Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nul bluescreens
Nul foutmeldingen
Nul downtime
Nul problemen

Draait hier nu twee maanden uptime nu 18 dagen. en nog steeds super snel. Had ik niet van XP verwacht. Ik vind het een aanrader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iAR
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

iAR

Windows XP zuigt.

Al een aantal maanden loopt de spanning best op. Ik heb niks van betaŽs meegekregen, maar het was allemaal nogal wat. Het resultaat is erg. Het is te gebruiksvriendelijk (en je kunt het niet uitzetten) dat het te irritant wordt. Ik kan best zonder de extra wizards en guides. En de help wordt steeds groter maar ik heb er nooit iets in kunnen vinden.

Al die extra stukken software die niet gedeinstalleerd kan worden waar ik andere programmaŽs voor heb met meer functionaliteit zijn kut. HEt zal een paar MB zijn, maar ze tellen wel mee!

MS go back to basic!

Ik koop hem niet... haha, hoor je dat? Kopen zegt ie! *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je spellen erop wilt draaien is het echt GEEN aanrader!! Maar voor alle andere dingen natuurlijk. Bij mij loopt ie superstabiel, op een aantal irritante bekende bugs na dan... (denk aan APM bug en CDROM bug die veel mensen hebben)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:9 :9

niet meer niet minder... xp is heerlijk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QyRoZ
  • Laatst online: 01-05 23:37

QyRoZ

Just Q it!

Op woensdag 31 oktober 2001 09:34 schreef blinkie het volgende:
Ik heb veel ervaring met Windows vanaf de eerste versies,
zowel professioneel als voor thuisgebruik.
Elke nieuwe versie betekende verbeteringen, hoewel de eerste versie, 3.2, erg stabiel was, maar daar kun je nu vrijwel niets meer mee.
:? :? :?
Windows 3.2? Heb ik iets gemist? Eerste versie? Bedoel je Windows NT, daar was de eerste versie 3.1 van en is nooit een 3.2 versie van geweest, van de gewone Windows ook niet (wel 3.11 en WfW 3.11)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WINXP owned

ik heb nog geen blauwe schermen gehad :P
hij blijt wel eens hangen maar dan druk je gewoon op die bekende toetsen *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• In Search of Sunrise
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 30-10-2020
Draaide eerst 98se en op zich was dat wel goed,alleen kwamen er nog weleens wat foutjes in voor.
Heb ook nog een klein tijdje ME gedraait,maar dat beviel me absoluut niet. Kreeg een conflictje met OE,heb daarna de boel er maar afgeflikkerd. Het was trouwens een update.
Nu draai ik al een tijdje XP Pro en nog geen problemen tegengekomen. Alleen in het begin even met het geluid,maar dat was m'n eigen schuld.
Het draait tot nu toe nog stabiel en kan er vanalles mee doen, zelfs games kan ik er op spelen. Ook gebrande games willen.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
:) ja hooor ik heb me toch laten overhalen tja erg!! xp is running :) en ja ik ben "nog" steeds tevreden :) `s kijken hoelang `t duurt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zelf XP eventjes op mijn PC gezet..prima, totdat ik internet ou opstarten. Ik zit op een netwerk via een server. Blijkt dat ik een beetje oude netwerk kaart heb, in 98 werkte die prima, niks mis mee! XP vond hem te oud :? Ik een nieuwe gekocht, die kaart pakte die wel. Maar..internet kreeg ik niet aan de praat, af en toe een pagina..dan weer niks..
Nu zit ik weer lekker bij 98, internet verbinding prima in orde..binnenkort misschien weer een keer proberen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• backupdevice
  • Nu online

backupdevice

Boeh!

Windows 2000 in een nieuw jasje. Voordeel is dat het een stuk sneller opstart.

Ikzelf heb no problems met XP, maar het valt me wel op dat er veel mensen met problemen zijn die een VIA chipset hebben.

Windows 2000 ziet er rustiger uit, maar het opstarten is wel ongelooflijk geil om te zien.

"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximize
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Win XP NL draait prima.. lekker stabiel.. behalve met games..

GEEN enkel spel dat ik heb geïnstalleerd werkt bij mij :(:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• backupdevice
  • Nu online

backupdevice

Boeh!

Raar bij mij draait alles wat ik installeer

"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MXL
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 04-09 23:49

MXL

Bij mij in win 2000 SP2 werken meer spellen dan in Win XP, compatibility mode is in het merendeel van de gevallen niet echt een succes.

Powered by Solarfrontier 3060 Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scavvy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-08 12:40
Op woensdag 31 oktober 2001 11:12 schreef ErikH het volgende:
Ik vind het toch tegenvallen hoor, hij loopt traag (vooral die mediaplayer)
Windows Mediaplayer is gewoon traag ;)

Intel DC6420 | MSI P965 Neo | 2x1GB Nanya DDR2 800Mhz | Club3d 7800GT | Plextor 755A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit:
Op dinsdag 06 november 2001 17:35 schreef Scavvy het volgende:

[..]

Windows Mediaplayer is gewoon traag ;)
is niet helemaal waar. Windows Mediaplayer 6.4 loopt als een trein, en zit nog steeds in Windows XP !(waarom eigenlijk?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BenJoep
  • Laatst online: 15-09 20:25
Op dinsdag 06 november 2001 22:25 schreef BMW316 het volgende:
Dit:
[..]

is niet helemaal waar. Windows Mediaplayer 6.4 loopt als een trein, en zit nog steeds in Windows XP !(waarom eigenlijk?)
Omdat die gewoon beter is. Ik gebruik liever 6,4 dan welke dan ook. Vooral divx'jes kijken, gaat als een zonnetje.

| I've got permission to color outside the lines |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het zojuist geinstalleerd en alle hardware doet het prima me XFire heb ik als FortissimoII geinstalleerd en me pinnacle PCTV doet het goed.

