor het afhandelen van fileuploads via cgi.
op de client: gebruik bash om een ftp-progje aan te sturen en zo het filetje te uploaden naar een bepaalde directory?
Op de server: bash is niet erg geschikt voor het afhandelen van fileuploads via cgi.
op de client: gebruik bash om een ftp-progje aan te sturen en zo het filetje te uploaden naar een bepaalde directory?
putStr $ map (x -> chr $ round $ 21/2 * x^3 - 92 * x^2 + 503/2 * x - 105) [1..4]
Verwijderd
Een erg oud topic, excuses voor het uppen, maar het sluit perfect aan bij mijn probleem.Infinitive schreef op 31 October 2001 @ 22:14:
Moet het bash scriptje draaien op de server of op de client?
Ik wil dat gebruikers via een form files kunnen uploaden naar een map op de webserver.
Dit moet op de serverside met bash/ftp/cgi afgehandeld worden.
Is dit mogelijk en zo ja, in welke richting moet ik de oplossing zoeken?
Zoek eens met Google op Upload File TaalVerwijderd schreef op 15 oktober 2003 @ 20:13:
[...]
Een erg oud topic, excuses voor het uppen, maar het sluit perfect aan bij mijn probleem.
Ik wil dat gebruikers via een form files kunnen uploaden naar een map op de webserver.
Dit moet op de serverside met bash/ftp/cgi afgehandeld worden.
Is dit mogelijk en zo ja, in welke richting moet ik de oplossing zoeken?
Taal is hierbij PHP, ASP.Net, etc.
volgens mij krijg je dan tig resultaten?
Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo
Pagina: 1