Verder vindt ik het er zeer strak uitzien allemaal, die nieuwe luna interface is het helemaal mijn stijl. Toppie!

Tot nu toe is alle ook supersnel, sneller dan Win2K clean install vindt ik. En al die nieuwe features enzo en nieuwe manier van aanpak voor dingen instellen e.d. ik vindt het wel best zo, als het eind deze week nog goed draait blijf ik lekker doorgaan op XP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
draait gewoon als een speer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GOED<GOED<GOED,...

Ik ga een pro versie kopen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmzzz bij nader inzien, gister en vandaag nog wat meer software geinstalleerd en systeem tweaks toegepast.

TV Kaart is dood
Photoshop stopt gewoon met opstarten
Max Payne kapt zodra je een new game wilt starten.

Dit vindt ik niet leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrehT
  • Laatst online: 06-05-2022

TrehT

koelle

winxp pro geen enkel probleem :) (op oude intel 350 mhz rima)

TrehT.Gaat.Los met Intel Pentium2 350Mhz processor,incluis MMX technologhie met dotpich 2.4 gedeeld door interrupt negen is het nevenkwadratantregisterunit in het kwadraat. update ->Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BabyBrain
  • Laatst online: 25-03 07:43

BabyBrain

Keep upgrading yourself!

'k gebruik zelf redelijk veel linux, maar ben redelijk tevreden over Xp.

Behalve dan dat de standaard windowsdriver voor mijn G2GTS weer geinstalleerd moest worden, omdat ik om de haverklap de bekende N4DISPblablabla foutmelding kreeg onder spellen.
En lightwave 7 werkt ook een stuk beter. Heb toch wel een redelijke winst qua pref. v:)

Xp mag wel blijven (eventjes) >:)

XP 2000+ @ 1890 Mhz / 512 MB DDR/ 2x 80 Gig Striped

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

helemaal toppie

al heb ik wel een gebrek aan goede drivers!!
maar die zullen nog wel komen denk ik

en zoals ik hier en op de site van creative al vaak gelezen heb je
creative dx3 kaar kun je weggooie!!! bah bah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijmert
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 01-11-2023
Op woensdag 31 oktober 2001 09:34 schreef blinkie het volgende:
Ik heb veel ervaring met Windows vanaf de eerste versies,
zowel professioneel als voor thuisgebruik.
Elke nieuwe versie betekende verbeteringen, hoewel de eerste versie, 3.2, erg stabiel was, maar daar kun je nu vrijwel niets meer mee.

Windows ME is volledig overbodig geweest naar mijn mening, en barst van de bugs. Als je geluk hebt heb je hier geen last van gehad.

Windows 98 is vooral geliefd door de game fanaten.
De ware explosie van (3D) game-releases is juist in deze periode ontstaan.
Praktisch alle games zijn hiervoor ontworpen, waardoor je meestal alleen problemen krijgt door de hardware en/of drivers.

Windows NT was bijna alleen geschikt voor professionele toepassingen, omdat er niet of nauwelijks plug-and-play ondersteuning was, en voor games is hij al helemaal niet geschikt.

Windows 2000 Pro is zeer stabiel en is tot in de puntjes naar je eigen hand te zetten.
Er is zeer veel mogelijk qua systeeminstellingen, doordat je heel diep in het systeem kunt komen via het configuratiescherm.
Doordat het gebaseerd is op NT, is het niet geschikt om hier alle games probleemloos mee te spelen, maar de meeste doen het goed, is mijn ervaring.
Wel is het een systeem die voor heel veel software speciale Win2K drivers nodig heeft. Win98 of NT drivers zijn dan niet te gebruiken.
Wat dat betreft kan Windows 2000 problemen geven.
Verder ben ik zeer tevreden over dit systeem, nauwelijks blauwe schermen, en die worden meestal veroorzaakt door fouten in de hardware, niet de software.

Windows XP heb ik over Windows 2000 heen geïnstalleerd met behoud van alle installaties van software en instellingen.
Dit werkt heel goed, en tijdens de installatie kun je aangeven of het systeem meteen maar even moet kijken naar beschikbare driver-updates. Heel goed!

Logisch trouwens dat praktisch alle hard- en software door Windows XP qua drivers ondersteund worden. Het zijn immers bestaande dingen en WinXP is nieuw.
Bij latere hard- en software zullen de drivers op de CD dan ook niet toereikend zijn.
Maar door de slimme online updatemogelijkheid tijdens installatie van iets nieuws verwacht ik hier geen problemen mee.
Alles bij mij is en blijft voorlopig FAT32 vwb de schijf van het besturingssysteem, simpelweg vanwege de toegankelijkheid onder DOS, wat soms nodig kan zijn, vooral wanneer je een serieuze systeemcrash hebt, en je je data alleen nog onder DOS veilig kunt stellen!

Als test heb ik een paar dagen later Windows XP ongedaan gemaakt, dus terug naar Windows 2000 Pro.
Gevolg was dat m'n systeem niet meer wilde opstarten!
Ik had vantevoren al een image gemaakt voor de zekerheid, dus dat was snel verholpen.
Maar laat het een waarschuwing zijn wanneer je een upgrade uitvoert.

Het is zowieso zeer aan te raden een image te maken van je systeemschijf met alle geïnstalleerde meest gebruikte software. Zo kun je in geval van serieuze problemen snel terug naar een nieuwe installatie.
Blijf daarnaast regelmatig overige zaken apart backuppen, zoals je email-bestanden, documenten, saves van games etc.
Gebruik altijd wanneer mogelijk een aparte schijf (geen partitie!!!) voor je besturingssysteem en andere installaties. Zet documenten, downloads etc. op andere schijven. Dit kan een hoop ellende en kwijtraken van bestanden voorkomen!
Hele grote schijven (groter dan 60 GB) zijn geweldig, maar let wel op de hoeveelheid die evt. gebackupt moet worden, alsook de tijd die het kost zo'n schijf te defragmenteren!

Over WinXP ben ik heel tevreden, maar ik vind het zeker geen grote openbaring. Als je Windows 2000 gewend bent, zal het heel vertrouwd overkomen, en kun je er makkelijk mee werken.
Het grote voordeel van WinXP vind ik de stabiliteit en gebruiksmogelijkheden van Win2K met de meestal goede ondersteuning van spelletjes e.d. van Win98.
Zorg wel voor een snel systeem met VEEL geheugen.
Win2K vraagt veel, maar om lekker soepel te werken met XP raad ik zeker 256 MB als minimum aan!

Mijn conclusie is dan ook:
Heb je Windows 2000 en ben je geen gamesfanaat, bespaar je dan het geld van de upgrade.
Heb je Win98 of Win2K en ben je gek op 3d-games, ga dan als de sodemieter upgraden!

Ik hoop dat dit een nuttige bijdrage is geweest voor het forum.
Groetjes,
blinkie ;)

Wellicht overbodig, maar voor de fanatiekelingen de gegevens van mijn systeem:
cpu: Pentium 4 1.7 GHz
mem: 512 MB PC800 RIMM
mobo: Gigabyte GA-8ITXR
dvdrom: Pioneer 106s
cdrw: Plextor 12/4/32 SCSI extern
contr.: Adaptec 2940 U2W
maindisk: Seagate 9GB UWSCSI
secdisks: IBM 45 GB 7200rpm
IBM 40 GB 7200rpm
zipdrive: Iomega 250 SCSI extern
sound: Creative SB Live! 5.1 dig in/out
Overige zaken zoals scanner/printer/muis/toetsenbord zijn nauwelijks afhankelijk van je systeemconfiguratie, dus noem ik ze niet.
Helemaal mee eens! XP werkt bij mij (ontwikkelaar) ook perfect, maar pas op met klakkeloos upgraden (bezint eer ge begint). Als ontwikkelaar vrijwel geen voordelen boven Windows 2000. Als privegebruiker met digitale videocamera en fotocamera in een woord geweldig. *D

Small Business Server rules. www.vangorsel.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wizza
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-10-2023

wizza

/dev/null

windows XP is opzich niet slecht ..
het enige waar ik me aan stoor is die dinky-toy interface! :P

yea yea, je kan die skin(s) removen zodat je weer een
normale interface hebt i know! maar gewoon het feit dat ze
uberhaubt die vrolijk gekleurde troep erin stoppen!

♛ ᴜs͟͟ᴜs͟͟ ᴍᴀɢɪs͟͟ᴛᴇʀ ᴇs͟͟ᴛ ᴏᴘᴛɪᴍᴜs͟͟! ♛

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Much respect...

Sinds ik XP draai is het aantal foutmeldingen, blue screens, fatal execptions, general failures reduceerd tot 0.

In het begin vond ik de interface echter niet professioneel, maar na een paar keer gebruiken merk je daar eigenlijk niet meer zo veel van.

Ik moet wel een keertje de start-button gaan aanpassen.

Van alle windows-versies die ik heb gehad (en dat zijn ze allemaal) is dit verreweg de beste (wel closely followed door Win2K).
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 08 november 2001 12:23 schreef wizZa het volgende:
windows XP is opzich niet slecht ..
het enige waar ik me aan stoor is die dinky-toy interface! :P

yea yea, je kan die skin(s) removen zodat je weer een
normale interface hebt i know! maar gewoon het feit dat ze
uberhaubt die vrolijk gekleurde troep erin stoppen!
Ik vindt die luna interface juist helemaal toppie ik hou er wel van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aakab
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 12:35
Ik vind hem over het algemeen zeer goed alleen heb ik toch nog wat problemen met me internet verbinding, bijvoorbeeld als icq of morpheus in error gaan dan gaat hij mijn internet verbinding disablen .... daar had de beta 25xx geen last van. Kan ook uiteraard aan icq2001b liggen....

Maar voor de rest werkt hij perfect. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik las over een cdrom bug... wat is dat voor bug? waarschijnlijk heb ik hem ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stabiel is het wel, maar Digitale Video terugzetten via IEEE1394 kaart heeft problemen met synchronistaie. Bekend probleem onder WIN2000. Maar DV patch voor ActiveX is niet te installeren onder XP. Ik ben weer terug bij af. :( En MicroSoft Helpdesk heeft nog nooit van deze patch gehoord maar volhouden dat ik een driver voor mijn Panasonic camera moet zien te bemachtigen. Prutsers. :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XP is wel lache

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand of XP de grafische kaart
INTERGRAPH powerstorm 4D40T erkent, komt uit mijn vroegere
Conpacq Alpha, heb alleen drivers voor NT kan op mijn huidige w2k niet gebruiken.Heeft destijds 1600$ gekost is een hele goede kaart maar kan er nu niets meer mee aanvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochem Knoops
  • Laatst online: 12-09 10:26
Ik heb een paar dagen geleden geinstalleerd (op een lege hdd) hijh wilde niet installeren op ntfs (bleef hij hangen) en op fat wel, en heb er ff een avondje mee geklooid en denk inderdaad dat een vooruitgang is voor de meeste mensen, maar voor mijn amchien toch een stukje overkill
amd k6 200 mmx met 192Mb. Maar mocht er een andere computer komen dan denk ik dat het wel erop komt. Allen die kleurtjes moeten danw el erg snel veranderd worden !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellbringer
  • Laatst online: 02-07 12:50

hellbringer

Weeeeeeee!

WinXP valt mij errug tegen, omdat het zo overdreven grafisch is dat de PC het gewoon niet meer aan kan en dan (Windows kennende) vastloopt |:( dus, net als wizzardrobbie draai ik weer lekker Win2k :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat is een cdrom bug dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 08 november 2001 16:17 schreef mrdeb87 het volgende:
wat is een cdrom bug dan?
dat is als je je pc 24/7 aanlaatstaan en dan weer`s terug komt en je een cdtje in je players trapt, hij`m lekker niet leest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je hoeft bij xp geen fdisk en format meer uit te voeren kun je nu super makkelijk in het setup doen. Je start gewoon op van cd zegt dat die de partitie moet verwijderen nieuwe erop snel of normaal ntfs of fat32 installeren. En de rest gaat vanzelf. Ik had verder geen gezeik. Hij herkende gewoon alles en dat was 1,5 maand terug. Nu heb ik alle drivers en software voor xp. Behalve Live!ware voor mn SB Live geluidskaart maar dat komt ook nog wel. op kazaa of ergens anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Logisch dat je minder problemen hebt als je eerst met Win98 of WInME draaide.
Je gaat immers naar een stabielere kernel.
Ik draai gewoon (nog steeds) op Win2000 Proff en ik heb geen enkel probleem of vastloper gehad tot dusver.
Ik ga nog niet over op WinXp omdat het mij geen extra functionaliteit te bieden heeft. Voor de stabiliteit hoef ik het ook niet te doen...
Misschien ga ik over als het eerste Service Pack is uitgekomen van XP, dan zijn ook gelijk evt. kinderziektes eruit...

Maar vooralsnog laat ik het bij Win2000Proff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapje_BlaaT
  • Laatst online: 16-09 20:49
XP werkt prima voorlopig
nog geen vastlopers of blauwe schermen gehad
maar die had ik ook bijna nooit met 98SE
maar XP start sneller op en ik krijg meer 3dmarks
en most important of all, unreal loopt beter
dus voorlopig ben ik dik tevreden

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik had ook al een tydje iets van nee geen xp nah toch ff een x geinslld en tot me verbazing staat`t er nog steeds op en draait`t als een speer man dus toch nog maar ff laten staan denk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11:40
Op donderdag 08 november 2001 16:30 schreef kingofhill het volgende:
je hoeft bij xp geen fdisk en format meer uit te voeren kun je nu super makkelijk in het setup doen. Je start gewoon op van cd zegt dat die de partitie moet verwijderen nieuwe erop snel of normaal ntfs of fat32 installeren.
Was bij Win2K ook al zo hoor. En bij Win NT ook al(geen Fat32 uiteraard, maar goed wie wil dat nu)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• potatox
  • Laatst online: 25-05 17:02

potatox

unz unz unz

Ik vind XP gewoon de best windows tot nu toe, wel ben ik het er mee eens dat het te veel van 2000 heeft..allez ziet er gewoon hetzelfde uit als 2000 alleen het thema is anderz..
over de stabiliteit ben ik erg!! tevreden! Ik heb nog geen 1 keer gehad dat XP crashde uit zichzelf dan.(wel 2x met Red Faction,maar dat lag aan het spel),verder een TOP OS

Enigste nadeel: Oude DOS/win95 programma's draaien er NIET goed op! Baal ik wel een beetje van, nu kan ik niet meer Impulse Trackeren :( en wou ik ff een gouwe ouwe proberen (LBA2) deed het ook al niet goed. (vage dubbelbeelden over het halve scherm :s )

Conclusie van mij: XP RuleZz gewoon :D

--

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aphax
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 05-06 21:48
Ik vind Windows XP prachtig ookal heb ik nu nog 3 zeer irritant, niet oplosbare bugs:

a) Als ik op het internet zit mbv van een VPN connectie en ik start Quake2 krijg ik extreme ping spikes zodra ik een toets indruk (zelfs als die toets geen invoed heeft op Quake2 en dus geen data verkeer genereerd)

b) Mouse Acceleration in bepaalde games zoals Unreal Tournament, Tribes2 en Quake2. Nog niet 1 manier gevonden waaarmee ik het succ6vol voor alle games heb kunnen uit schakelen :(

c) Sommige files lijken permanent "in use" te zijn door windows, en ik kan ze alleen deleten via cmd.ex, het gebeurd meestla met video bestanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Windows XP zuigt ...

1) zuigt geheugen.. van de 256 heb ik nog maar 80 over na 2 uurtjes draaien. zuigend dus.

2) cd's branden gaat niet altijd goed

3) Niet alle software is compitabel

4) Geen skins

5) Nieuwe interface zuigt.

6) Productactivering

7) Beperkte beveiliging: de ingebouwde firewall is beperkt te gebruiken.

8) Niet goedkoper: kost hartstikke duur

9) outlook expres 6.0?>>> HELL NO .. het is geen 6.0 een paar foutjes verholpen en men noemt het al 6.0 pfff

10) Niet veranderingsgezind..: neem nou de spelletjes.. mijnenveger ofzo?? nog steeds de prehistorische look.. pff dat zuigt gewoon.. je zou verwachten dat het harstikke mooi zou zijn.

11) Stevige trek in een slokje geheugen: op een pentium III met 128 mb geheugen werkt windows XP niet.. ga me niet wijsmaken dat hij het wel doet..

12) Geen Java ondersteuning voor de websites en dynamische zooi.. >> zuigend.

13) windows messenger niet te uninstalleren.!

14) Je bent overal van afhankelijk.. als msn vol is kan je niet op msn explorer.. PFFFF

15) Firewall Conflicten.

16) kan niet upgraden vanaf windows 95.

zo kunnen we wel doorgaan maar ik heb zelf 1 week winXP gedraait.. ik moet zeggen : het ziet er mooi uit enzo. maar of het nou echt anders dan win2k? >> NEE .. het is gewoon hetzelfde.. iets meer opties maarja.. een beetje moeite om iets te installeren is toch nooit weg..
winxp >>> voor de niet - tweakers
win2k/win9x >>> voor de die-hard - tweakers

naja.. dit is dus mijn mening.. en iedereen heeft maar pech want al deze punten die ik net opnoemde basseren op de feiten. ..

cya ..

ik ben weer zeer Cheap :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterData
  • Laatst online: 29-08 20:29
Zonder de Fisher Price look en de Teletubbie achtergrond is XP wel geinig ja :) Al vreet het wel schijfruimte (800MB)

ME is inderdaad &#(*&@$

Hadden ze XP niet ff tien jaar geleden kunnen bedenken ?? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Win XP, Ik vind het heerlijk werken. In het begin is het wel ff zoeken waar alles zit. Maar als je eenmaal weet werkt het wel lekker. *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhoneTech
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-09 13:15
Op zaterdag 10 november 2001 20:54 schreef CheapAss het volgende:
Windows XP zuigt ...

1) zuigt geheugen.. van de 256 heb ik nog maar 80 over na 2 uurtjes draaien. zuigend dus.

Is goed in te stellen

2) cd's branden gaat niet altijd goed

Easy CD-Creator zit er ingebouwd. Branden in XP is bedoelt voor het gemak, niet voor de echte pyromanen >:)

3) Niet alle software is compitabel

Das waar. Helemaal mee eens. Heel wat pakketten van EasyComputing draaien niet onder XP. Voor de rest, Dit probleem had je ook met Win2K en andere OS'sen. Dus hier mag je niet over klagen! Het is juist logisch dat een boel brakke 16-bits software niet meer draait onder WXP. Scheelt een hoop stabiliteit en programmeertijd, dus goedkoper:)

4) Geen skins

Huh? Hoezo geen skins? Ze kunnen dan misschien Schema's heten maar het Internet staat er nu vol van :)

5) Nieuwe interface zuigt.

Daar verkijken heel veel mensen op. De nieuwe interface is even doorbijten, maar uiteindelijk zul je merken dat er heel wat functies bij zitten die de productiviteit verhogen

6) Productactivering

Logische keuze om de massa van kopieren te houden. Als jij software ontwikkelaar was, had je het ook gedaan. Onthoud ook dat MS niet de enige die dit doet! Autodesk is precies ook zo. En je hoeft geen persoonlijke data op te sturen om te activeren. Al met al, kleine moeite, groot gebaar :)

7) Beperkte beveiliging: de ingebouwde firewall is beperkt te gebruiken.

WEES BLIJ DAT ER EEN FIREWALL INZIT! voor de thuis gebruiker met modem/isdn is dit ruim voldoende (mit's ze niet een flatrate hebben) en de breedband gebruikers (ik benijd ze nog steeds :'() weten toch wel dat ze een betere firewall moeten gebruiken. Maar voor de massa, prima

8) Niet goedkoper: kost hartstikke duur

Als je de extra functies, stabiliteit, gemak en veiligheid bij elkaar optelt en ook nog rekening houd met de inflatie, zou je hier eigenlijk weinig over te klagen kunnen hebben.

9) outlook expres 6.0?>>> HELL NO .. het is geen 6.0 een paar foutjes verholpen en men noemt het al 6.0 pfff

Tjsa...het zou raar zijn om OE5.5 met IE6.0 bij te leveren. Ook deze bevat een zooi security updates

10) Niet veranderingsgezind..: neem nou de spelletjes.. mijnenveger ofzo?? nog steeds de prehistorische look.. pff dat zuigt gewoon.. je zou verwachten dat het harstikke mooi zou zijn.

Hier heb je wel een punt vind ik. Dat mag wel eens anders.

11) Stevige trek in een slokje geheugen: op een pentium III met 128 mb geheugen werkt windows XP niet.. ga me niet wijsmaken dat hij het wel doet..

Ik heb een Pentium 200 met 64 MB geheugen en als ie eenmaal gestart is, draait ie prima! Dus ik denk dat jij een n00b bent >:)

12) Geen Java ondersteuning voor de websites en dynamische zooi.. >> zuigend.

Tsja, dit kan je altijd nog installeren via Windows Update.

13) windows messenger niet te uninstalleren.!

Je hoeft hem niet te gebruiken hoor. Het is alsof je een auto met een standaard airco koopt op de noordpool. Misschien rij je een keer naar het zuiden en kan die best handig zijn :)

14) Je bent overal van afhankelijk.. als msn vol is kan je niet op msn explorer.. PFFFF

Storend idd. Ik heb ook gemerkt dat de .NET servers van MS al aardig op hun limiet zitten!

15) Firewall Conflicten.

Je kan hem gewoon uitzetten hoor.

16) kan niet upgraden vanaf windows 95.

Je kan prima upgraden vanaf W95, als je maar een schone installatie doet. Maar ik neem aan dat iedere tweaker dit wel door heeft. Ik heb trouwens 0 problemen ondervonden met upgraden vanaf WME.

zo kunnen we wel doorgaan maar ik heb zelf 1 week winXP gedraait.. ik moet zeggen : het ziet er mooi uit enzo. maar of het nou echt anders dan win2k? >> NEE .. het is gewoon hetzelfde.. iets meer opties maarja.. een beetje moeite om iets te installeren is toch nooit weg..
winxp >>> voor de niet - tweakers
win2k/win9x >>> voor de die-hard - tweakers

naja.. dit is dus mijn mening.. en iedereen heeft maar pech want al deze punten die ik net opnoemde basseren op de feiten. .. (BULLSHIT)

cya ..

ik ben weer zeer Cheap :-)

DAS WAAR >:)
Al met al....beste Windows ooit

En noem me geen MS freak, want al deze punten die ik net opnoemde basseren op de feiten. ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnie
  • Niet online
Windows XP is opzich een heel aardug OS en is een goeie opvolger voor de 9x kernel die begint te verouderen.

Maar, het is een erg gekloot om het alles netjes in te stellen zoals je het wilt en ik ben er nogsteeds niet achter hoe je van die debiele icons afkomt die je nu in IE bovenaan ziet en in configuratiescherm.

Als iemand weet hoe ik daarvan afkom, please contact me.

C:\>_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaise
  • Niet online
Ik vraag me af hoeveel % van bovenstaanden em legaal heeft voor de prijs :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo meneer PhoneTechican.. ik een n00b? nee sorry toch niet

al die punten heb ik rechtstreeks uit een tijdschrift. en dat zijn allemaal feiten. getest en toegegeven door MS zelf. dus vertel me nou echt niet dat het bullshit is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Op zondag 11 november 2001 02:43 schreef CheapAss het volgende:
Hallo meneer PhoneTechican.. ik een n00b? nee sorry toch niet

al die punten heb ik rechtstreeks uit een tijdschrift. en dat zijn allemaal feiten. getest en toegegeven door MS zelf. dus vertel me nou echt niet dat het bullshit is
Aha, uit een tijdschrift. Heb je het ook zelf al geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xiphoid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-10-2023

xiphoid

I am just me

Ik was erg teleurgesteld toen ik hoorde dat het stabiele win2k nu weer een ME like-twist kreeg, de beta's vond ik ook enorm tegenvallen. Maar XP retail bevalt me enorm. IK schrok ervan!

Hij runt stabiel, de enige reboots zijn hardware/software upgrades.

http://mrfloris.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xp= Goed
pro
1> goede plug and play ondersteuning (me webcam waar ik geen enkele driver voor kon vinden op het web werd in 1 x herkend + capture software werd geinstalleerd :) )

2>Geen enkele vastloper..kan me ftpdownloads aan laten staan zonder dat me pc vastloopt(kon bij win98 dus niet)

3>Je kan je OS goed aanpassen qua kleur en functies

4>Driver restore functie !! toppie!!

cons
1>Teveel ingoede shit die je niet kunt of moeilijk kunt uninstallen(mediaplayer7,MSN,en die andere standard zooi

2>Me Live kaartje geeft weleens moeilijkheden

3>Games ondersteuning is hetzelfde gebleven als win2k (ondanks de comp. modus) athans bij mij dan ....

toch wel een 8,7 waar van de 10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Windows XP Pro NL is voor mij echt een hele opluchting.
Het programma draait super, loopt niet meer vast en kan super overweg met m'n 1024 mb B-) aan RAM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 11 november 2001 08:04 schreef se7enn het volgende:
Windows XP Pro NL is voor mij echt een hele opluchting.
Het programma draait super, loopt niet meer vast en kan super overweg met m'n 1024 mb B-) aan RAM.
het enige nadeel van nl is dat alle servicepacx etc altyd later uitkomen dan voor de eng versie :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WinXP werkt perfect,
alleen had ik een zeer oude scanner die niet werkt onder XP, that's the only problem.
Ik heb nu een nieuwe scanner (CANOSCAN N676U) en die werkt perfect. De videokaart werkt ook stukken beter en de pjoeter is veel stabieler :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 11 november 2001 11:40 schreef wizzardrobbie het volgende:

[..]

het enige nadeel van nl is dat alle servicepacx etc altyd later uitkomen dan voor de eng versie :7
Stoer !!! 1024 MB aan Ram maar ehhh. wat boejt t nou of je 512mb RAM hebt of 1024 ?? 1024 hep je toch nog niet nodig en als je het dan 1x nodig hebt koop je het dan toch ??
Ik vind t een beetje TUH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloontje
  • Laatst online: 05-08 17:07

Cloontje

Tea. Earl Grey. Hot.

ik krijg het niet eens vastgelopen hoe hard ik het ook probeer.

Let us make sure history never forgets the name ... Enterprise.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMurdock
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
matig te spreken..
vind de hele opmaak net een groot plaatjes boek (heb dus alle 'classic' instellingen al weer terug gezet). Maar 't belangrijkste is dat m'n compoort niet werkt .. Niet dat dat echt veel zegt over het systeem, maar 't is behoorlijk irrirant. Dus ook gelijk nog maar een oproepje :)
Als er meer mensen zijn die hun compoorten niet aan de praat krijgen (bios e.d. is goed, geen conflicten)....
Of een oplossing hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind win xp opzich wel geinig...het is alleen zwaar klote als je wat oudere spulletjes er tussen hebt zitten.Zo heb ik b.v. een mustek 6000sp flatbed scanner die gewoon weg niet te installeren valt en als ik hem aan de praat heb dan doet hij het bij een volgende opstart gewoon weer lekker NIET.Het is natuurlijk een nieuw besturings systeem maar voor datr geld hadden ze het wel wat betet compatible kunnen maken.Je kunt bij de eigenschappen van de programma icoontje natuurlijk alles op win98 zetten maar waar heb je dan win xp voor gekocht.Gewoon ff wachten tot de software giganten met goeie drivers komen...............ppffffff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

valt zwaar tegen.. :( nergens goede drivers van... als ik quake3 doe, is die in WINDOWS ME nog sneller. :( dat geloof je toch bijna niet... en die via4in1 drivers helpen bij xp geen ruk :( ik ben bijna geneig om redhat te installe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja ik ben blij dat ik em op een andere part. heb staan ken ik tenminste gewoon alles blijven doen!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 11 november 2001 14:00 schreef HeiT het volgende:
valt zwaar tegen.. :( nergens goede drivers van... als ik quake3 doe, is die in WINDOWS ME nog sneller. :( dat geloof je toch bijna niet... en die via4in1 drivers helpen bij xp geen ruk :( ik ben bijna geneig om redhat te installe
ja dan weet je zeker dat nix`t meer doet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Win98: Waaw zeg wat een mooi blauw scherm, is dat te koop?
WinME: Is dat win2k? Nee, maar zuigt nog meer dan een taiwanees hoertje.
Win2K: Eindelijk iets dat men een OS mag noemen en geen menselijke fout is.
WinXP: Zalig dingetje, is zijn naam OS volledig waardig :)

WinXP is dus het beste OS van windows ooit volgens mijn mening (8>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, mijn mening over Windows XP.

Ik heb het nu een maandje draaien, eerst de Engelse final versie en nu de Dutch final versie. En ik heb in die éné maand nog maar één keer een vastloper gehad....!!!

Bovendien baal ik nu stevig, omdat ik XP al bijna 2 maand op mijn D partitie had staan maar geen zin had om uit te pakken :D Dus ik had al veel eerder kunnen gaan werken met XP ipv van "Blauwe Schermen Windows 98 "

Overigens moet ik nog wel wachten op een paar driverupdates bv. van mijn webcam, maar dat is met XP het wachten waard...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 11 november 2001 16:59 schreef leon_k_2001 het volgende:
Nou, mijn mening over Windows XP.

Ik heb het nu een maandje draaien, eerst de Engelse final versie en nu de Dutch final versie. En ik heb in die éné maand nog maar één keer een vastloper gehad....!!!

Bovendien baal ik nu stevig, omdat ik XP al bijna 2 maand op mijn D partitie had staan maar geen zin had om uit te pakken :D Dus ik had al veel eerder kunnen gaan werken met XP ipv van "Blauwe Schermen Windows 98 "

Overigens moet ik nog wel wachten op een paar driverupdates bv. van mijn webcam, maar dat is met XP het wachten waard...
xp rulez

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 11 november 2001 21:20 schreef wizzardrobbie het volgende:

[..]

xp rulez
Dat zeker wel.... I :* it....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AnotherFruitcake
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-09 18:14
Sommige dingen zijn positief :

Absoluut geen BSOD gehad (ongeveer 1 1/2 maand geleden geinstalleerd, dit is (driver updates)ook mijn uptime) :P

Instellingen vrij makkelijk te veranderen :)

Maar er zijn ook weer aardig wat minpuntjes te bespeuren :

De install lukte bij mij enkel na verwijdering van al mijn pci kaarten, die daarna wel meteen werden herkend en perfect werken :?

Mijn digitale camera tovert met geen mogelijk een foto te voorschijn, terwijl deze in ME en 2000 wel meteen verschijnen (Minolta D"'Image 2300) :r

De ingebouwde firewall is echt brak, lever die er dan gewoon niet bij! :r

Als ik veel verschillende tasks run (> 2 direct connects, ftp servertje, ftp leech proggie, IE, en nog wat anderen) hangt het systeem soms even :?

Sommige instellingen, zoals op mijn taakbalk, worden niet onthouden :r

[ik run de UK Final Corporate versie op een Duron 750, 512 MB, MSI K7T Pro, GF2 GTS, SB 64 PCI, 10/100 mbit kaartje, Lite-On brander, AOpen DVD speler]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brute51
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-08 23:35
ook xp hiero. bevalt goed, zeker wel heel stabiel enzo. wel wat problemen met sommige spellen, dus ik neem dr lekker nog 98se bij, voor als de spellen nie willen werken in xp (wat me nog maar 1 keer is gebeurt trouwens).

heel tevreden.. alleen internetten over een netwerk, hoe dat allemaal ingesteld moet worden mag wat duidelijk vinnik. of het ligt aan de win98 clients waarmee ik dus wil internetten via mijn eigen comp met modem...

nou ja ik ben dr heeeeel tevreden mee.

Ik heb echt een hele goeie PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
niet iedereen is er blijmee deze kwam uit een forum hoevaak formateer je je zooi!!! >:)

Nou, momenteel zo'n 2 keer per maand.
Windows xp erop -> zuigt nog steeds -> win 98 se erop.
week later weer nieuwe drivers voor het één of ander -> win xp er weer op -> zuigt nog steeds -> win 98 se er weer op...
Ga binnenkort win xp nl pro maar is ff testen, kijken hoe lang dat het uit houd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabberjoost
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-09 22:00
Op zondag 11 november 2001 22:22 schreef wizzardrobbie het volgende:
niet iedereen is er blijmee deze kwam uit een forum hoevaak formateer je je zooi!!! >:)

Nou, momenteel zo'n 2 keer per maand.
Windows xp erop -> zuigt nog steeds -> win 98 se erop.
week later weer nieuwe drivers voor het één of ander -> win xp er weer op -> zuigt nog steeds -> win 98 se er weer op...
Ga binnenkort win xp nl pro maar is ff testen, kijken hoe lang dat het uit houd
Haha, that's me man... :7
ik denk dat ik verslaaft ben aan formatten...

formatten = lekkah... :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 11 november 2001 13:31 schreef Cloontje het volgende:
ik krijg het niet eens vastgelopen hoe hard ik het ook probeer.
wedden van wel >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeaM-R
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11:03

BeaM-R

Powerrrrr

Nou ik heb nu een maandje XP pro NL draaien, maar heb onderhand nog meer vastlopers dan met 98 :(

- afspelen divx, na een minuut of 5 reboot tie spontaan, XP zegt dat het aan de drivers ligt van mijn GeForce 2 Pro. alle detonator drivers al geprobeerd, geen resultaat :(

- Games slaan op willekeurige momenten spontaan vast :(

- IE6 geeft heel vaak foutmeldingen, en moet dan afgesloten worden :(

- SBlive! 1024 geeft regelmatig problemen :(

Dus om nou te zeggen, jeuh! lekkere OS, nee niet echt. Maar heb ook geen zin om 98 weer te installeren dus wie nog tips heeft.....hou je vooral niet in :)

Skoda Enyaq iV60 Sportline * Toyota Aygo X * Fendt 510TF Joker * Honwave 35AE met Honda BF20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 11 november 2001 22:48 schreef BeaM-R het volgende:
Nou ik heb nu een maandje XP pro NL draaien, maar heb onderhand nog meer vastlopers dan met 98 :(

- afspelen divx, na een minuut of 5 reboot tie spontaan, XP zegt dat het aan de drivers ligt van mijn GeForce 2 Pro. alle detonator drivers al geprobeerd, geen resultaat :(

- Games slaan op willekeurige momenten spontaan vast :(

- IE6 geeft heel vaak foutmeldingen, en moet dan afgesloten worden :(

- SBlive! 1024 geeft regelmatig problemen :(

Dus om nou te zeggen, jeuh! lekkere OS, nee niet echt. Maar heb ook geen zin om 98 weer te installeren dus wie nog tips heeft.....hou je vooral niet in :)
install`s een keer w2k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zoals in een ander topic al was gezegt... als je meerdere files wilt selecteren gaat ie stotteren... en zo zijn er nog wel een paar dingen.. :) verder zitten er ook wel stoere dingen aan maar de meeste extras heb ik uitgeschakeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Altijd en eeuwig dat gezeur over die spelletjes....
Als je zo graag spelletjes wilt doen koop je een spelcomputer.
Als je makkelijk en stabiel wilt WERKEN (en daar horen dus GEEN spelletjes bij.) dan werkt het super.

En het is feit dat de meeste bugs/vastlopers veroorzaakt worden door slecht geprogrammeerde drivers van hardwareaanbieders. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu bijna twee weken de ALDI laptop in huis en ik moet je vertellen dat ik verknocht bent aan XP!!! Het werkt gewoon perfect. Moet ik natuurlijk wel erbij vertellen dat de laptop van goede onderdelen/drivers is voorzien en dat scheeldt natuurlijk ook al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SliderTPP
  • Laatst online: 15-02 18:26
Nog geen BSOD gehad hiero, XP start op als een tiet.

enige minpuntjes zijn:

>Windows Media PLayer loopt meteen vast na het opstarten ervan. Maar da geeft nie, gebruik ik toch zelden

>Kazaa loopt meteen vast na het opstarten ervan.okok, doe `k `t wel vanaf de win98machine int netwerk hier

>Network Browsing, tja duurt ff voor ie een share wil laten zien, maar da was hoor ik ook zo onder 2000:p

Alle hardware en software werd herkend en draaide meteen als een gek.hoihoihoi!!!*D

Ik ben er dus best wel blij mee, had mun bedenkingen om van 98 op de server af te stappen, maar toch gedaan, denk da`k binnenkort ook de andere machines ga formatteren voor XP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben tevreden over XP. Keb nog geen vastloper gehad. En nog geen BOSD. De enige keer dat ik scandisk kreeg met opstarten was mijn pc uitgevallen doordat er een stop sprong :)

En al mijn hardware werd netjes herkent. Ik vind alleen dat kwa stabiliteit het weinig verschil maakt met w2k . Maar kwa snelheid en ondersteuning van hardware en spelletjes stukken beter is (kon bijvoorbeeld geen drivers voor mijn scanner en webcam vinden voor w2k :'( , terwijl xp deze netjes zelf installeerde)

Alleen zijn de kleurtjes iets te blij.... |:(
(godzijdank kan je dat uitzetten 8-) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
zelfs `t cd`s fikken onder xp gaat goed zou`t dan toch nog wat worden met the dude`s van ms?? en dat valt me mee!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flappie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07:31
Ik ben er niet tevreden over. niet bijzonder veel sneller met opstarten enzo. Heb alleen nog maar problemen gehad, met geluidksaart enzo. (ja, waneer komt Terratec nou met driver voor de X-fire 1024?)

Ik robeer het over een tijdje wel weer. Ga nu weer voor Windows 2000!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pliesie
  • Laatst online: 16-09 19:18
Op woensdag 31 oktober 2001 01:02 schreef onkruid71 het volgende:
Tot dusver vind ik het niet veel goeds, als je moet kijken wat je moet doen om het op een systeem aan het werk te krijgen. Op mijn systeem heb ik het nog niet draaiende gekregen. Had van M$ toch wel wat beters gehad. Ik denk dat het voor de thuis gebruikers die eens in de zoveel tijd hun pc moeten herinstalleren maar rotzooi is.
Ik heb al zeer veel systeempjes klaargemaakt met een xp instalatie.
en die draaiden in een keer.
geen probleem.
Gewoon booten van cd.
Zelf draai ik nu een maand onder xp pro eng zonder problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ffies offtopic: trouwens wel triest al die nep mailtjes over die foute versie`s van xp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In 1 woord super.
Heb het er bij een kennis opgezet en pakte alle hardware direkt.Ik ga er zelf ook mee draaien als ik mijn systeem helemaaluptodate heb van de week.Terwijl ik altijd bij 98 gezworen heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 12 november 2001 19:24 schreef Champman006 het volgende:
In 1 woord super.
Heb het er bij een kennis opgezet en pakte alle hardware direkt.Ik ga er zelf ook mee draaien als ik mijn systeem helemaaluptodate heb van de week.Terwijl ik altijd bij 98 gezworen heb.
gewoon in 1 woord soepar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubix
  • Niet online
Ik ben vandaag bezig geweest met het erop krijgen van WinXP Prof NL (bootable cd), en ik ben niet ver gekomen!

Na dat blauwe setup scherm waarin je onderaan allerlij hardware voorbij ziet komen die je toch niet hebt loopt hij in het zwarte scherm met het witte cursortje muurvast.

Echt een eXperience! ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stiena
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11:22
mijn 1e en 2e ervaring was gewoon k*t... :r

1e poging was een beta, ik dacht ok moet nog worden
verbeterd. :)

2e poging de final prof versie (UK), de explorer
zat me cpu leeg te zuigen. En na +/- 10 uur
verbrak ie me lan verbinding.... |:(

Nahja gewoon weer terug naar oude en vertrouwde win2k sp2.
Maar ik waag me bijna aan een 3e poging :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorkie
  • Niet online
Draait super hiero!!!

had een ghost gemaakt en ging eens voor de lol 98se draaien of win2k...:r wat traaag zijn die zeg...pffff heb zo snel mogelijk me Winxptje er weer opgegooit :)
Kortom Microsoft gaat vooruit mensen op naar 2003...voor de nieuwe :)

Winxp Rulezzzzz >:)
Pagina: 1 2 Laatste